راهنمای گام به گام بازی Days Gone (بیست و یک) و توضیحاتی در مورد آن

راهنمای Days Gone (بیست و یک)

در راهنمای Days Gone (بیست و یک) تمامی توضیحات لازم در مورد این بازی گفته شده است. با این راهنمایی می توانید تمامی مراحل این بازی را با موفقیت به انجام برسانید.

راهنمای Days Gone (بیست و یک)
راهنمای Days Gone (بیست و یک)

این بازی مناسب پلتفرم های پلی استیشن ۴ می باشد. 

This Could Be It

در این قسمت از راهنمای گام به گام، با نحوه انجام عملیات This Could Be It آشنا میشوید.

برای شروع این ماموریت به چادر Sarah بروید. در این ماموریت Sarah از شما میخواهد که یک مورد آزمایشی را برای انجام تحقیقات آزمایشگاهیش پیدا کنید. قبل از شروع این ماموریت مطمئن شوید که به اندازه کافی مهمات و مواد منفجره به همراه دارید. برای انجام این ماموریت و ماموریت بعدی که بلافاصله پس از این ماموریت آغاز میشود به میزان زیادی مهمات و مواد منفجره نیاز خواهید داشت. پیشنهاد میکنیم که سلاح Chicago Chopper را خریداری کنید. آن یکی از سلاحهای اصلی قدرتمند است که با یک گلوله Swarmer ها را از پای در می­آورد. برای خرید آن به سطح ۲ اعتماد ” Trust Level 2″ در کمپ دریاچه Wizard نیاز دارید، اگر همه ماموریتهای قبلی را انجام داده باشید، حتما به آن سطح دست یافته­اید و به آسانی میتوانید آنرا خریداری کنید.

مورد آزمایشی Sarah را پیدا کنید

طبق راهنمای Days Gone (بیست و یک) سوار موتور شوید و به سوی محل مشخص شده بر روی نقشه بروید. همانطور که در حال رفتن هستید، کاپیتان Kouri با شما تماس میگیرد و به شما اطلاع میدهد که آنها آماده تست کردن بمبهای آتشزای جدید Weaver در میدان مبارزه هستند.

مورد آزمایشی Sarah را بیهوش کنید

Sarah به یک Newt نیاز دارد، و البته نه هر Newtی! او یک Newt دختر که تیشرت قرمز به تن دارد را میخواهد. به موقعیت روی نقشه نزدیک شوید، و بیهوش کننده را از درون چرخه سلاحهایتان انتخاب کنید. ۵ بار میتوانید شلیک کنید، پس شلیکهایتان را بشمارید.

Newt ها خیلی سر به هوا هستند و دوست دارند که همیشه حرکت کنند و بپرند، پس ردیابی آن Newt مورد نظر سخت خواهد بود. ضمنا، از هیچ سلاحی استفاده نکنید، وگرنه آنها به سمتتان حمله میکنند و بیهوش کردن Newt مدنظرتان سختتر خواهد شد. یادتان باشد، اگر به Newt ها حمله نکنید، آنها بی­خطر خواهند بود. Newt ما درست در سمت چپ بیرون از خانه بود. هنگامیکه او را پیدا کردید، یک نشانگر قرمز و زرد درست بالای سرش ظاهر میشود و به شما نشان میدهد که هدفتان را پیدا کرده­اید.

مورد آزمایشی Sarah را با خود ببرید

با توجه به راهنمای Days Gone (بیست و یک) هنگامیکه آن دختر را بیهوش کردید، برای آنکه بتوانید او را به کمپ بازگردانید، ابتدا باید همه Newtهایی که در آن منطقه وجود دارند را از بین ببرید. حالا میتوانید برای کشتن آنها از هر سلاحی که دلتان میخواهد استفاده کنید. در این بازی کشتن Newt ها از سایر دشمنانتان آسانتر است، پس اینکار برایتان چالش برانگیز نخواهد بود. وقتیکه کارتان تمام شد، به مورد آزمایشی نزدیک شوید و دکمه مربع را فشار دهید تا بتوانید او را بلند کنید و روی موتورتان بگذارید. شما بطور اتوماتیک به کمپ بازخواهید گشت.

در کمپ، Deacon مورد آزمایشی را به آزمایشگاه Sarah میبرد. هنگامیکه Deacon آن دختر را روی تخت میگذارد، Sarah دارویی که ساخته است را به دختر تزریق میکند، اما به جای درمان، آن دختر کشته میشود.

Sarah کاملا ناراحت است و Deacon متوجه میشود که تمام مدت Sarah در حال کار بر روی یک سلاح زیستی نبوده است و فقط به دنبال یک راه درمان بوده است. استفاده از فرمول مهندسی معکوس درست عمل نکرد و احتمالا راهی وجود ندارد تا این موجودات را به حالت اولیه باز گرداند. Deacon او را تشویق میکند و به او پیشنهاد میدهد تا با هم به Cloverdale بازگردند و تجهیزات بهتری را برای ساخت فرمول جدیدش، جمع آوری کنند. البته این دقیقا همان کاری نیست که آنها انجام خواهند داد.

درست بعد از آنکه Deacon، چادر Sarah را ترک میکند، سرهنگ Garret، کاپیتان Kouri و Weaver به او نزدیک میشوند. آنها میخواهند که بمبهای آتشزا را در میدان نبرد آزمایش کنند و چه چیزی بهتر از اینکه از آنها علیه یک گروه Horde استفاده نمایند.

در اینجا این ماموریت نیز به پایان میرسد و ماموریت You Alone I Have Seen در دسترستان قرار میگیرد.

You Alone I Have Seen

طبق راهنمای Days Gone (بیست و یک) این ماموریت بلافاصله پس از ماموریت This Could Be It آغاز میشود. در این ماموریت شما باید یک Horde که شامل حدود ۳۰۰ Freaker است را از بین ببرید. اگر این راهنمای گام به گام را دنبال کرده باشید، باید مقدار زیادی مهمات و یک Chicago Chopper به همراه داشته باشید. در طول انجام ماموریت، در قسمت بالای صفحه­تان یک نوار قرمز رنگ نشاندهنده میزان  سلامتی Horde خواهد بود.

گروه Chemult Horde را پاکسازی کنید

ابتدا تعدادی بمب آتشزا و مولوتوف را از درون جعبه هایی که در نزدیکی موتورتان قرار دارند، بردارید و سپس سوار موتورتان شوید و به سوی موقعیتی که روی نقشه تان مشخص شده است، بروید.

سعی کنید تا جای ممکن درون بوته­های نزدیک گروه Horde پنهان شوید. استفاده از فن Stealth در اینجا از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا شما نمیخواهید دستگیر شوید و اگر بدوید، سر و صدای زیادی ایجاد میشود و اعضای Horde از وجودتان باخبر خواهند شد. شما به یک استراتژی نیاز دارید: میتوانید با Attractor یا هر وسیله جذب کننده دیگری، گروهی از Freaker ها را به گوشه­ای بکشانید و آنها را بکشید. هدفتان در اینجا کشاندن تعدادی از Freaker ها به سوی یک منطقه خاص و سپس پرتاب یک ماده منفجره است. اگر Attractor ندارید، میتوانید از یک ماده منفجره استفاده کنید، مطمئن شوید که با هر پرتاب تعداد زیادی از Freaker ها را نابود سازید.

اگر به اندازه کافی مواد منفجره دارید، این کار را تا جایی ادامه دهید که نوار قرمز رنگ روی صفحه­تان که سطح سلامتی Horde را نشان میدهد، نصف شده باشد. سپس مستقیما وارد مبارزه شوید. حالا استراتژیتان تغییر میکند. به چند Freaker شلیک کنید و سپس به سرعت بدوید. همین کار را تکرار نمایید. با اینکار سطح Stamina یتان هنگام شلیک، شارژ میشود. اگر یک Stamina boost دارید نیز میتوانید از آن استفاده کنید. همچنین ظروف بنزین زیادی در اطراف پمپ بنزین وجود دارند که با منفجر کردن آنها میتوانید تعداد Freaker ها را کاهش دهید. استفاده از کامیونها برای فرستادن Freaker ها به یک مکان خاص، راه حل خوبی برای کشتن تعداد زیادی از آنهاست. از همه استراتژیها استفاده کنید و Horde را به زودی نابود خواهید کرد.

اگر چند دفعه پشت سر هم در بازی کشته شوید، بازی به شما اجازه skip کردن سکانس گیم­پلی را نمیدهید. نگران نباشید، هنوز هم میتوانید به دلیل کشتار اولین Horde تان جایزه نقره و به دلیل جمع آورید گوشهای Freaker ها جایزه برنز را دریافت کنید.

پیش کاپیتان Kouri بازگردید

طبق راهنمای Days Gone (بیست و یک) پس از کشتار Horde، پیش کاپیتان Kouri بروید و به همراه او به سوی کمپ باز خواهید گشت. در کمپ از Deacon به دلیل از بین بردن یک Horde تجلیل خواهد شد.

اما بنظر میرسد که سرهنگ نقشه های دیگری دارد. او Sarah را درون قایق زندانی کرده است. Deacon راهی برای ملاقات با او پیدا میکند و Sarah به او میگوید که در حال کار بر روی یک ماده جدید بوده است. در اینجا ماموریتتان به پایان میرسد.

How Far We’ve Fallen

در ادامه می­آموزید که چگونه ماموریت How Far We’ve Fallen را به انجام برسانید. این ماموریت پس از ماموریت You Alone I Have Seen در دسترستان قرار میگیرد.

با سرهنگ Garret ملاقات کنید

به سوی علامت روی نقشه بروید تا با سرهنگ Garret ملاقات کنید. او یکبار دیگر سخنانی درباره کتاب مقدس، ارائه میدهد. فقط به آنها گوش کنید و یا کل کات سین را skip کنید. این فقط یک ماموریت سینمایی بود که در اینجا به پایان رسید.

ادامه توضیح راهنمای Days Gone (بیست و یک)

You Don’t Want to Know

هم اکنون با نحوه انجام ماموریت You Don’t Want to Know آشنا میشوید. این ماموریت بلافاصله بعد از اتمام ماموریت How Far We’ve Fallen برایتان باز میشود.

محل قرارگیری هدف Bounty: Meyers را بیابید

سوار موتورتان شوید و به سوی علامت روی نقشه تان برانید. آماده باشید تا از سلاحتان استفاده کنید.

Meyers را ردیابی کنید

برای آنکه جستجو به دنبال Meyers را ادامه دهید، باید اول تمامی دشمنانی که در منطقه قرار دارند را نابود سازید. سپس از سکوهای سنگی بالا بروید و چاقوی روی درخت و استخر خونین را بررسی نمایید.

مدرک اثبات مرگ را جمع آوری کنید

سپس از سنگی که در نزدیکتان قرار دارد بالا بروید و مدرک اثبات مرگ را بردارید.

مدرک اثبات مرگ را با خود ببرید

طبق ر برای تکمیل این ماموریت فقط کافیست که به کمپ دریاچه Wizard بازگردید و مدرک اثبات مرگ را پیش سرهنگ Garret ببرید. در اینجا ماموریت You Don’t Want to Know از بازی Days Gone به پایان خواهد رسید.

He’s Not Big On Tunes

در این بخش از راهنمای گام به گام، با نحوه به اتمام رساندن ماموریت He’s Not Big On Tunes آشنا خواهید شد.

پیش Weaver بروید

Weaver از قوانین سرهنگ Garret که اجازه نمیدهد سربازان آهنگ گوش دهند، راضی نیست. او از شما میخواهد که MP3 پلیرش را برایش بیاورید.

MP3 پلیر Weaver را پیدا کنید

سوار موتورتان شوید و به سوی کمپ پناهندگان در کالج Chemult Community College بروید و یواشکی وارد منطقه شوید. اگر در هنگام شب به اینجا رسیدید، سعی کنید به سرعت یک موش، عمل کنید. اصولا در این منطقه یک گروه Horde زندگی میکنند. اگر در هنگام روز به اینجا رسیدید، هیچ Freakerی در آن نخواهید یافت. سپس به سوی یک محدوده بازرسی کوچک در کمپ پناهندگان بروید، برای اینکار علامت روی صفحه را دنبال نمایید. در اینجا میتوانید MP3 پلیر Weaver را پیدا کنید.

پیش Weaver بازگردید

با توجه به راهنمای Days Gone (بیست و یک)برای اینکه این ماموریت را به پایان برسانید فقط کافیست با استفاده از قابلیت Fast Travel به کمپ بازگردید و MP3 پلیر را به Weaver پس بدهید. با اینکار این ماموریت نیز به پایان میرسد و میتوانید ماموریت Evil Surrounds Us را انجام دهید.

Evil Surrounds Us

یک ماموریت سینمایی است که برای انجام آن فقط کافیست پیش سرهنگ Garret بروید و به سخنرانیش گوش دهید تا این ماموریت به پایان برسد.

I’ve Got a Plan

در این قسمت، چگونگی انجام ماموریت I’ve Got a Plan را می آموزید. این ماموریت بلافاصله پس از اتمام ماموریت You Alone I Have Seen یعنی پس از ملاقات Deacon و  Sarah در دسترستان قرار میگیرد.

۰/۵ نمونه های گیاه شوکران آبی را بدست آورید

طبق راهنمای Days Gone (بیست و یک) سوار موتور شوید و به سوی باتلاق های قسمت جنوبی Highway 97 بروید. شما باید ۵ نمونه ازگیاه شوکران آبی را جمع آوری کنید؛ سمی ترین گیاه موجود در بازی است. باید مراقب علامت­های مرگی که روی نقشه کوچکتان ظاهر میشود، باشید. ۵ عدد از آنرا جمع آوری کنید تا به هدفتان برسید.

گیاه شوکران آبی را به Sarah برسانید

سوار موتور شوید و یا با استفاده از قابلیت Fast-Travel به کمپ بازگردید، وارد قایق شوید و نمونه های گیاه شوکران آبی را به Sarah بدهید. در اینجا ماموریت I’ve Got a Plan در بازی Days Gone به پایان میرسد و ماموریت Makes No Difference to Them باز خواهد شد.

راهنمای Days Gone (بیست و یک)
راهنمای Days Gone (بیست و یک)

Makes No Difference to Them

Makes No Difference to Them یک ماموریت کوتاه است که در ادامه با نحوه انجام آن آشنا میشوید.

سوار موتورتان شوید و به سوی برج رادیویی Applegate Peak بروید

علامت روی صفحه را دنبال کنید تا به برج رادیویی در Highway 97 برسید.

از برج بالا روید و با Boozer تماس بگیرید

طبق راهنمای Days Gone (بیست و یک) از برج رادیویی بالا بروید و در آنجا دکمه مورد نظر را بزنید تا بتوانید با Boozer تماس بگیرید. پس از اتمام تماس این ماموریت نیز به پایان خواهد رسید.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 1 =