راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Need For Speed: Rivals (قسمت دوم)

راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Need For Speed: Rivals

راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Need For Speed: Rivals (قسمت دوم)

راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Need For Speed: Rivals: تمامی مراحل PlayStation ۴ Game Need For Speed: Rivals Walk through

وقتی که پلیس شما را پیدا کرد، باید از آن محل خارج شوید. پلیس شما را تعقیب، و سعی می کند هر طور که شده شما را دستگیر کند. اگر دستگیر شوید، تمام Speedpoint و Multiplier هایی که دریافت کرده اید را از دست خواهید داد. برای فرار از پلیس، با سرعت بیشتری برانید و همچنین از نقشه ی کوچکی که در قسمت پایین سمت چپ صفحه نمایش وجود دارد استفاده کنید. زمانی که موفق به فرار از دست پلیس شدید، نواری در پایین صفحه نمایش ظاهر می شود که می گوید “مظنون از دید ما خارج شده است”.
اگر در طول این مدت پلیس شما را دستگیر کند، تعقیب و گریز از سر گرفته خواهد شد. برای اینکه مطمئن شوید پلیس شما را گم کرده است، باید نوار Escaping در پایین صفحه نمایش کاملاً پر شود. بعد از پر شدن نوار، شما به حالت Freedrive باز می گردید. در این حالت شما می توانید با هر راننده ای که در شهر Redview وجود دارد مسابقه دهید. می توانید پشت سر اتومبیلی که میخواهید با آن مسابقه دهید مکثی کوتاه کنید و یا منتظر بمانید تا آنها شما را به چالش دعوت کنند، سپس دکمه را فشار دهید و مسابقه را شروع کنید.
پس از تکمیل Speedlist و اتمام مسابقه، وقت آن است که به مخفی گاه خود بروید و Speedpoint های به دست آمده را انبار (Bank) کنید. می توانید از نقشه یا EasyDrive در قسمت بالا سمت چپ صفحه نمایش استفاده کنید تا مسیر خود را به نزدیک ترین مخفی گاه، تعمیرگاه، Event ها، و یا بازیکنان دیگر مشخص نمایید. وقتی که وارد مخفی گاه می شوید از شما پرسیده خواهد شد که آیا میخواهید این مقدار Speedpoint به دست آمده را انبار کنید؟ گزینه Accept را انتخاب کنید.

راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Need For Speed: Rivals
راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Need For Speed: Rivals

آموزش شما به پایان رسید. اکنون به حالت Cop (پلیس) تغییر یابید تا با رقیبان خود آشنا شوید. مهم است بدانید که رقیبان شما چطور فکر می کنند. با انتخاب حالت Cop، شما وارد نقشه ادارات پلیس شهر Redview می شوید. فهرستی همانند Speedlist که پیش تر ذکر شد وجود دارد و Assignment نام دارد که در آن وظایف روزانه ی شما نوشته می شوند. پس از اتمام این آموزش شما می توانید از میان مجموعه وظایفی که دائماً در حال تغییر هستند وظایفی را انتخاب نمایید که باعث شود اتومبیل های مختلفی را به مرکز فرماندهی (Command Post) خود اضافه کنید.
در داخل مرکز فرماندهیتان، شما می توانید اتومبیل خود را انتخاب نمایید، آن را مجهز به آیتم های تعقیب و گریز کنید، و پلاک آن را به سلیقه ی خود تغییر دهید. واحد خود را انتخاب نمایید و آماده ی گشت در خیابان ها شوید. در نقشه ی ادارات پلیس شهر Redview شما قادر به مشاهده ی دیگر پلیس ها، ردیابی رانندگان مسابقه ، و Event هایی که باز هستند می باشید، همچنین اینجا جاییست که شما نقطه ی شروعی را برای گشت خود انتخاب می کنید.
پس از اتمام این آموزش، شما می توانید در هر مرکز فرماندهی که می خواهید مستقر شوید. اکنون آماده ی اولین گشت خود هستید. در سمت راست صفحه نمایش وظایف امروز شما نشان داده می شود. برای تکمیل آموزش خود، باید اهدافی که در لیست وظایف شما نوشته شده است را کامل کنید. شما می توانید مسیر خود را به هر مقصدی با کشیدن بر روی نقشه و یا با استفاده از گزینه EasyDrive در سمت چپ و بالای صفحه نمایش خود مشخص کنید.

راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Need For Speed: Rivals
راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Need For Speed: Rivals

برای شروع هر Event مکث کوتاهی در نقطه ی شروع کنید و دکمه را فشار دهید. هدف شما در Rapid Response (واکنش سریع) این است که مسیرهای موجود در RCPD (ادارات پلیس شهر Redview) را با بیشترین سرعت و دقت ممکن سپری کنید. در شهر Redview هر زمان ممکن است اتومبیل های مسابقه ای مسیر شما را قطع کنند. برای تعقیب یک اتومبیل، دکمه را فشار دهید تا چراغ آژیر روشن و تعقیب شروع گردد.
همچنین اگر شما به اتومبیل مسابقه ای ضربه بزنید و یا بالعکس، تعقیب و گریز آغاز می شود. برای دستگیر اتومبیل مسابقه ای، آن را تعقیب کنید، با اتومبیل خود به آن ضربه بزنید تا زمانی که کاملاً از حرکت بایستد. و یا زمانی که Pursuit Tech در دسترس است، از آن برای ضربه زدن به اتومبیل استفاده کنید. وقتی که یک اتومبیل مسابقه ای را دستگیر کنید Speedpoint آن را به دست خواهید آورد.

مرکز خرید دات کام

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =