مکان و نحوه کشتن حیوانات افسانه‌ای اساسینز کرید والهالا

کشتن حیوانات اساسینز کرید والهالا

حرف زدن در مورد کشتن حیوانات اساسینز کرید والهالا قطعاً راحت‌تر از انجام آن است. علاوه بر پیدا کردن موجودات دست نیافتنی، باید جانورانی که سطح فوق‌العاده بالایی دارند را از بین ببرید، که این کار حتی برای قوی‌ترین وایکینگ هم دشوار است. در این بازی مجموعه‌های زیادی برای پیدا کردن و پیروزی‌های زیادی برای به دست آوردن وجود دارد، اما حیوانات افسانه‌ای در رأس تمام این‌ها قرار دارند. اگر آماده روبرو شدن با این چالش هستید، در اینجا موقعیت مکانی حیوانات افسانه‌ای Assassin’s Creed Valhalla را مشخص کرده‌ ایم. همچنین جزئیاتی در مورد اینکه چرا باید به محض شروع این چالش، کلبه شکارچی (Hunter’s Hut) را در Ravensthorpe بسازید تا بتوانید شروع به جمع‌آوری غنائم مؤثر این حیوانات افسانه‌ای کنید، در اختیارتان قرار خواهیم داد.

کشتن حیوانات اساسینز کرید والهالا

در مجموع ۹ حیوان افسانه‌ای در دنیای Assassin’s Creed Valhalla وجود دارد که با تحویل هرکدام به کلبه شکارچی در Ravensthorpe، غنائمی به دست خواهید آورد. این حیوانات افسانه‌ای با نمادی شبیه به پنجه آبی رنگ بر روی نقشه علامت‌گذاری شده‌ اند – البته زمانی که به اندازه کافی به آن محل نزدیک شوید، در غیر این صورت شبیه به یک نقطه آبی خواهد بود – و معمولاً در مکان‌های دور پیدا می‌شوند. متأسفانه هیچ مرغ افسانه‌ای در اطراف شهر پرسه نمی‌زند. زیرا به شدت خشن هستند.

باس‌ فایت‌های بسیار دشواری در انتظار شما است، بنابراین کاملا مجهز و با تیردان پر به سراغشان بروید. درست مانند سایر باس‌ فایت‌ها، باید از حملات سنگین و غیرقابل دفاع آن‌ها جاخالی داده و زمانی را صرف یادگیری الگوی حملاتشان کنید. مهم‌ترین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید، این است که از تمام مهارت‌هایتان استفاده کنید تا از چنگال این حیوانات دور بمانید.

Focus of the Nornir یک توانایی اساسی برای ذبح این حیوانات، به خصوص موارد سطح بالا می‌باشد. پس از به‌ روزرسانی این توانایی، می‌توانید از نوار استقامت (Stamina) خود برای پرتاب تیرهای پرقدرت به سمت پوسته‌های خزدار این حیوانات استفاده کنید (تصویر به صورت آهسته حرکت خواهد کرد)، حتی زمانی که هیچ تیری در تیردان ندارید. امیدواریم که این باگ (مشکل فنی) بازی نباشد، زیرا قابلیت فوق‌العاده‌ای است.

کشتن حیوانات افسانه‌ای کار آسانی نیست، اما اگر موفق به انجام این کار شوید، جوایزی به دست خواهید آورد. هر زمان که یکی از این حیوانات را شکار کردید، نزد Wallace در کلبه شکارچی Ravensthorpe بروید و با او صحبت کنید تا غنائم به دست آمده از آن در Longhouse قرار بگیرد و همچنین پاداشی به عنوان تشکر دریافت نمایید.

موقعیت مکانی برای کشتن حیوانات اساسینز کرید والهالا

گوزن شمالی (Elk of Bloody Peaks) در منطقه (Rygjafylke)

کشتن حیوانات اساسینز کرید والهالا

Elk of Bloody Peaks اولین و راحت‌ترین حیوان افسانه‌ای است که در اوایل منطقه Rygjafylke پیدا می‌شود. شما می‌توانید آن را در کوه‌های جنوبی و در نزدیکی یک آبشار بزرگ پیدا کنید.

گرگ (Black Shulk) در منطقه (East Anglia)

کشتن حیوانات اساسینز کرید والهالا

Black Shulk یک گرگ هار است که می‌توانید آن را در گوشه جنوب شرقی East Anglia، بعد از Beodoricsworth پیدا کنید. این یکی از راحت‌ترین حیوانات افسانه‌ای در Assassin’s Creed Valhalla است، پس بدون هیچ وقفه‌ای، مدام جاخالی دهید.

سه گرگ (The Corpse Feeders) در منطقه (Oxenefordscire)

کشتن حیوانات اساسینز کرید والهالا

Corpse Feederها در منطقه Oxenefordscire، شمال شرقی Buckingham و غرب نقطه Synchronization وجود دارند، بله آن‌ها درنده هستند. هر یک از این سه گرگ، نوار سلامت مختص خودشان را دارند و میل شدیدی به پاره کردن گلویتان دارند. سعی کنید همیشه دور از آن‌ها بمانید و با دقت در اطراف خود به دنبال تیرهای اجسادی بگردید که پیش از شما سعی در کشتن این موجودات داشتند. این گرگ‌ها علاقه زیادی به نگه داشتن شما در چنگال خود دارند و شما با فشردن پیاپی دکمه ‌RB (بر روی کنترلر‌های Xbox) باید خودتان را نجات دهید. در این نبرد، توانایی ضربه زدن از راه دور، هدیه‌ای است از جانب خدایان Norse.

گرگ (Gemad Wolf) در منطقه (Lincolnscire)

کشتن حیوانات اساسینز کرید والهالا

در فاصله‌ای نه چندان دور از جنوب Grimsby نزدیک به یکی دیگر از نقطه‌های آبی رنگ نقش، جایی است که می‌توانید Gemad Wolf را پیدا کنید. این نبرد خاص در یک محوطه بزرگ اتفاق می‌افتد، اما این گرگ، با زوزه‌ای دوستان خود را برای مبارزه صدا می‌زند. با کشتن دوستان این گرگ، بر توانایی‌های خود بیافزایید و سپس با تمام قدرت خود کار Gemad Wolf را بسازید و سر آن را بر روی دیوار Longhouse خود قرار دهید.

گاو (Aelfreds Battle-Sow) در منطقه (Suthsexe)

کشتن حیوانات اساسینز کرید والهالا

Aelfred’s Battle-Sow در جنوب غربی Croindene و در منطقه Suthesexe، درست در نزدیکی مزرعه Tuicca پیدا می‌شود. نکته قابل توجه در اینجا این است که با توجه به کلمه Sow به معنی خوک ماده چاق، این حیوان یک خوک نیست. بلکه یک گاو نر به شدت خشمگین است که از تمام جفت خود برای مبارزه استفاده می‌کند. با اینکه در سایر مبارزات با موجودات شاخدار، کشتن همراهان راهی برای پر کردن توانایی‌ بود، در اینجا برای رسیدن به پیروزی نیازی به کشتن تمام همراهان این حیوان نیست. بنابراین بهتر است تمام تمرکز خود را روی کشتن این حیوان بدترکیب قرار دهید تا بعد از کشتن آن، غنائم به دست آمده از آن را نزد Wallace ببرید.

خرس (Beast of the Hills) در منطقه (Sciropescire)

کشتن حیوانات اساسینز کرید والهالا

اواسط Sciropescire، جایی است که باید به دنبال این خرس بگردید. او در زیرزمین شرق Wrocken و غرب Wenlocan Abbe مخفی شده و قرار است از کنار تپه وارد شود، پس حواستان به اطراف باشد. این مبارزه در فضای بسته‌ای رخ می دهد، پس حتما تیر و تجهیزات به اندازه کافی به همراه داشته باشید.

سیاهگوش (Wildcats of the Wield) در منطقه Hamtunscire

کشتن حیوانات اساسینز کرید والهالا

این دو سیاهگوش در مرتفع‌ترین محل Hamtunscire کمین کرده‌ اند. برای شکست آن‌ها، از قابلیت‌های خود استفاده کنید، به سرعت بدوید و به اندازه کافی تیر داشته باشید. برای کشتن این دو گربه وحشی، نیازی نیست سطح بالاتری از آن‌ها داشته باشید.

گراز (The Blood Swine) در منطقه Eurvicscire

کشتن حیوانات اساسینز کرید والهالا

در دورترین قسمت جنوبی Eurvicscire، درست در آن سوی رودخانه از سمت Snotingham و غرب Fiscarton، جایی است که می‌توانید The Blood Swine را پیدا کنید. باز هم، حتی اگر در سطح پایین‌تری باشید، مادامی که از Odin’s Sight (دید اودین) برای دانستن اینکه از کجا به شما حمله می‌شود، استفاده می‌کنید، می‌توانید این حیوان را شکست دهید.

هشدار: توضیحاتی که در مورد آخرین حیوان افسانه‌ای داده‌ ایم، کمی خطر اسپویل دارد. بنابراین اگر هنوز مرحله “In Dreams” را با Valka تکمیل نکرده‌ اید، از خواندن ادامه این مقاله خودداری نمایید.

خرس (Steinnbjorn) در منطقه (Jotunheim)

پس از به پایان رساندن داستان Asgard، هنگامی که به Jotunheim می‌رسید، با سرسخت‌ترین حیوان افسانه‌ای روبرو خواهید شد. این Steinbjorn است و مستقیماً در شمال نقطه Synchronization حضور دارد. این قسمت، دشوارترین مرحله بازی است و سطح این حیوان ۴۰۰ می‌باشد. پس بهتر است قبل از رسیدن به این مرحله، سطح خود را بالاتر ببرید.

 

منبع: GamesRadar

امیرمحمد ترابی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =