چگونه والکری‌ها را در God of War شکست دهید؟

کشتن والکری ها در گاد او وار

اگر در حال مطالعه این مطلب هستید، قطعاً چندین بار است که به دست والکری ها شکست خورده اید. این جنگجویان بالدار، سخت‌ترین چالش‌ها را در بازی ایجاد می‌کنند، اگر بخواهید کشتن والکری ها در God of War را بیاموزید، باید بدانید در مرحله آخر با ملکه والکری‌ها روبرو خواهید شد. برای شروع، پیش از آن که به دنبال اتاق‌های مخفی و مکان‌های متعلق به Odin بگردید و والکری‌ها را شکست دهید، ابتدا باید Magic Chisel (قلم جادویی) را به دست آورید. با کشتن هر هشت والکری موجود در نقشه، زره Valkyrie برای شما باز می‌شود که بسیار قدرتمند بوده و ارزش وقت گذاشتن و تلاش کردن را دارد.

از آنجایی که این والکری‌ها به شدت پرخاشگر هستند، پیشنهاد می‌کنیم حداقل تا زمانی که به سطح ۶ برسید، ‌منتظر بمانید و حتی یک بار هم شانس خود را برای از بین بردن آن‌ها امتحان نکنید. آن‌ها عاشق خرد کردن گردن و استخوان‌ها هستند و هیچ رحمی ندارند. اما مقابله با آن‌ها واقعاً ارزشش را دارد، چرا که زره‌هایی که از کشتن تمام آن‌ها به دست می‌آورید، بسیار قوی بوده و امکانات زیادی برای شما فراهم می‌کند، به عنوان مثال، زمان فعال شدن دوباره Runic Attack را کاهش می‌دهد، به دشمنان اجازه قطع حملاتتان را نمی‌دهد و در حقیقت شما را تبدیل به یک والکری سرسخت می‌کند. البته بدون بال.

چگونه می‌توان هر هشت والکری را در God of War پیدا کرد؟

۴ والکری در Midgard حضور دارند. یکی از آن‌ها در Wild woods در نزدیکی خانه شما، یکی در River Pass، دیگری در Foot hills و چهارمین والکری در Mountain. چهار والکری دیگر در سرزمین‌های مختلفی قرار دارند. یکی در Muspelheim حضور دارد که چالش سطح ۶ است، در حالی که دیگری را می‌توان در اعماق سرزمین Niflheim پیدا کرد. خانه هفتمین والکری در Alfheim و آخرین آن‌ها در Helheim مخفی شده است.

نکاتی برای شکست دادن والکری‌های God of War

کشتن والکری ها در گاد او وار

اما مهم‌تر از تمام این‌ها، نحوه شکست دادن این موجودات است، چرا که اصلاً کار ساده ای نیست. اگرچه شکست آن‌ها غیر ممکن هم نخواهد بود، خوشبختانه سبک حمله هر هشت والکری تا حد زیادی شبیه به هم هستند و تنها چند تفاوت جزئی با یکدیگر دارند که با یادگیری آن‌ها می‌توانید همه والکری‌ها را از بین ببرید. در اینجا به ۸ نکته برای شکست دادن والکری‌های God of War اشاره می‌کنیم.

مهم‌ترین چیز، صبر است

حمله به والکری‌ها با شمشیر و تبر در هر زمانی که به شما نزدیک می‌شوند، سریع‌ترین راه برای کشتن خودتان است. پیشنهاد می‌کنیم که اندکی صبور باشید و ابتدا الگوی حملات آن‌ها را بررسی کنید و تنها زمانی ضربه بزنید که والکری‌ها برای مدت بسیار کوتاهی مشغول ریکاوری خود می‌شوند.

از Atreus برای حمله حلقه سرخ هوایی استفاده کنید

کشتن والکری ها در گاد او وار

یکی از عادات ناخوشایند والکری‌ها این است که به هوا پرواز کرده و حلقه‌های نورانی ویرانگری را رها می‌کنند یا کل محیط را با یک مه غلیظ خاکستری می‌پوشانند. اما با اینکه به نظر می‌رسد این حملات خبر از پایان جنگ یا دست کم بخش زیادی از نوار سلامت شما می‌دهند، می‌توانید با استفاده از فرزند مورد علاقه خود یعنی Atreus این حملات را متوقف کنید. هر زمان که والکری‌ها به هوا پریدند، سریعاً دکمه مربع را بزنید تا آن‌ها را پایین انداخته و از حملات ویرانگر نجات پیدا کنید. حمله Runic او را نیز فراموش نکنید که می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

سپر خود را در اکثر حملات بالا نگه دارید

قدرت یک والکری بیشتر در بال او قرار دارد، پرهای خنجر مانند او می‌توانند به هر چیز غیر مسلح، حتی خود خدای جنگ آسیب جدی وارد کنند. اما خوشبختانه قابلیت نفوذ از سپر را ندارند. ساده ترین کار این است که ۹۹٪ مواقع، سپر خود را در مقابل والکری‌ها بالا نگه دارید. تا زمانی که پشت سپر پنهان شده اید، هیچ آسیبی از جمله بال‌های چرخشی، دارت پر، ضربات تیر و حملات دیگر به شما نخواهد رسید.

سنگ های احیای خود را فراموش نکنید

کشتن والکری ها در گاد او وار

ناگفته پیدا است که وقتی برای اولین بار با یک والکری وارد جنگ می‌شوید، اگر نتوانید به موقع جاخالی دهید، میزان سلامت شما به شدت کاهش می یابد. بنابراین، پیش از آنکه به مبارزه با والکری بروید، ابتدا به دیدار Brok و Sindri رفته و یک سنگ احیا (Resurrection stone) برای خود تهیه نمایید. پیشنهاد ما سنگ Superior Resurrection است، چرا که نوار سلامت شما را با سرعت زیادتری پر می‌کند.

تا حد ممکن از حملات قرمز و زرد جاخالی دهید

باید از اکثر حملات قرمز و زرد جاخالی داد، مگر اینکه Atreus بتواند آن‌ها را متوقف کند. این موضوع در مورد پرواز والکری‌ها نیز صادق است، چرا که اگر از آن‌ها جاخالی ندهید با صورت به زمین کوبیده خواهید شد. جاخالی دادن از سایر حملات به نسبت راحت‌تر است و زمان بیشتری برای انجام آن دارید. فقط استفاده از آن را فراموش نکنید.

اگر شنیدید که با فریاد Valhalla می‌گویند، شروع به غلتیدن کنید

کشتن والکری ها در گاد او وار

مسلماً علاقه‌ای به ضربه خوردن از والکری‌ها ندارید، اما در حملات آن‌ها ضرباتی وجود دارد که بخش اعظمی از نوار سلامت شما را خالی می‌کند. این ضربات شامل خرد کردن استخوان‌ها و گردن است، طوری که شما را برای دریافت سنگ افزایش سلامت به التماس می‌اندازد. اما خوشبختانه، قبل از انجام این کار با فریاد Valhalla می‌گویند و این باعث می‌شود تا شما از حمله مرگبار آن‌ها مطلع شده و شروع به غلتیدن کنید.

همیشه از قابلیت “Lock on” استفاده کنید

در قابلیت Lock on، شما می‌توانید صحنه را بر روی یک دشمن واحد متمرکز کنید، در این صورت با حرکت او به هر جهت، دوربین نیز حرکت خواهد کرد، در نتیجه از دید شما خارج نخواهند شد. از آنجایی که والکری‌ها شیاطین پر سرعتی هستند، برای آنکه از زاویه دید شما خارج نشوند و مطمئن باشید که برای تمام حملات احتمالی آن‌ها آماده اید، کافیست کلید R3 را فشار دهید تا قابلیت Lock on فعال شود. ممکن است این ترفند بسیار ساده ای باشد، اما بیش از یک بار من را نجات داده است.

هرچه زودتر حمله کنید

والکری‌ها اساساً درون اتاق‌های خود منتظر شما ایستاده اند،‌ بنابراین به محض اینکه حتی شروع به باز کردن بال‌های خود کردند، با حملات سنگین خود بخشی از جان آن‌ها را کم کنید.

چگونه می‌توان ملکه والکری‌ها را شکست داد

کشتن والکری ها در گاد او وار

هنگامی که تمام والکری‌ها را از بین بردید و در آخر احساس کردید که جایی برای نفس کشیدن یافته اید، با آخرین چالش مواجه می‌شوید که شکست ملکه والکری‌ها است. خوشبختانه او هیچ حمله خاصی ندارد که شما برای آن آماده نباشید. او تمام حملات گروه خود را به صورت ترکیبی داشته و نوار سلامت او نیز ۴ برابر والکری‌های معمولی است. موفق باشید و برای دریافت جایزه آماده شوید.

منبع: GamesRadar

سیما حسینی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سه =