جزئیات گیم پلی و توانایی های تیمی بازی Team Sonic Racing

بازی Team Sonic Racing PS4

بازی Team Sonic Racing قرار است شامل ۱۵ شخصیت باشد که تمام این ۱۵ کاراکتر از دنیای سونیک آمده اند و در گروه های سرعتی، قدرتی و تکنیکی گروه بندی خواهند شد که هر گیمر بنا بر شیوه بازی خود می تواند کاراکتر مورد علاقه خود را انتخاب و بازی کند. بعد از معرفی اولیه در مراسم E3 2018 بازی Team Sonic Racing با انتشار تریلری از جانب سگا باز هم معرفی شد و توانست مخاطبین زیادی پیدا کند.

بازی Team Sonic Racing
بازی Team Sonic Racing

سونیک خارپشت دوست داشتنی کمپانی سگا، یکی از مشهور ترین شخصیت های تاریخ بازی های ویدیویی به شمار می رود، سونیکی که در کنار ماریو نینتندو خیلی ها اعتقاد دارند که باعث تحول فوق العاده در این صنعت شده اند و اگر بازی های این دو کاراکتر نبود شاید قدم های رشد صنعت بازی های ویدیویی خیلی آرام تر از چیزی بود که توقع داشتیم، تا به امروز از شخصیت سونیک خارپشت اثرات مختلفی ساخته شده است، از بازی های عرضه شده توسط سگا ژاپن گرفته تا کمیک بوک ها و انیمیشن های مختلف که محوریت آن این خارپشت آبی رنگ سریع است.

در اواخر بهار سال ۲۰۱۸ بود که کمپانی سگا بازی جدیدی از مجموعه بازی های سونیک را معرفی کرد، بازی که قرار نبود مثل قالب بازی های سونیک یک اثر پلتفرمی و سکو پرشی باشد بلکه بازی در ژانر ریسینگ و مسابقه بود ، بازی با نام Team Sonic Racing که طبق اعلام سگا برای پلتفرم های مهم ویندوز و کنسول های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و نیتندو سوئیچ قرار است عرضه بشود، البته که در معرفی اولیه سگا حرفی از زمان عرضه Team Sonic Racing نزد.

بازی Team Sonic Racing قرار است شامل ۱۵ شخصیت باشد که تمام این ۱۵ کاراکتر از دنیای سونیک آمده اند و در گروه های سرعتی، قدرتی و تکنیکی گروه بندی خواهند شد که هر گیمر بنا بر شیوه بازی خود می تواند کاراکتر مورد علاقه خود را انتخاب و بازی کند. بعد از معرفی اولیه در مراسم E3 2018 بازی Team Sonic Racing با انتشار تریلری از جانب سگا باز هم معرفی شد و توانست مخاطبین زیادی پیدا کند.بعد از آن اما شاهد خبری از بازی Team Sonic Racing نبودیم تا اینکه استودیو توسعه دهنده بازی یعنی Sumo Digita تریلر تازه ای از این بازی منتشر کرد، تریلری که تمرکز آن بر روی نمایش ویژگی ها گیم پلی بازی است و تنوع این گیم پلی را به نمایش می گذارد.

بازی Team Sonic Racing PS4
بازی Team Sonic Racing PS4

تریلر جدید بازی Team Sonic Racing

در این تریلر شاهد این هستیم که با شروع یک مسابقه گیمر ها در بازی در تیم های مختلف تقسیم بندی می شود و گیم پلی بازی گیمر ها مجبور می کند که با یکدیگر تعامل داشته باشند و با هم همکاری داشته باشند زیرا این همکاری می تواند منجر به ویژگی های خاصی شود که باعث موفقیت تیم می شود.یکی از این ویژگی ها Skimboost است که به گیمر ها اجازه می دهد به هم تیمی های خود که از بقیه عقب ترند قدرت افزایش سرعت بدهد.

ویژگی دیگر که در اختیار تیم ها قرار می گیرد قدرت Slingshot که زمانی فعال می شود که گیمر ها پشت سر هم تیمی خود حرکت کنند و بعد از آن این قدرت در اختیارشان قرار می گیرد و باعث افزایش سرعت و پرتاب آن ها رو به جلو میشود. ویژگی دیگر این بازی قابلیت Rival Takedown  است که برای حمله به بهترین عضو تیم مقابل به عنوان پاداش در اختیار شما قرار می گیرد.بازی Team Sonic Racing بسیار مبتنی بر کار تیمی است.

استودیو Sumo Digital با تمرکز بر این مسئله ویژگی جذابی به نام Item Box Transfer را در اختیار گیمر ها گذاشته است که شما می توانید با استفاده از Team Sonic Racing حلقه های مسیر مسابقه را که توانسته اید کسب کنید با هم تیمی های خود شریک شوید که این اشتراک گذاری بعد ها برای شما امتیاز های ویژه ای را به ارمغان می آورد.

تمامی موارد نشان داده شده در تریلر جدید بازی Team Sonic Racing خبر از این دارد که این نسخه قرار است بر عکس بازی Sonic & Sega All-Stars Racing که یک تجربه تماما انفرادی است این بار در میدان مسابقه به شما کار تیمی را دیکته کند و نشان دهد که همکاری با سایر اعضای تیم چقدر مهم و تاثیر گذار است.

با اینکه هنوز نه سگا و نه Sumo Digital زمانی برای عرضه Team Sonic Racing اعلام نکرده اند اما پیش بینی می شود که زمستان باید منتظر تجربه Team Sonic Racing بر روی کنسول های خود باشیم البته که ممکن است این تاریخ با تاخیر همراه شود.البته نسخه فیزیکی این بازی هم اکنون توسط سگا به صورت پیش خرید برای کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و نینتندو سوئیچ قابل خریداری است اما آنچه که معلوم است باید تا اعلام تاریخ رسمی عرضه توسط سگا منتظر بمانیم.

  مانی
دیدگاه کاربران
۱ دیدگاه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + نوزده =