بهترین کاورهای دسته پلی‌ استیشن ۵

محافظ دسته پلی استیشن 5

کنترلر دوال سنس پلی‌ استیشن ۵ لزوماً به کاور یا محافظ نیازی ندارد، اما داشتن محافظ دسته پلی استیشن ۵ هیچ ضرری برای شما ندارد. دلایل زیادی برای خرید یک روکش دسته وجود دارد. شاید شما بخواهید حس بهتری از کنترلر بگیرید، یا شاید نمی‌خواهید این کیس سفید کثیف شود. شاید رنگ دیگری را دوست داشته باشید. هر دلیلی که داشته باشید، می‌توانید کاور نسبتاً ارزانی را برای کنترلر خود تهیه کنید. اگرچه همه آن‌ها تقریباً مشابه هم هستند، اما در ادامه چند روکش از بهترین روکش های کنترلر پلی‌ استیشن ۵ که مناسب سبک و بودجه شما است، ارائه شده است.

خرید بیش از ۱۰۰ طرح کاور دسته ps5 کلیک کنید

محافظ دسته Pleny Of Colors پلی استیشن ۵

محافظ دسته پلی استیشن 5
محافظ دسته Pleny Of Colors پلی استیشن ۵

قاب eXtremeRate’s Guardian DualSense ارگونومیک و راحت است، این قاب دارای سیلیکون با کیفیت بوده و در برابر ضربه و خراشیدگی از کنترلر محافظت می‌کند. این قاب بیش از ۱۰ رنگ مختلف دارد و با یک جفت گریپ شست ارائه می‌شود.

اسکین Just The Grips

محافظ دسته پلی استیشن 5
اسکین Just The Grips

می‌خواهید گریپ‌های بهتری روی کنترلر خود داشته باشید اما یک اسکین کامل کنترلر را نخرید؟ eXtremeRate فقط گریپ‌ها را به شما ارائه می‌دهد و می‌توانید آن‌ها را در کناره‌های کنترلر DualSense خود جمع کنید. این گریپ‌ها دارای سطح بافتی لانه زنبوری بوده و در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شوند.

اسکین Extra thumb grips

محافظ دسته پلی استیشن 5
اسکین Extra thumb grips

اگر به دنبال اسکین کنترلری هستید که فقط یک رنگ ساده نداشته باشد، اسکین آبی دو رنگ ارتشی را امتحان کنید. چیزی که حتی بهتر است این است که ده گریپ اضافی انگشت در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف ارائه می‌شود، پس می‌توانید هر کدام که دوست دارید و مناسب‌تر است را انتخاب کنید.

اسکین Textured

محافظ دسته پلی استیشن 5
اسکین Textured

مانند گریپ Guardian از eXtremeRate، گریپ Samurai نیز رنگ‌های مختلفی داشته و دارای سیلیکون ضد لغزش است. این گریپ بافت­‌های مختلفی دارد و از خط‌های مقعر سه‌ بعدی برای ارائه بهترین تناسب استفاده می‌کند که خوب هم به نظر می‌رسد. این گریپ همچنین دو پوشش انگشتی دارد که طراحی مشابهی دارند.

اسکین All White

محافظ دسته پلی استیشن 5
اسکین All White

Cybcamo اسکین DualSense سیلیکونی بافتی با کیفیت را ارائه می‌دهد که مانند دیگر اسکین­‌های این لیست است، اما از گریپ­‌های راحت‌تری برخوردار است. این اسکین با سه گریپ شست ارائه می‌شود که بسته به نیازتان ارتفاع متفاوتی دارند.

اسکین Full Set

محافظ دسته پلی استیشن 5
اسکین Full Set

Mmoptop مجموعه کاملی را برای زمانی ارائه می‌کند که اسکین کنترلر استانداردهای شما را ندارد. این مجموعه بیشتر از استفاده معمولی برای اهداف زیبایی هستند زیرا به جای سیلیکون فقط چند برچسب هستند. این مجموعه بسیار جالب بوده و دارای چند طرح فرهنگی پاپ مانند بت من، مرد عنکبوتی، ناروتو و موارد دیگر است.

از دسته دوال سنس خود محافظت کنید

وقتی صحبت از اسکین­‌های کنترلر می‌شود، آنچه واقعاً آن‌ها را متمایز می‌کند الگوهای بافتی و رنگشان است. سیلیکون همان سیلیکون است و احتمالاً تفاوت زیادی را از این نظر حس نخواهید کرد. باید از خود بپرسید که چه نوع گریپی می‌خواهید و چرا می‌خواهید آن را بخرید. آیا می‌خواهید از DualSense در برابر خراش محافظت کنید، یا بیشتر به دنبال چیزی هستید که پس از ساعت‌ها استفاده از کنترلرتان نلغزد و جدا نشود؟

eXtremeRate اسکین­‌های DualSense بسیار عالی را برای پوشش کل کنترلر ارائه کرده و این اسکین‌ها در برابر خراشیدگی محافظ بوده و گریپ بهتری ارائه می‌دهند. همچنین می‌توانید الگوی بافتی را که دوست دارید از بین هفت‌ رنگ مختلف پیدا کنید. اسکین‌ها معمولاً از ۱۰ تا ۲۰ دلار قیمت دارند، پس اگر می‌خواهید یکی از آن‌ها را بخرید نیاز نیست پول زیادی را خرج کنید.

منبع: AndroidCentral

سیما حسینی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یازده =