راهنمای قدم به قدم بازی Destiny 2 (قسمت شانزدهم)

بازی Destiny 2

نقشه تان را در Destiny 2 باز کنید و به Mars بروید تا ماموریت را آغاز کنید؛ اما قبل از آن یک کات‌سین جذاب و سینمایی پخش می شود تا داستان را تعریف کند. شما باید با Ana Bray یک قرار ملاقات داشته باشید؛ پس نشانگر را تا غارهای یخی Galacial Drift دنبال کنید و با کشتن Thrallها، Acolyte ها و Knight ها او را بیابید.

بازی Destiny 2
بازی Destiny 2

راهنمای قدم به قدم بازی Destiny 2 (قسمت شانزدهم)

اکسپنشن Destiny ۲، Warmind، گاردین شما را به مریخ می برد؛ جایی که یک ارتش از Hive های احیا شده، با بازگشتت دوباره Rasputin تهدیدهای جدیدی برای کهکشان درست می کنند.

درست برعکس اکسپنشن the Curse of Osiris که اوایل این سال منتشر شد، Warmind فقط پنج ماموریت داستانی دارد؛ که شما می توانید راهنمای همه آنها را اینجا پیدا کنید. حالا با اولین ماموریت یعنی Ice and Shadow شروع می کنیم.

Destiny 2 Warmind – Mars: Ice and Shadow

نقشه تان را در Destiny 2 باز کنید و به Mars بروید تا ماموریت را آغاز کنید؛ اما قبل از آن یک کات‌سین جذاب و سینمایی پخش می شود تا داستان را تعریف کند. شما باید با Ana Bray یک قرار ملاقات داشته باشید؛ پس نشانگر را تا غارهای یخی Galacial Drift دنبال کنید و با کشتن Thrallها، Acolyte ها و Knight ها او را بیابید.

این اولین ماموریت DLC است؛ پس نباید خیلی سخت باشد اما مراقب Vanquisherی که ناگهان به روش Dark Soul ها در اواسط راه از دیوار بیرون می پرد و مینی باسی که در اواخر غار است، باشید.

وقتی از طرف مقابل غار بیرون آمدید، یک Restricted Zone و دسته های Hive بیشتر به شما خوشامد می گویند که حالا شامل Adherent ها (تک تیرانداز)، Wizard ها و یک باس سرسخت Ogre است.

مطمئن شوید که سر راه اشعه های لیزری آخری قرار نمی گیرید، از اسلحه های قدرتی یا ابر قدرت خودتان استفاده می کنید و یک قدم جلوتر از گروههای Thrall هستید تا صحیح و سالم بمانید.

پس از اتمام این نبرد، به سمت در بزرگ جایی که نشانگر نشان می دهد بروید تا یک کات‌سین پدیدار شود که در آن برای اولین بار با Ana Bray دیدار می کنید… و تمام! نه جدی، این پایان ماموریت است و شما را به شروع ماموریت بعدی یعنی Pilgrimage می برد.

 

 Destiny 2 Warmind – Mars: Pilgrimage

حالا که در ماموریت Ice and Shadow با Ana Bray ملاقات کردید، وقت این است که روی مریخ به او کمک کنید تا این خطر جدید که سبب جسور شدن Hive ها شده را از بین ببرد.

دوباره به Mars برگردید، (یا اگر تازه ماموریت قبلی را کامل کرده اید، همان جا بمانید) و نشانگرتان را در مجموعه Braytech Futurescape دنبال کنید تا راهی برای Ana Bray باز کنید.

این کار نیازمند رد شدن از چندین سرباز Red Legion Cabal شامل Psionها، Legionary ها، War Beast ها، Gladiator ها، Phalanx ها و یک مینی باس برای تمام کردن این نبرد است؛ پس زمان خوبی برای استفاده از ابر قدرتتان است. بعد از کشتن همه آنها، قسمت اول این ماموریت کامل می شود و شما در جایی که نشانگر مشخص می کند، با Ana ملاقات می کنید.

او دری را برایتان باز می کند که به Aurora Reach راه دارد؛ جایی که لازم است راه جدیدی را به Clovis Bay باز کنید. این بار باید با Hive ها بجنگید: Acolyte ها، Knight ها، Wizard ها و Thrall ها.

وقتی به اندازه کافی جلو رفتید، یک دسته Hive دیگر با رهبری یک Ogre خواهید دید؛ ولی اگر چند لحظه صبر کنید، خود Rasputin با یک شلیک Valkyrie به موقع به کمکتان می آید و با همین یک شلیک کارشان را می سازد.

حالا اوضاع جالب می شود: اگر بتوانید به گوی Valkyrie دست بزنید، می توانید یک سلاح پرتابی/دستی برای خود دست و پا کنید که دشمنان Hive پیش رو را سریعاً نابود می کند. این سلاح را برای حمله های انفجاری می توانید پرتاب کنید را روی زمین بکوبید؛ و اگر تمام شد، می توانید نزدیک ترین گوی شارژ دوباره را بیابید تا یک سلاح جدید بردارید.

دشمنهای Hive زیادی بعد از اینجا وجود خواهد داشت که شامل چند باس است، ولی با توجه به میزان تاثیرگذاریِ-گسترده-محدوده ایِ نیزه Valkyrie، مثل آب خوردن کلک آنها را می کنید. با کشتن آخرین دشمن، در Rasputin’s Core باز شده و شما می توانید داخل بروید.

این باعث پدیدار شدن یک کات‌سین دیگر می شود؛ جایی که ماموریت پایان می یاد و صحنه را برای ماجرای بعدی در Warmind DLC یعنی Off-World Recovery آماده می کند.

بازی Destiny 2
بازی Destiny 2

Destiny 2 Warmind – EDZ: Off-World Recovery

با بیدار شدن دوباره Warmind در آخرین ماموریت، یعنی Pilgrimage، وقت این است که به زمین برگردید تا بخش دیگری از دوست قدیمی تان the Traveler را دوباره به دست آورید.

به EDZ مسافرت کنید و به سمت جایی که نشانگر مسخص کرده بروید؛ سپس پرچم را فعال کنید تا ماجرا آغاز شود.

با شروع شدن ماموریت، روی Sparrow بپرید و با گذر از EDZ، نشانگر را دنبال کنید تا به یک جنگ زمینی میان Takenها و Fallen ها برسید. اگر زیرکانه عمل کنید، می توانید کمی صبر کنید و ببینید که آنها چطور از شمار یکدیگر من می کنند؛ اما در آخر باید با Taken های پیروز درگیر شوید.

در واقع بخش اول ماموریت این است که این دخالت Taken Blight ها را پاک کنید و تا جایی که اندازه گیر پر شود، به کشتن آنها ادامه دهید. در همین حال آن گویهای بزرو سیاه که باعث پدید آمدن دشمنان بیشتر می شوند و بهضی از آنها را مصون نگه می دارند را از نابود کنید. در کل سه تا از آنها وجود دارد که با استفاده از مهمات انفجاری راحت تر از بین می روند.

حالا نشانگر را دنبال کنید تا به Hallowed Grove برسید؛ جایی که تعداد بیشتری Taken سر راه آن قطعه از Traveler هستند که می توان کمی جلوتر در غار پیدایش کرد.

قطعه را اسکن کنید تا این منطقه را به یک Restricted Zone تبدیل کند. همزمان که شما یک عملیات دفاعی را انجام می دهید، Ana نیز سد Takenی که مانع از دسترسی شما به آن می شود را از بین می برد.

در اینجا تعداد زیادی دشمن Taken، در محدوده ای نسبتاً بسته، به همراه چند باس با همراهی چند Wizard، Captain و غیره به سمت شما خواهند آمد؛ پس مطمئن شوید قبل از اسکن کردن برای این نبرد آماده اید.

آخرین باس، یعنی Mahesh، یک Taken Cabal خیلی سرسخت است؛ پس فاصله تان را با او حفظ کنید تا بتوانید موشکهای هدفیاب او را قبل از برخورد با خودتان نابود کنید و بتوانید یک قدم جلوتر از شلیکهای او باشید.

بعد از کشتن Mahesh، می توانید دوباره به قطعه Traveler دسترسی پیدا کنید تا این ماموریت را پایان دهید و سپس به سمت ماموریت بعدی مبارزه Warmind یعنی Strange Terrain حرکت کنید.

Destiny 2 Warmind – Mars: Strange Terrain

Off-World Recovery شاهد بود که شما چطور یک بار دیگر دوباره با Traveler تجدید دیدار کردید؛ حالا وقت این است که زمینهای تغذیه Xol روی مریخ را پیدا کرده و او را بیدار کنید.

به Mars سفر کنید و پرچم ماموریت این مبارزه را فعال کنید تا ماجراجویی آغاز شود؛ سپس وارد غارهای Olympus Descent که توسط نشانگر درست رو به روی محل شروع مشخص شده اند شوید.

پیش رویتان Hive خواهید داشت که شامل Wizard و Knight هستند؛ پس روی پنجه و تا جای ممکن با فاصله از زمین قرار بگیرید، حتی حالا که این محدوده فعلاً Restricted نیست.

شما به یک کریستال بر می خورید که باید برای امکان پیشروی در این مکان نابود شود. شما همچنین می توانید گویهایی که توسط Knight های محافظ به عنوان یک سلاح قدرتی انفجاری روی زمین رها شده را بردارید؛ که می توانند بعداً برای صدمه زدن به دشمنان استفاده شوند.

به پایین رفتن در Penumbral Depths ادامه دهید؛ جایی که Thrall ها (به همراه Cursed Thrall ها) مشتاقند به طور ناگهانی با شما ملاقات کنند. این قسمت حاوی نبردهای بیشتری با دسته های Hive شامل جنگ با گروهی از چهار مینی باس Knight و پس از آن یک مینی باس Wizard است؛ پس استفاده از سلاحهای قدرتی و ابر قدرت توصیه می شود.

هنگامی که آنها را از سر راه خود بر می دارید، به یک Restricted Zone می رسید که در آن دو کریستال دیگر هست که باید برای از بین بردن مانعی که محافظ یک Ogre است، نابود شوند.

فعلاً Ogre را نادیده بگیرید و به جای او روی یاران دیگری که او را محاصره کرده اند تمرکز کنید؛ ولی مثل قبل حواستان باشد گویهایی که توسط یک Knight روی زمین می افتند را بردارید و به سمت یکی از کریستالها پرت کنید تا مانعش از بین برود. با کشتن همه دشمنان، تمرکزتان را روی شلیک به Ogre بگذارید و مثل همیشه اشعه لیزری عظیم و مرگبارش را از بین ببرید.

این ماموریت در یک Restricted Zone پایان می یابد که شامل یک نبرد باس با Nokris, Herald of Xol است. او یک Wizard قوی است که سیلی از شلیکهای لیزری را به سویتان می فرستد و همزمان Hiveهای بیشتری از جمله Thrall ، Knights، Acolyte و میان وعده های معمولی دیگر هم تولید می کند.

پس از این که مقدار مشخصی از جان او کم کردید، Nokris اطراف خودش یک سپر محافظ پدید می آورد که بار دیگر فقط می توان با نابودی کریستال متصل به آن از بین برود.

در طول این لحظات، هر دشمن دیگری که می بینید را بکشید و Knightی که باید بکشید تا گویَش را بردارید و به طرف کریستال پرتاب کنید را پیدا کنید؛ این باعث برگشتن Nokris به میدان مبارزه می شود و شما می توانید به کاستن از جانش ادامه دهید تا سرانجام تسلیم شود.

با فعال کردن سازه وسط اتاق، موجب پدیدار شدن یک کات‌سین شوید که شما را برای ماموریت پنجمتان در مبارزه Warmind یعنی Will of the Thousands آماده می کند.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =