گزارش نادرستی مشخصات

دیسک بازی Sackboy: A Big Adventure مخصوص PS5Sackboy: A Big Adventure Game Disc For PS5

برند no-brand
تخفیف دار شد خبرم کن!
شناسه محصول: GD-138797
  • دیسک بازی مخصوص PS5
  • ریجن آسیا
  • 1 – 4 نفر آفلاین / 2 – 4 نفر آنلاین
  • رده سنی: بالای 7 سال
2,350,000 تومان

موجود

آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر

یکی از زمان هایی که گیمرها به بازی گروهی می پردازند، در جمع های خانوادگی است. برای جمع های خانوادگی باید بازی را انتخاب کنیم که مناسب برای همه سنین اعضای خانواده باشد. دیسک بازی Sackboy: A Big Adventure مخصوص PS5 یک بازی پلی استیشن ۵ مناسب برای تمام سنین اعضای خانواده است. این بازی جذاب در سال ۲۰۲۰ منتشر شده است.

بررسی دیسک بازی Sackboy: A Big Adventure مخصوص PS5

دیسک بازی Sackboy: A Big Adventure مخصوص PS5
بررسی دیسک بازی Sackboy: A Big Adventure مخصوص PS5

بازی سک بوی (Sackboy: A Big Adventure) اسپین آفی برای سری LittleBigPlanet به شمار می رود. این بازی محبوب توسط شرکت Sumo Digital ساخته و توسط شرکت Sony Interactive Entertainment منتشر شده است. بازی سک بوی در سال ۲۰۲۰ به بازار جهانی عرضه شده است. این بازی فوق العاده تنها برای کنسول های پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ قابل نصب است. بازی سک بوی از طیف وسیعی از چشم اندازها و حرکت های سه بعدی برخوردار است.

این بازی مانند سایر بازی ها در حالت چند نفره نیز قابل استفاده است. در حالت چند نفره بازی سک بوی، حداکثر ۴ نفر امکان بازی گروهی دارند. البته که این ۴ نفر به هر دو روش آنلاین و آفلاین می توانند بازی کنند. بازی سک بوی در ابتدا از حالت چند نفره بازی برخوردار نبوده است. مدتی پس از انتشار حالت چند نفره به بازی اضافه شده است.

ویدیوی بازی سک بوی با موتور بازی سازی Unreal Engine 4 ساخته شده است. همان طور که می دانید Unreal Engine 4 یک موتور بازی سازی حرفه ای است. کیفیت تصویر خیره کننده و گرافیک بالای بازی ویدیویی سک بوی نشان دهنده میزان پیشرفته و حرفه ای بودن این موتور بازی سازی است.

مشخصات بازی سک بوی: A Big Adventure

ژانرپلتفرم
تعداد بازیکن ۱ – ۴ نفر بازیکن آفلاین / ۲ – ۴ نفر بازیکن آنلاین
پلتفرمکنسول پلی استیشن ۵
سازندهSumo Digital
رده سنیبالای ۷ سال
حجم۳۲ GB

گیم پلی بازی

بازی Sackboy: A Big Adventure مخصوص PS5
گیم پلی بازی Sackboy: A Big Adventure

در بازی سک بوی نقشه هایی که در اختیار بازیکن قرار دارند، متفاوت هستند. کامل کردن هر یک از مرحله ها توسط کاراکتر سک بوی، باز شدن مرحله های بعد را به دنبال دارد. همچنین بازیکن می تواند در مرحله های بازی پیشرفت کند. در سطح های مختلف بازی اشیاء مختلف و متنوعی وجود دارند که بازیکن امکان جمع آوری آن ها را دارد. در بازی سک بوی به این اشیاء Dreamer Orbs گفته می شود. بازیکن باید در طول بازی این اشیاء را به صورت انبوه جمع آوری کند تا پیشرفت های بیشتری تا پایان بازی به دست بیاورد. تنوع حرکت هایی که بازیکن در بازی سک بوی امکان انجام آن ها را دارد، نسبت به سایر نسخه های این بازی پیشرفت چشمگیری داشته است. بازیکن می تواند حرکت های مورد نظر خود را متصل به هم انجام داده و آن ها را با هم ترکیب کنند و با استفاده از این حرکت ها مسافت بیشتری را طی کند.

در نسخه ای قبلی، نسخه بازی LittleBigPlanet 2 نوعی قلاب جزو ابزار بازیکن بود. این قلاب با نامی دیگر در بازی سک بوی وجود دارد. Clawstring نام این قلاب در بازی سک بوی است. Clawstring امکان چنگ زدن به اشیاء از فاصله دور را به بازیکن می دهد. ابزار دیگری که در بازی سک بوی وجود دارد، Whirltool است. این ابزار وسیله شبیه به بوم رنگ است. بازیکن از Whirltool برای شکست دادن دشمنان و شکستن اشیاء مختلف می تواند استفاده کند. از ابزار دیگری که در بازی سک بوی وجود دارد، می توان به پمپ های پلاسما اشاره کرد. پمپ های پلاسما امکان شناور ماندن در هوا و انفجارها را به بازیکن می دهد.

بازیکن در بازی سک بوی امکان شخصی سازی کاراکتر مورد نظر خود را دارد. ZomZom’s Shop این امکان را برای گیمر میسر می سازد. یکی از کاراکترهای بازی LittleBigPlanet 3 در بازی سک بوی نیز حضور دارد. نام او ZomZom است. ZomZom یک کاراکتر مغازه دار مسافرتی است که به کمک آن گیمر می تواند کاراکتر مورد نظر خود را شخصی سازی کند. گیمر ها در ZomZom’s Shop امکان خرید لباس های جدید و امتحان کردن لباس هایی که در طول بازی جمع آوری کردند را دارند.

داستان بازی

دیسک Sackboy: A Big Adventure مخصوص PS5
داستان بازی Sackboy: A Big Adventure

قصه بازی Sackboy: A Big Adventure در جهانی به نام کرافت (Craftworld) رخ می دهد. دهکده لوم (Loom) دهکده ای است که در جهان کرافت قرار دارد. به کسانی که در جهان کرافت و دهکده لوم زندگی می کنند، Sackpeople می گویند.

داستان بازی سک بوی از نقطه ای آغاز می شود که Sackpeople از گذراندن زندگی خود در جهان کرافت و دهکده لوم لذت می برند. اما این آرامش خاطر دوام چندانی ندارد. این آرامش را کاراکتری به نام وکس شرور (Richard E. Grant) برهم می زند. او آسمان جهان کرافت را می شکافد و با ماشین های خود شروع به مکیدن همه ی اشیاء موجود در جهان می کند. وکس شرور تصمیم دارد کاراکترهای گونی را به بردگی بگیرد و از آن ها برای ساخت ماشین تاپسی تورور (Topsy-Turver) استفاده کند. او قصد دارد با جهان کرافت بازی سک بوی را با آشوب های وحشتناک خود تصاحب کند. کاراکتر سک بوی با تلاش فراوان موفق به جلوگیری از برده شدن خود می شود. او نقشه های متعلق به وکس شرور برای ساخت ماشین تاپسی تورور را می دزدد و به داخل یک موشک فرار می کند. سک بوی برای مبارزه با وکس شرور به کمک نیاز دارد. او از یکی از شخصیت های داستان بازی به نام اسکارلت برای این کار کمک می گیرد.

وکس شرور برای تکمیل کردن ساخت ماشین تاپسی تورور به یک ماده نهایی نیاز دارد. سک بوی و اسکارلت تمام سعی خود را می کنند تا از دسترسی وکس شرور به این ماده نهایی جلوگیری کنند. آن ها با این کار از تصرف جهان کرافت توسط این شخصیت منفور جلوگیری می کنند.

ادامه و پایان اتفاقات داستان بازی و نتیجه تلاش های فراوان کاراکترهای سک بوی و اسکارلت را با به پایان رساندن دیسک بازی Sackboy: A Big Adventure مخصوص PS5 متوجه خواهید شد.

مشخصات کلی - General Specifications
سال ساخت - Year Of Construction

2020

سازنده - Manufacturer

Sumo Digital

خانواده محصول - Product Family

لوازم جانبی

نوع - Type

دیسک بازی

سایر قابلیت ها - Other Features
قابلیت های دیگر - Other Features

1 – 4 نفر بازیکن آفلاین
2 – 4 نفر بازیکن آنلاین
حجم 32 GB
رده سنی: بالای 7 سال
ژانر: پلتفرم
کیفیت تصویر Ultra HD Blu-ray

سایر مشخصات
گارانتی

پلمپ و آکبند

وزن100 گرم
نظرات کاربرانSackboy: A Big Adventure Game Disc For PS5

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دیسک بازی Sackboy: A Big Adventure مخصوص PS5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + پنج =