راهنمای گام به گام بازی The Last Remnant (سی و سه) و توضیحات آن

راهنمای Last Remnant (سی و سه)

در راهنمای مرحله به مرحله بازی Last Remnant (سی و سه) تمام راهنمایی های لازم برای انجام این بازی جذاب توضیح داده شده است و با خواندن آن ی توانید این بازی را با موفقیت به پایان برسانید.

راهنمای Last Remnant (سی و سه)
راهنمای Last Remnant (سی و سه)

این بازی مناسب پلتفرم های ایکس باکس می باشد.

Mt. Vackel

طبق راهنمای Last Remnant (سی و سه) از جایی که در طول مسیر منطقه Mt. Vackel ظاهر شده اید، همانطورکه مسیر گسترش پیدا می کند، به سمت جلو حرکت کنید. مسیری وجود دارد که به سمت راست هدایت می شود اما بن بست است. در نتیجه باید مسیر سمت چپ را انتخاب کنید. اولین دشمنان را خواهید دید، آن ها دو دشمن گرگ مانند هستند. آن ها را شکست داده و به سمت بالای تپه بروید. در آنجا نوع دیگری از موجودات vanargand را در سمت چپ خواهید دید. آن ها را شکست دهید تا بعدا شما را وحشت زده نکنند و پس از آن مسیرتان را ادامه دهید.

زمانی که به بالای تپه رسیدید، مسیر از بین نوعی دره می گذرد و کم کم به سمت پایین هم هدایت می شود. گرگ های بیشتری در اینجا هستند، پس مطمئن شوید که آماده نبرد باشید و تمام گله گرگ ها را در یک زمان از بین ببرید تا پاداش بهتری برای این پیروزی به دست آورید. این ها دشمنان Dondada هستند و در نتیجه از حیوانات vanargand که قبلا با آن ها برخورد داشته اید، متفاوت هستند، اما در این نبرد هم باید از همان استراتژی خشونت آمیزی که در برابر دیگر مخلوقات مورد استفاده قرار می دادید، استفاده کنید. از این هیولاها بگذرید، مسیر به سمت چپ انحنا پیدا می کند و از دومین کوه بالا می رود. هیولاهای بیشتری اینجا هستند، بعلاوه یک نقطه ‘Y’ در مسیر وجود دارد که می توانید از آن به سمت چپ رفته و صندوقچه گنجی را پیدا کنید. این صندوقچه حاوی Mt. Vackel Map می باشد. یک نقطه حفاری نیز در طول دیوار سمت چپ این مسیر وجود دارد.

با توجه به راهنمای Last Remnant (سی و سه) اگر از نقطه ‘Y’ به سمت راست بروید، به سمت کوهستان هدایت خواهید شد، جایی که مسیر مادامی که به سمت چپ می رود، گسترش می یابد. در اینجا دشمنان vanargand وجود دارند که باید شکستشان دهید و پس از آن مسیر را از بین گروه های بیشتر دشمنان در پیش بگیرید. فقط توجه داشته باشید که در بین راه باید همیشه آماده مبارزه باشید، اگرچه باید حواستان باشد که یک نقطه حفاری را در سمت چپ مسیر پیدا کنید، درست کمی قبل از رسیدن به چند دشمن پرنده و در نهایت به بخش بعدی این منطقه خواهید رسید.

در این بخش، شما همچنان به سمت بالای تپه در حال حرکت هستید. هیچ دشمنی در آن نزدیکی وجود ندارد، اما مادامی که مسیر را ادامه دهید به چند دشمن خواهید رسید. پس از آن ها، مسیر به طرف چپ گسترش می یابد، و این در حالی است که شما مسیر سمت راست را ادامه می دهید. به سمت چپ تغییر جهت دهید و قبل از اینکه همچنان به بالا رفتنان در امتداد کوه و مسیر سمت راست ادامه دهید نقطه حفاری را پیدا کرده و از آن استفاده کنید. سه گروه از دشمنان پرنده آنجا هستند، پس آن ها را نیز از پا درآورید.

 طبق راهنمای Last Remnant (سی و سه) پس از نابود کردن هیولاهای پرنده، مسیر را ادامه دهید و به یک سه راهی در مسیر خواهید رسید. راه چپ بن بست است، اگرچه یک صندوقچه گنج هم در آن جا وجود دارد که حاوی Obelisk است، همچنین گروه هایی از دشمنان در اطراف آن نگهبانی می دهند. اگر مسیر سمت راست را ادامه دهید، راه کوه را ادامه خواهید داد، این مسیر -همچنین کمی گسترده تر شده است. یک منقطه حفاری نیز در آن جا وجود دارد، و درست پس از آن با چند دشمن پرنده مواجه خواهید شد. قبل از بررسی نقطه حفاری، آن ها را شکست دهید.

زمانی که به سمت دشمنان و نقطه حفاری حرکت کردید، مسیر را ادامه دهید. همچنان که شما به قسمت سراشیبی صعود می کنید، مسیر باریک تر می شود. آن را ادامه دهید، با هر پرنده ای که در مسیرتان دیدید مبارزه کنید، و صندوقچه گنجی را پیدا خواهید کرد که در بالا قرار دارد. آن را باز کنید تا Rune Ring را پیدا کنید.

پس از پیدا کردن آن صندوقچه گنج، پیشرفتتان را ذخیره کنید. به انتهای راه نزدیک شده اید، اما یک هیولا جلوی پیشرفتتان را گرفته است. باید با او بجنگید، اما قبل از آن، زمین جلویی را بگردید تا نقطه غواصی را پیدا کنید. در اینجا می توانید سنگ معدن قرمز را جمع آوری کنید، اما اگر بتوانید نقاط غواصی بیشتری را ایجاد کنید، اقلام بهتری را نیز پیدا خواهید کرد (کاری که باید در صورت امکان انجام دهید). هروقت که آماده بودید، به سمت سیاه چال بروید تا نبرد را آغاز کنید.

با توجه به راهنمای Last Remnant (سی و سه) این اژدها یک حیوان نادر است و اولین کاری که دوست دارد انجام دهد، مسموم کردم یکی از واحدهای شما با حمله ناحیه ای تند و زننده است که این اصلا خوب نیست. هدف شما در این مبارزه باید این باشد که تا جاییکه می توانید از آسیب ها دور بمانید، در حالی که در غیر اینصورت باید با هرچیزی که در دسترس دارید ضربه بزنید.

زمانی که اژدها را شکست دادید، مسیر را به سمت پایین بروید تا از منطقه خارج شوید و به نقشه جهانی برسید. منطقه Underwalt اکنون به عنوان مقصدی قابل انتخاب ظاهر خواهد شد. البته قبل از بازدید از شهر، مطمئن شوید که تمامی ماموریت های فرعی ای که دوست دارید را تکمیل کرده اید. زمانی که در Underwalt گام بردارید، ماموریت های مشخص از جمله ماموریتی که در آن باید The Fallen را شکست دهید، در دسترس قرار خواهند گرفت، The Fallen رئیس سرسختی است که البته مبارزه با او اختیاری است، و پس از شکست او، به دستاوردهای بسیاری دست خواهید یافت.

ادامه توضیح راهنمای Last Remnant (سی و سه)

Underwalt

اگر تمامی ماموریت های فرعی که می خواستید، تکمیل کرده اید، آماده اید به منطقه Underwalt بروید. خواهید فهمید که این شهر جادویی است اما جای جای آن به راحتی قابل بررسی است. زمانی که در خیابان اصلی شهر ظاهر شدید، به سمت نقشه شهر بروید. مطمئن شوید که در کنار انجمن متوقف شده و با شخصیت کوچکی که در کنار پیشخوان ایستاده صحبت کنید و به خاطر تکمیل وظایفتان در سفرتان به Mt. Vackel، تمامی جوایزتان را دریافت کنید.  این فرد کوچک باعث می شود دفعه بعدی که وارد نقشه جهانی شدید، نقطه The Third Path ظاهر شود، این اتفاق کمی بعد رخ می دهد. فعلا، وارد نقشه شهر شوید و مقصد بعدی در شهر ظاهر خواهد شد. ‘Castellum’ را انتخاب کنید و شاهد فیلم های کوتاهی خواهید بود.

طبق راهنمای Last Remnant (سی و سه) پس از این مجموعه، در اتاق پادشاهی در Castellum خواهید بود. به شما گفته شده که اگر از پورتالی که صورت مادی به خود گرفته است عبور کنید، پاسخ هایی که به دنبالش بودید را پیدا خواهید کرد. قبل از این کار، پیشرفتتان را ذخیره کنید. در سوی دیگر نبردی شکل خواهد گرفت.

راهنمای Last Remnant (سی و سه)
راهنمای Last Remnant (سی و سه)

زمانی که در پورتال گام بردارید، در مکانی ظاهر خواهید شد که برای شما آشنا است. از چند پله بالا روید، سپس از مسیر باریک عبور کنید و از منطقه عریضی که پس از آن قرار دارد هم بگذرید. در منطقه جدیدی ظاهر خواهید شد. از راهرو بگذرید، مکانیزم های کنترل کننده را راه اندازی کنید. نگران این نباشید که گم شوید. کف زمین پایین می رود، دیوارها بلند می شوند و سقف ها پایین می آیند، همه این ها رخ می دهد تا مطمئن شوید در طول مسیر درست در حرکت هستید. خیلی زود به درب بزرگی با نمادهای درخشانی روی دیوار می رسید.

بنا بر راهنمای Last Remnant (سی و سه) از دروازه عبور کنید و مجموعه ای از فیلم های کوتاه به نمایش در می آیند. پس از آن، شما در اتاق پادشاهی در Athlum هستید. وارد نقشه جهانی شوید، The Third Path و Holy Plain به عنوان مقصدهای بعدی ظاهر شده اند. اگر خیلی برای اتمام بازی عجله دارید، باید مقصد دوم را انتخاب کنید. در غیر اینصورت به منطقه The Third Path بروید.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =