همه چیز درباره بروزرسانی جدید ایکس باکس سری ایکس

آپدیت ایکس باکس

تیم ایکس باکس بالاخره درصدد ارائه راه های جدیدی برای بهتر کردن Xbox برآمدند و با در نظر گرفتن شما کاربران، تصمیم گرفتند تجربه ها را اصلاح و بر اساس بازخوردهای کاربران، ویژگی های کاملا جدیدی را ارائه دهند. بروزرسانی ایکس باکس این ماه شامل داشبورد ۴K اصلی روی کنسول های Xbox Series X، حالت شب Xbox، تنظیمات سریع (Quick Setting) و غیره می شود.

داشبور ۴K در آپدیت ایکس باکس سری ایکس

یکی از راه هایی که Xbox Series X بازی های بعدی را ارائه می دهد، با بازی ۴K واقعی است. قبل از به روزرسانی امروز، داشبورد Xbox Series X، راهنما و دیگر منوها از ۱۰۸۰p به ۴K ارتقاء یافتند. افراد مسئول در این شرکت می دانند بازیکنانی که به دنبال جزئیات هستند و عاشق ۴K هم هستند، به دنبال تجربه ای جذاب حتی هنگام ورود به داشبورد نیز می باشند. آن ها بازخوردها را شنیده و شروع به آزمایش افزایش رزولوشن برای داشبورد کردند.

آپدیت ایکس باکس
داشبور ۴K در آپدیت ایکس باکس سری ایکس

حالا ما در مرکز خرید بسیار هیجان زده ایم بگوییم که از امروز، بازیکنانی که Xbox Series X خود را به صفحه نمایش ۴K متصل کرده اند، شاهد داشبوردی با کیفیت ۴K خواهند بود. همچنین می توانید هنگام جستجو در بخش هایی مانند Home، My Games & Apps، Guide و بسیاری موارد دیگر، کیفیت ۴K را تجربه کنید. کیفیت عناصر UI در صفحه، مانند هنر بازی و دکمه ها نیز افزایش یافته و قابلیت خواندن متن بهبود پیدا کرده است.

حالت شب Xbox

آپدیت ایکس باکس
حالت شب Xbox

حالت شب Xbox (Xbox Night Mode) مجموعه ای از تنظیمات است که منابع نور را برای حفظ تاریکی اتاق در شب تنظیم کرده و از بازیکنانی که چشمشان به نور حساس است پشتیبانی می کند. شما می توانید نور را از صفحه نمایش متصل به کنسول، دکمه پاور روی کنترلر و چراغ پاور روی کنسول، کم کرده و سفارشی سازی کنید. اگر طرفدار فیلم هستید، می توانید حین تماشای فیلم محبوبتان، از تاریکی تئاتر مانند لذت ببرید.

آپدیت ایکس باکس
حالت شب Xbox

علاوه بر نور کم، حالت شب Xbox، همچنین فیلتر نور آبی قابل تنظیم را برای صفحه نمایش اضافه کرده است. این ویژگی مخصوص کنسول های Xbox Series X|S می باشد. تمام این سفارشی سازی ها در سیستم، برنامه ها و بازی های Xbox کار می کند و تأثیری بر عملکرد، عکس از صفحه یا کلیپ بازی ها نمی گذارد. می توانید حالت شب را طوری برنامه ریزی کنید که به صورت پویا بین تم Dark و Light تغییر کند. همچنین می توانید به صورت دستی حالت شب را روشن یا خاموش کنید، یا بین طلوع و غروب خورشید زمانبندی کنید و یا برنامه خاص خودتان را ایجاد کنید.

برای شروع استفاده از حالت شب Xbox به نور کم و فیلتر صفحه نمایش و همچنین کم نور کردن روشنایی LED کنسول و کنترلر، مراحل زیر را دنبال کنید: Setting > Accessibility > Night mode و یا Setting > TV & display option > Night mode.

تنظیمات سریع (Quick Settings)

آپدیت ایکس باکس
تنظیمات سریع (Quick Settings)

مسئولین در بهتر کردن تجربه ما از Xbox، سعی کرده اند دسترسی سریع و شخصی سازی تنظیمات دسترسی را با اضافه کردن منوی تنظیمات سریع به Xbox Guide بهتر کنند. این ویژگی به شما اجازه می دهد بدون ترک بازی یا برنامه ای که در آن هستید، ویژگی های دسترسی را سریع تغییر دهید.

آپدیت ایکس باکس
تنظیمات سریع (Quick Settings)

اگر شما کنسولتان را با افراد دیگری در خانواده به اشتراک می گذارید که نیازهای دسترسی مختلفی نسبت به شما دارند، این ویژگی به شدت کمک کننده خواهد بود. می توانید از تنظیمات سریع برای خاموش یا روشن کردن ویژگی ها، بسته به کسی که در حال استفاده از کنسول است، استفاده کنید. این بدان معنا است که هر کسی در خانواده به راحتی می توانید تنظیمات را بسته به نیاز تجربه خودش تغییر دهد.

به شکل دهی آینده Xbox کمک کنید

آپدیت ایکس باکس
به شکل دهی آینده Xbox کمک کنید

منتظر به روزرسانی های آینده و آخرین اخبار مربوط به Xbox باشید. اگر می خواهید به ایجاد آینده Xbox کمک کرده و به ویژگی های اولیه Xbox مانند Xbox Cloud Gaming (Beta) دسترسی داشته باشید، امروز به Xbox Insiders در Xbox Series X|S، Xbox One، یا رایانه با ویندوز ۱۰ خود بروید و نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

سیما حسینی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =