گزارش نادرستی مشخصات

دیسک بازی Resident Evil Village مخصوص PS5Resident Evil Village Game Disc For PS5

برند no-brand
موجود شد خبرم کن!
تخفیف دار شد خبرم کن!
شناسه محصول: GD-159922
  • دیسک بازی مخصوص PS5
  • ژانر: وحشت بقا
  • رده سنی: بالای 18 سال
  • بازی تک نفره
1,950,000 تومان

ناموجود

مقایسه

بازی های ویدیویی ژانر وحشت و بقا همیشه طرفداران خاص خود را داشته اند. یکی از محبوب ترین بازی های این ژانر، سری رزیدنت ایول است. رزیدنت ایول ویلیج جدیدترین نسخه منتشر شده از این سری اس که با استقبال خوبی از طرف منتقدین دنیای ویدیو گیم مواجه شد.

دیسک بازی Resident Evil Village مخصوص PS5

دیسک بازی Resident Evil Village مخصوص PS5
دیسک بازی Resident Evil Village مخصوص PS5

رزیدنت ایول ویلج (Resident Evil Village) یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین عناوین سری ترسناک رزیدنت ایول به شمار می رود. ویلیج هشتمین نسخه از سری بازی رزیدنت ایول است. ای نسخه از نظر داستانی، داستان نسخه قبلی خود (رزیدنت ایول بایوهزرد) را ادامه می دهد. این بازی ps5 توسط کمپانی بزرگ کپکام طراحی و عرضه شده است. طبق گفته سازندگان این بازی، برای ساخت آن از قسمت چهارم سری الهام گرفته شده است.

این بازی به دلیل گیم پلی متفاوت، فضای تاریک گیرا و شخصیت پردازی حرفه ای آن توسط تعداد زیادی از منتقدین و مخاطبین تحسین شده است.‌ رزیدنت ایول با موتور بازی سازی قدرتمند RE Engine ساخته شده است. این نسخه تمام نقاط مثبت قسمت های قبلی سری را در خود جمع کرده تا تجربه ای منحصر بفرد و تازه را برای شما به ارمغان بیاورد.

مشخصات بازی

ژانروحشت بقا
رده سنیبالای ۱۸ سال
تعداد بازیکنبازی تک نفره آفلاین
حجم۳۰ GB
سازندهCapcom
پلتفرمکنسول پلی استیشن ۵

گیم پلی بازی رزیدنت ایول ویلیج

دیسک بازی Resident Evil Village مخصوص PS5
گیم پلی بازی رزیدنت ایول ویلیج

رزیدنت ایول ویلیج یک عنوان ساخته شده در سبک وحشت و بقا است. این بازی پلی استیشن از دیدگاه اول شخص اجرا می شود. شما به عنوان بازیکن باید در آن از موانع و دشمنانی که در سر راهتان قرار می گیرند، عبور کنید و به هدف تعیین شده برسید.

قهرمان قسمت قبلی این بازی یعنی ایتن وینترز در این عنوان نیز شما را همراهی می کند. او به کمک آموزش های رزمی که در چند سال گذشته گذرانده، توانایی استفاده از مهارت های زیادی را دارد. در این نسخه از سری هم شما با عناصر سبک وحشت روبرو می شوید و باید دنبال آیتم ها و منابع مختلف بگردید.

امکان برقراری تعامل با محیط مانند بالا رفتن از دیوار برای شما فراهم شده تا بتوانید از آن ها برای شکست دشمنان کمک بگیرید. سیستم مدیریت آیتم هایی که در دست دارید، درست مانند عنوان رزیدنت ایول ۴ است. شما می توانید سلاح ها و تجهیزات مورد نیاز خود را از فروشنده ای به نام دوک (Duke) تهیه کنید. بازیکن باید گنجینه ها و کلکسیون هایی که در اطراف نقشه می بیند را جمع آوری کرده و در مقابل چیزهای مختلف و ارز با دوک مبادله کند.

داستان بازی رزیدنت ایول ویلیج

دیسک بازی Resident Evil Village مخصوص PS5
داستان بازی رزیدنت ایول ویلیج

همان طور که پیش تر گفته شد؛ داستان بازی رزیدنت ایول ویلیج، ۳ سال پس از وقایع قسمت قبلی آن یعنی رزیدنت ایول بایوهزرد اتفاق می افتد. حالا فوریه سال ۲۰۲۱ است و ایتن وینترز (Ethan Winters) به همراه همسرش میا (Mia) و دختر شش ماهه اش رزماری (Rosemary) در یک روستای کوچک زندگی می کنند.

در یک شب عادی که این خانواده شاد و تازه جان گرفته در حال آماده شدن برای خواب بودند، کریس ردفیلد (Chris Redfield)، قهرمان اصلی قسمت های دیگر سری به همراه گروهش وارد خانه آن ها می شود و میا را با شلیک گلوله می کشد.

این گروه، ایتن و دخترش را سوار یک ون می کنند تا آن ها را به روستایی در اروپا انتقال دهند. اما در میان راه وسیله نقلیه شان به طرز عجیبی مورد حمله قرار می گیرد و ایتن وقتی از خواب بیدار می شود، نمی تواند رزماری کوچک را پیدا کند.

ایتن پس از این اتفاق، برای پیدا کردن دخترش وارد روستایی می شود که مورد حمله موجودات دگرگون شده ای به نام لایکان ها (Lycans) قرار گرفته است. این روستا تحت سلطه یک جادوگر مرموز و بزرگ به نام مادر میراندا است. مادر میراندا، چهار لرد جهش یافته را به عنوان زیردستان خود انتخاب کرده تا هیچ چیزی از پیش چشمش پنهان نماند.

لیدی آلچینا دیمیترسکو (Lady Alcina Dimitrescu)، اشراف زاده خون آشامی که به همراه دخترانش بلا، کاساندرا و دانیلا در قلعه دیمیترسکو زندگی می کند.

دانا بنوینتو (Donna Beneviento)، خیمه شب بازی که که عروسکی به نام آنجی (Angie) را کنترل کرده و ساکن عمارت بنوینتو است.

سالواتور مورو (Salvatore Moreau) که در واقع یک گوژپشت جهش یافته و مالک آب انبار مورو است.

و در آخر کارل هایزنبرگ (Karl Heisenberg)، صاحب صنایع هایزنبرگ که می تواند میدان های مغناطیسی را دستکاری کند.

ایتن باید برای پیدا کردن دخترش رزماری وارد عمارت هر یک از این لردها شود. او باید بتواند به خوبی آن مکان ها را جست و جو کند تا ردی از دخترش پیدا کند. به نظر شما ایتن در پیدا کردن دخترش موفق می شود؟

مشخصات کلی - General Specifications
خانواده محصول - Product Family

لوازم جانبی

نوع - Type

دیسک بازی

سایر قابلیت ها - Other Features
قابلیت های دیگر - Other Features

امکان خرید آنلاین در بازی
بازی تک نفره
حجم 45 GB
رده سنی: بالای 18 سال
ژانر: ترسناک، بقا
کیفیت تصویر Ultra HD Blu-ray

سایر مشخصات
گارانتی

پلمپ و آکبند

وزن100 گرم
نظرات کاربرانResident Evil Village Game Disc For PS5

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دیسک بازی Resident Evil Village مخصوص PS5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 13 =