نحوه پیدا کردن Haikuها و هدبندها در گوست آف سوشیما

نحوه پیدا کردن Haiku هدبند Ghost of Tsushima

از میان تمام لوازم بازی Ghost of Tsushima، پیدا کردن هدبند و Haiku گوست آف سوشیما یکی از جالب­ترین و آرامش­بخش­ترین کارهای بازی محسوب می­‌شود. برای یافتن مکان این دو آیتم ارزشمند، در ادامه مقاله همراه ما باشید. 

پیدا کردن هدبندهای جدید، که فقط جنبه زیبایی دارند، نیاز به کمی اکتشاف و خلاقیت دارد. این هدبندها در سرتاسر جزیره پراکنده شد‌‌ه‌­اند و باید در مکا‌‌‌‌ن‌های دیدنی به دنبالش بگردید. هنگامی­ که یک زیرانداز دایره­ای شکل و چند شمع پیدا کردید، باید بدانید که به یک هدبند نزدیک شده‌­اید.

در این راهنمای Ghost of Tsushima، ما به شما نشان می‌­دهیم که چگونه مکان قرارگیری Haiku (هر هایکو یک شعر سه خطی است) را بیابید، بدین ترتیب هم می­‌توانید طبع شاعرانه­‌تان را فعال کنید و هم چند هدبند جدید بدست آورید.

چگونه مکان قرارگیری Haiku را پیدا کنید

هد بند Ghost of Tsushima

هر Haiku در یک محل اسرارآمیز پنهان شده است که می‌­توانید در اطراف محل اختفای هر Haiku، اشیا دیگری را نیز بیابید.

ساده‌­ترین راه برای پیدا کردن مکان Haiku، استفاده از یک Technique Point برای باز­ کردن قابلیت ردیابی Vanity Gear و تکنیک کاوش Wind of Vanity است. این ارتقای تکنیک­‌های جدید Guiding Wind به شما امکان ردیابی Vanity Gear در روی نقشه بازی را می­‌دهد، که این قابلیت شامل مکان قرارگیری Haiku نیز است.

هنگامی­ که این تکنیک را باز کردید، باید به صفحه نقشه­‌تان بروید و دکمه سمت راست روی D-pad را فشار دهید. با انجام این­ کار، می­‌توانید با استفاده از Guiding Wind اهداف مختلف را دنبال کنید.

هد بند گوست آف سوشیما

حالا که قابلیت Wind of Vanity را بدست آورده‌­اید، می­‌توانید آن را به عنوان یک هدف ردیابی انتخاب کنید. زمانی که این توانایی را فعال می­‌کنید، Guiding Wind شما را به سوی نزدیک­ترین قطعه Vanity Gear هدایت می­‌کند. Wind of Vanity شما را به سوی هر قطعه Vanity Gear که در نزدیکی‌تان قرار دارد، راهنمایی می­‌کند بدین ترتیب شما نه­ تنها Haiku­ها را پیدا می­‌کنید بلکه می‌­توانید هدبندها را نیز بیابید. با این حال، استفاده از این قابلیت شما را به مکان قرارگیری تمام Haiku­ها هدایت می­‌کند.

چگونه هدبندها را بیابید

Haiku گوست آف سوشیما

زمانی­ که به مکان قرارگیری Haiku­ رسیدید، دکمه R2 را فشار دهید تا Haiku­ بسازید. در آنجا از شما خواسته می­‌شود تا درباره یک موضوع خاص تامل کنید­­_ مانند آرامش، مرگ، احترام و غیره. وقتی که به این موارد فکر می­‌کنید، در صحنه قرار خواهید گرفت و به شما سه گزینه نشان داده می‌­شود که باید از بین آن‌ها انتخاب کنید و خط اول Haiku­ را بنویسید. پس از اولین انتخاب، باید درباره خط دوم شعر تصمیم بگیرید و طبیعتا پس از آن، خط سوم را انتخاب می­‌کنید و بدین ترتیب Haiku­تان تکمیل می‌­شود.

پس از اتمام شعر، در مسیر Gear > Outfit > Helmet Options یک هدبند جدید برایتان باز خواهد شد. هر هدبند جدید دارای یک طرح متفاوت است که براساس موضوع شعری که ساخته‌­اید، طراحی شده است. متن هر هدبند شامل شعری که نوشته­‌اید، خواهد بود. اما طراحی این لوازم جانبی تحت تاثیر نحوه ساخت شعر قرار ندارد.

هدبندها هیچ مزیت خاصی ندارند. در عوض، آن‌ها یک بازتاب زیبایی از یک مفهوم خاص با طراحی منحصر به فرد هستند. هر کدام از این هدبندها نشانگر احساسات در حال پردازش Jin هستند، و بستن هر هدبند ممکن است باعث شود شما نیز آن احساسات را درک کنید.

 

منبع: Polygon

کوروش نیک منش
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =