با توجه به فرآیند ارسال شرکت پست تمامی سفارش ها از 28 اسفند الی 5 فروردین در تاریخ 6 فروردین ماه پردازش و ارسال می شوند.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

قوانین سایت

قوانین فروشگاه اینترنتی مرکز خرید

خرید و سفارش  |  احراز هویت  |  محتوا و نظرات  

به سایت فروشگاهی مرکزخریددات کام خوش آمدید. امیدواریم که تجربه ی خوبی را در کنار ما پشت سر بگذارید.

تمام فعالیت های جاری در سایت فروشگاهی مرکزخرید منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان است و کاربر نیز ملزم به رعایت قوانین می باشد. استفاده و ثبت سفارش در وب سایت مرکزخرید به منزله قبول کلیه شرایط مندرج در این صفحه می باشد.

در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و  کاربران توافق می‏‌کنند که استفاده مستمر از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

کاربران می بایست هنگام ثبت نام و سفارش کالای مورد نظر خود، فرم مربوطه را با اطلاعات صحیح و به صورت کامل پر کنند. درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. همچنین اطلاعات کاربری مشتری باید با اطلاعات کارت ملی وی مطابقت داشته باشد در غیر این صورت، مرکزخرید مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود.

خرید و سفارش

مالیات و ارزش افزوده در فاکتور محاسبه می گردد و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند. در صورتی که ارسال و بیمه حمل کالا یا بسته بندی شامل هزینه باشد، با توجه به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید قابل مشاهده است، هزینه های پیرو به اطلاع مشتری خواهد رسید تا در صورت موافقت مشتری به همراه وجه کالا پرداخت شوند.

١ – فروشنده متعهد می گردد از اطلاعات شخصی و فردی مشتری، در حد اختیار و توان مراقبت کرده و این اطلاعات را کاملاً محرمانه تلقی نماید و آن ها را به هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی جز با مجوز رسمی و قانونی ارائه نکند.
٢ – فروشنده موظف است اطلاعات دقیق و کامل کالا را در اختیار مشتری قرار دهد.
٣ – فروشنده موظف است کالای سالم و بی نقص را مطابق با آنچه معرفی شده طبق شرایط برای مشتری ارسال کند.
۴ – فروشنده موظف است پس از دریافت فرم و تائید سفارش در زمان هماهنگ شده با مشتری کالای خریداری شده را آماده و در بسته بندی مناسب به دست مشتری برساند.(لطفا توجه داشته باشید که گاهی بسته بندی خود کالا در زمان بارگیری و یا انبارداری دچار پارگی و یا کثیفی می شود که اجتناب ناپذیر می باشد لذا سلامت فیزیکی کالای داخل بسته بندی ملاک بوده و جعبه اصلی کالا ملاکی جهت سلامت فیزیکی کالا محسوب نمی شود) در صورت ارسال سفارش توسط شرکت های پستی، هرگونه تاخیر بعد از تحویل کالا به پست، در طی عملیات پستی به عهده شرکت پستی می باشد.

۵ – در صورتی که کالا در شهر تهران با بسته بندی ظاهری سالم توسط پیک و در سایر نقاط توسط پست تحویل داده شد، در صورت معیوب بودن محتوای داخلی کالا، فروشنده موظف است تا هماهنگی های لازم جهت رفع عیب یا نقص با صلاحدید خود را در کوتاهترین زمان ممکن با خریدار انجام نماید. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید تا ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش مرکزخرید اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه (صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده) و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش سایت ارسال شود.

۶ – مشتری پس از ارسال کالا نمی تواند درخواست انصراف سفارش دهد.

۷ – مشتری موظف است هنگام دریافت کالا از مامور پست یا پیک، کاملاً  آن را بررسی و در صورت مشاهده آثار شکستگی و آسیب دیدگی از قبول آن خودداری کند. فروشنده مسئولیت شکستگی بسته کالا را بعد از دریافت کالا توسط مشتری به عهده نمی گیرد.

۸ – در صورتی که مشتری اقدام به خرید گارانتی برای کالای مورد نظر خود نماید، به این معنی ست که  شرایط و ضوابط گارانتی محصول را مطالعه کرده و آن ها را پذیرفته است.

احراز هویت

فروشگاه مرکزخرید نیاز می داند تا جهت انجام سفارشات، تحویل کالا به مشتری و در صورت نیاز عودت وجه سفارش، احراز هویت مشتری حتما صورت پذیرد.

در صورت بروز مشکل در پرداخت نهایی مشتری ،اتمام موجودی کالا، انصراف مشتری و یا مرجوعی کالا ، مبلغ پرداخت شده تا کمتر از ۷۲ ساعت به حساب مشتری واریز خواهد شد.

برای سفارش‌هایی با ارزش ۱ تا ۳ میلیون تومان، جهت انجام مراحل استرداد وجه، احراز هویت از طریق تماس با تلفن ثابت مشتری انجام می‌شود. برای سفارش‌های بالای ۳ میلیون تومان، لازم است که عکس «کارت ملی» شخص پرداخت کننده در کنار «کارت بانکی شخص پرداخت کننده» توسط مشتری برای کارشناسان بخش فروش ارسال شود. توجه داشته باشید این دو کارت باید کنار هم قرار گرفته و در قالب یک عکس ارسال شوند.  همچنین عکس به‌هیچ‌وجه نباید ناقص یا کراپ شده باشد.

خریدار موظف است هنگام مراجعه مامور پست یا پیک در محل، برای دریافت کالا حضور داشته باشد و در صورت عدم حضور در محل، ظرف مدت تعیین شده در اعلامیه شرکت پست به واحد پستی محل سکونت خود مراجعه و جهت دریافت کالا اقدام کند. بدیهی است در صورت عدم حضور خریدار در محل اعلام شده به هنگام سفارش و برگشت محصول، مسئولیت و هزینه ارسال مجدد با خریدار خواهد بود.

برای سفارش هایی که توسط پیک ارسال می گردد (مناطق ۲۲ گانه تهران)، پیک متعهد به تحویل سفارش صرفا در محل درب ورودی منزل به مشتری می باشد. لذا امکان تحویل کالا در مکان های عمومی و یا معابر امکان پذیر نمی باشد.

– خرید کالا برای مشتریان در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز قابل انجام است اما ارسال سفارشات فقط در طی ساعات اداری روزهای کاری میسر می باشد. کالاهایی که ثبت سفارش آنها پیش از ساعت ۱۵ روز کاری انجام پذیرد، برای مناطق ۲۲ گانه تهران در همان روز پیش از ساعت ۱۷ ارسال می شوند و و برای مناطق پستی صبح روز بعد تحویل پست و یا تیپاکس خواهند شد. روزهای کاری از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۷ و در روزهای پنج شنبه از ساعت ۸ الی ۱۴ ، به استثنای تعطیلات رسمی در کشور است.

–  سفارش‌‏های ثبت شده از سوی مشتری به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. در صورتی که کالایی پیش از به روزرسانی موجودی سایت مرکزخرید به پایان برسد و مشتری در این زمان اقدام به خرید کالا کرده باشد، سفارش از سوی مرکزخرید لغو گردیده و مبلغ به حساب مشتری عودت داده می شود. در صورت ناموجود بودن کالای مورد سفارش مشتری، امکان لغو و یا جایگزینی سفارش با کالایی دیگر برای مشتری میسر می باشد.

–  در صورتی که قیمت کالا اشتباه ثبت شده باشد و یا ارزش کالا با نوسان قیمت بازار همخوانی نداشته باشد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، مرکزخرید حق ابطال سفارش را دارد و باید در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده از سوی مشتری واریز ‌نماید. در صورت تمایل مشتری برای خرید کالا با قیمت به روز شده و با هماهنگی مشتری، کالا با قیمت جدید سفارش می تواند ثبت شود و مشتری می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

در صورتی که شخص تحویل گیرنده سفارش خود مشتری ثبت شده در سایت نمی باشد، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد که با اطلاعات ثبت شده در فرم سفارش همخوانی داشته باشد.

–   پرداخت در محل تنها برای سفارش هایی که محدوده ی آدرس تحویل آنها داخل مناطق ۲۲ گانه شهر تهران می باشد امکان پذیر است.

محتوا و نظرات

١ – خدمات و محتوای وب سایت، تنها برای استفاده شخصی و غیر تجاری شما عرضه شده است. هرگونه سوء استفاده از محتوای سایت مرکزخرید پیگرد قانونی داشته و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا وب سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات موجود در وب سایت برای فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در وب سایت خود استفاده کند. در صورت تمایل به استفاده از سرویس ها و محتویات وب سایت جهت مقاصد تجاری باید با مدیریت مرکزخرید هماهنگ شود. استفاده از محتویات مرکزخرید برای وب سایت ها و وبلاگ های شخصی تنها به شرطی که منافع تجاری مد نظر نباشد با ذکر منبع و آدرس وب سایت مجاز است.

٢ – محتوای موجود در مرکزخرید از منابع معتبر، مرتبط و شرکت های سازنده محصولات جمع آوری، ترجمه و در وب سایت قرار داده می شود. ممکن است اطلاعات، محصولات و سرویس های موجود یا ارائه شده در سایت مرکزخرید در مواردی غیر دقیق یا دارای خطاهای نگارشی باشد. مرکزخرید مسئولیتی را در قبال اطلاعات اشتباه ارائه شده احتمالی بر عهده نداشته و به طور مداوم اطلاعات و محتویات وب سایت را به روز خواهد کرد.

۳ –فروشگاه مرکزخرید ممکن است دارای لینک هایی به وب سایت های دیگر باشد. مرکزخرید هیچگونه مسئولیتی در قبال محتویات این وب سایت ها از جمله لینک های قرار گرفته در این وب سایت ها ندارد. سایت مرکزخرید این لینک ها را برای سهولت کار شما فراهم کرده و وجود هر یک از این لینک ها به معنای تائید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان سایر وب سایت ها نمی باشد.

۴ – سایت مرکزخرید هیچ گونه مسئولیتی در قبال حذف شدن صفحات وب سایت خود نمی پذیرد.

در بخش نظرات :

  • لطفا نظرات خود را با استناد به تجربه شخصی و یا اطلاعات درست عنوان نمائید.
  • نظرات مغایر با شئون اجتماعی، توهین آمیز و ادبیات غیر محترمانه حذف و به کاربر تذکر داده خواهد شد و در صورت نیاز مطابق قانون برخورد می گردد.
  • نظرات با محتوای بی ارزش، تبلیغاتی، یا به زبان غیر فارسی حذف می شوند.
  • لینک به سایت های دیگر، تلفن و اطلاعات ارتباطی حذف خواهند شد.

چگونه میتوانید سوالات بیشتر خود را بپرسید؟

لطفاً سوالات خود را به یکی از روش های ذکر شده در بخش تماس با ما ارسال کنید.
مرکزخرید از شنیدن هر گونه نظر شما نسبت به سیاست های سایت استقبال می کند. اگر فکر می کنید سایت فروشگاهی مرکزخرید به این سیاست پایبند نبوده است لطفاً از طریق ارسال ایمیل با ما تماس بگیرید. ما نهایت تلاش خود در رفع ابهامات و نواقص یا حل مشکلات را در حد توانمان به کار خواهیم گرفت.

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول