راهنما بازی Watch Dogs: Legion آنلاین

راهنما Watch Dogs: Legion آنلاین

بازی Watch Dogs: Legion آنلاین اکتبر گذشته راه‌ اندازی شد، اما مبارزه برای آزادسازی لندن در حالت آنلاین آینده آن ادامه دارد. یوبیسافت قصد دارد بازی Watch Dogs: Legion Online را در تاریخ ۹ مارس راه‌ اندازی کند و سندباکس بازی را گسترش دهد تا بازیکنان بتوانند برای هک ماشین‌های همدیگر، مبارزه با سربازان Albion، یا فقط دور زدن در اطراف و ایجاد هرج‌ و مرج باهم همکاری کنند. در راهنما Watch Dogs: Legion آنلاین ما چند ساعت را با گروهی در خیابان‌های لندن سپری کردیم تا ببینیم این حالت واقعاً چه چیزی را قرار است ارائه دهد.

بازی London Free Roam

پس از تکمیل مأموریت “New Resistance” که جدولی را برای Online آماده می‌کند، London Free Roam باز می‌شود. این حالت بسته به فیلتر اجتماعی که شما تنظیم کرده‌ اید، بازیکنان را در شهر تحت اشغال با بازیکنان تصادفی یا دوستانتان قرار می‌دهد. می‌توانید ارتشی از متحدان NPC را بسازید، شما به لیست بلند بالایی از آن‌ها برای مقابله با فعالیت‌های آنلاین نیاز دارید. با تکمیل این مأموریت رتبه شما بالا می‌رود و هرچه رتبه شما بالاتر باشد، امتیاز نفوذ بیشتر (ارز مورد استفاده برای به‌ کارگیری متحدان و باز کردن تجهیزات) و لوازم جانبی منحصر به‌ فرد به دست می‌آورید.

مانند بسیاری از حالت‌های آنلاین دیگر، Watch Dogs: Legion دارای پیشرفت فصلی است. هر فصل پاداش لوازم جانبی جدیدی دارد و بازیکنان آیتم‌هایی که به دست می‌آورند و XP کسب کرده را تا انتهای فصل حفظ می‌کنند تا به فصل بعدی برسند. اتمام چالش‌های روزانه و هفتگی، مانند شکست تعداد نامشخص دشمنان، یا استفاده چندین‌ باره از هواپیماهای بدون سرنشین ربوده شده، به پیشرفت شما کمک می‌کند. همچنین می‌توانید Hotspots، اقلام قابل جمع‌ آوری پراکنده هفتگی حاوی XP و نفوذ را انتخاب کنید. در بین مأموریت‌های بزرگ‌تر، بازیکنان می‌توانند در World Activities شرکت کنند، این اصطلاحی کلی برای تمام تعاملات تصادفی است که با دوستانتان دارید. عکس‌های سلفی بگیرید، در بازی‌های ضربتی رقابت کنید، دارت بازی کنید و قبل از اینکه وارد کارهای جدی‌تری شوید، با گروه خود وارد جشن‌های اجتماعی شوید.

Assignments

این مأموریت‌های انفرادی کارهایی کوتاه ۵-۸ دقیقه‌ای مانند نجات گروگان، خرابکاری در نرم‌ افزارها، نابود کردن تبلیغات هستند. Assignments قابل تکرار هستند. در هنگام راه‌ اندازی ۹ Assignments مختلف وجود دارد. ما این مأموریت‌ها را انجام نداده‌ ایم اما از نظر وسعت مانند مأموریت‌های استخدامی در کمپین اصلی هستند.

City Events

این چالش‌ های محدود به صورت پویا در بازی وجود دارند. به رویدادهای زنده در بازی‌های Destiny فکر کنید و ایده بسیار خوبی از اینکه City Events چیست به دست خواهید آورد. در نسخه آزمایشی، رویداد Albion Swarm Drone وجود دارد که در آن بازیکنان باید با یک هواپیمای بدون سرنشین که تحت حفاظت نیروهای Albion است مبارزه کنند.

مأموریت‌ های مشارکتی Watch Dogs: Legion آنلاین

راهنما Watch Dogs: Legion آنلاین

Watch Dogs: Legion Online در زمان راه‌ اندازی دارای پنج نوع مأموریت مشارکتی است: Reversion، Vigilante، Dangerous Driving، Spare Parts، و The Red Blade. این مأموریت‌ها به حداقل ۴-۲ بازیکن نیاز دارند و تغییرات تیمی را در طرح مأموریت‌های استاندارد ارائه می‌دهند. برای یک مأموریت، ما و گروهمان باید به یک محیط ساختمانی نفوذ می‌کردیم تا گروگان‌های اسیر شده را آزاد کنیم. انجام این کار شامل ورود، یافتن مکان گروگان‌ها و غیر فعال کردن مکانیسمی است که گروگان‌ها را بسته است.

در عین حال، منطقه پر از دشمن است. تصمیم‌گیری برای یواشکی رفتن یا با صدای بلند رفتن به شما و دوستانتان بستگی دارد و داشتن تراشه سری اضافی در ایده‌های خلاقانه یا ساده با استفاده از سندباکس سرگرم‌ کننده Legion ممکن است منجر به ایجاد موارد خنده‌دار در آزمایش و خطا شود. مأموریت‌های استاندارد مشارکتی راه خوبی به شما و گروهتان ارائه می‌دهد تا ریتم خود را به عنوان یک واحد پیدا کنید و اگرچه تفاوت فاحشی با آنچه کمپین ارائه می‌دهد ندارند، اما خود را بر تعداد بازیکنان اضافه شده متکی می‌کند.

Tactical Ops

راهنما Watch Dogs: Legion آنلاین

برای داشتن یک چالش واقعی با کار گروهی، Tactical Ops تعداد زیادی از اینگونه چالش‌ها را به همراه می‌آورد. این مأموریت‌های چند بخشی شامل پنج بخش است که در مواجه با رئیس بزرگ به اوج خود می‌رسد. چیزی که ما بازی کردیم Leader of the Pack نام داشت و بر متوقف کردن Albion از ایجاد نژادهای مرگبار جدید هواپیماهای بدون سرنشین متمرکز بود.

Tactical Ops می‌توانند وحشیانه باشند، به خصوص به این دلیل که شکست به معنای شروع مجدد همه چیز از ابتدا است. اما ما نحوه ترویج ارتباطات مداوم و کار گروهی را دوست داشتیم. در اولین مأموریت ما باید از مناطق مختلفی بازدید می‌کردیم تا به طور همزمان یک پنل را فعال کنیم. با تقسیم به دو جفت، به مکان مورد نظر رسیدیم اما فهمیدیم که فعال کردن یک پنل قبل از تیم دیگر، باعث تحریک موج دشمنان از هر دو طرف می‌شود. بنابراین، هدف این بود که زمانی که هر دو طرف آماده انجام هستند ارتباط برقرار شود تا با آمادگی کامل با دشمنان روبرو شده و گروه دیگر قبل از آمادگی کامل به طور تصادفی با دشمنان غافلگیر نشوند.

فراتر از ترسناک

بخش بعدی چیزی متفاوت و عجیب بود. پس از یک سری بمباران‌ها از سوی هواپیماهای بدون سرنشین، خیابان‌های لندن خالی و پر از مه بود؛ به نظر می‌رسید چیزی به جز یک بازی ترسناک است. تنها چیزی که باقی‌مانده بود نژاد جدید Albion از هواپیماهای بدون سرنشین تقریباً شکست‌ ناپذیر بود که در خیابان گشت می‌زد و وظیفه ما این بود که با اسکن خود هواپیماهای بدون سرنشین، اطلاعاتی نظامی از آن‌ها به دست آوریم، سپس دفاع خود را برای نابودی آن‌ها به کار بیاندازیم. از آنجایی که این هواپیماهای بدون سرنشین می‌توانستند در یک ثانیه بازیکنان را نابود کنند، این بخش بسیار پر تنش و در عین حال خنده‌دار بود زیرا تیم ما استراتژی‌هایی تصادفی را برای اسکن آن‌ها بدون جلب توجه طراحی کرده است.

درنهایت تصمیم گرفتیم که روی یک هواپیمای بدون سرنشین باری جمع شویم و آن‌ها را از فاصله مطمئن بالا اسکن کنیم. همانطور که مراقب بودیم و حواسمان به بالا رفتن و پایین رفتن سکویمان بود، وقتی مانند یک معتاد تعادلمان را از دست دادیم تا به دو هواپیمای بدون سرنشین هشدار دهیم، اوضاع کمی از کنترل خارج شد. با وحشت، به سمت نوار نزدیک فرار کردیم. اگرچه در امان بودیم، اما دو هواپیما هوشمندانه جلوی ورودی‌ها پرواز می‌کردند و منتظر بودند. وقتی به دام افتادیم، فهمیدیم که می‌توانیم از داخل هم اسکن کنیم و زمانی سپرهای آن‌ها سقوط کردند، از در به بیرون نگاه کردیم تا عکس بگیریم. مانند بچه‌هایی که قایم موشک بازی می‌کنند مدام از منطقه امن خود خارج و دوباره به آن باز می‌گشتیم، همه چیز خنده‌دار بود و داستان‌های عجیبی مانند این است که باعث می‌شود Watch Dogs: Legion’s online درخشان شود.

ماموریت نهایی

راهنما Watch Dogs: Legion آنلاین

کار و وظیفه نهایی کمی هیجان‌ انگیزتر بود، زیرا نسخه ترکیبی مبارزه با رئیس نهایی کمپین بود. مانند کمپین، شکست رئیس شامل نابودی دفاعش قبل از آسیب دیدن به بخش‌های در معرض خطر است. در یک حرکت جالب، یک بازیکن باید روی استفاده از چهار ترمینال تمرکز کند تا هواپیمای بدون سرنشین کوچکی را از میان یک سری تونل‌ها راهنمایی و هدایت کند تا نقاط آسیب‌ پذیر را نابود کرده و سپرهای اصلی رئیس نابود شوند. در همین حال، سه بازیکن دیگر باید در برابر امواج نیروهای دشمن دفاع کنند تا از بازیکنی که پشت رایانه در حال کار است محافظت کنند. این کار خیلی دشوار است، به خصوص اینکه فقط می‌توانید چهار بار تلاش کنید. اگر نتوانید پس از تکمیل هر ترمینال، کار رئیس را تمام کنید، به طور خودکار می‌بازید. این مبارزه‌ای سخت است که به قدرت زیاد بازیکن بستگی دارد، اما از لحاظ کار تیمی از این مبارزه لذت بردیم. Tactical Ops یکی از بخش‌های مورد علاقه ما در Watch Dogs: Legion Online است و مشتاقانه منتظر دیدن تعداد بیشتری از این مأموریت‌ها در آینده هستیم.

تاکنون، Watch Dogs: Legion Online به نظر سرگرم‌ کننده رسیده است، به خصوص اگر مشغول بازی اصلی هستید و می‌خواهید مقدار بیشتری از آن را با دوستانتان تجربه کنید. برخی از مأموریت‌های کوچک‌تر هم خیلی ساده هستند، اما مأموریت‌های پیچیده‌تری مانند Tactical Ops نشانگر کار تیمی و جنبه خلاقانه بازی هستند. اگرچه از اینکه مانند GTA V Online به اوج برسد تعجب می‌کنم، اما باید زمین بازی کاملاً خوبی برای پرسه زدن در اطراف هم ارائه دهد.