راهنمای گام به گام بازی Days Gone (بیست و دو) و توضیحاتی در مورد آن

راهنمای Days Gone (بیست و دو)

در راهنمای Days Gone (بیست و دو) تمامی توضیحات لازم در مورد این بازی گفته شده است. با این راهنمایی می توانید تمامی مراحل این بازی را با موفقیت به انجام برسانید.

 

این با

راهنمای Days Gone (بیست و دو)
راهنمای Days Gone (بیست و دو)

زی مناسب پلتفرم های پلی استیشن ۴ می باشد. 

The Anarchist Spy

در این بخش از راهنمای گام به گام با نحوه تکمیل مرحله The Anarchist Spy  آشنا خواهید شد. این ماموریت پس از ماموریت How Far We’ve Fallen در دسترستان قرار خواهد گرفت.

Anarchist را ردیابی کنید

به سوی علامت روی نقشه تان برانید و وارد کلبه شوید تا جسد روی زمین را بررسی کنید. بلافاصله موتورسوار فرار میکند. او را تعقیب کنید.

Anarchist را از روی موتورش پایین بیندازید

طبق راهنمای Days Gone (بیست و دو) مانند همیشه، با سلاحتان به سوی چرخهای موتور شلیک کنید، اگر نمیخاهید به او آسیبی وارد شود بهتر است با موتورتان به او ضربه نزنید.

Anarchist را دستگیر کنید

به محض اینکه موتورسوار را به زمین بیاندازید بطور اتوماتیک او را دستگیر خواهید کرد. با پایان این مرحله شما ماموریت Shadow of Death را باز خواهید کرد.

Shadow of Death

ماموریت Shadow of Death یکی از ماموریتهای اصلی بازی Days Gone است. در این راهنمای گام به گام نحوه دستیابی به همه اهداف این ماموریت را توضیح داده ایم.

توجه: با آغاز این ماموریت بطور موقت دسترسی شما به تمامی بخشهای جنوبی قطع خواهد شد تا زمانیکه این ماموریت را پایان دهید. هم اکنون زمان اجرای نقشه Deacon و Sarah برای فرار از جزیره Wizard و پنهان شدن، فرا رسیده است. هنگامیکه سرهنگ Garret در حال سخنرانی است، Deacon فرصت را مناسب میبیند تا محل را ترک کند و به دنبال Sarah میگردد. همانطور که قبلا با O’Brian توافق کرده­اند، او یک هلی کوپتر برایشان خواهد فرستاد. با اینحال برای اینکه هلی کوپتر بتواند به منطقه شان نزدیک شود، ابتدا باید RPG را غیرفعال کنند.

RPG را غیرفعال کنید

برای غیرفعال کردن RPG به سوی علامت مشخص شده روی نقشه تان بروید. خوشبختانه برای اینکار کسی سر راهتان قرار نمیگیرد.

به آزمایشگاه Sarah درون قایق بروید

طبق راهنمای Days Gone (بیست و دو) پس از غیرفعال کردن RPG، باید به دنبال Sarah بروید، او درون آزمایشگاهش در قایق است. به سوی علامت روی نقشه تان بروید . هنگامیکه Deacon، نگهبان ایستاده را بیهوش میکند تا او و Sarah بتوانند بطور یواشکی فرار کنند، یک کات سین سینمایی پخش خواهد شد. زمانیکه O’Brien با هلی کوپتر در حال نزدیک شدن به کمپ است، Sarah تجهیزاتش را جمع میکند.

Sarah را به بالای قله آتشفشانی ببرید

باز هم، همه چیز خوب پیش میرود. هنگامیکه در حال رفتن به سوی قله هستید، Weaver شما را میبیند، اما به شما میگوید که فرار کنید و به شبه نظامیان هشدار نمیدهد. در بخش بعدی، شما باید بطور یواشکی عمل کنید و شناسایی نشوید، در غیر اینصورت مجبورید مرحله را از آخرین نقطه بازرسی، دوباره آغاز کنید. همانطور که در حال پیشرفت هستید، Sarah بار دیگر از رتبه بندی نظامیش استفاده میکند تا بتوانید از گروه شبه نظامیانی که بر سر راهتان برای رسیدن به قله هستند، عبور کنید. از پشت به آنها نزدیک شوید و به آنها ضربه بزنید. در بالای قله، با سرهنگ روبرو میشوید که در حال نشان دادن کمپ به تازه واردان است. یک چهره آشنای ناخوشایند نیز در بین آنها خواهید دید، Skizzo میان آنهاست. در همین لحظه، هلی کوپتر O’Brien نیز به کمپ میرسد، اما از آنجا عبور میکند، احتمالا فهمیده است که چه اتفاقی در حال رخ دادن است. نقشه Sarah و Deacon برای فرار از کمپ، با دیدن Skizzo تغییر کرده است. سرهنگ آنها را تا قایق همراهی میکند. Skizzo و Deacon برای نجات جانشان دروغ میگویند، اما Skizzo جهت پاپوش دوختن برای Deacon، به سرهنگ درباره تتوی سگ شیطانی Deacon اطلاع میدهد و اینکار سرهنگ را بسیار عصبانی میکند. کمی بعد، سرهنگ تفنگش را به سوی Sarah نشانه میرود و Deacon برای نجات جان او، اعتراف میکند که نقشه فرار کار خودش بوده است. سرهنگ میخواهد که Deacon را اعدام کند و از Skizzo اطلاعات بیشتری درباره کمپ دریاچه Lost میگیرد. آنها تصمیم دارند به آنجا حمله کنند. چند ساعت به سرعت میگذرد و Deacon را در یک کمپ کوچک میبینیم که به همراه کاپیتان Kouri است. کاپیتان Kouri تصمیم گرفته است که به سرهنگ  خیانت کند و Deacon را از اعدام نجات دهد. هم اکنون کاپیتان Kouri همه حقایق را درباره داستان Deacon میداند و حلقه اش را به او برمیگرداند. کاپیتان Kouri میخواهد به سمت شرق برود و برای همیشه آنجا را ترک کند، اما Deacon نمیخواهد Sarah را ترک کند. او همچنین میخواهد به کمپ دریاچه Lost خبر بدهد که سرهنگ Garret در حال برنامه ریزی برای حمله به آنجا، است. زمان آن رسیده که به کمپ دریاچه Lost بروید و در آنجا برای انتقام گرفتن نقشه ای بکشید. در اینجا ماموریت به پایان میرسد و بلافاصله ماموریت Ascending from the Underworld آغاز خواهد شد.

Ascending from the Underworld

با توجه به راهنمای Days Gone (بیست و دو) در این بخش از راهنمای گام به گام، یاد می­گیرید که در ماموریت Ascending from the Underworld چگونه عمل کنید. این ماموریت دقیقا بعد از ماموریت Shadow of Death آغاز میشود.

به سوی کمپ دریاچه Lost برانید

کاپیتان Kouri، Deacon را آزاد کرده است و حالا او باید به سرعت به سوی کمپ دریاچه Lost برود تا به Rikki و Boozer خبر دهد که سرهنگ Garret میخواهد به آنجا حمله کند و Sarah هنوز در کمپ دریاچه Wizard است. کارتان را با جمع آوری وسایل و سلاحهای موردنیازتان آغاز نمایید. برخی از آنها را میتوانید درون جعبه هایی که روبرویتان قرار دارند، پیدا کنید. سپس سوار موتورتان شوید و به سوی مقصدتان حرکت کنید.

در راهتان به سوی کمپ دریاچه Lost به چند نقطه بازرسی شبه نظامیان برخورد میکنید. هنگامیکه به آنها رسیدید، از موتورتان پیاده شوید و از شر هر کسی که بر سر راهتان قرار گرفته است، خلاص شوید.

بعد از عبور از اولین نقطه بازرسی شبه نظامیان، ماشینی که بر سر راهتان قرار دارد را به کنار هل دهید تا بتوانید به راهتان ادامه دهید.

پس از دومین نقطه بازرسی شبه نظامیان، باید چند دروازه ای که تونل را مسدود کرده اند، را منفجر کنید و سپس به راهتان ادامه دهید.

به سومین نقطه بازرسی شبه نظامیان خواهید رسید. یکبار دیگر، همه افراد را بکشید، و سپس ماشین آبی رنگ را از سر راه بردارید تا بتوانید به راهتان به سوی کمپ دریاچه Lost ادامه دهید.

طبق راهنمای Days Gone (بیست و دو) در کمپ دریاچه Lost، Deacon امیدوار است که Skizzo را بیابد، اما او آنجا نیست. در عوض، Iron Mike تیر خورده و کشته شده است.

Deacon، Boozer و Rikki در حال کشیدن نقشه برای حمله به کمپ دریاچه Wizard، کشتن Skizzo و نجات Sarah هستند.

این ماموریت به پایان میرسد و میتوانید ماموریت بعدی به نام Keep Them Safe را انجام دهید.

ادامه توضیح راهنمای Days Gone (بیست و دو)

Keep Them Safe

هم اکنون با چگونگی تکمیل ماموریت Keep Them Safe آشنا خوهید شد. این ماموریت درست بعد از اینکه Deacon به کمپ دریاچه Lost بازمیگردد، اتفاق می افتد.

راهنمای Days Gone (بیست و دو)
راهنمای Days Gone (بیست و دو)

Horde را پاکسازی کنید

طبق راهنمای Days Gone (بیست و دو) برای اینکه بتوانید یک کامیون بمب بسازید، Deek پیشنهاد میکند که مقدار زیادی کود جمع کنید. به سوی Iron Butte بروید تا چیزی که میخواهید را پیدا کنید، اگرچه یک Horde بزرگ در آن نزدیکی در حال گشت و گذار هستند. Boozer میتواند در اینجا به شما کمک کند. یک نقطه مناسب پیدا کنید و آن منطقه را به خوبی بررسی کنید. مقدار زیادی جعبه مواد منفجره و بشکه سوخت در آن اطراف وجود دارد، همچنین تله هایی مانند کنده­های درخت نیز میتوانید در آنجا پیدا کنید. این Horde شامل حدود ۱۸۰ Freaker است، پس نمیتوان گفت که با یک گروه کوچک روبرو هستید. برای شروع، میتوانید یک بمب آتشزا را به درون یک گودال بیاندازید، احتمالا از شر تعدادی از دشمنانتان خلاص خواهید شد. از حالا به بعد دیگر نمیتوانید استراحت کنید تا اینکه حساب تمام افراد Horde را برسید. آنها را به سوی خندقها هدایت کنید تا بتوانید از مواد منفجره و مهماتتان بهتر استفاده نمایید و آنها را بطور دسته جمعی بکشید. هنگامیکه آنها به شما نزدیک میشوند، بدوید، آنها را بطور گروهی جمع کنید و دوباره از مواد منفجره و سلاحهایتان استفاده نمایید. بیشتر سعی کنید از مواد منفجره تان استفاده کنید، زیرا آنها تعداد بالاتری از دشمنانتان را از بین میبرند و مهمات بیشتری ذخیره خواهید کرد. اگر کارتان با مواد منفجره خوب نیست، میتوانید یک نارنجک پرت کنید و سپس خودتان روی زمین غلت بزنید تا در آخرین لحظات از آنها دور شوید. هنگامیکه همه افراد Horde را کشتید و گوشهایشان را برای بدست آوردن امتیاز جمع آوری کردید. سوار موتور شوید و به سوی محله مورد نظرتان بروید تا کات سین آخر این ماموریت بین شما و Boozer اتفاق بیفتد. پس از اتمام کات سین، این ماموریت از بازی Days Gone به پایان میرسد.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 11 =