گزارش نادرستی مشخصات

دیسک بازی Marvel’s Spider-Man 2 مخصوص PS5Marvel's Spider-Man 2 Gae Disc For PS5

برند no-brand
تخفیف دار شد خبرم کن!
شناسه محصول: GD-161614
  • دیسک بازی مخصوص PS5
  • ژانر: اکشن ماجراجویی
  • رده سنی: بالای 16 سال
  • بازی تک نفره
4,200,000 تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر

نام اسپایدر من حجم بزرگی از خاطرات دوران کودکی همه ما را تشکیل می دهد. فیلم ها و بازی های بسیاری با این عنوان عرضه شدند که هر کدام در نوع خود جذابیت هایی داشتند. اکنون جدیدترین بازی ویدیویی این عنوان با نام Marvel’s Spider-Man 2 به دنیای گیم عرضه شده است. 

دیسک بازی Marvel’s Spider-Man 2 مخصوص PS5

دیسک بازی Marvel's Spider-Man 2 مخصوص PS5
دیسک بازی Marvel’s Spider-Man 2 مخصوص PS5

بازی اسپایدر من ۲ (Marvel’s Spider-Man 2) جدیدترین نسخه سری مارول اسپایدر من است که به تازگی وارد دنیای گیم شده است. این نسخه در واقع سومین نسخه از سری بازی Marvel’s Spider-Man به شمار می رود. توسعه و ساخت این بازی پلی استیشن توسط طراحان Insomniac Games انجام شده است. همچنین کمپانی Sony Interactive Entertainment معرفی و عرضه این محصول را به دنیای بازی های ویدیویی بر عهده داشته است.

اسپایدر من ۲ را می توان ادامه ای برای هر دو نسخه قبلی (Marvel’s Spider Man 2018) و (Marvel’s Spider Man: Miles Morales 2020) دانست. زیرا در این نسخه از بازی هر دو کاراکتر مرد عنکبوتی پیتر پارکر و مایلز مورالز حضور دارند. ویدیوی بازی اسپایدر من ۲ از کیفیت تصویر و گرافیک خیره کننده ای برخوردار است که تجربه آن را بسیار لذت بخش تر می کند.

مشخصات بازی

ژانراکشن ماجراجویی
رده سنیبالای ۱۶ سال
سازندهInsomniac Games
تعداد بازیکنبازی تک نفره
پلتفرمکنسول پلی استیشن ۴

گیم پلی بازی

دیسک بازی Marvel's Spider-Man 2 مخصوص PS5
گیم پلی بازی Marvel’s Spider-Man 2

ژانر بازی اسپایدر من ۲ اکشن ماجراجویی است. گیم پلی این بازی از نگاه سوم شخص اجرا می شود. گیم پلی اسپایدر من ۲ تنها به صورت تک نفره امکان تجربه بازی را برای گیمر فراهم کرده است. در واقع امکان تجربه این بازی ps5 به صورت گروهی وجود ندارد. دو شخصیت اصلی نسخه های قبل پیتر پارکر (Peter Parker) و مایلز مورالز (Miles Morales) بودند. در این نسخه هر دوی آن ها حضور دارند و دو شخصیت اصلی اسپایدر من ۲ هستند. هر دوی آن ها کاراکترهای قابل بازی هستند. شما به عنوان بازیکن می توانید در طول گیم پلی بازی بین این دو شخصیت جا به جا شده و اتفاقات بازی را از نگاه هر دوی آن ها تجربه کنید.

شما می توانید لباس های هر دو شخصیت را مطابق سلیقه خود شخصی سازی کنید. با پیش روی در گیم پلی بازی امکان استفاده از هر یک از لباس ها برای شما آزاد می شود. قابلیت جدیدی در لباس های این دو کاراکتر طراحی شده است. لباس جدید پیتر و مایلز مجهز به قابلیت Web Wings هستند. این قابلیت به دو شخصیت بازی این امکان را می دهد که در سطح شهر پروازهای کوتاهی داشته باشند. به طور کلی گیم پلی این بازی متشکل از مبارزات و ماموریت های اصلی و فرعی بسیاری است. با پیشرفت در سطح گیم پلی امکانات بیشتری برای هر دو کاراکتر در اختیار بازیکن قرار می گیرد.

هر دو شخصیت اصلی اسپایدر من ۲، درخت مهارت های جداگانه ای برای خود دارند. امکاناتی که در طول بازی در اختیار گیمر قرار می گیرد، برای هر کاراکتر مجزا است. بعد از جمع آوری امتیاز برای هر شخصیت، امکانات مشخصی برای او در دسترس قرار می گیرد. البته لازم به ذکر است یک درخت مهارت سوم نیز در این بازی وجود دارد. درخت سوم مخصوص مهارت های مشترک این دو شخصیت است. در واقع علاوه بر مهارت های فردی که هر یک از آن ها دارند، مهارت هایی نیز به صورت مشترک برای هر دوی آن ها وجود دارد.

داستان بازی

دیسک بازی Marvel's Spider-Man 2 مخصوص PS5
داستان بازی مارول اسپایدر من ۲

از نظر زمانی وقایع و اتفاقات اسپایدر من ۲، ۱۰ ماه پس از نسخه قبلی Marvel’s Spider Man: Miles Morales 2020 رخ می دهند. در این مدت زمان هم پیتر پارکر و هم مایلز مورالز به یک تعادل نسبی در زندگی خود رسیده اند. دشمن های آشنایی که در نسخه های قبلی با آن ها روبرو شدیم، در این نسخه نیز حضور دارند. دشمنانی مثل هریون شکارچی که در این نسخه به مراتب پیشرفت کرده، یکی از حریف های شما در مبارزات خواهد بود.

در طول داستان بازی شما می توانید بین دو شخصیت پیتر و مایلز جا به جا شوید و با دشمنان مبارزه کنید. از دیگر شخصیت های آشنای درون این بازی می توان به هری اشاره کرد. اگر یادتان باشد هری دوست صمیمی پیتر است. در داستان اسپایدر من ۲ هری در خطر بوده و پیتر پارکر باید به او کمک کند.

در طول بازی مبارزات بسیاری خواهید داشت. با جا به جایی بین شخصیت های پیتر و مایلز حریف های خود را در مبارزات شکست دهید. ماموریت های مختلف را با موفقیت به پایان برسانید تا امتیازهای بیشتری جمع آوری کنید. مهارت های پیتر، مهارت های مایلز و مهارت های مشترکشان را ارتقا دهید تا با سرعت بیشتری دشمنان را شکست دهید.

با بازی ویدیویی Marvel’s Spider-Man 2 لذت پرواز در سطح شهر را تجربه خواهید کرد. لحظات هیجان انگیز و جذابی در اسپایدر من ۲ منتظر شما هستند.

مشخصات کلی - General Specifications
سال ساخت - Year Of Construction

2023

سازنده - Manufacturer

Insomniac Games

خانواده محصول - Product Family

لوازم جانبی

نوع - Type

دیسک بازی

سایر قابلیت ها - Other Features
قابلیت های دیگر - Other Features

بازی تک نفره
رده سنی: بالای 16 سال
ژانر: اکشن ماجراجویی
کیفیت تصویر Ultra HD Blu-ray

سایر مشخصات
گارانتی

پلمپ و آکبند

وزن100 گرم
نظرات کاربرانMarvel's Spider-Man 2 Gae Disc For PS5

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دیسک بازی Marvel’s Spider-Man 2 مخصوص PS5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =