راهنمای گام به گام ماموریت های بازی Horizon: Zero Dawn (قسمت شانزدهم)

راهنمای بازی Horizon: Zero Dawn

با قسمت شانزدهم از راهنمای گام به گام بازی Horizon: Zero Dawn با ما همراه باشید. بخش Death from the Skies، یکی از ماموریت های جانبی Horizon می باشد. برای شروع، شما اول باید یک ان پی سی را که به حالت زخمی در جاده ای در شمال آخرین منطقه دراز کشیده پیدا کنید.

راهنمای بازی Horizon: Zero Dawn
بازی Horizon: Zero Dawn

در این مقاله از سری مقالات راهنمای گام به گام بازی پلی استیشن Horizon: Zero Dawn ساخته استودیو گوریلا گیمز، به ماموریت های جانبی در این بازی می پردازیم.

راهنمای بازی Horizon: Zero Dawn : توضیحاتی در رابطه با ماموریت های جانبی

Fatal Inheritance (ارث کشنده)

این ماموریت در محوطه مریدیان اتفاق می افتد.

رانامن (Ranaman) التماس می کند تا کسی بیاید و گروهی از ماشین های تبهکار را که همه خانواده اش را از بین برده اند، نابود کند.

بعد از اینکه به منطقه ثروتمند می رسید متوجه می شوید که دارادی (Daradi) و تعدا زیادی افراد مرده در یک کمد زندانی شده اند.

در بیرون یک طعمه دیگر را پشت پناهگاه پیدا می کنید و رانامن می آید تا آخرین حرف هایش را بزند و روش کار را به شما یاد بدهد.

Death from the Skies

این بخش، یکی از ماموریت های جانبی Horizon می باشد. برای شروع، شما اول باید یک ان پی سی را که به حالت زخمی در جاده ای در شمال آخرین منطقه دراز کشیده پیدا کنید.

اسم آن ان پی سی، هاکورت (Hakurt) است. وقتی او را پیدا می کنید، به شما می گوید که سریع به سمت تخته سنگ ها بروید چون آنها در خطر هستند.

وقتی به آنجا می روید، آن محل مورد حمله دشمنان قرار می گیرد. برای فرو رفتن در آب آماده باشید و اگر اوضاع درست پیش نرفت مقداری شربت سلامت بخورید.

بعد از اینکه همه آنها را کشتید، باید به شهر بروید و با رهبر دهکده صحبت کنید. رسیدن به او کار راحتی نیست چون باید از نردبانی که بیرون از ساختمان است بالا روید تا به او برسید.

بعد از صحبت کردن با رهبر، باید شهر را بگردید. از فوکوس برای بررسی شهر استفاده کنید. متوجه می شوید که در پشت چیزی در حال ارسال یک سیگنال است. به عقب برگردید یک ان پی سی را به همراه یک وسیله که در حال انتشار سیگنال است پیدا می کنید. او به شما از کمپی می گوید که در آن نزدیکی است. حالا وقت آن است که بدوید.

به دنبال هدفی که نشانه گذاری کردید بروید. به جایی می رسید که باید از آن بالا روید. بالاخره به بالای کوه می رسید و مجبورید با یک مرغ طوفان درگیر شوید.

اگر قبلا هرگز با آن نجنگیده اید، پس یک جنگ طولانی در بالاترین سطح را پیش رو دارید. از طناب برای پایین آوردنش استفاده کنید چون در این حالت راحت می توانید به آن شلیک کنید. همچنین شما این فرصت را دارید که یک نقشه جدید بکشید. از ابزار فوکوس استفاده کنید تا نقاط ضعفش را هایلایت کنید. اگر هیچکدام از اینها به کارتان نیامد، پشت سر هم از تیرهای آتش استفاده کنید تا پرنده آتش بگیرد و شعله ور شود.

بعد از کشتن مرغ طوفان، منطقه را بگردید و سه وسیله را غیرفعال کنید. بعد از آن به کارگاهی که در آن نزدیکی است بروید و از فوکوس برای اسکن کردن آنجا استفاده کنید. حالا به طرف یادداشت ها بروید و آنها را بخوانید. بعد از آن، به طرف تخته سنگ ها برگردید و با رهبر رالرت (Ralert) صحبت کنید. در اینجا ماموریت تمام می شود.

راهنمای بازی Horizon: Zero Dawn
راهنمای بازی Horizon: Zero Dawn

Honor the Fallen

این ماموریت جانبی در نزدیکی معبد قرمز وجود دارد.

جوایز: ۵۳۰۰ ایکس پی و ۱ جعبه جایزه قابل توجه

یک روحانی خورشید به نام نامان (Naman) از شما می خواهد زندگی کسانی را که با فرهنگ کارجا موافق نبودند و حالا در معبد قرمز گم شده اند نجات دهد.

شما باید با روحانی قرمز صحبت کنید و تعدادی از دشمنان را در آنجا بکشید. این بخش یکی از شگفت انگیزترین و هیجان انگیزترین ماموریت های جانبی است.

Redmaw

این بخش، یکی از ماموریت های جانبی بازی Horizon است که به طور اتومات بعد از تمام شدن بازی Deadliest Game شروع می شود.

به طرف مکانی که علامت زده شده حرکت کنید. به شخصی به نام تالاناه (Talanah ) می رسید که مورد حمله تعدادی راهزن قرار گرفته است. با دقت آنها را از بین ببرید، سپس با تالاناه صحبت کنید. او می گوید که شما باید به دنبال آهسیس (Ahsis) بگردید.

تالاناه را دنبال کنید تا او به شما بگوید که دیگر نمی تواند ادامه دهد. از فوکوس برای شناسایی رد پا ها استفاده کرده و مسیر را دنبال کنید تا ردماو (Redmaw) را ببینید.

جنگیدن با ردماو خیلی سخت نیست. او فقط سلامتی زیادی دارد و سختتر ضربه می زند. برای کشتن او از استراتژی کشتن Thunderjaw استفاده کنید. با شلیک کردن به پشتش و اطراف صورتش شروع کنید، سپس روی ردماو را تا جایی که می توانید پاکسازی کرده تا بتوانید بعد از شناسایی نقاط ضعفش به آنها شلیک کنید. اگر جای دیگری برای شلیک کردن نمانده، می توانید به سیم پیچ هایی که در طرفین سینه اش است ضربه بزنید.

بعد از اینکه افتاد، بروید و با آهسیس که در حال مردن است حرف بزنید. بعد از آن برگردید و با تالاناه صحبت کنید. در این جا ماموریت تمام می شود.

با ادامه راهنمای بازی Horizon: Zero Dawn با ما همراه باشید.

A Moment’s Peace

این بخش یکی از ماموریت های جانبی Horizon  می باشد. این ماموریت را تا زمانی که از جایا (Gaia) چیزی ندانید نمی توانید انجام دهید.

برای شروع به طرف شمال نقشه بروید.

در حالیکه در مسیر برفی به رفتن ادامه می دهید یک اقامتگاه را می بینید. وقتی به آن نزدیک می شوید، ماموریت جانبی آغاز می شود.

اولین کاری که در این ماموریت باید انجام دهید گشتن این اقامتگاه است. تعدادی افراد وجود دارند که می توانید با آنها صحبت کنید، اما فرد اصلی که باید پیدا کنید تیکوک (Tikuk) است. او نزدیک تاندرجاو (Thunderjaw) ایستاده است.

بعد از صحبت کردن با او، شما باید یک سیگنال خاص را پیدا کنید. برای پیدا کردنش می توانید از فوکوس استفاده کنید ولی آن در واقع پشت کمپ و بالای کوه ها است. برای رسیدن به سیگنال، به پشت کمپ جاییکه یک روحانی در حال عبادت است بروید. دیواری در اینجا است که می توانید از ان بالا روید. پس بالا رفتن را شروع کنید. بعد از کمی بالا رفتن، دو نفر را می بینید.

با آنها صحبت کنید، آنها در حال رفتن برای ملاقات گروه دیگری هستند. وقتی از آنها دور شدید از فوکوس برای اسکن جسم کروی استفاده کنید. بعد از اینکه حقیقت را فهمیدید به کمپ برگردید. ماشین ها در کمپ در حال وحشیگری هستند، بنابراین سریع آنها را از بین ببرید. بعد از اینکه کمپ آرام شد، با تیکوک صحبت کنید تا ماموریت تمام شود.

Weapons of the Lodge

این بخش یکی از ماموریت های جانبی است که در بازی Horizon وجود دارد. برای انجام آن به مریدیان بروید و در داخل کلبه شکارچیان با دستفروش صحبت کنید.

با آیدابا (Aidaba) صحبت کنید و او این ماموریت را به شما می دهد. این یک ماموریت کاملا انفرادی نیست چون به ماموریت Hunting Grounds مربوط می شود. برای انجام این ماموریت، شما باید بیشترین رده را در هر ۵ مکان ماموریت Hunting Ground به دست بیاورید. بعد از اینکه همه ی ۱۵ خورشید درخشان را گرفتید، به طرف آیدابا برگردید و با او صحبت کنید. او به شما ۳ اسلحه می دهد:

قلاب سنگ منفجر کننده (Lodge Blast Sling)

طناب (Lodge Ropecaster)

کمان جنگ (Lodge War Bow)

اگر قبل از گرفتن رتبه خورشید درخشان در همه گروه ها به پیش او برگردید، تنها یک یا دو اسلحه را دریافت می کنید ولی می توانید بعدا وقتی که بقیه رتبه های خورشید درخشان را به دست آورید برای گرفتن آخرین جایزه برگردید.

 

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + یک =