راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Need For Speed: Rivals (قسمت سوم)

راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Need For Speed: Rivals

راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Need For Speed: Rivals (قسمت سوم)

راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Need For Speed: Rivals: تمامی مراحل PlayStation 4 Game Need For Speed: Rivals Walk through

هرچقدر که Heat Level اتومبیل مسابقه ای بالاتر باشد، Speedpoint بیشتری را دریافت خواهید کرد. با استفاده از این Speedpoint ها می توانید آیتم های تعقیب و گریز جدیدتری به دست آورید و آنها را ارتقا دهید. بعد از تکمیل وظایف خود، می توانید به مرکز فرماندهی برگردید. می توانید از نقشه یا EasyDrive در قسمت بالا سمت چپ صفحه نمایش استفاده کنید تا مسیر خود را به نزدیک ترین مرکز فرماندهی، تعمیرگاه، Event ها، و یا بازیکنان دیگر مشخص نمایید. آموزش شما به پایان رسید.
به RCPD خوش آمدید. اکنون میتوانید به شهر بزرگ Redview قدم بگذارید و با رقیبان خود بجنگید. 
آنچه که این بازی را جذاب تر می سازد، وجود نقشه بزرگ همراه با جاده های بیش از ۱۰۰ مایل، ابزار قابل ارتقا، و معماری پیشرفته ی آن می باشد. پیشنهاد می کنیم که در ابتدای بازی سعی نکنید که چالش ها و مسابقاتی که فراتر از سطح مهارت شما می باشد را انجام دهید، بسیاری از بازیکنان در همان ابتدای بازی، توانایی های خود را زیادتر از حد واقعی می دانند.

راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Need For Speed: Rivals
راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Need For Speed: Rivals

بهترین روشی که می توانید در ابتدای بازی به کار گیرید، این است که تمرکز خود را تنها بر روی Event ها و مسابقات نسبتاً آسان منعطف کنید. حتی یک ثانیه هم فکر نکنید که می توانید بعضی از چالش ها را به راحتی و بدون اینکه اتومبیل خود را متناسب با درجه ی سختی آن چالش ارتقا دهید، با موفقیت پشت سر گذارید. در عوض، با انتخاب چالش ها و مسابقات آسانتر، می توانید به راحتی اتومبیل خود را به سطح مورد نیاز برای پیروزی در چالش های بعدی ارتقا دهید. چه به عنوان یک مسابقه دهنده و چه به جای پلیس بازی کنید، متوجه خواهید شد که هر کدام از این دو دسته تکنولوژی منحصر به فرد خود را دارند.
برای مثال، اگر به عنوان پلیس بازی می کنید، می توانید از انفجار های الکترومغناطیسی (EMP blast) یا میله های میخ دار جهت آسیب رساندن به تایرهای اتومبیل مسابقه ای (Spike Strips) استفاده کنید تا موجب انحراف مسابقه دهنده ها از مسیر شوید. در مقابل، اگر شما یک مسابقه دهنده باشید، می توانید با استفاده از Jammer (اخلالگر فرستنده ای که روی سیگنال های رادیویی یا راداری ایجاد اخلال می کند) تلاش پلیس ها را جهت دستگیری شما مختل کرده و یا با استفاده از Speed Boost (تقویت کننده ی سرعت) با شتاب بیشتری فرار کنید.
البته هیچ یک از این قابلیت ها به خودی خود توانایی شما را افزایش نمی دهند، شما باید یاد بگیرید که چطور و در چه زمانی از آن ها استفاده کنید تا تلاشتان ثمر بخش باشد. برای مثال، اگر شما در مسابقه ای باشید و بخواهید رقیبانتان را به سرعت پشت سر گذارید، لازم است که از Boost Speed در زمان مناسب (مثلاً در امتداد مسیر های مستقیم جاده ای که به پیچ منتهی می شوند و نه در پیچ ها) استفاده نمایید. به همین ترتیب، اگر شما یک پلیس هستید و فرصتی را مناسب یافتید تا میله های میخ دار را در مقابل یک مسابقه دهنده قرار دهید، سعی کنید آن را در محلی بگذارید که رانندگان را مجبور به انحراف از مسیر کند.
در ارتباط با اتومبیل های جدید باید گفت که یکی از مزایای پلیس بودن در این بازی این است که شما می توانید بدون پرداخت هزینه ای به آنها دسترسی داشته باشید، و این موضوع به تنهایی سبب شده تا بعضی افراد ترجیح دهند بازی خود را به عنوان یک افسر پلیس شروع کنند. با این حال همیشه مبادلاتی وجود دارد، و اگر راستش را بخواهید خرید و ارتقاء اتومبیل زمانی که به عنوان یک مسابقه دهنده بازی می کنید به مراتب لذت بخش تر است.

راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Need For Speed: Rivals
راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن ۴ Need For Speed: Rivals

همان طور که گفته شد، شما باید به تمام تصمیمات و انتخاباتی که در این زمینه انجام می دهید به خوبی فکر کنید. برای مثال، هرگز سعی در خرید اتومبیلی بدون در نظر گرفتن مزایا و معایب آن نداشته باشید، و در عوض اتومبیلی که اکنون در دسترس شماست را به راحتی ارتقا دهید. دائماً به تعمیرگاه مراجعه کنید. شما باید قبل و بعد هر یک از Event ها به تعمیرگاه بروید. این رمز موفقیت و تسلط شما جدا از سطح مهارتتان در این بازی می باشد. در واقع یک بازیکن محتاط همیشه می داند که تعمیرگاه در کدام قسمت از خط آغاز تا پایان بازی وجود دارد. پس از هر Event متوجه می شوید که اتومبیل شما از وضعیت سلامت خود خارج شده است، و این موضوع می تواند خطرناک باشد، به خصوص زمانی که مسابقه ای تهاجمی در پیش داشته باشید.
همچنین لازم به ذکر است که با انجام این کار Pursuit Tech شما نیز بهبود می یابد، و این موضوع اغلب می تواند موفقیت و شکست شما را تعیین کند. 
استفاده مناسب از نیتروژن می تواند منجر به حرکت و قرارگیری بهتر و تسلط کامل تری در مسابقات شود. در حالت ایده آل، هنگامی که کمی به افزایش سرعت نیاز دارید، کافیست نیترو را فشار دهید. با فشردن نیترو در زمان مناسب می توانید تفاوت های زیادی را ایجاد نمایید.

مرکزخرید دات کام

  مانی
دیدگاه کاربران
۲ دیدگاه
  • محمد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۴:۵۰ ب٫ظ

    سلام ببخشید توی یکی از ماموریت های بازی گیر کردم. Racer. Tech Hits.
    Silver. Any. Race. لطفا معنی این جمله. هارو بگید و بگویید باید چیکار کنم

    • مرکز خرید ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۳:۳۳ ب٫ظ

      با سلام و وقت بخیر
      Silver Any race ماموریتی ست که در آن باید در تمام مسابقات مقام دوم توسط گیمر کسب شود بنابراین شما باید در مسابقات مرحله ای که در آن قرار دارید مقام دوم را از آن خود کنید.
      Racer Tech hits قطعه ای از تجهیزات است که می تواند برای آسیب رساندن به سایر رانندگان و یا تقویت وضعیت خود گیمر استفاده شود. آنها کاربردهای محدودی دارند و باید با مراجعه به مخفیگاه یا تعمیرگاه مجدداً شارژ شوند. شما فقط مجاز به تجهیز ۲ مورد Tech Tech در هر زمان هستید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + نوزده =