گزارش نادرستی مشخصات

دیسک بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 مخصوص PS5Call of Duty: Modern Warfare 3 Game Disc For PS5

برند no-brand
تخفیف دار شد خبرم کن!
شناسه محصول: GD-163410
  • دیسک بازی مخصوص PS5
  • ژانر: تیراندازی اول شخص (شوتری)
  • رده سنی: بالای 18 سال
  • امکان بازی به صورت آنلاین و آفلاین
3,550,000 تومان

موجود

آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر

سری بازی کال آو دیوتی، یکی از محبوب ترین عناوینی است که لحظات هیجان انگیز و لذت بخشی را برای همه گیمرهای حرفه ای به ارمغان آورده است. اکنون جدیدترین نسخه از این سری بازی تحت عنوان مدرن وارفیر ۳ (Call of Duty: Modern Warfare 3) معرفی و عرضه می شود. 

دیسک بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 مخصوص PS5

دیسک بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 مخصوص PS5
دیسک بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 مخصوص PS5

مدرن وارفیر ۳، سومین نسخه از سری بازی Call of Duty: Modern Warfare و به طور کلی بیستمین نسخه از سری بازی Call of Duty محسوب می شود. این بازی ps5 توسط Sledgehammer Games طراحی شده و توسعه یافته است. همچنین معرفی و عرضه این محصول به بازار جهانی دنیای ویدیو گیم را کمپانی بزرگ Activision بر عهده داشته است. این بازی ویدیویی پس از انتشار مورد تحسین و تشویق منتقدان بسیاری قرار گرفت.

طراحان برای ساخت این محصول از موتور بازی سازی IW 9.0 استفاده کرده اند. این دستگاه یکی از جدیدترین و حرفه ای ترین موتورهای بازی سازی در نسل امروز است. کیفیت تصویر فوق العاده و گرافیک خیره کننده ای که در بازی مشاهده می کنید را این موتور برای مدرن وارفیر ۳ به ارمغان آورده است.

مشخصات بازی

ژانرتیراندازی
رده سنیبالای ۱۸ سال
سازندهActivision
پلتفرمکنسول پلی استیشن ۵

گیم پلی بازی مدرن وارفیر ۳

دیسک بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 مخصوص PS5
گیم پلی بازی مدرن وارفیر ۳

کال آو دیوتی مدرن وارفیر ۳ یک عنوان با ژانر تیراندازی اول شخص است. همان طور که از ژانر این بازی پیداست، این محصول از نگاه اول شخص اجرا می شود. به طور کلی می توان گفت که گیم پلی این نسخه نیز به گیم پلی نسخه قبلی (مدرن وارفیر ۲) شبیه است. خوشبختانه این بازی امکان تجربه در حالت های مختلف را برای گیمر فراهم کرده است. شما به عنوان بازیکن امکان تجربه گیم پلی این بازی در هر دو حالت آنلاین و آفلاین را خواهید داشت.

در طول گیم پلی بازی ماموریت های مختلفی به بازیکنان داده می شود. در مدرن وارفیر ۳ می توان گفت که بازیکن آزاد بوده و می تواند انتخاب های متنوعی داشته باشد. برای مثال می توان به ماموریت های رزمی باز (Open Combat Missions) اشاره کرد. شما به عنوان بازیکن می توانید به صورت آزادانه انتخاب کنید که با چه روش هایی قصد نزدیک شدن به اهداف مورد نظر خود را دارید. از ابتدای بازی همه ۱۶ نقشه موجود که از بازی قبلی (کال آو دیوتی مدرن وارفیر ۲) به جا مانده است، در دسترس بازیکن قرار خواهد گرفت.

یکی از قابلیت هایی که در نسخه های قبلی سری بازی کال آو دیتوتی بوده اما در مدرن وارفیر ۲ حضور نداشته، قابلیت red dot minimap است. این قابلیت به بازیکن این امکان را می دهد که دشمنان را در رادار خود ببیند. حالت های کلاسیک سری کال آو دیوتی مانند Kill Confirmed و Hardpoint در این بازی وجود دارند. البته در کنار این ها یک حالت جدید با عنوان Cutthroat به گیم پلی این بازی پلی استیشن اضافه شده است.

عنوان Call of Duty: Modern Warfare 3 نیز همانند سایر نسخه های پیشین دارای ۳ حالت مختلف CAMPAIGN، MULTIPLAYER و ZOMBIES است.

داستان بازی کال آو دیوتی مدرن وارفیر ۳

دیسک بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 مخصوص PS5
داستان بازی کال آو دیوتی مدرن وارفیر ۳

در ادامه به شرح مختصری از بخش داستانی حالت کمپین بازی مدرن وارفیر ۳ می پردازیم.

در این نسخه تعدادی مکان خیالی وجود دارد که پیش از این در نسخه های قبلی مدرن وارفیر معرفی شده و وجود داشتند. شهرهایی مثل Verdansk ،Kastovia و البته کشور Urzikstan از این دسته هستند. آنتاگونیست اصلی این بازی، تروریست ناسیونالیست ولادمیر ماکاروف (Vladimir Makarov) است. او در مدرن وارفیر ۲؛ فرمانده گروه نظامی خصوصی روسی Konni بوده که در پایان بازی مورد تمسخر قرار گرفت. گروه Task Force 141 به عنوان قهرمانان در این نسخه نیز حضور دارند. این گروه را کاپیتان SAS جان پرایس (SAS Captain John Price)، ستوان سایمون “روح” رایلی (Lieutenant Simon “Ghost” Riley)، گروهبان کایل “Gaz” گاریک (Sergeant Kyle “Gaz” Garrick) و گروهبان جان “Soap” مک تاویش (Sergeant John “Soap” MacTavish) تشکیل می دهند.

البته از نسخه های قبلی مدرن وایرفیر نیز چند شخصیت در این بازی حضور دارند. رییس ایستگاه CIA کیت لاسول (Kate Laswell)، فرمانده نیروی آزادی بخش کشور Urzikstan فرح کریم (Farah Karim)، افسر سابق CIA و نفر دوم ULF الکس کلر (Alex Keller)، رهبر Chemira PMC نیکولای (Nikolai)، ژنرال ارتش ایالات متحده هرشل شپرد (Herschel Shepherd) و فرمانده شرکت Shadow PMC فیلیپ گریوز (Phillip Graves)، افرادی هستند که شما در نسخه های قبلی با آن ها آشنا شده اید. همچنین شخصیت های جدیدی نیز در این عنوان حضور دارند. آندری نولان (Andrei Nolan)، ایوان الکسیو (Ivan Alexxeve)، عوامل Konni که برای ماکاروف کار می کنند: سرمایه دار گروه Konni ملینا رومانوا (Milena Romanova)، سرهنگ روسی که با نیکولای و لاسول آشناست، یوری ولکوف (Yuri Volkov)، چهره های جدید در مدرن وارفیر ۳ هستند.

داستان بازی مدرن وارفیر ۳ از اواخر سال ۲۰۲۳ شروع می شود. یک شرکت نظامی خصوصی روسی (گروه Konni) به مجتمع زندان Zordaya در شهر Verdansk حمله می کنند. آن ها فرمانده شان، ولادیمیر ماکاروف که به حبس ابد در این زندان محکوم شده را آزاد می کنند. این گروه به یک بندر در Urzikstan حمله می کنند. این بندر مکانی است که فرح کریم، الکس کلر و نیروهای آزادی بخش برای ایمن سازی برخی از موشک های ساخت آمریکا در حال برنامه ریزی هستند.

پرایس که از فرار ماکاروف مطلع است، افراد گروه خود را به یک نیروگاه هسته ای قدیمی هدایت می کند. آن ها قصد دارند جلوی گروهی که پس از مرگ ژنرال بارکوف مواد هسته ای تامین می کنند را بگیرند. زیرا ماکاروف قصد دارد که این مواد هسته ای را به یک سلاح شیمیایی کشنده تبدیل کند. افراد ماکاروف با مواد هسته ای فرار کرده و مقداری از آن ها را منفجر می کنند تا تلاش های گروه پرایس از بین برود. در طول این اتفاق پرایس را نیز در گازهای شیمیایی به قتل می رسانند.

تجربه این اتفاقات از دیدگاه شخصیت های مختلف به درک بهتر شما از داستان بازی کمک می کند. با افراد در این بازی همراه شوید تا بتوانید مانعی برای ساخت یک سلاح شیمیایی کشنده توسط ماکاروف و افرادش شوید.

مشخصات کلی - General Specifications
سال ساخت - Year Of Construction

2023

سازنده - Manufacturer

Sledgehammer Games

خانواده محصول - Product Family

لوازم جانبی

نوع - Type

دیسک بازی

سایر قابلیت ها - Other Features
قابلیت های دیگر - Other Features

رده سنی: بالای 18 سال
ژانر: تیراندازی اول شخص
کیفیت تصویر Ultra HD Blu-ray

سایر مشخصات
گارانتی

پلمپ و آکبند

وزن100 گرم
نظرات کاربرانCall of Duty: Modern Warfare 3 Game Disc For PS5

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دیسک بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 مخصوص PS5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 5 =