پلی استیشن ۴ رفرش (PS4 Refurbished) چیست؟

پلی استیشن 4 رفرش (PS4 Refurbished) چیست؟

در حالی حاضر وقتی برای خرید پلی استیشن ۴ به بازار مراجعه می کنید انواع مختلف PS4 را می بینید که در بازار موجود است. یکی از انواع PS4، پلی استیشن ۴ رفرش (Ps4 Refurbished) است که توسط شرکت سازنده عرضه شده است و منظور از پلی استیشن ۴ رفرش، کنسولس است که مورد استفاده مشتری قرار گرفته و به دلیل ایرادی که داشته است به شرکت عودت داده شده و شرکت پس از رفع ایرادات با قیمت کمتری عرضه می کند.

شما با خرید این کنسول ممکن است آثار استفاده شدن را روی بسته بندی و دستگاه ببینید و آن را تشخیص دهید. جالب است بدانید که شرکت پس از بازگردانده شدن PS4 ها توسط مشتری مجددا آن را کنترل می کنند و با ارائه گارانتی آن را وارد بازار می کنند.

در خرید دستگاه های ps4 رفرش شده مشتری می تواند به طور کامل به سالم بودن دستگاه اعتماد کند و این در حالی است که در این میان برخی افراد با سوء استفاده از این موضوع ps4 های استفاده شده و دست دوم را به جای ps4 رفرش در بازار عرضه می کنند.

پلی استیشن 4 رفرش (PS4 Refurbished) چیست؟
پلی استیشن ۴ رفرش (PS4 Refurbished) چیست؟

دستگاه عودت داده شده تعویض می شود.

معمولا کنسول های Playstation 4 رفرش شده بعد از خرید مشتری در صورتی که مشتری بخواهد آن را برگرداند می تواند در مقابل آن را با یک دستگاه نو عوض کند یا حتی مدل دیگری را از شرکت بگیرد. معمولا مشتریان ترجیح می دهند که انتخاب دیگری را از شرکت داشته باشند تا اینکه دستگاه را کاملا به شرکت بازگردانند و دیگر از محصولات شرکت خرید نکنند.

ایراد و مشکل کنسول جزئی باشد.

محصولاتی که در فرایند تولید دچار نقص می شوند دارای ایراد ریز و جزئی هستند. برای مثال ممکن است روی بدنه کنسول خش افتاده باشد یا ایراداتی که به ظاهر کنسول مرتبط است. اگر ایراد فنی باشد باز هم جزئی است.

محصولاتی که در حین جا به جای آسیب می بینند.

محصولات رفرش شده پلی استیشن میتواند زمان حمل و نقل دچار آسیب شود که در چنین حالتی شرکت تولید کننده مجددا محصول را تعمیر می کند و بعد از تعمیر آن را به نام دستگاه رفرش شده در بازار به فروش می رسانند.

پلی استیشن 4 رفرش (PS4 Refurbished) چیست؟
پلی استیشن ۴ رفرش (PS4 Refurbished) چیست؟

کالاهای که در ویترین قرار دارند.

معمولا در نمایندگی های فروش این محصولات، محصولاتی که در ویترین قرار گرفته اند جزء کالاهای رفرش شده به شمار می آیند که با قیمت پایین تری به فروش می رسد. علت پایین تر بودن قیمت محصولات Playstation ویترین باز شدن از جعبه است و حتی ممکن است ظاهر آن کمی خش داشته باشد. چنانچه مشتری محصولات پشت ویترین را بخواهد فروشنده آن را در جعبه خود قرار داده و به مشتری تحویل خواهد داد و البته با تخفیف خوبی مشتری آن را خریداری می کند.

تا اینجا متوجه شدیم که به چه محصولاتی رفرش می گویند و اما در مورد تفاوت این محصولات و تشخیص ps4 رفرش نو در بازار باید موارد مهم زیر را در نظر بگیریم.

طول عمر و کیفیت دستگاه های رفرش شده

این دستگاه ها بعد از رفع ایراد مشکلی نخواهند داشت و از کیفیت بالایی برخوردارند که باعث می شود سالهای زیادی از ان استفاده کنید.

لیبل های روی محصول

روی هر دستگاهی که از کارخانه تولید می شود برچسب های چسبانده می شود که نشان می دهد محصول پلمپ است. اگر شما پشت ps4 رفرش را نگاه کنید لیبل وجود دارد. حتی ممکن است دو لیبل وجود داشته باشد که یکی از لیبل ها قسمتی از ان خراشیده شده باشد و این امکان رفرش بودن دستگاه را نشان می دهد.

پلی استیشن 4 رفرش (PS4 Refurbished) چیست؟
پلی استیشن ۴ رفرش (PS4 Refurbished) چیست؟

کلمه درج شده ریفر

معمولا کالاهای پلی استیشن رفرش شده دارای جعبه هستند که کلمه ریفر می تواند اعتماد شما را برانگیزد و آن را خریداری کنید.

جعبه

ps4 نو در بازار دارای جعبه ای پلمپ شده با لایه های از پلاستیک می باشد که به وسیله دستگاه ها به صورت مکانیزه بسته بندی شده است.

پلمپ اورجینال

در مورد پلمپ شدن آن باید گفت که به صورت منظم تا پایین جعبه به وسیله پلاستیک پوشیده شده و تاخوردگی آن در وسط جعبه قرار دارد.

مکانیزه بودن پلمپ

چون پلمپ این جعبه ها به وسیله دستگاه صورت می گیرد از این رو بسیار مرتب است. در صورتی که پلمپ آن تقلبی باشد و یا به وسیله دستی آن رابسته بندی کرده باشند شکل نامرتبی دارد. در نهایت اگر کنسول ps4 رفرش شده باشد معمولا ایراد و مشکل آن در ظاهر و مربوط به مشکلات سخت افزاری است. مشکلاتی مانند پایین بودن کیفیت محصول و نقص فنی کوچک از جمله ی آن ها می باشد.

 

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 15 =