کمیاب‌ترین اسکین‌های Fortnite

اسکین های فورتنایت

یکی از دلایل محبوبیت بازی Fortnite وسایل تزئینی آن است و مشخص است که کمپانی Epic این موضوع را می­‌داند. به عنوان ابزار مهم درآمد زایی، کمپانی Epic همیشه درباره نحوه ارائه آیتم­‌های مختلف و علی‌الخصوص اسکین‌­ها بسیار با دقت عمل کرده است. برخی از اسکین­‌ها فقط یک بار عرضه شدند و به دلیل افزایش تعداد بازیکنان این اسکین­‌ها کمیاب هستند. ما از میان کل اسکین های فورتنایت ، ده اسکین کمیاب را انتخاب کرده‌ ­ایم. اگرچه بعید به نظر می­‌رسد که بتوانید این اسکین‌­ها را به دست آورید، اما کمپانی Epic تعدادی از آن‌ها را به مدت چند روز به بازی آورده بود، بنابراین بهتر است که همیشه فروشگاه را چک کنید.

قضاوت درباره کمیاب بودن اسکین Fortnite کار آسانی نیست. با وجود موارد قابل جمع­‌آوری دیگر، کمیاب بودن یک آیتم خاص به دلیل محدودیت­‌های تولید و روند طبیعی سازی، افزایش می‌­یابد. با این حال، در کالاهای دیجیتال کمبود منابع وجود ندارد. کمپانی Epic Games و سایر کمپانی­‌های عرضه کننده بازی‌­های ویدئویی، خودشان این محدودیت­‌ها را ایجاد می­‌کنند، و هرگاه دلشان بخواهد فقط موارد خاصی را درون فروشگاه بازی­‌هایشان قرار می­‌دهند. این بدان معنا است که اگرچه ممکن است تعداد افرادی که یک اسکین خاص را خریداری کرده‌­اند کمتر باشند، اما ممکن است همان اسکین کمیاب­‌تر از یک اسکین با قیمت بالاتر باشد.

در واقع، همه چیز برابر است. این اسکین‌­ها یا از طریق تبلیغات به موقع با سایر شرکت‌­ها و یا در اکثر مواقع به عنوان پاداش Battle Pass برای افراد با رتبه بالا به دست می­‌آیند و به همین دلیل به عنوان اسکین­‌های کمیاب دسته بندی شده ­اند. هر چه مدت زمانی که یک اسکین در فروشگاه در دسترس نباشد، افزایش یابد، می‌­توان گفت که آن اسکین کمیاب­‌تر است؛ حتی اگر آن اسکین به اندازه کافی جذاب نباشد.

اسکین Recon Expert

اسکین های فورتنایت
اسکین Recon Expert

قیمت: ۱,۲۰۰ VBucks

Recon Expert از زمان ورود به اسکین‌­های Fortnite خسته کننده بوده است. این اسکین دقیقا یک ماه پس از عرضه Fortnite: Battle Royale به فروشگاه اضافه شد. می‌­دانید که در آن زمان بازی Fortnite متفاوت بود و به هر حال، کمپانی Epic تصمیم گرفت که دیگر این اسکین را وارد لیست فروشگاه نکند. این اسکین یک بار در اکتبر سال ۲۰۱۷ و سپس دوبار در ماه نوامبر درون فروشگاه ظاهر شد. البته کمپانی Epic چند ماه پیش باز هم برای مدت محدودی این اسکین را به فروشگاه اضافه کرد.

با اینکه اسکین Recon Expert در جامعه Fortnite جایگاه خاصی دارد، در واقع ثابت می­‌کند که شما مدت زیادی ا­ست که این بازی را انجام می­‌دهید. اما این اسکین خیلی منحصر به فرد نیست. پس از آنکه در ماه مه امسال این اسکین دو روز پیاپی وارد فروشگاه شد، بسیاری از بازیکنان آن را خریداری کردند و هم اکنون تعداد بازیکنانی که از این اسکین استفاده می­‌کنند افزایش یافته است. با این حال، هنوز هم این اسکین برای بازیکنان قدیمی مایه افتخار است.

اسکین Renegade Raider

اسکین های فورتنایت
اسکین Renegade Raider

قیمت: ۱,۲۰۰ V-Bucks

Renegade Raider یکی دیگر از اسکین­‌های قدیمی است که در واقع پاداشی در انتهای فصل ۱ Fortnite محسوب می‌­شد. پس از رسیدن به مرحله ۲۰، شما می­‌توانستید آن را با قیمت ۱,۲۰۰ V-Bucks از فروشگاه خریداری کنید. البته این اسکین نیز داستانی مشابه اسکین Recon Expert دارد و مدت محدودی درون فروشگاه قرار داشت، اما برخلاف  Recon Expert، کمپانی Epic هرگز دوباره این اسکین را وارد فروشگاه نکرده است. با وجود اینکه Renegade Raider اسکین ساده‌­ای است، اما همیشه به عنوان یکی از کمیاب­‌ترین اسکین­‌های بازی باقی می­‌ماند. ظاهرا، طراحی این اسکین جهت ادای احترام به کامیک­‌های Tank Girl و به طور اختصاصی، اقتباسی از فیلم Lori Petty-led 1995، بوده است.

اسکین Black Knight

اسکین های فورتنایت
اسکین Black Knight

قیمت: پاداش فصلی

اسکین Black Knight رتبه اول پاداش فصل ۲ Battle Pass فورتنایت بوده است. این اسکین سپر Black Shield Back Bling را به همراه داشت که این سپر نیز به اندازه اسکین کمیاب است. همان داستان اسکین‌­های قبلی درباره Black Knight نیز صدق می­‌کند. Black Knight به عنوان بخشی از فصل ۲ Battle Pass به بازی آمد و کمپانی Epic دیگر هرگز دوباره آن را وارد فروشگاه نکرد. این اسکین به عنوان پاداش سطح ۷۰ Battle Pass به بازی آمد، بنابراین احتمالا نسبت به سایر اسکین­‌های فصل­‌های بعدی Battle Pass بیشتر در دسترس عموم قرار دارد.

اسکین Dark Voyager

اسکین های فورتنایت
اسکین Dark Voyager

قیمت: پاداش فصلی

Dark Voyager بلافاصله پس از Black Knight، به عنوان پاداش رتبه ۷۰ فصل ۳ Battle Pass، به فروشگاه آمد. اگرچه هنوز هم به دست آوردن این اسکین کار سختی ا­ست، اما بازیکنان بیشتری با این اسکین در فصل ۳ حضور داشتند. در این فصل، کمپانی Epic تصمیم گرفت که رتبه را از ۷۰ به ۱۰۰ تغییر دهد، به همین دلیل تعداد بیشتری از بازیکنان توانستند اسکین Dark Voyager را به دست آورند. با این وجود، خیلی وقت است که فصل ۳ تمام شده و از آن زمان دیگر کمپانی Epic این اسکین را به فروشگاه نیاورده است. تعداد بازیکنان نیز نسبت به فصل ۳ افزایش یافته و همین موضوع باعث می‌شود که Dark Voyager کمیاب‌­تر شود.

اسکین Aerial Assault Trooper

اسکین های فورتنایت
اسکین Aerial Assault Trooper

قیمت: ۱,۲۰۰ V-Bucks

Aerial Assault Trooper یکی دیگر از اسکین­‌های فصل ۱ است که به دلیل قدیمی بودن کمیاب است. با اینکه Aerial Assault Trooper اسکین خسته ­‌کننده‌­ای بود اما آنقدر هم گران نبود. قیمت اسکین ۱,۲۰۰ V-Bucks بود اما برای باز کردن آن در فروشگاه فصلی باید به مرحله ۱۵ می­‌رسیدید. این اسکین تقریبا داستانی مشابه Recon Expert و Renegade Raider دارد و چون کمپانی Epic تاکنون دوباره آن را وارد فروشگاه نکرده است، Aerial Assault Trooper به عنوان یک اسکین نمادین محسوب می­‌شود. همانند اکثر اسکین­‌های فصل ۱، طراحی این اسکین از شخصیتی در Fortnite: Save the World الهام گرفته شده است. این اسکین براساس شخصیت Commando Spitfire ساخته شده است.

اسکین Galaxy

اسکین های فورتنایت
اسکین Galaxy

قیمت: پاداش تبلیغاتی

کمیاب­‌ترین اسکین­‌های Fortnite آن‌هایی هستند که به عنوان پاداش تبلیغاتی با همکاری سایر کمپانی­‌ها به دست می­‌آیند و Galaxy نیز جزو همین اسکین‌­ها است. از نام این اسکین می­‌توانید حدس­ بزنید که این اسکین به عنوان بخشی از همکاری کمپانی Epic و کمپانی Samsung بوده است. نسخه بتا بازی Fortnite برای اندروید منحصرا در دستگاه­‌های Samsung موجود بود و در آن زمان اگر شما گوشی Samsung Note 9 یا تبلت Galaxy Tab S4 را خریداری می­‌کردید، می­‌توانستید این اسکین را به دست آورید.

کمپانی Samsung پس از مدتی اسکین Galaxy را با Glow جایگزین کرد. تفاوت این دو اسکین در آن بود که دستگاه­‌های بیشتری می‌­توانستند اسکین جدید را به دست آورند و بازیکنان وقت بیشتری برای خرید این اسکین داشتند. به دلیل الزامات سختگیرانه برای دستیابی به Galaxy، می‌­توان ادعا کرد که کمیاب‌­ترین اسکین بازی است. به هر حال برای به دست آوردن این اسکین باید یکی از دستگاه‌­های پرچمدار Samsung را در زمان ارائه نسخه بتا بازی Fortnite خریداری می­‌کردید و حتی با وجود تعداد زیاد بازیکنان Fortnite، تعداد اندکی از آن‌ها این اسکین را به دست آورده ­اند.

اسکین Ghoul Trooper

اسکین های فورتنایت
اسکین Ghoul Trooper

قیمت: ۱,۵۰۰ V-Bucks

Ghoul Trooper برخلاف اسکین­‌های قبلی این لیست، بارها درون فروشگاه عرضه شده است. این اسکین به عنوان بخشی از تبلیغات هالووین در اکتبر سال ۲۰۱۷ منتشر شد و کمپانی Epic عرضه آن را تا ماه نوامبر درون فروشگاه ادامه داد. کمپانی Epic سال گذشته این اسکین را برای هالووین به فروشگاه بازگرداند و از تاریخ ۳۱ اکتبر تا ۲ نوامبر آن را به فروش رساند. با این حال، بازیکنانی که در سال ۲۰۱۹ این اسکین را خریداری کرده بودند، کل بسته را دریافت نکردند. Ghoul Trooper دارای سه استایل است: استایل Default، استایل Zombie و استایل Pink. استایل Pink فقط در اختیار کسانی­ که Ghoul Trooper را در سال ۲۰۱۷ خریداری کردند، قرار دارد و همین موضوع باعث می­‌شود که Pink Ghoul Trooper جزو اسکین­‌های کمیاب بازی محسوب شود.

اسکین Skull Trooper

اسکین های فورتنایت
اسکین Skull Trooper

قیمت: ۱,۵۰۰ V-Bucks

کمپانی Epic اسکین Skull Trooper را همراه اسکین Ghoul Trooper در هالووین ۲۰۱۷ معرفی کرد. این اسکین در آن زمان در کنار Ghoul Trooper به فروش می­‌رسید و تصمیم گیری برای خرید یکی از این دو اسکین گرانقیمت برای بازیکنان بسیار سخت بود. اگرچه Skull Trooper از سال ۲۰۱۷ درون فروشگاه قرار گرفت اما استایل Purple Glow style این اسکین فقط در دسترس افرادی که در همان ابتدا آن را خریداری کردند، قرار دارد. Skull Trooper به دلیل قیمت بالا و تعداد انگشت شمار، جزو اسکین­‌های کمیاب است اما استایل Purple Glow style از آن نیز کمیاب­‌تر است.

اسکین The Reaper

اسکین های فورتنایت
اسکین The Reaper

قیمت: پاداش فصلی

اسکین John Wick Fortnite چندان کمیاب نیست. این اسکین برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ در فروشگاه ظاهر شد و از آن زمان تاکنون چند بار دیگر نیز عرضه شده است. اما اسکین The Reaper بسیار کمیاب است. The Reaper پاداشی برای رسیدن به رتبه ۱۰۰ فصل ۳ Battle Pass ارائه شد و بدین ترتیب حتی از اسکین Dark Voyager نیز کمیاب‌­تر شد. اسکین The Reaper بسیار شبیه به John Wick است، اگر چه اسکین رسمی John Wick شباهت بیشتری به Keanu Reeves دارد. اما این اسکین با اینکه کمی شبیه به Reeves است اما از او آرام‌­تر است. با توجه به اینکه اسکین رسمی John Wick درون بازی وجود دارد، اسکین The Reaper کمیاب‌­تر است. با وجود اسکین John Wick Fortnite، احتمالا کمپانی Epic هرگز The Reaper را به بازی برنمی‌­گرداند.

اسکین Ragnarok

اسکین های فورتنایت
اسکین Ragnarok

قیمت: پاداش فصلی

Ragnarok جدیدترین اسکین این لیست است، این اسکین در فصل ۵ به عنوان پاداش نهایی Battle Pass عرضه شد. پس از انتشار اسکین­‌های The Reaper، Black Knight و Dark Voyager بازیکنان به سرعت فهمیدند که پاداش‌­های فصلی Battle Pass بسیار منحصر به فرد هستند. اسکین Ragnarok کمیاب است، اما به اندازه استایل Stage 5 style خودش کمیاب نیست. برای باز کردن تمام استایل‌­ها، بازیکنان در فصل ۵ باید به ۵۰۰,۰۰۰ XP برسند. در برخی موارد، حداکثر مقدار XP که می­‌توانید در یک مسابقه به دست آورید ۱,۰۰۰ XP است که البته این مقدار شامل ۳۰۰ XP است که به عنوان جایزه رتبه اول، دریافت می­‌کنید. اگرچه چند برابر کننده‌­های XP می‌­توانند به بازیکن کمک کنند، اما افرادی که دارای اسکین Stage 5 Ragnarok هستند، قطعا در صدها مسابقه جزو رتبه­‌های برتر بوده ­اند.

 

منبع: Digital Trends

سیما حسینی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + ده =