راهنمای گام به گام عنوان Horizon: Zero Dawn (قسمت دوازدهم)

عنوان Horizon: Zero Dawn

مچنین با ماشین آلاتی در عنوان Horizon: Zero Dawn درگیری می یابید که بالای بخش هایی از کوهستان هستند. هرچه بالاتر بروید، آنها بزرگتر و قوی تر می شوند. می توانید در مسیر با آنها بجنگید یا اینکه مخفیانه و بی سر و صدا پیش روید و خیلی ساده از آنها بگذرید.

عنوان Horizon: Zero Dawn
عنوان Horizon: Zero Dawn

راهنمای گام به گام عنوان Horizon: Zero Dawn (قسمت دوازدهم)

The Mountain That Fell

ماموریت The Mountain That Fell یکی از ماموریت های اصلی است که در عنوان Horizon: Zero Dawn یافت می شود. این ماموریت بطور خودکار بعد از اینکه ماموریت The Heart of the Nora تمام شد شروع خواهد شد.

با سفر سریع شروع کنید و تا جایی که می توانید به هدف نزدیک شوید، سپس راه بروید. وقتی به اندازه کافی نزدیک شدید، باید از کوهستان بالا بروید. حالا دیگر می دانید که به آنجا آمده اید چون Sylens می خواهد با شما حرف بزند.

همچنین با ماشین آلاتی در عنوان Horizon: Zero Dawn درگیری می یابید که بالای بخش هایی از کوهستان هستند. هرچه بالاتر بروید، آنها بزرگتر و قوی تر می شوند. می توانید در مسیر با آنها بجنگید یا اینکه مخفیانه و بی سر و صدا پیش روید و خیلی ساده از آنها بگذرید. اگر با Stormbird بجنگید امتیاز به دست خواهید آورد، که می توانید همچنین فقط با جاخالی دادن از چیز هایی که او به سمتتان پرتاب می کند این مرحله را بگذرانید و به دویدن به سوی مقصد ادامه دهید تا برشی دیگری از صحنه به نمایش در آید.

احتمالاً قبل از این با Stormbird جنگیده اید، پس اگر تصمیم بگیرید با او بجنگید، این جدال هم فرقی با قبلی نخواهد داشت. آنها به سادگی در جنگ صدمه می بینند زیرا به ندرت می توانند بایستند، پس از Ropecaster برای حل این موضوع استفاده کنید. می توانید این موجود را به زمین میخکوب منید، سپس او را تیر باران کنید یا قبل از اینکه طناب را پاره کند او را مورد حمله متناوب قرار دهید. تیر های tearblast راه فوق العاده دیگری هستند که چندین بخش را با هم مورد اصابت قرار می دهند.

وقتی او را شکست دادید، به تعقیب نشانگر هدف ادامه دهید. خیلی نگران سلامتی یا مهمات خود نباشید، زیرا Stormbid آخرین دشمنی است که واقعاً طی این ماموریت با آن مواجه می شود.

خیلی سریع مسیر خود را به سمت منطقه Gaia Prime ادامه دهید. کوهنوردی زیادی در پیش دارید و مسیر های عبور عجیبی را پشت سر خواهید گذاشت، بنابراین برای حرکت زیاد همراه با موانعی که باید به آنها غلبه کنید آماده باشید. اولین چیز اصلی که با آن روبرو می شوید اتاقی است که Sylens به عنوان کارگاه از آن استفاده می کند. تصویر سه بعدی اش را نیز می توانید داخل آن بیابید. بعد از اینکه با او حرف زدید، در پشت سرش را باز کنید و ادامه دهید. بخش بعدی بطور کامل خطی پیش می رود. تنها دلیل ادامه دادن آن جمع آوری Datapoint هاست. اگر علاقه ای ندارید، خیلی ساده جلو بروید و نشانگر هدف را دنبال کنید. شما به دیواری می رسید که مربوط به تاسیسات مخروبه ای است، و به شما اطلاعات بیشتری در مورد آنچه در انتهای Old World رخ داده است می دهد.

وقتی در عنوان Horizon: Zero Dawn به دفتر و یادبود های Sobecks می روید دیگر می دانید که در حال نزدیک شدن به آخر بازی هستید. نه تنها چند Datapoint در این فضا وجود دارد، بلکه برش هایی از صحنه هم به نمایش در خواهد آمد.

در نهایت، شما به هدفتان خواهید رسید، اتاقی که از زمان old World هوا در آن حبس شده است. یک برش طولانی از صحنه به نمایش در خواهد آمد، زیرا Aloy حقیقت تاریک را می فهمد. بعد از آن، به سمت میز گرد بروید و Master Override را بردارید.

با در اختیار داشتن Master Override می توانید از اتاق خارج شوید و به سمت راست بروید. مسیر را دنبال کنید تا وقتی که به زیپلاین برسید، سپس از آن استفاده کنید. زیر زیپلاین به دیواری نگاه کنید که به آن وصل است و در آنجا طاق هایی را خواهید یافت که بتوانید از آنها بالا بروید. این کار شما را به کارگاه Sylens باز می گرداند. وارد شوید و پس حرف زدن با Sylens برش دیگری از صحنه به نمایش در خواهد آمد. بعد از آن، به سمت میز کارش بروید و نیزه او را بردارید، که جایگزین مال خودتان کنید که قدیمی شده است. این نیزه جدید از شارژ الکترونیکی ساخته شده است که باعث می شود قدرت بیشتری داشته باشد. این قسمت پایان ماموریت است و ماموریت The Looming Shadow بطور خودکار شروع خواهد شد.

The looming Shadow

ماموریت The Looming Shadow یکی از ماموریت های اصلی است که در بازی Horizon Zero Dawn یافت می شود.

این ماموریت در واقع فقط شامل چند مکالمه و پخش برش از صحنه است. این ماموریت با رفتن به سمت Meridian و حرف زدند با King Avad شروع می شود. بعد از این مکالمه، بروید تا با Marad حرف بزنید تا نقشه ها را نهایی کنید.

در این لحظه، چندین هدف دارید، دو تا از آنها انتخابی هستند. اگر زیرک باشید که تا جایی که می توانید از این داستان امتیاز کسب کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که اول گزینه های انتخابی را انجام دهید. این کار به شما اجازه می دهد تا با افراد مختلفی حرف بزنید که برای کمک به شما در طول جنگ می آیند.

البته، هرکسی این را نمی خواهد، پس اگر فقط می خواهید خیلی سریع به انتها برسید به سمت خانه کرایه ای خود بروید و آنجا استراحت کنید.

هشدار: بعد از تمام شدن این ماموریت، شما ماموریت بعدی یعنی The Face of Extinction را باید به پایان برسانید. نمی توانید راحت باشید پس خود را آماده کنید! شما می توانید بعد از تمام شدن بازی هم به این ماموریت برگردید و آن را انجام دهید. بنابراین اگر تلاش می کنید که جایزه all Allies Joined را به دست آورید، باید همه ماموریت های جانبی را پیش از تمام شدن این ماموریت انجام دهید و یا باید منتظر شوید که داستان اصلی کامل شود!

بعد از استراحت کردن ماموریت نهایی در عنوان Horizon: Zero Dawn یعنی The Face of Extinction شروع می شود.

عنوان Horizon: Zero Dawn
عنوان Horizon: Zero Dawn

The Face of Extinction

ماموریت The Face of Extinction یکی از ماموریت های اصلی است که در بازی Horizon Zero Dawn یافت می شود. این ماموریت نهایی این بازی است.

نکته: این ماموریت نهایی است، بنابراین اگر هنوز Shield-Weaver را به دست نیاورده اید، به سراغش بروید. این اسلحه ماموریت نهایی را خیلی آسان تر می کند.

بعد از اینکه بیدار شدید و ماشین آلاتی را دیدید که به سمت شما می آیند، مجدداً کنترل Aloy را به دست خواهید گرفت. اولین چیزی که باید انجام دهید، جنگ با سر دسته، Helis است.

در کمال حیرت، این جنگ آنقدر که انتظارش را داشتید دشوار نیست. منطقه پر از مخزن های Blaze است، بنابراین خیلی ساده دوری در اطراف بزنید و جعبه ها را وقتی نزدیکشان می رسید منفجر کنید. این کار چند دقیقه ای زمان می برد. البته، او تنها نخواهد آمد پس مطمئن شوید که دشمنان دیگر را در صورتی که خیلی نزدیک هستند بزنید.

بخش بعدی ماموریت دفاع در برابر موج های عظیم ماشین آلات است. شما با استفاده از نارنجک انداز این کار را خواهید کرد که همه چیز را ساده تر پیش خواهد برد. ماشین آلات از چپ و راست به سمت شما می آیند و دو نارنجک انداز سمت چپ یا راست مسیرتان هستند که می توانید از آنها استفاده کنید. مطمئن شوید که جوانب را در صورت نیاز تغییر می دهید، زیرا نارنجک انداز ها نمی توانند برد طولانی ای داشته باشند.

این بخش کاملاً ساده و مستقیم است. هرچه دورتر ایستاده باشند شما باید قوسی شلیک کنید. دو موج هستند، پس حدود ۳۰ ثانیه توقف کنید. بعد از آنها موج های بیشتری شروع به نزدیک شدن می کنند که ماشین های بزرگتری را شامل می شوند. هیچ چیزی تغییر نکرده است، بنابراین به پرتاب نارنجک ادامه دهید تا همه بمیرند و برشی از صحنه آغاز شود.

بعد از به دست آوردن مجدد کنترل Aloy، باید به سمت دهکده ای که در آتش می سوزد بدوید. به سادگی نشانگر هدف را دنبال کنید و اشیایی که در طول مسیر می بینید بردارید. در نهایت، شما نزدیک کوهستان می شوید و برشی از از صحنه به نمایش در می آید.

بعد از آن، شروع به بالا رفتن از کوه در عنوان Horizon: Zero Dawn کنید. وقتی به قله نزدیک شدید، متحدین را مشاهده خواهید کرد. این آخرین نقطه برای بازگشت است، بنابراین گزینه هایی خود را داشته باشید و تیر های مورد نیاز خود را آماده کنید. وقتی آماده بودید به سمتشان بروید، و جنگی را در برابر Deathbringer قدرتمند شروع خواهید کرد. 

سردسته آخر

جنگ آخر در برابر Deathbringer قوی است، و همچنین چندین ماشین تخریب چی. در درجه اول، Deathbringer.

شما قبلاً با ماشین آلات قوی ای جنگیده اید، پس می دانید روال آن به چه صورتی است. با استفاده از آسیبی که tear می زند شروع کنید تا همه اسلحه هایش را در هم بشکنید. چهار هدف اصلی اسلحه های آویزان ماشین آلات و دوتای دیگر توپ های روی شانه ها هستند. وقتی آنها شما را هدف قرار می دهند، مطمئن شوید که خود را مخفی می کنید و وقتی حملاتشان متوقف شد شما به آنها ضربه بزنید.

وقتی آنها را نابود کردید، ضربه زدن به نقاط ضعف خیلی دشوار تر می شود. برای حل این مسئله، با منفجر کردن Deathbringer با استفاده از Fire شروع کنید. این کار باعث می شود که او خیلی گرم شوید و چند نقطه ضعفش برایتان نمایان شود. این امر راه آسان تری برای تمام کردن جنگ در اختیار شما خواهد گذاشت، او را بسوزانید تا نقاط ضعفش نشان داده شود، سپس آنها را با تیر هایی که آسیب زیادی می زنند، منفجر کنید. 

البته وقتی جنگ پیش می رود، ماشین آلات بیشتری هم در عنوان Horizon: Zero Dawn ظاهر می شوند. هر زمانی که دشمن دیگری نمایان شد، اول بر روی آنها تمرکز کنید. اغلب اوقات Deathbringer شما را نادیده می گیرد، زیرا هم پیمان های شما حواسش را پرت می کنند، و به این ترتیب به شما زمان می دهد که با دشمنان دیگر هم بجنگید.

وقتی همه را کشتید، به HADES نزدیک شوید و بازی تمام می شود! 

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =