جزئیات و بررسی دایناسور های جدید بازی Jurassic World Evolution PS4

جزئیات و بررسی دایناسور های جدید بازی Jurassic World Evolution PS4

جزئیات و بررسی دایناسور های جدید بازی Jurassic World Evolution PS4

کمپانی سازنده بازی Jurassic World Evolution تریلری جدید منتشر کرده است. آنها در این تریلر ۶ گونه جدید برای این بازی ارائه کرده اند. در کنار این تریلر استودیو فرانتیر چند تریلر دیگر رونمایی کرده است که در آن دایناسورهای موجود در آپدیت Fallen Kindom Dinosaur Update مشاهده می شود، با توجه به توضیحاتی که سازندگان بازی درباره این آپدیت ارائه کرده‌اند سه گونه گوشت خوار، دو گونه گیاه خوار و یک گونه دورگه در این آپدیت افزوده خواهد شد. گفته می‌شود با آمدن این دایناسورها استراتژی مدیریت پارک می تواند کاملاً تغییر کند و روند بازی بسیار جالب تر خواهد شد.
گفته می شود نام دو گونه گیاه خواری که در این آپدیت اضافه می‌شوند Stygimoloch و Sinoceratops می باشد، این دو برای دارندگان پارک هیچ خطری محسوب نمی شوند. اما سه گونه گوشتخواری که اضافه می‌شوند که با نام‌هایAllosaurus ،Baryonyx و Sinoceratops شناخته خواهند شد می توانند در صورت بی احتیاطی موجب به وجود آمدن خطراتی برای صاحبان پارک بشوند. اما دایناسور دو رگه ی ما Indoraptor نام دارد، او ششمین دایناسور این مجموعه حساب می شود.
این دایناسور به طرز عجیبی باهوش می باشد ویژگی های بسیار جالبی مانند سرعت بالا، مخفی کاری، تک کردن و قدرت زیاد را دارد.
همچنین سازندگان بازی یک آپدیت جمع و جور هم برای پلتفرم های xbox one و pc منتشر کردند که پشتیبانی بعضی از آیتم ها را به بازی اضافه می کند و برخی ایرادهایی که روی ایکس باکس وان موجود بود را درست می کند.این بازی اولین بار در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۷ به وسیله یک تریلر به نمایش گذاشته شد و حدوداً اواخر خرداد بود که برای ایکس باکس وان و  پلی استیشن ۴ و همچنین کامپیوتر در دسترس کاربران قرار گرفت.

جزئیات و بررسی دایناسور های جدید بازی Jurassic World Evolution PS4
جزئیات و بررسی دایناسور های جدید بازی Jurassic World Evolution PS4

لازم به ذکر است آپدیتی که پیشتر درباره آن صحبت کردیم به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در ادامه با تحلیلی درباره این بازی با ما همراه باشید.نسخه های قبلی که درباره این موضوع ساخته شده بودند نتوانسته بودند در حد و اندازه هایی که باید باشند ظاهر شوند اما خوشبختانه سازندگان بازی از اشتباهاتی که در نسخه های پیشین داشتند درس گرفتند و در این مورد با یک بازی کامل طرف هستیم.
از وقتی که بازی را شروع می کنید با پارک کوچکی مواجه می شوید که در آن یک سری دایناسور وجود دارد، به شما هشدار داده می شود که گسترش مرگبار دایناسورها می‌تواند خسارت‌های بسیار زیادی را بزند، این نسخه از بازی کاملا به فیلم وفادار است و نزدیک به آن روایت می شود و متناسب با آن پیشروی می کند. اگر بازی برای شما بسیار خوب پیش برود شما سرگرم ساخت پارک می شوید که در آن گونه های مختلفی از دایناسور را دارید و بازدیدکننده های مختلفی از جای جای کره زمین به پارک شما سر می‌زنند تا بتوانند دایناسور ها را ببینند.
شما نیز از این بازدید کنندگان بیشترین بهره را می‌برید و تا پایان بازی هدف شما بهتر کردن و گسترش دادن پارکتان و همچنین در کنار آن اضافه کردن و راضی نگه داشتن ملاقات کننده ها خواهد بود، در همین هنگام که شما سرگرم کارها، زمان سنج ها و مسائل پیش و پا افتاده هستید ممکن است احساس کنید که بازی در مسیر درستی حرکت نمی کند. برخی اوقات بازی کسل کننده و تکراری به نظر می رسد برخی معتقدند اگر گزینه اسکیپ در برخی از جاهای بازی بود از این کسل کنندگی کاسته می شد.
شما این امکان را دارید که در پنج جزیره اصلی که برای بازگشایی وجود دارد گشت و گذار کنید و با یک تجربه آموزشی بتوانید بیاموزید چگونه قراردادها را تکمیل کنید و برای ساخت و سازها پول نقد به دست بیاورید و همچنین به تحقیقات درباره چگونگی انجام برخی کارها پردازید. همچنین برای دایناسورها سرپناه‌های مناسب درست کنید و گاه از دست دایناسورها فرار کنید، ولی همه این ها آسان هستند و جای نگرانی ندارد.
همچنین شما اگر به صندوق شنی به نام Nublar Isla دست پیدا کنید می توانید از منابع بی پایان استفاده کنید.

جزئیات و بررسی دایناسور های جدید بازی Jurassic World Evolution PS4
جزئیات و بررسی دایناسور های جدید بازی Jurassic World Evolution PS4

در هر حال با یک پارک ژوراسیک طرف هستیم جایی که دایناسورها یک جا نمی مانند و پس از خروج از قلمرو خود دست به خرابکاری می زنند، شاید ابتدای کار فرستادن هلیکوپتر جهت برگرداندن آنها و یا آرام کردن آنها برایتان جذاب باشد در واقع مسائل مدیریتی از همان شروع بازی در کنار شما خواهد بود ولی مشکلی که وجود دارد این است که این آرام کردن دایناسورها کم‌کم به کاری خسته کننده و تکراری تبدیل می شود در واقع کلیک کردن مداوم می‌باشد. در این بازی اختیارات شما هم نامحدود نیست همچنین چالش‌هایی که با آنها طرف هستید هم بسیار بی رحمانه به نظر می رسد.

مرکز خرید دات کام

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =