نحوه پیدا کردن Diamond در بازی Minecraft

پیدا کردن Diamond در Minecraft

اینکه بدانید پیدا کردن Diamond در Minecraft چگونه است، یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها در این بازی به شمار می‌رود. از دهه گذشته که Minecraft به یکی از پدیده‌های جهانی تبدیل شد، به دست آوردن Diamond هدف اصلی هر بازیکن شد. اما چگونه باید در این بازی Diamond پیدا کرد؟ این کار به‌ راحتی جستجو و بررسی غارهای روبرویی نیست، قطعاً ترفندهایی وجود دارد که باعث به حداکثر رساندن شانس شما در پیدا کردن Diamond می‌شود. در این مقاله هر چیزی که باید درباره پیدا کردن Diamond در بازی Minecraft بدانید را آماده کرده‌ ایم.

نحوه پیدا کردن Diamond در بازی Minecraft

اگرچه Minecraft Netherite اکنون مهم‌ترین و قوی‌ترین ماده برای سلاح‌ها و زره‌ها در بازی Minecraft است، اما Diamond ها به‌ عنوان پایه و اساس عمل کرده و پیدا کردن آن‌ها به مراتب ساده‌تر است (البته اگر بخواهیم بازی اصلی را در سطح کلی در نظر بگیریم، کاری سخت است). اگر مجموعه کاملی از زره‌های Diamond و شمشیر Diamond و همچنین Enchanting Table را برای خود فراهم کنید، مطمئن باشید که آماده مقابله با هر دشمنی خواهید بود. در زیر برخی نکات در پیدا کردن Diamond در بازی Minecraft را برایتان ارائه کرده‌ ایم.

الماس‌ها فقط زیر Y = 16 زیاد می‌شوند

پیدا کردن Diamond در Minecraft

زمانی که با کامپیوتر یا کنسول بازی می‌کنید، کلید F3 را فشار دهید (نسخه جاوا)، با این کار قبل از بارگیری دنیای بازی، وارد گزینه‌های بازی می‌شوید و سپس “Show Co-ordinate” (نسخه Bedrock) را انتخاب کنید. Diamonds به‌ طور معمول زیر Y سطح ۱۶ پخش شده‌ اند، یعنی اگر در غاری به جستجو می‌پردازید که به سمت پایین نمی‌رود، چیزهای خوبی پیدا نخواهید کرد.

حواستان به استخرهای گدازه باشد، آن‌ها را جستجو کنید

Diamonds در اطراف گدازه‌ها پخش نمی‌شوند، اما استخرهای گدازه به طور طبیعی مناطق بازتری هستند و در طول این مسیر می‌توانید به جستجوی مکان‌های بیشتری بپردازید. به علاوه، اگر یک استخر گدازه طبیعی را در اطراف آن سطح پیدا کنید، این بدان معنا است که هر بلوک اطراف استخر حداقل یک Diamond Ore دارد.

در سطح Y=10 معدن‌ها را استخراج کنید

پیدا کردن Diamond در Minecraft

استخراج از معادن برای رسیدن به سطح Y=10 ضروری است، سپس باید از مسیر استخراج شده و شکافته شده مسیر منظمی را ایجاد کنید. سپس به‌ راحتی وارد معدنی با مسیر مستقیم می‌شوید. در نتیجه راه سومی را به سمت بلوک سوم پیدا می‌کنید، که از هر دو مسیر قابل‌ دسترسی است. نیازی نیست تمام مسیرهایی که به بلوک‌های دیگر می‌رسد را باز کنید، زیرا نسبت به بلوک‌های قابل باز شدن جدید محدودیت دارید و قطعاً Diamond ها و همه این موارد را روی دیوار خواهید دید، پس باید یک دیوار دو بلوکی باشد.

به جستجوی غارهای عمیق بپردازید

البته، Minecraft مربوط به جستجوی غارها است. پس اگر سیستم غار پیچیده‌ای پیدا کردید که به سمت مناطق پیچیده می‌رود، با تجهیزات کامل به مسیرتان ادامه دهید (غذا، مشعل، سلاح‌ها و زره‌ها) و شروع به جستجو کنید! البته به این شرط که مرحله شما زیر Y=16 باشد، در این مراحل شانس زیادی برای پیدا کردن یک یا دو راه مختلف دارید.

اگر یک Enchanting Table دارید، از Fortune Pickaxe برای استخراج سنگ معدن استفاده کنید

استخراج سنگ معدن با Fortune Pickaxe باعث پیدا کردن منابع و سنگ‌های بیشتری می‌شود. متأسفانه، برای استفاده از آن باید قبلاً Diamond ها را پیدا کنید تا بتوانید Enchanting Table را بسازید، اما این روش، روشی سریع برای جمع‌آوری Diamond است.

در نهایت، پیدا کردن Diamond ها به شانس شما بستگی دارد. هرچند مسائلی وجود دارد که ممکن است باعث عصبانیت شما شود؛ تنها یک Diamond در هر مسیر سطح Y=16 پخش می‌شوند (یک تکه برابر بلوک ۱۶ در ۱۶ است)، و این مسیر ممکن است در بین هر یک از Diamond ها از ۱-۱۰ وجود داشته باشد. پس اگر تصمیم گرفتید کل آن منطقه را پاک‌سازی کنید، حتماً Diamond ها را پیدا خواهید کرد. زمانی که بتوانید از سبک‌های استخراجی مانند شاخه زدن یا نواری رفتن استفاده کنید، این کار به نظر تلاش زیاد برای پاداشی کوچک به نظر می‌رسد. در هر صورت، به اندازه کافی Diamond پیدا کنید تا کارتان را تمام کرده و کل سرور را پاک‌سازی کنید.

سیما حسینی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 7 =