نحوه پول جمع کردن در GTA Online

پول جمع کردن در GTA Online

در اینجا برای بازیکنانی که به دنبال راهی برای پول درآوردن در Grand Theft Auto Online هستند، پیشنهاداتی داریم. اگر می‌خواهید بهترین ماشین‌ها، سلاح‌ها، قایق‌ها و قابلیت‌های موجود در GTA Online را داشته باشید، باید پول دربیاورید. برای پول جمع کردن در GTA Online  گزینه‌های زیادی در اختیار بازیکنان قرار داده شده است.

ایجاد اولین کاراکتر

اگر به تازگی در حال ایجاد اولین کاراکتر خود در GTA Online هستید، پس خوش آمدید! راه‌های زیادی برای به دست آوردن سرمایه‌ی اولیه وجود دارد تا بتوانید به عنوان یک مغز متفکر وارد بازی شوید.

رویدادهای هفتگی

استودیو Rockstar، هر هفته آپدیت‌ها و رویدادهای جدیدی را در GTA Online ارائه می‌دهد که در آن ممکن است حالت‌های جدیدی را به بازی اضافه کرده و یا در همان نسخه قدیمی، RP و جوایز را دو برابر کند. مسابقاتی مانند Stunt Race و حالت Adversary، همگی مشمول این جوایز هستند و با انجام تعداد کمی از این مسابقات می‌توانید بیش از ۵۰ هزار دلار به دست آورید.

انجام بازی در حالت Heist (دزدی)

دزدی در این بازی، یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش سرمایه است، اما برای یک جیب خالی راه حل سریع و آسانی به نظر نمی‌رسد. شما می‌توانید پس از رسیدن به سطح ۱۲، از طریق Dynasty8، یک آپارتمان پنت هاوس خریداری کرده و میزبان گروه سرقت خود شوید. یا اینکه می‌توانید به گروه سرقتی که توسط بازیکنان دیگر اداره می‌شود، بپیوندید! با پیوستن به هر یک از گروه‌های سرقت اصلی، چند صد هزار دلار به دست می‌آورید، این مبلغ در جدیدترین آپدیت GTA Online در قسمت Doomsday heist بیشتر خواهد بود.

بادیگارد یا دستیار شوید

دستیاران فرآیند پشتیبانی و امنیت را برای CEOها فراهم می کنند و بادیگاردها محافظ VIPها هستند. این نقش‌ها از نظر عملی و دستمزد یکسان می باشند. تقریباً ۵۰۰۰ دلار در هر نیم ساعت، روشی بسیار عالی برای به دست آوردن پول به کمک بازیکنی با تجربه‌تر از شما خواهد بود.

به یک باند بپیوندید

درست همانند دستیار یا بادیگارد بازیکن دیگری شدن، می‌توانید به Motorcycle Club (باشگاه موتور سواری) و یا باند موتور سواران نیز ملحق شوید. معاملات تجاری آن‌ها کمی مغشوش اما پر سودتر است.

مؤثرترین راه برای به دست آوردن پول

هنگامی که وارد دنیای تبه کاران San Andreas شدید، مسلماً قصد برنامه ریزی چند عملیات جنایی برای خود خواهید داشت. با فرض بر اینکه پول کافی برای خرید یک دفتر به دست آورده اید، مؤثرترین راه برای درآمدزایی، حتی در میان آپدیت های اخیر مانند Gunrunning و Smuggler’s Run، سرقت و فروش ماشین‌ها از صادرات و واردات (Import / Export) می‌باشد.

راهنمای GTA 5

فراموش نکنید که در اسرع وقت سودهای غیرقانونی خود را در بانک ذخیره نمایید، چرا که رقبای فرصت طلب همانند یک دزد در انتظار بازگشت شما با جیبی پر از پول هستند. بنابراین، بلافاصله بعد از انجام هر یک از عملیات‌ها، وارد مرورگر اینترنت موبایل شده و تمام پول به دست آمده را وارد حساب بانکی خود نمایید. ساده‌ترین راه ممکن، این است که ابتدا بر روی تلفن همراه و سپس بر روی سربرگ مربوط به پول کلیک کنید و سومین گزینه ای که باید Maze Bank باشد را انتخاب نمایید.

پول جمع کردن در GTA Online

اولین پول به دست آمده را برای خرید لباس و لوازمی که فقط جنبه زینتی دارند، هدر ندهید. بهتر است این پول را برای سلاح، مهمات و زره پس انداز کنید و همچنین در صورت تمایل به داشتن کلکسیونی از اتومبیل ها، در یک گاراژ ۲۵۰۰۰ دلاری سرمایه گذاری نمایید. در حال حاضر شما فقط می‌توانید یک دارایی در مستغلات خود داشته باشید. این بدان معناست که در صورت خرید یک گاراژ نمی‌توانید هیچ خانه‌ای خریداری نمایید. با این وجود، می‌توانید به عنوان مثال گاراژ خود را با قیمتی پایین‌تر از آنچه که خریداری شده، بفروشید و به جای آن خانه ای برای خود بخرید. ممکن است بعضی از بازیکنان، خرید خانه را به خرید گاراژ ترجیح دهند. قیمت خرید گاراژهایی که دو جایگاه برای اتومبیل دارند، تقریبا ۸۰ هزار یا کمتر است. گاراژهای ۶ جایگاهه، حدود ۱۲۰ هزار بوده و قیمت گاراژهای ۱۰ جایگاهه از حدود ۲۰۰ هزار شروع می‌شوند.

هنگامی که در حال پرسه زدن در هر کجای نقشه بمیرید، مجدداً در یک بیمارستان زنده خواهید شد. ممکن است همان لحظه مشخص نباشد اما با هر بار مردن و زنده بیرون آمدن از بیمارستان، مبلغی از حساب بانکی شما کسر خواهد شد. به علاوه، بازیکنانی هستند که بدن اجساد را برای پیدا کردن پول جستجو می‌کنند و این نیز باعث از دست رفتن تمام پولی است که به تازگی جمع آوری کرده اید. دو روش عمده برای اجتناب از هزینه‌های هنگفت بیمارستان وجود دارد.

با سرعت بیشتری پول درآورید

با پیروی از پیشنهاداتی که در زیر آمده است، در هنگام کمبود بودجه می توانید مبلغی چند هزار دلاری به دست آورید.

شغلی پیدا کنید

داشتن شغل، یکی از مؤثرترین راه ها برای کسب درآمد است. این شغل ها نسبتاً کوتاه بوده و در صورت موفقیت و مشارکت در آن‌ها جوایز قابل توجهی به بازیکنان اعطا خواهد شد. همچنین با ورود به این مشاغل، فرصتی برای افزایش آمار، رتبه و اعتبار خواهید یافت. هرچه تعداد مشاغل بیشتری برای خود انتخاب کنید، شغل‌های جدید با پاداش مالی بیشتری به دست خواهید آورد.

این شغل ها در سراسر نقشه به صورت پراکنده وجود دارند، اما ساده‌ترین راه برای دستیابی به آن‌ها، بررسی سربرگ Quick Jobs در تلفن همراه شما است. از طریق این فهرست می‌توانید تمام مشاغل قابل دسترس برای کاراکتر خود و تدارکات لازم برای مشارکت در یک جرم را بیابید.

گاهی اوقات برای مشارکت در مشاغل، دعوتنامه‌ای از طرف بازیکنان دیگر دریافت خواهید کرد. عوامل تکمیل کننده داستان بازی نیز نوع جدیدی از مشاغل را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند.

مسابقات بقاء (Survival) در سطح ۱۵ باز می‌شوند و یک راه عالی برای به دست آوردن پول هستند. اگر تا پایان مرحله دهم این مسابقات را با موفقیت پشت سر بگذارید (که معمولاً کمتر از ۱۰ دقیقه طول می کشد) ۲۰۰۰۰ دلار GTA دریافت خواهید کرد. این مأموریت‌های بقاء، در هر کجا به صورت ۱ الی ۴ نفره قابل اجرا هستند و اگر به صورت گروهی کار کنید، می‌توانید به راحتی از پس آن برآیید.

در نقشه Boneyard، سازه ای وجود دارد که با صعود به بالای سقف آن جوایزی دریافت خواهید کرد. می‌توانید هر چند باری که تمایل دارید، این کار را تکرار کنید و پول زیادی به دست آورید. با ورود به مشاغل، چرخه ای ایجاد می‌شود که در صورت کسب تجربه بیشتر، از نظر ارزشی نیز رشد خواهد کرد. در صورت تکمیل مشاغل رقابتی و مأموریت‌های مختلف، گزینه‌های جدیدی برای شما باز می‌شوند. چندین شغل از نوع مأموریت شراکتی وجود دارند که جوایز نقدی قابل توجهی را به بازیکنان اهدا می‌کنند. با توجه به نسخه ۱.۰۴ این بازی، دستمزد هر شغلی که مجدداً انجام دهید، نصف مبلغی است که با تکمیل آن شغل برای اولین بار به دست آورده بودید.

فروش ماشین

فروشگاه‌های Los Santos، اتومبیل‌های ردیابی نشده را خریداری می‌کنند. با رانندگی در یک اتومبیل جک دار در نزدیکی یک فروشگاه Mod مبالغ اضافه‌تری به عنوان جایزه دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید که پلیس‌های آنلاین همیشه در جستجوی اتومبیل‌های سرقتی هستند. جوایزی که از فروش اتومبیل به دست می‌آورید، می‌تواند بسیار قابل توجه باشد. البته در هر روز بازی (معادل ۴۸ دقیقه) تنها یک اتومبیل می‌توانید، بفروشید. اتومبیل‌های ورزشی یا همان SUV با قیمت‌های خوبی فروخته می‌شوند، مبلغی بین ۳.۵ الی ۷ هزار (ارزش Baller، ۹ هزار می‌باشد). قیمت Lampadeti Felon بیش از ۹۰۰۰ دلار است. این آمار نشان می‌دهد که قیمت فروش در فروشگاه Mod، ۱۰ درصد قیمت واقعی خرید این اتومبیل‌ها می‌باشد (به همین دلیل است که هیچ اتومبیلی نمی‌تواند با قیمتی بیش از ۹۵۰۰ دلار فروخته شود).

پول جمع کردن در GTA Online

قیمت تعمیرات با تخفیف قیمت فروش اتومبیل مطابقت دارد (به عنوان مثال: قیمت اتومبیل آسیب دیده ۹۰۰ میلیارد دلار بوده و هزینه تعمیر آن ۳۰۰ دلار قیمت اتومبیل تعمیر شده ۹۰۰ میلیارد دلار است). همچنین استفاده از اسلات کاراکتر دوم نیز ارزشمند است. چرا که تمام پول‌های بانکی بین کاراکترهای شما تقسیم می شود، اما فعلاً هر کدام از این کاراکترها تنها یک دارایی می توانند داشته باشند. بنابراین برای دومین کاراکتر خود بر روی یک گاراژ ارزان قیمت با ظرفیت ۶ اتومبیل (ترجیحاً نزدیک به فروشگاه Mod) سرمایه گذاری نمایید. در ابتدای هر بازی، از کاراکتر دوم خود برای شکار اتومبیل‌های ۶ الی ۹ هزار دلاری استفاده کرده و گاراژ خود را پر کنید. هفتمین اتومبیل را پیدا کنید و آن را بفروشید.

اکنون به کاراکتر اصلی خود بازگردید و طبق معمول بازی کنید، سپس تقریباً هر ۵۰ دقیقه، می‌توانید به کاراکتر دوم بازگشته و به صورت رندوم اتومبیل‌های نگه داشته‌شده را بفروشید.

منطقه Richman احتمالاً یکی از بهترین مناطق برای شکار وسایل نقلیه رده بالا (اما قابل فروش) می‌باشد. همچنین Simeon نیز در لیست آرزوهای خود، فهرستی از خودروهای رده بالا دارد. او لیستی از اتومبیل های مورد نظر خود را برای شما ارسال می‌کند. اگر موفق به پیدا کردن یکی از این اتومبیل‌ها شدید، آن را به فروشگاه Mod ببرید، رنگ جدیدی را بر روی آن اسپری کنید و به سمت اسکله بروید. با آوردن این اتومبیل‌ها برای Simeon، پاداش مناسبی (تقریباً دو برابر چیزی که یک فروشگاه اینترنتی بسته به شرایط وسیله نقلیه می‌دهد) دریافت خواهید کرد.

سرقت

سرقت‌هایی که در GTA Online صورت می‌گیرند، شبیه به سرقت‌های موجود در GTA 5 هستند. شما وارد یکی از چندین فروشگاه موجود می‌شوید (که شامل پمپ بنزین‌ها و فروشگاه‌های مختلفی می‌شود)، اسلحه ای را به طرف فروشنده هدف بگیرید، پول را بردارید و پیش از رسیدن پلیس‌ها فرار کنید. در نسخه آنلاین این بازی، چند مورد جدید به این فرآیند اضافه شده است.

اول اینکه فریاد زدن بر سر صندوقدار باعث می‌شود تا سریع‌تر پول‌ها را تخلیه کنید. به این نکته توجه داشته باشید که فریاد شما ممکن است در کانال چت به گوش بقیه برسد. مورد بعدی این است که تعدادی از سرقت‌ها با مشارکت سایر بازیکنان انجام می‌شوند و در آخر پول به دست آمده در میان بازیکنان تقسیم خواهد شد. برای تقسیم سود، Select را فشار داده و نگه دارید تا فهرست Quick Interaction پدیدار شود. از اینجا به Inventory و سپس به Cash بروید. پس از این، فقط بر روی گزینه Split کلیک کرده و پول را میان شرکت کنندگان در این سرقت تقسیم نمایید. توجه داشته باشید که برای راحتی کار شما، این مبلغ نه به صورت خام، بلکه به صورت درصدی تقسیم خواهد شد.

استراتژی فرار غیرقابل توقیف

این روش نیازمند مشارکت ۲ بازیکن می‌باشد، اما اگر به درستی انجام شود، شما قادر خواهید بود که چندین بار به تمام فروشگاه‌های موجود در San Andreas دستبرد بزنید، بدون اینکه کوچک‌ترین آسیبی ببینید.

ابتدا سطح سه ستاره مورد نظر را به دست آورید، سپس یک ون پلیس بگیرید. یکی از شما مسئول رانندگی شود و دیگری در پشت بنشیند. از بسته بودن تمام درها اطمینان حاصل نمایید! ون پلیس پوشیده از زره است و دارای پنجره‌های ضد گلوله می‌باشد. اگر این ون را پشت به درب یکی از فروشگاه‌های مشروبات قرار دهید و به اندازه کافی فضا برای شریک خود به منظور باز کردن درب‌ها و خروج از اتومبیل فراهم کنید، می توانید به هر فروشگاهی در San Andreas دستبرد بزنید، با این کار دست کم ۱۵ هزار دلار به دست خواهید آورد. قسمت دشوار آن، ناکامی در به دست آوردن سطح مورد نظر پس از آنکه ون بسیار کند شده است.

زورگیری

پس از رسیدن به سطح ۵۰، می توانید با Lamar تماس بگیرید. اگر شما آن دزد باشید، این روش می‌تواند سریع‌ترین راه برای پول درآوردن باشد، اما اگر شما کسی هستید که مورد زورگیری قرار می‌گیرید، یکی از عابرین پیاده به صورت ناگهانی با ماسکی بر روی صورت و با استفاده از یک چاقو، شما را می‌کوبد و تمام پول نقدی که به همراه دارید، می‌گیرد (به همین دلیل انتقال پول به حساب بانکی در اسرع وقت از اهمیت بسیاری برخوردار است). لازم به ذکر است که می‌توان در مقابل این دزدها ایستادگی کرد و پیش از آنکه فرار کنند، آن‌ها را کشت. پاداشی که از این کار دریافت می‌کنید، پول شماست که به خودتان برمی‌گردد و یک achievement یا trophy.

بازی در حالت منفعل (Passive Mode)

Passive Mode، پس از اولین مرگ در Open World در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. هر زمان که مایل باشید می‌توانید این حالت را از طریق منوی Interactive فعال نمایید. ورود به این حالت، هیچ هزینه ای در بر ندارد. Passive Mode از شما در برابر حمله بازیکنان پیاده محافظت می‌کند. دشمنان در خارج از وسایل نقلیه نمی‌توانند به شما آسیبی برسانند و خود نیز آسیب نمی‌بینند. با اینکه این حالت از شما در برابر هجوم اتومبیل‌ها به سمتتان محافظت نمی‌کند، اما باعث می‌شود که تک تیراندازهای کمپر نتوانند از راه دور به شما آسیبی برسانند. به بالای یک سقف کوتاه بروید تا در برابر صدمات اتومبیل‌ها مصون بمانید، سپس به بررسی مشاغل مورد نظر خود بپردازید.

سیما حسینی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هشت =