نحوه باز کردن پایان مخفی سایبرپانک ۲۰۷۷

پایان مخفی سایبرپانک 2077

پایان‌های مختلفی در بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ وجود دارد، اما یک پایان مخفی هم در این بازی وجود دارد که احتمالا از وجود آن بی‌خبر هستید. خوشبختانه ما این پایان مخفی Cyberpunk 2077 را پیدا کردیم و نحوه آزاد کردن آن را کمی پایینتر می‌توانید بخوانید. 

 

پیش از آنکه به پایان مخفی نزدیک شوید، باید رابطه خوبی با Johnny Silverhand داشته باشید. شما در نقاط مهمی از بازی، باید گزینه‌ای را انتخاب کنید که رابطه شما با Silverhand را بهبود ببخشد و آن را به رابطه دوستی / Friendship تبدیل کند – به عنوان مثال در قبرستان، به او اجازه دهید که در هر فرصتی کنترل بدن V را به دست بگیرد.

پایان سایبرپانک 2077

نحوه باز کردن پایان مخفی سایبرپانک ۲۰۷۷

در صورتی که سطح دوستی شما به اندازه کافی بالا باشد، می‌توانید قفل پایان Cyberpunk 2077 را باز کنید.
این کار را با منتظر ماندن تا رسیدن به مأموریت نهایی، Nocture OP55N1، جایی که همراه با Johnny بر روی سقف ایستاده‌اید، انجام می‌دهید. در این مرحله باید موارد زیر را انجام دهید:

  • گزینه پایان / Ending را انتخاب کنید که به Johnny اجازه می‌دهد تا همراه با Rogue برود.
  • در گفتگوی بعدی (جایی که در آن می‌توانید گزینه‌های ‘put this to rest’ و ‘take the pseudoendotrizine’ را انتخاب کنید و یا با انتخاب گزینه ‘need a minute’ به Johnny بگویید که یک دقیقه فرصت نیاز دارید) فقط صبر کنید.
  • به نگاه کردن به Johnny، اسلحه و قرص‌ها ادامه دهید تا زمانی که او گزینه دیگری پیش روی شما قرار دهد – یک اقدام به خودکشی که او پیشنهاد می‌کند که به تنهایی به Asakana برود.

پایان مخفی Cyberpunk 2077

پایان مخفی Cyberpunk 2077 پس از آن باز می‌شود، و تنها مأموریت پایانی را ارائه می‌دهد که در آن هیچ سختی‌ای نخواهید کشید. این یک گزینه پایانی است که شما را در بالاترین سطح ممکن نیاز دارد. به همین خاطر باید تمام تلاش خود را بکنید. به علاوه، این یک نوع معامله است، بنابراین اگر در هر زمان از این مأموریت بمیرید، علاوه بر اینکه شکست می‌خورید، مستقیماً به بخش credits فرستاده می‌شوید. گفته بودیم که این قسمت بسیار سخت است.

با انجام این مأموریت، محتوای اختصاصی درون این بازی به شما تعلق می‌گیرد که در جاهای دیگر وجود ندارد، بنابراین حتماً سری به آن بزنید.

 

منبع: Gamesradar

امیرمحمد ترابی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =