عرضه بازی Paladins برای کنسول پلی استیشن ۴ به صورت رایگان خواهد بود

Paladins

های-رز استودیوز، سازنده بازی Smite، بازی شوتر جدیدی با نام Paladins برای پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی معرفی کرد. این بازی پر مخاطب که روایتگر یک شوتر اول شخص تیمی است به صورت رایگان برای گیمر های جهان منتشر می ‌شود.

Paladins
Paladins

عرضه بازی Paladins برای کنسول پلی استیشن ۴ به صورت رایگان خواهد بود

خبری جنجالی که اخیرا کاربران زیادی را متوجه خود کرد جایزه ی ۶۰ هزار دلاری بود. این جایزه توسط استودیو های – رز در نطر گرفته شده است و مختص بازی Paladins می باشد.

 همان طور که می دانید استودیوی Hi-Rez سازنده ی چندین بازی پرطرفدار و مشهور است. که از آن ها می توان به Smite و Paladins اشاره کرد. این استودیو طی اقدام هیجان انگیزی، به خاطر گذشتن بازیکنان بازی Paladins از مرز چهار میلیون نفر تصمیم گرفته اند مسابقاتی برای طرفداران و بازی کنان این بازی برگزار کنند. هر کسی که در منطقه ی جغرافیایی خودش مثل آمریکا و اروپا برنده شود، جایزه ی ده هزار دلاری را می برد. این مسابقات که با نام “Evie’s winter classic” شناخته می شود، اوایل فقط برای مناطق جغرافیایی خاصی برگزار می شد. ( آمریکای شمالی و اروپا) اما اکنون تصمیم گرفته شده که مناطق دیگری مانند استرالیا و نیوزلند، آمریکای لاتین، برزیل و همین طور روسیه نیز به این تورنمنت جهانی افزوده شوند. در هر کدام از این مناطق یک جایزه ی ۱۰ هزار دلاری وجود دارد که مجموعا ۶۰ هزار دلار جایزه این بازی است. در ادامه بخشی از صحبت های مدیر برگزاری مسابقات آنلاین کمپانی های-رز، دن مک هیو را می خوانیم:

طرفداران بازی Paladins فقط منحصر و محدود به بازی کنان این بازی نیست بلکه افرادی که مشتاق دیدن این مسابقات هستند نیز جزو طرفداران آن اند. ما هر هفته شاهد این هستیم که بازیکنان جدید با نام های متفاوت به بازی اضافه می شوند و این مسابقات این امکان را فراهم کرده است که هر یک از بازیکنان بتوانند مهارت های خود در بازی های کنسولی را به راحتی در یک بازی مهیج به رخ یکدیگر بکشند.

تاریخ شروع این مسابقات ۱۴ نوامبر تا ۱۹ دسامبر است که مصادف با ۲۴ آبان تا ۲۹ آذر ماه شمسی است. بازیکنان مشتاق می توانند بخش بتای عمومی این بازی را از طریق شبکه ی استیم یا وب سایت استودیو ی های-رز دریافت کنند. هم چنین برای دریافت بتای محدود این بازی، دارندگان کنسول می توانند در سرویس های مربوط به این بازی بر روی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس ثبت نام کنند.

 

های-رز استودیوز، سازنده بازی Smite، بازی شوتر جدیدی با نام Paladins برای پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی معرفی کرد. این بازی پر مخاطب که روایتگر یک شوتر اول شخص تیمی است به صورت رایگان برای گیمر های جهان منتشر می ‌شود.

در بازی Paladins بازیکنان در قالب تیم‌ های مختلف با هم به مبارزه خواهند ‌پرداخت و با رقابتی مهیچ به اوج هیجان خواهند رسید. هر بازیکن دارای یک اسلحه ی اصلی، تعدادی مهارت مختلف و وسیله‌ ای برای جا به جا شدن در نقشه ی این بازی محبوب خواهد بود.

بازیکنان در این بازی هر مسابقه را با تعدادی کارت که توانایی شخصی سازی آنها را دارند آغاز می‌ کنند و در طول مسابقه می‌توانند با فعال کردن این کارت‌ها قدرت بیشتری در مسابقه به دست آورند. این کارت‌ها با ارتقا سطح بازیکنان،‌ قوی ‌تر می‌ شوند.

این بازی منحصر به فرد همچنین دارای یک نسخه آزمایشی خواهد بود که شما می‌ توانید به راحتی با ثبت نام در سایت رسمی این بازی از تجربه ی این نسخه ی جذاب بهره مند شوید.

بنا به گفته های رز استودیوز، Paladins فضای فانتزی غنی‌ای خواهد داشت و در سال آینده ی میلادی منتشر خواهد شد.

معرفی بازی پالادینز

Paladins
Paladins

اگر بخواهیم خیلی خلاصه محور این بازی را بگوییم باید گفت “بازی پهلوانان” عبارت مناسبی برای توضیح این امر است. در این بازی کاراکتر های زیادی که هر کدام قهرمان هستند وجود دارد و بازیکنان در طول بازی اختیار گسترده ای برای انتخاب کاراکتر ها دارند. به طور کلی این قهرمانان در ۴ دسته تقسیم می شوند: جنگجویان، آسیب زنندگان و پشتیبانان و بالاخره، خط مقدم. البته از آن جا که این کاراکتر ها همه یک تیم را تشکیل می دهند، بازیکنان برای برنده شدن باید به عنوان عضو یک تیم، به همکاری و هماهنگی تیمی و اطلاعات دیگر کاراکتر ها و استراتژی تیمی توجه حاص داشته باشند. و برای ارتباط راحت تر بازیکنان می توانند به صورت چت متنی و صوتی از VGS استفاده کنند.

معرفی استودیوی های-رز

این شرکت به طور مستقل و خصوصی در بخش طراحی و تولید بازی های ویدئویی فعالیت می کند. و آن ها در میان هر دو گروه کاربران کنسول های بازی و کامپیوتر های شخصی محبوب هستند و موفقیت های خوبی کسب کرده اند. در سال ۲۰۰۵ تاد هریس و ارز گورن این شرکت را در شرق ایالات متحده ی آمریکا تاسیس کردند. و امروزه به یکی از بزرگترین شرکت های تولید بازی های ویدئویی تبدیل شده اند.

از بهترین و پرمخاطب ترین و معروف ترین بازی های این استودیو می توان به بازی های زیر اشاره کرد: Smite ، Paladins، global agenda، Tribes: acsend.

این استودیو توسط مجله ی گاماسوترا و مجله ی پرمخاطب گیم دولوپر، در سال ۲۰۱۲، به عنوان یکی از سی شرکت برتر در حوزه ی خودشان در سطح جهان معرفی شد. هم چنین سری متال تک متعلق به این استودیو است که شامل بازی های مختلفی مانند سری tirbes ، سری Cyberstorm، battledrome و earthsiege است.

 

اگر بخواهیم خیلی خلاصه محور این بازی را بگوییم باید گفت “بازی پهلوانان” عبارت مناسبی برای توضیح این امر است. در این بازی کاراکتر های زیادی که هر کدام قهرمان هستند وجود دارد و بازیکنان در طول بازی اختیار گسترده ای برای انتخاب کاراکتر ها دارند. به طور کلی این قهرمانان در ۴ دسته تقسیم می شوند: جنگجویان، آسیب زنندگان و پشتیبانان و بالاخره، خط مقدم. البته از آن جا که این کاراکتر ها همه یک تیم را تشکیل می دهند، بازیکنان برای برنده شدن باید به عنوان عضو یک تیم، به همکاری و هماهنگی تیمی و اطلاعات دیگر کاراکتر ها و استراتژی تیمی توجه حاص داشته باشند. و برای ارتباط راحت تر بازیکنان می توانند به صورت چت متنی و صوتی از VGS استفاده کنند.

معرفی استودیوی های-رز

این شرکت به طور مستقل و خصوصی در بخش طراحی و تولید بازی های ویدئویی فعالیت می کند. و آن ها در میان هر دو گروه کاربران کنسول های بازی و کامپیوتر های شخصی محبوب هستند و موفقیت های خوبی کسب کرده اند. در سال ۲۰۰۵ تاد هریس و ارز گورن این شرکت را در شرق ایالات متحده ی آمریکا تاسیس کردند. و امروزه به یکی از بزرگترین شرکت های تولید بازی های ویدئویی تبدیل شده اند.

از بهترین و پرمخاطب ترین و معروف ترین بازی های این استودیو می توان به بازی های زیر اشاره کرد: Smite ، Paladins، global agenda، Tribes: acsend.

این استودیو توسط مجله ی گاماسوترا و مجله ی پرمخاطب گیم دولوپر، در سال ۲۰۱۲، به عنوان یکی از سی شرکت برتر در حوزه ی خودشان در سطح جهان معرفی شد. هم چنین سری متال تک متعلق به این استودیو است که شامل بازی های مختلفی مانند سری tirbes ، سری Cyberstorm، battledrome و earthsiege است.

تاسیس کنندگان این استودیوی موفق، ارز گورن و همچنین تاد هریس هستند. هر دوی این افراد طراحانی ماهر و با تجربه در زمینه ی بازی های کنسولی هستند. همین امر موجب پیشرفت پر سرعت این کمپانی شد. امروزه، های – رز استودیوز بیشتر از ۲۰۰ نفر کارمند در مرکز توسعه ی بازی‌ های ویدئویی خود در حومه ی شهر آتلانتا در آلفارتا دارد که دست در دست شرکت ولو مشغول به کار می ‌باشند.

سازندگان بازی Paladins اخیرا در مصاحبه‌ ای در مورد قهرمانان بازی و همچنین آینده این اثر اطلاعاتی ارائه کرده‌اند.

 

اولین بازی که استودیوی های-رز با آن شناخته شد، بازی smite  است. این بازی که رایگان بود با استقبال جهانی بی نظیر از طرف گیمر ها رو به رو شد. بازی بعدی که آن هم رایگان بود، از طریق استیم پخش شد، Paladinse: chamiom of the realm  نام داشت. بازی Paladinse امروزه جزو پنج بازی رایگان مشهور استیم است. چرا که این بازی کیفیت بالایی دارد و سازندگان با ارائه نقشه ها و کاراکتر های جدید پشتیبانی خوبی از آن داشته اند. به همین دلیل این بازی در میان بازی های شرکت های رقیب، محبوبیت بیش تری از آن ها داشته است.

برای راحتی بیش تر کاربران پلت فرم هایی مانند ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ در استفاده از این بازی جذاب و پرمخاطب، نسخه ی بتای آن چندی پیش منتشر شد. طبق مصاحبه ی پر بازدیدی که اخیرا تاد هریس، از بنیان گذاران اصلی این استودیو با سایت دوال شاکرز داشته است، اطلاعات مختلفی در مورد این بازی بیان کرده است که در ادامه می آوریم:

او در پاسخ به این که آیا از همان ابتدا قصد رایگان بودن بازی را داشته اند و این که چرا بازی رایگان است، گفت: دید ما و همه ی اعضای سازنده ی بازی، به این بازی، یک اثر رایگان بوده است. وی افزود: ما علاقه ی وافری به استفاده از سیاست بازی های رایگان داریم. چرا که در این حالت بازی کنان می توانند ابتدا بازی را امتحان کنند تا ببینید آیا می خواهند برای آن پول خرج کنند یا نه، همه ی افراد حتی آن ها که قصدی بر پول خرج کردن برای آن ندارند، می توانند از این بازی برای همیشه لذت ببرند. مهم ترین نکته در بازی های آنلاین، تعداد بازی کنان است و با وجود رایگان بودن بازی، این اتفاق خیلی راحت تر رقم می خورد. ما انتظار داریم همانطور که در تجربه ی سابقمان در بازی رایگان smite عملکرد خوبی در ارتباط با کنسول ها داشتیم، در بازی Paladins هم این اتفاق بیافتد.

برای طراحی مکانیزم های بازی و یا کاراکتر های آن، از چه چیزی به عنوان منبع الهام استفاده می کنید؟

مهم ترین منبع الهام ما، اولین بازی خودمان، بازی Global agenda است که در سال ۲۰۱۰ منتشر کردیم. آن بازی شوتر، قابلیت های مختلفی و ویژه ای برای شخصیت ها داشت.

دلیل اصلی و هدف استودیو های-رز در ایجاد تغییرات مختلف از زمان نسخه ی آلفا تا به امروز چه بوده است؟

برای ما نظرات و انتقادات بازیکنان و طرفداران ما بسیار حائز اهمیت است و مهم ترین تغییرات سرچشمه گرفته از خواسته های کاربران است. مثلا حالت Siege در نسخه ی بتای محدود؛ با وجود حالت های مختلف، بیش از همه مورد استقبال قرار گرفت.

 آیا احتمال دارد در آینده شخصیت هایی از بازی  smite در این بازی حضور یابند؟

در آینده هر اتفاقی ممکن است البته همین الان هم شخصیت  Grover وجود دارد.

آیا برنامه ای برای اضافه کردن شخصیت های جدید به بازی وجود دارد؟ مثلا تعداد مشخصی مد نظر است یا مانند بازی smite به ترتیب بازی های قهرمان های اضافه خواهند شد؟ هم چنین آیا نقشه های جدید اضافه می شوند؟

برنامه ی ما این است که شخصیت های جدید با سرعت بیش تری نسبت به بازی smite به بازی paladins اضافه شوند. البته بعد از ماه آگوست این سرعت کم می شود و احتمالا هر ماه یک شخصیت جدید به بازی وارد می شود. و برای نقشه، قطعا نقشه های بیش تری به بازی اضافه خواهد شد. و احتمالا در دوره های سه ماه نقشه های جدیدتر و با کیفیت تر اضافه شوند.

کدام یک از ایده ها برای حالت های بازی جدید، عجیب تر بود؟

ایده های عجیب برای حالت های جدید زیاد بودند اما هنوز هیچ کدام عملی نشدند ولی در آینده حتما آن ها را مشاهده خواهید کرد.

قهرمان های جالبی در بازی paladins حضور پیدا کرده اند. اما ممکن است این موضوع بازیکنان را ناراحت کند که هیچ یک از آن ها پیشینه ی داستانی خاصی ندارد. آیا برنامه ای برای این موضوع در نظر گرفته شده است؟

البته و در آینده ای نزدیک اطلاعات داستانی بیش تر و جذاب تری از هر یک از شخصیت ها اضافه خواهد شد. به شما اطمینان می دهیم که با وجود این که این داستان ها هنوز رونمایی نشده اند، اما بسیار جالب اند.

امروزه شاهد رشد تصاعدی بازی های رایگان هستیم در صورتی که در گذشته این طور نبود و بازی های رایگان محبوبیت چندانی نداشتند. به نظر شما، در آینده بازی های رایگان به چه شکلی خواهند بود؟

به نظر من امروزه در بازی ها کیفیت از همه مهم تر است و فقط چند تیزر تبلیغاتی جذاب دیگر نمی تواند گیمر ها را به خود جذب کند. اگر بازی کیفیت بالایی داشته باشد، مهم نیست که مولی باشد یا رایگان. اما در بازی های چند نفره، رایگان بودن سیاست درستی است چرا که هم گیمر ها راضی اند و هم بازیسازان.

چرا از میان سبک های مختلف، تصمیم گرفتید بازی شوتر به همراه انواع مختلف شخصیت ها را بسازید؟ و به سراغ دیگر سبک ها نرفتید؟

به نظرم این تصمیم سرچمشه گرفته از بازی Global agenda است، ما سعی کردیم Paladins را در سبک مشابه آن بسازیم چرا که آن را بسیار دوست داشتیم. هم چنین این بازی ها به دلیل این که برای همکاری و استراتژی تیمی ارزش قائل اند و اکشن خوبی دارند، عالی است.

آیا بازی ها از پروژه ی اسکوریپو پشتیبانی خواهند کرد؟

تکنولوژی اسکوریپو می تواند بسیار جالب باشد، اما هیچ قولی در این مورد نمی دهیم اما در حال بررسی شرایط هستیم.

آیا بازی ها روی نینتندو سوئیچ عرضه خواهند شد؟

اکنون تمرکز ما روی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان و ویندوز و مک است و فعلا برنامه ای برای آن نداریم.

بازی paladins در فاز بتای عمومی روی پلی استیشن ۴ و پی سی و ایکس باکس وان قرار داشت اما اکنون می توانید نسخه ی رسمی آن را دریافت کنید.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − 1 =