راهنمای گام به گام بازی Days Gone (ششم) و توضیحات لازم برای آن

راهنمای Days Gone (ششم)

در راهنمای Days Gone (ششم) توضیحات اجرای بازی در اختیار شما گذاشته شده است. با توجه به این راهنمایی ها می توانید تمامی مراحل بازی را با موفقیت انجام دهید.

"<yoastmark

این بازی مناسب پلتفرم های پلی استیشن ۴ می باشد.

Clear Out Those Nests

سوار موتور شوید و به سمت لانه هایی که در بخش پایینی اردوگاه چوب­بری قرار دارند، بروید. همه لانه ها را از ببرید تا Freaker های کمتری در اطراف خانه امن شما و Boozer گشت وگذار کنند.

لانه ها را پاکسازی کنید

از روی نقشه تان به سمت اردوگاه چوب­بری بروید. هنگامیک ه به آنجا رسیدید، حواستان باشد که همه جا Freaker ها وجود دارند. لانه ها را پاکسازی کنید. در ادامه با، ترتیب سوزاندن لانه­ها آشنا خواهید شد.

لانه شماره ۱ در وسط اردوگاه است

لانه شماره ۱ درون ساختمانی که در وسط اردوگاه قرار دارد، واقع شده است. یک بشکه قرمز در کنار ساختمان است، به آن شلیک کنید تا لانه را بسوزاند. با اینکار یک کوکتل مولوتوف ذخیره میکنید.

لانه شماره ۲ در لبه اردوگاه است

در لبه اردوگاه یک کابین قرار دارد که لانه شماره ۲ درون آن است. یکی از راههای رسیدن به آن حرکت در محوطه و پیدا کردن یک سوراخ بر روی حصار است.

پس از عبور از سوراخ روی حصار، مستقیم به راهتان ادامه دهید. ساختمان را خواهید دید، واردش شوید تا بتوانید لانه را بسوزانید.

وسایل مورد نیاز برای ساخت کوکتل مولوتوف را بردارید.

در نزدیکی لانه، یک انباری کوچک وجود دارد. این انبار پر از بطری آبجو و پارچه است.

لانه­های شماره ۳،۴،۵ و۶ درون انبار بزرگ

طبق راهنمای Days Gone (ششم) به سمت انبار بزرگ بروید. درون انبار ۴ لانه وجود دارد و مقدار زیادی نفت سفید و سایر وسایل مفید برای ساخت کوکتل مولوتوف بیشتر نیز در آنجا خواهید یافت.

دو لانه­ای که نزدیک به هم در طبقه همکف هستند را بسوزانید و سپس فورا به سمت بیرون بدوید. برای اینکار ابتدا یکی از لانه ها را بسوزانید، سپس دوربین را بچرخانید و سریعا لانه دوم را بسوزانید.

به سمت بیرون بدوید تا Freaker ها را قبل از کشتن، به یک فضای بازتر بکشانید.

سرانجام دو لانه دیگر را بسوزانید. میتوانید اول لانه ای که در بالای پله ها است را بسوزانید، سپس به سراغ لانه ای که در طبقه همکف وجود دارد، بروید و پس از سوزاندن آن به بیرون بدوید و آنجا را ترک کنید. برای تکمیل کردن این ماموریت لازم نیست با همه Freaker ها بجنگید.

Drugged Outta His Mind

فردی که به کمپ Copeland آمد را تعقیب کنید. او مقداری مواد دزدیده، ۳ نفر را کشته و فرار میکند.

"<yoastmark

موتورسوار را تعقیب کنید

سوار موتور شوید و به سمت جایی که روی نقشه تان مشخص شده است، بروید. از موتورتان پیاده شوید و پیاده به سمت علامت روی نقشه تان بروید، اطراف را مورد بررسی قرار دهید. در لب آب یک جسد خواهید یافت. به سمتش بروید و آن را بررسی کنید.

موتورسوار را از موتورش پایین بیاندازید

به سمت موتورتان بدوید و آن موتورسوار را تعقیب کنید. می توانید با ترکیب شلیک به سمتش و نزدیک شدن به موتورش، او را از روی موتور به پایین بیاندازید.

ادامه توضیحات راهنمای Days Gone (ششم)

موتورسوار را دستگیر کنید

در طول کات­سین دستگیری موتورسوار بطور اتوماتیک اتفاق می­افتد.

Out of Nowhere

طبق آنچه در راهنمای Days Gone (ششم) بیان می شود به سمت جایی که Leon همه موادی که از کمپ Tucker دزدیده، را پنهان کرده است، بروید. اینگونه با تحویل دادن کلاه Leon به کمپ Tucker و یا کمپ Copeland میتوانید امتیاز کسب کنید.

وارد گورستان Pioneer شوید

سوار موتور شوید و به سمت علامت روی نقشه بروید. به یک گورستان میرسید، واردش شوید.

مجسمه فرشته را پیدا کنید

پس از ورود به گورستان، بلافاصله به سمت چپ بروید. یک Freaker را خواهید دید که در حال خوردن یک گوزن مرده است. به Freaker نزدیک شوید و او را بکشید.

پشت گوزن مرده، یک دروازه باز خواهید دید، از آنجا وارد شوید و مسیر را دنبال کنید تا به یک مجسمه فرشته برسید.

مخفیگاه مواد Leon را بیابید

به سمت مجسمه، از پله ها بالا بروید، اهرمی که روی زمین جلوی پله ها افتاده را بردارید.

به سمت گورهای سنگی بروید و اولی را باز کنید.  در کنار گور مورد نظر یک نشانگر سفید رنگ وجود دارد، پس از باز کردن گور، مواد را پیدا خواهید کرد.

مواد را به موتور ببندید

با توجه به راهنمای Days Gone (ششم) مواد را با خود به سمت موتورتان ببرید اما مراقب باشید، مجبور خواهید شد که مواد را پایین بگذارید و با Freakerهایی که به سمتتان حمله ور میشوند بجنگید. ابتدا باید همه دشمنانی که به شما نزدیک میشوند را بکشید، سپس میتوانید مواد را به موتورتان ببندید و بروید.

جایی که هلی کوپتر میرود را بررسی کنید

حالا که مواد را به پشت موتورتان بسته اید، وقت آن رسیده است که بروید. اما اول، بهتر است بروید و ببینید که هلی کوپتر به دنبال چه چیزی میگردد. علامت روی نقشه را دنبال کنید تا به هلی کوپتر برسید.

اینکار شما را به ماموریت بعدی که نامش  They’re Not Sleeping است، راهنمایی میکند.

They’re Not Sleeping

 دولت هنوز از بین نرفته است. Nero هنوز اینجاست و آنها در حال مطالعه بر روی Freaker ها هستند. ببینید آنها به دنبال چه چیزی هستند. این قسمت از راهنمای گام به گام به شما کمک میکند تا بر روی پژوهشگران Nero جاسوسی کنید.

پژوهشگران Nero را دنبال کنید

محل پژوهشگران Nero علامتگذاری شده است و حدود ۶۰ متر از شما فاصله دارد. به سمت آنها بروید اما مراقب باشید. اگر آنها شما را ببینند یا به نحوی لو بروید، ماموریتتان شکست میخورد.

با پرتاب سنگ میتوانید یواشکی از کنار اولین محافظ Nero عبور کنید.

هنگامیکه از میان بوته های ضخیم حرکت میکنید، دشمنانی که در نزدیکیتان هستند، شما را نمی بینند.

جاسوسی پژوهشگر Nero

طبق راهنمای Days Gone (ششم) هنگامی که به پژوهشگران Nero نزدیک شدید، پشت پله ها ایستاده و یواشکی به حرف هایشان گوش دهید.

در نهایت پژوهشگران Nero شروع به راه رفتن خواهد کرد. باید آنها را دنبال کنید تا بتوانید بقیه حرف هایشان را بشنوید.

هنگامیکه حرفهای پژوهشگران Nero تمام شد، شما باید به درون همان بوته های ضخیم بازگردید.

به سمت موتورتان برگردید

به سمت موتورتان بروید. با استفاده از نقشه تان یک مسیر طولانی تر برای رسیدن به موتورتان پیدا کنید تا در راه برگشت، کارکنان Nero شما را نبینند.

با بازگشت به موتورتان مرحله They’re Not Sleeping به اتمام میرسد و شما به سوی مرحله Price On Your Head هدایت خواهید شد.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت − هفت =