اخبار بازی های ایکس باکس, اخبار بازی های پلی استیشن, ایکس باکس, بلاگ, پلی استیشن

گیم پلی Nightwing در بسته الحاقی جدید گیم Batman Arkham Knight

Nightwing

چالش‌های انتقام Riddler در وضعیت‌های نبرد و غارتگر شکست می‌خورند. در چالش‌های نبرد، Nightwing نیز به طور مشابه با بتمن عمل می‌کند. او مجموعه انیمیشن‌های خود را دارد که او را نشان می‌دهد که از دو چوب stun استفاده می‌کند، آن‌ها را به زیبایی می‌چرخاند و با آن‌ها به روش‌هایی برخورد می‌کند که ممکن است شما را از درد تکان دهد.

Nightwing

Nightwing

گیم پلی Nightwing در بسته الحاقی جدید گیم Batman Arkham Knight

بسته Nightwing به شما اجازه می‌دهد که به بتمن (بتمن)غلبه کنید: انتقام Riddler شهر Arkham با مجموعه لذت بخش از ابزار و توانایی‌های جدید تجربه کنید.
گاهی اوقات، قهرمانان درشب ساعت ها صرف گشتن در خیابان‌ها برای دفع خطر اراذل و اوباش و افراد خطرناک میکنند. گاهی اوقات، خوب است که این گزینه را داشته باشید که وارد یک اتاق شوید و بلافاصله با یک گروه خلاف کار روبرو شوید که می‌خواهند شما را نابود کنند. چالش انتقام Riddler در بتمن: شهر Arkham به شما فرصت می‌دهد تا به یک بن‌بست پنهانی یا یک جنجال تمام‌عیار تبدیل شوید، و شرایط کسب مدال در چالش‌های شکارچیان، شما را به استفاده از تکنیک‌های خاص برای پایین آوردن افراد خطرناک تشویق می‌کند. گروه بسته Nightwing بسته به شما اجازه می‌دهد با این چالش‌ها به عنوان دیک گریسون (دیک گریسون)، و مجموعه لذت بخش از وسایل منحصر به فردی که به طور متمایز از انجام این کار به عنوان بتمن یا Catwoman متفاوت است، مواجه شوید.
چالش‌های انتقام Riddler در وضعیت‌های نبرد و غارتگر شکست می‌خورند. در چالش‌های نبرد، Nightwing نیز به طور مشابه با بتمن عمل می‌کند. او مجموعه انیمیشن‌های خود را دارد که او را نشان می‌دهد که از دو چوب stun استفاده می‌کند، آن‌ها را به زیبایی می‌چرخاند و با آن‌ها به روش‌هایی برخورد می‌کند که ممکن است شما را از درد تکان دهد. اما صرفنظر از توانایی مفید برای گیج کردن دشمنان خود با امواج شوک و پیچ و تاب‌های برق انتخابی او، او چیزهای زیادی برای مبارزه با سناریوهایی که او را از بقیه شخصیت‌های playable جدا می‌کند، به ارمغان نمی‌آورد. در شکارچیان پنهانی، توانایی‌های منحصر به فرد او فرصتی برای درخشیدن به دست می‌آورد.
مانند بتمن، Nightwing دارای batclaw است که می‌تواند سلاح را از دست دشمن بیرون بکشد یا دشمنان را روی نرده‌ها بکشد و آن‌ها را از بین ببرد. او همچنین دارای پرتاب کننده و بمب انداز است. اما ابزار باقی مانده او کاملا با آن‌هایی که برای بتمن (بتمن)موجود هستند تفاوت دارد. به عنوان مثال، شما می‌توانید دشمنانی را که در گوشه و کنار با چوب escrima قرار دارند را هدف قرار دهید، که به طور اتوماتیک از سطوح پایین می‌آیند و به نشانه خود ضربه می‌زنند، و افراد فقیر را به طور موقت به زمین پرت می‌کنند. اگر دشمنان نزدیک هم ایستاده باشند، می‌توانید از این چوب‌ها برای هدف زدن چندین ضربه و زدن همه آن‌ها با یک پرتاب استفاده کنید. شما همچنین سه نقطه مچ دارید که می‌تواند یک دشمن را گیج کند، یا اگر یک سر و شانه (بالاتنه)داشته باشید، او را به طور کامل خاموش کنید. مچ Nightwing هنوز به طور کامل باقی نمانده است، که متصل کردن زمان و فرود تصویر بالاتنه در یک گردن‌کلفت دور را به همراه دارد. و یک انفجار الکتریکی هم دارد که در تمام جهت‌ها شروع می‌شود وقتی که از زمین بپرید و فورا هر دشمنی را که در شعاع آن گرفتار می‌شود شگفت‌زده کنید. این توانایی به شما این امکان را می‌دهد که به جای ایستادن برای تقسیم دشمن، رویکرد خصمانه تری اتخاذ کنید.
هر نقشه غارتگر سه چالش کسب مدال دارد، و این تفاوت به شخصیت شما بستگی دارد، بنابراین شما تشویق به نزدیک شدن به این نوع متفاوت به اندازه بتمن یا بتمن می‌کنید. برای مثال، چالش سه‌گانه ricochet نیازمند این است که با یک چوب escrima، سه نفر از مریدان را در بر بگیرید، و با پرتاب یک دشمن با یک پرتاب مچ با هدف خوب پیروز می‌شود. بنابراین یک انگیزه برای بازدید مجدد ۱۲ نقشه غارتگر همراه با بازی اصلی به عنوان Nightwing وجود دارد، و برای بازدید از نقشه غارتگر جدید شامل بسته Nightwing بسته به عنوان بتمن و Catwoman می‌شود. طرح نقشه جدید، که تالار اصلی نامیده می‌شود، استاندارد است و نقاط دید و منافذ زیادی برای سینه‌خیز رفتن وجود دارد؛ جالب‌ترین چیز در مورد آن این است که یک نظر خانه ظریف بتمن را ارائه می‌دهد. گروه همچنین شامل یک محیط مبارزه با چالش جدید، اسلحه‌خانه اربابی وین، و به شما حق انتخاب بین دو پوست برای Nightwing را می‌دهد. پوست پیش‌فرض باعث می‌شود که شخصیت به یک jerk مغرور و ازخودراضی تبدیل شود، اما دیگری یک کپی خوب از طرح او از بتمن: مجموعه انیمیشن است. دیدن یک نسخه کارتونی از شخصیت که دنیایی را اشغال می‌کند که در آن هر کس ظاهر واقعی‌تر دارد.
اگر شما بتمن خود را انتخاب کنید: شهر Arkham اما ترجیح می‌دهد که با اراذل و اوباش در زمینه داستان بازی مبارزه کند، بسته Nightwing’s که ۷.۰۰ دلار هزینه دارد. احتمالا این چالش‌های منحصر به فرد را فریبنده نخواهد کرد. با این حال، اگر شما از این سناریوها لذت ببرید، توانایی‌های منحصر به فرد دیک گریسون و چالش‌های مختلف کسب مدال که همراه با آن‌ها پیش می‌رود، برای گرفتن افراد جنایتکار و گرفتن آنها به سبک جدید و لذت بخش کمک می‌کند.
در ادامه توجه شما را به خلاصه ای از تاریخچه شخصیت های اصلی در داستان جلب میکنم:
قبل از وقوع حادثه Arkham Origins
دیک گریسون بخشی از افراد یک سیرک در کنار مادر و پدرش بود و آنها به عنوان گریسون ها شناخته می شدند.
پس از رویداد Arkham Origins
پس از حادثه حادثه کریسمس، پدر و مادر دیک توسط رئیس مافیا بنام، تونی کشته شدند. بروس احساس همدردی نسبت به آن پسر داشت پس از آن که تراژدی خود را به یاد آورد، دیک را به فرزندی پذیرفت. دیک بالاخره هویت جعلی بروس رو به عنوان بتمن کشف کرد. در نهایت برای کمک به دوستش و پدرش، دیک هویت رابین را توسعه داد. دیک به بتمن کمک کرد تا جنگ های باند بین باین و جوکر را متوقف کند. این حوادث قبل از پذیرفتن دیک در مورد Nightwing اتفاق افتاد.

Nightwing

Nightwing

بین “خاستگاه Arkham” و “Arkham Asylum”
پس از مدتی طولانی به عنوان رابین، دیک در نهایت تصمیم گرفت که با جرم مبارزه کند، تبدیل به Nightwing شد و در Bludhaven گشت زنی کرد. دو پسر جوان جای او را گرفتند. نفر اول جیسون تاد بود که در دستان دوستش کشته شد. دومی، تیم دریک بود، پسری باهوش که توانسته بود هم هویت بتمن و هم بتمن را نتیجه بگیرد و ردای رابین را برداشت. هر دو یک پیوند برادرانه تشکیل دادند.

قبل از حادثه شهر آرخام
Nightwing به بتمن کمک کرد تا آبراموویچ دوقلوهای مرموز را بررسی کند. او داستان هایی را در دوران کودکی خود به عنوان یک آکروبات شنیده است. در کنار بتمن، Nightwing به این نتیجه رسید که توماس الیوت سبب این جدایی شده است.

حادثه شهر آرخام
Nightwing در طول وقایع شهر Arkham در وین به سر برد و از the مسلح محافظت کرد. در طول پروتکل ۱۰، هوگو عجیب تعدادی از افراد گارد TYGER را به وین Manor فرستاد تا متحدان بتمن را بکشند و رازهای او را کشف کنند. با این حال دیک در Baveatc آموزش دید و توانست تا زمان رسیدن GCPD گارد TYGER را دفع کند.

قبل از Arkham Knight حادثه
Nightwing موفق شد او را دستگیر کند و مطمئن شود که او در Bludhaven زندانی است تا اینکه حمل و نقل به یک سلول امن در شهر Gotham ترتیب داده شود. هنگامی که هارلی کوین به اداره پلیس Bludhaven در آی وی حمله کرد، و به راحتی افسران پلیس را قتل‌عام کرد، Nightwing برای متوقف‌کردن او حاضر شد. هارلی با نمایش چالاکی حیرت‌انگیزی در نبرد توانست او را در برابر Nightwing نگه دارد تا اینکه او توانست او را آزاد کند. وی از گیاهان سمی خود برای فرار از دست Nightwing استفاده می‌کرد.

حادثه Arkham Knight
پس از اینکه چندین هفته عملیات قاچاق سلاح را دنبال کرد، Nightwing توانست نتیجه بگیرد که پنگوئن رئیس است و او به Gotham بازگشت تا او را به دادگاه بیاورد. Nightwing با بتمن ملاقات کرد، the طراحی‌شده توسط لوکیوس فاکس را تحویل داد و به او کمک کرد تا حرفه جدید پنگوین را انجام دهد. بتمن در حالی که به یکی از انبارهای پنگوین حمله کرده بود، قبل از مداخله Nightwing به سرعت دچار شکست شد. این گروه دوتایی باقیمانده شب را صرف ردیابی انبارهای پنگوین و از بین بردن سلاح‌های درون آن کردند.
بعد از چند ساعت، Nightwing به بتمن برای یک سفینه فضایی که درست از پل جزیره Miagani سقوط کرد هشدار داد. تحقیقات بیشتر نشان می‌داد که این زندان عبارت است از the آهنی. Nightwing به تنهایی از زندان عبور کرد و از لاشه that که قاتل قاتل باید در همان زمان که بتمن بود استنتاج کرد. این دو نفر با هم هم‌کاری کردند تا برخی از زندانیان فراری را دستگیر کنند. آن‌ها از افسر زندان Blackburn یاد گرفتند که Croc محافظ Ranken را ربوده و او را به حداکثر سطح امنیتی کشتی برده بود. قبل از اینکه بار دیگر جدا شود، دیک به محافظان زنده کمک می‌کند تا فرار کنند و بتمن شروع به یافتن کارت‌های کلیدی برای دستیابی به حداکثر امنیت منطقه می‌کند.

در بازگشت بتمن، این دو از کارت‌های کلیدی استفاده کردند و در را فعال کردند. دو نفر بعد از عبور از در امنیتی، یک فیلم ویدئویی از Ranken experimenting در Croc و دیگر زندانیان پیدا کردند تا توانایی‌های درمانی احیا کننده جونز را weaponize کنند. سپس آن‌ها مداخله کردند، زیرا Croc در شرف تحمیل مجازات بر Ranken بود. آن‌ها زندانیان را شکست دادند و در نهایت توانستند Croc را شکست دهند. Nightwing به بتمن کمک کرد تا Croc، Ranken و زندانیان را به the lockup برساند.
بعدا، تلاش کرد که شکار را به تنهایی به پایان برساند، اما به سرعت سرکوب شد. بتمن رسید و برای نجات تلاش کرد، که باعث شد Cobblepot مجبور شود Nightwing را با زور اسلحه نگه دارد. در این زمان، Nightwing همچنین به گذشته خود به عنوان عضوی از the پرنده به پنگوئن، که نمی‌داند آن‌ها چه کسانی هستند، اشاره کرد. بتمن و Nightwing قبل از اینکه بتمن آخرین خداحافظی خود را صادر کند با هم‌کار کردند و به Nightwing گفت که به او افتخار می‌کند. Nightwing نسبت به این مفهوم که بتمن آن را نخواهد ساخت واکنش منفی نشان داد، اما در نهایت به او قول داد که پس از رفتن او، Bludhaven را سالم نگه دارد.
GCPD lockdown حادثه
پهلوان ARKHAM پهلوان سرگردان
سه ماه پس از قرارداد Knightfall، Nightwing به وعده خود عمل کرد و نهایت تلاش خود را کرد تا Bludhaven را سالم نگه دارد. پس از اینکه پایگاه نهایی پنگوین نابود شد، یکی از مریدان Cobblepot فاش کرد که در آن لحظه قصد فرار از GCPD وجود دارد. Nightwing وارد شد و در حالی که با کمک از راه دور لوسیوس فاکس کار می‌کرد توانست این تلاش را سرکوب کند ولی نهایتا توسط سایرین تا جایی که ممکن است مورد اعتراض واقع شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − یک =