چگونگی استفاده موبایل به جای میکروفون PS4

چگونگی استفاده موبایل به جای میکروفون PS4

شاید خیلی از ماها ده سال پیش تصور این رو هم نمی تونستیم بکنیم که کار بازی های ویدیویی به اینجا که الان هستند کشیده شوند و شاهد این باشیم که بازی هایی ساخته می شوند که کل بازی بر مبنای انلاین بازی کردن هستند و خبری از یک داستان زیبا در بازی نیست، شاید یک مثال خوب برای این حرف همین بازی معروف کالاف دیوتی در نسخه اخر باشد . که با امدنش واقعا سر و صدای زیادی رو به پا کرد.

اون هم به این دلیل بود که این بازی کلا انلاین و به صورت بتل رویال می باشد، شاید شرکت بزرگ اکتیویژن حالا به این نتیجه رسیده است که ساختن این نوع بازی ها برایش پر سود تر هستند، البته به یاد می اوریم که نسخه قبلی این بازی چقدر داستان زیبایی داشت و حالا این اتفاق برای سری بازی های کالاف افتاده است و نه تنها این بازی بلکه سلیقه گیمر ها به سمت بازی های انلاین مثل فورتنایت و یا پابجی کشیده شده است.

دیگر حوصله این رو ندارند که پای داستان بنشینند، البته بعضی شرکت ها هم این رو قبول ندارند و معتقد هستند یک داستان زیبا واقعا به بازی روح می دهد مثل همین بازی رد دد ۲ و یا بهترین بازی سال ۲۰۱۸ یعنی god of war خب برگردیم به بازی های انلاین، یکی از لذت هایی که بازی انلاین مخصوصا در سبک بتل رو یال دارند که دیگر بازی های افلاین ندارد قابلیت چت کردن و صحبت کردن با بقیه بازیکن ها می باشد.

چگونگی استفاده موبایل به جای میکروفون PS4
چگونگی استفاده موبایل به جای میکروفون PS4

که قابلیت واقعا لذت بخشی است، امکان ندارد شما فورتنیات بازی کنید و با بقیه بازیکن ها ارتباط نداشته باشید و با اون ها صحبت نکنید چون واقعا اینکار باعث می شود بیشتر غرق در بازی PlayStation شویم و معتاد اون بازی بشویم که البته این معتاد شدن به بازی های انلاین باعث شده که اینگونه بازی ها مثل فورتنیات در برخی کشور ها ممنوع شناخته شود.

خب برای اینکه ما بتوانیم با بقیه بازیکن ها در بازی ها ارتباط برقرار کنیم نیاز است که یک میکروفون داشته باشیم تا بتوانیم از این طریق صحبت کنیم .که خب این یعنی یا باید از هندزفری های بی سیم استفاده کرد که واقعا لذت بخش است ولی مشکلی که دارند هزینه بالای این هندزفری هاست و یا می توانیم از هندزفری های با سیم کمک بگیریم که کارمان راه می افتد ولی هنوز هم یک مشکل وجود دارد و اون دست و پا گیر بودن این هاست.

که عذاب اور است پس در اینجا راه کاری رو به شما معرفی می کنیم تا به نوعی قابلیت هندزفری بی سیم رو براتون داشته باشه و به راحتی با بقیه صحبت کنید. این ترفند کاربردی این است که شما کاری کنید که گوشی شما برای کنسول به عنوان یک منبع صدا شناخته شود، برای اینکار اول از همه اینکه گوشی شما باید سیستم اندروید بالا تر از ۵ داشته باشید تا بتوانید این کار رو بکنید ،در ادامه باید مراحل زیر رو طی کنید.

چگونگی استفاده موبایل به جای میکروفون PS4
چگونگی استفاده موبایل به جای میکروفون PS4

در ابتدا وارد قسمت تنظیمات گوشی خودتون بشوید و بعد وارد قسمت درباره ی گوشی بشوید و بعد وارد قسمت اطلاعات نرم افزار بشوید و بعد در این بخش شماره ساخت رو پیدا کنید و روی اون هفت بار بزنید حالا به تنظیمات گوشی برگردید و می بینید که بخش جدیدی به گوشی شما اضافه شده و اون قسمت توسعه دهنده می باشد، توی این قسمت بروید و وارد قسمت پیکربندی یو اس بی بشوید و حالت یو اس بی رو به منبع صدا تغییر بدهید.

حالا گوشی شما به عنوان یک منبع صدا عمل می کند و بعد شما باید گوشی خودتون رو به وسیله یک کابل به کنسول متصل کنید تا کنسول هم گوشی شما رو به عنوان یک میکروفون بشناسد و بعد باید کاری کنید تا گوشی شما صدای شما رو ضبط کند و به کنسول بفرستند برای اینکار باید از یک نرم افزار استفاده کنید که پیشنهاد من به شما استفاده از نرم افزارmicrophone می باشد که برای دانلودش هم می توانید به گوگل پلی بروید و از انجا سرچ کنید دانلود کنید و نصب کنید.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =