شارژر دسته کنسول بازی ایکس باکس وان

همه چیز درمورد شارژر دسته کنسول بازی ایکس باکس وان

از پر مصرف ترین وسایل خانگی می توان به کنسول های بازی اشاره کرد که زمان زیادی را به بازی کردن با آن می پردازنند که با تمام شدن شارژ دسته بازی نصف نیمه خواهد ماند. زمانی این مشکل اهمیت پیدا می کند که شما در حال بازی کردن آنلاین هستید. در صورت خاموش شدن بازی آنلاین با اتمام شارژ دسته تمامی تلاشی که برای بازی کرده اید به هدر می رود. Xbox One charging دارای یک شارژر با قابلیت های گوناگون است که بسیار کاربردی است و از اتمام باتری در Xbox One جلوگیری می کند.

شارژر دسته Xbox One

شارژر ایکس باکس دارای دو باطری دسته ویژه است که برای شارژ کردن از یک شارژر کنترلر و یک کابل استفاده می شود. اگر دوست ندارید بازی تان بر اثر شارژ نداشتن دسته قطع شود می توانید این شارژر را در زمان بازی کردن تان به دسته وصل کنید تا باطری دسته شارژ شود و شارژدهی خوب این محصول در زمان کوتاهی می باشد.

باطری موجود در شارژر های Xbox One

باطری های استفاده شده در این شارژر با کیفیت بوده به طوری که به جزء شارژ کردن خوب دسته در برابر دما مقاوم بوده و باعث عمر مفید دسته هم می شود. شارژر و باطری های موجود در ایکس باکس وان برای مدت زمان زیادی قابل استفاده است و می توان از این شارژر برای کلوپ های بازی به کار برد زیرا در کلوپ های بازی که این کنسول وجود دارد کارآیی زیادی داشته و در نتیجه استفاده از این شارژر باعث شارژ بودن دسته های بازی می شود.

همه چیز درمورد شارژر دسته کنسول بازی ایکس باکس وان
همه چیز درمورد شارژر دسته کنسول بازی ایکس باکس وان

ویژگی های Xbox One Controller charging Station

  • دارای یک باطری و شارژر برای شارژ و یک کابل برای اتصال شارژ می باشد.
  • این شارژر مناسب ایکس باکس وان طراحی شده است.
  • وسایل سخت افزاری را ندارد.
  • تعداد باطری های این شارژر دو عدد است.
  • تعداد کابل و شارژر آن هم یک عدد می باشد.

بررسی اجمالی Xbox One

کنسول بازی Xbox One ساخت شرکت مایکروسافت می باشد که با استفاده از قابلیت محدوده دینامیکی تصاویر متفاوتی را به گیمر ها می دهد و باعث می شود جزئیات بیشتری را از تصاویر بازی ببینید.

Xbox One از نظر شکل و ساختار

یکی از کوچکترین کنسول های ساخته شده توسط شرکت، ایکس باکس وان می باشد. از نظر ساختار شبیه به باکس وان اس می باشد اما به دلیل رنگ تیره خود متفاوت از وان ایکس است. ایکس باکس وان دارای یک حافظه ۱ ترابایتی می باشد که به خوبی می توان بازی ها را در آن ذخیره کرد.

Xbox One از نظر سیستم پردازشی

ایکس باکس وان یکی از کنسول های بازی سریع و قوی می باشد که در آن ویژگی های گفته شده دیده می شود. به منظور قدرت پردازش کنسول از یک مایع برای خنک کردن سیستم استفاده می شود تا دمای آن در زمان پردازش بالا نرود.

بازی های موجود در Xbox One

همه ی بازی های قابل اجرا روی وان اس را می توان روی کنسول ایکس باکس وان اجرا کرد. تعداد زیاد بازی های قابل اجرا روی x box 1،۴۲ بازی می باشد که ۲۲ تای آن منحصر کنسول ساخته شده است.

Xbox One در آینده

این کنسول جزء تولیدات حرفه ای شرکت سازنده است که در جهان تحول بزرگی را ایجاد کرده است. عملکرد این کنسول بسیار عالی بوده است و انتظار می رود که در آینده ارتقاء بیشتری یابد. بعد از بررسی اجمالی Xbox به موضوع خودمان برمی گردیم و به کیفیت گفته شده در مورد شارژ شدن x box 1 نسبت به سایر کنسول های بازی می پردازیم.

همه چیز درمورد شارژر دسته کنسول بازی ایکس باکس وان
همه چیز درمورد شارژر دسته کنسول بازی ایکس باکس وان

شارژر کنترلر کنسول Xbox One

یکی از وسایل خوبی که Xbox One دارا می باشد دسته بازی آن است که باعث می شود نسبت به سایر کنسول ها ترجیح داده شود.
بسیاری از گیمرها در بازی کردن به دلیل تمام شدن شارژ دسته و زمان شارژ طولانی از Xbox One استفاده می کنند. شرکت سازنده ایکس باکس وان به گونه ای دسته بازی را طراحی کرده است که این مشکل را ندارد و کمتر از یک ساعت کنترلر شارژ می شود. شما با وصل شارژر کامل شارژ شدن کنترلر Xbox One می توانید ۱۰ تا ۱۲ذساعت از آن استفاده کنید.

پایه کنترلر در ایکس باکس وان

پایه شارژر کنترلر از وسایل جانبی کنسول می باشد که برای شارژ کردن آن ساخته شده است. این شارژر کنترلر می تواند دو دسته بدون سیم کنترلر را شارژ کند. از نظر ظاهری این پایه سبک اما شیک است و به آسانی قابل استفاده است و برای استفاده فقط باید روی پایه قرار گرفته تا با کابل USB شارژ بشود.

همراه با پایه شارژر دو باطری ۶۰۰ میلی آمپری که در کل ۱۲۰۰ میلی آمپر می باشد وجود دارد که با آن کابل USB را شارژ می کنند. زمانی که دسته ها روی پایه قرار می گیرند برای فهمیدن وضیعت شارژ کافیست چراغ نشانگر مشاهده کنید. این چراغ در پایین دسته می باشد و به راحتی وضعیت را مشخص می کند جالب است بدانید که میزان برق ورودی شارژر استاندارد بوده و به خوبی دسته را شارژ می کند.

مشخصات کلی این محصول

  • شارژ کردن دو دسته بازی
  • دارا بودن دو باطری
  • دارا بودن یک کابل USB برای اتصال

Xbox One charging محصولی بسیار مناسب برای شارژ دسته است که دیگر به راحتی شارژ آن تمام نمی شود.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − یازده =