معرفی شخصیصت های زن رزیدنت اویل

زن رزیدنت اویل

مجموعه بازی Resident Evil به عنوان مجموعه پرفروش Capcom محسوب می‌شود. به علاوه، این بازی از شهرت بسیاری نیز برخوردار است؛ به طوری که حتی اگر این بازی را شخصاً تجربه نکرده باشید، اما به احتمال خیلی زیاد نام آن را شنیده‌ اید. شخصیت‌های زیادی در این مجموعه بازی حضور دارند. این مقاله قصد دارد تا تمام شخصیت‌های زن این مجموعه را از بهترین به بدترین آن‌ها دسته‌بندی کند.

در این مقاله، این شخصیت‌ها به ترتیب نام برده می‌شوند و همچنین در داخل پرانتز نام اولین بازی یا تنها بازی که در آن حضور داشته‌اند نیز ذکر خواهد شد.

۱- Jill Valentine در Resident Evil 1

Jill Valentine تنها نفر اول این دسته بندی است. او به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی، اولین بار در Resident Evil 1 ظاهر شد. او باید از یک عمارت پر از زامبی و دیگر هیولاهای جهش ‌یافته زنده بیرون می‌آمد. او همچنین مجدداً به عنوان شخصیت اصلی به Resident Evil 3 بازگشت، جایی که در آن، ویروس تقریباً کل شهر Raccoon City را فرا گرفت و Jill مدام تحت تعقیب هیولایی به نام Nemesis بود.

پس از Resident Evil 3، او به BSAA پیوست تا با بیوتروریسم مبارزه کند. Jill در Resident Evil 5 تحت کنترل Wesker درآمد اما بعداً به دست Chris و Sheva آزاد شد.

حقایق جالب در مورد Jill: او دو رگه فرانسوی-ژاپنی است. در طول داستان Resident Evil 3 نمسیس او را به ویروس T آلوده کرد، اما بعدها به وسیله واکسن درمان شد. با این حال، ویروس همچنان در بدن او باقی مانده، اما در حالت خاموش قرار گرفته است. او مهارت زیادی در خنثی ‌سازی بمب و باز کردن قفل‌ها دارد که از این قابلیت خود در Resident Evil 1 و ۳ استفاده می‌کند.

۲- Claire Redfield در Resident Evil 2

Claire Redfield در Resident Evil 2 معرفی شد. او خواهر کوچک‌تر Chris Redfield است. در داستان Resident Evil 2 او برای پیدا کردن Chris به Raccoon City می‌رود، اما خود را درگیر این شیوع می‌کند. او به همراه Leon Kennedy و Sherry Birkin موفق به فرار از Raccoon می‌شود.

سپس به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی، به Resident Evil Code Veronica بازمی‌گردد. در این بازی، او با Chris همراه شده و از پایگاه Umbrella Antarctic پیش از آنکه منفجر شود، فرار می‌کنند. او مجدداً به عنوان شخصیت اصلی در Resident Evil Revelations 2 نیز ظاهر شد، جایی که در آن برای TerraSave کار می‌کرد و از حادثه جزیره Sejm جان سالم به در برد.

حقایق جالب در مورد Claire:  او در اصل قرار بود که در نمونه اولیه Resident Evil 2 یعنی Resident Evil 1.5، شخصیتی با نام Elza Walker باشد. Elza یک دختر دوچرخه ‌سوار بود و مانند Claire در دانشکده درس می‌خواند، اما رابطه‌ای با Chris نداشت. لباس Elza در نسخه بازسازی شده Resident Evil 2، به عنوان لباس DLC برای Claire قرار گرفته بود.

Chris به او نحوه استفاده از سلاح گرم را آموزش داد و همچنین یک چاقوی جنگی به او هدیه داد.

۳- Ada Wong در Resident Evil 2

Ada Wong در کل بازی به عنوان یک جاسوس کار می‌کند. او نحوه جاسوسی را از سازمان تبهکاران در چین آموخت. ممکن است نام واقعی او اصلاً Ada Wong نباشد و فقط از این نام به عنوان یک نام مستعار در بازی استفاده کند. او اولین بار در Resident Evil 2 معرفی شد و به Leon Kennedy در Resident Evil 2، ۴ و ۶ کمک کرد.

حقایق جالب در مورد Ada: گفته می‌شود که او در بحبوحه کمک به Leon، به او علاقه‌مند شده و در طول بازی دو بار او را می‌بوسد (یک بار در Resident Evil 2 و بار دیگر در Resident Evil 6). او اغلب به مشتریانی که برای آن‌ها کار می‌کرد، خیانت می‌کرد.

۴- Rebecca Chambers در Resident Evil 1

Rebecca اولین بار در Resident Evil 1 به عنوان پزشکی در STARS حضور داشت. او در طول بازی به Chris کمک کرد و به همراه او، Jill و Barry Burton از عمارت فرار کرد. او در کنار Billy Coen، شخصیت اصلی داستان Resident Evil 0 بود. پس از اتفاقات Resident Evil 1، او به عنوان یک استاد به کار خود ادامه داد و این موضوع در Resident Evil Vendetta مشخص شد.

حقایق جالب در مورد Rebecca: او یک کودک نابغه بود، از دانشگاه خود با مدرک لیسانس شیمی فارغ‌التحصیل شد و از سن ۱۸ سالگی به STARS پیوست. اگر در Resident Evil 2 جستجویی در اتاق STARS داشته باشید، تصویری از Rebecca در حال بسکتبال بازی کردن، خواهید دید.

۵- Sherry Birkin در Resident Evil 2

Sherry اولین حضور خود را در Resident Evil 2 داشت. او یک دختر ۱۲ ساله بود که در دوران شیوع Raccoon City با Claire Redfield آشنا شد. پدر او آلوده به ویروس G بود و آنقدر به دنبال دخترش گشت تا در نهایت او را نیز آلوده کرد. Claire او را به کمک یک واکسن درمان نمود و این دو به همراه Leon از طریق قطار زیرزمینی از Raccoon City فرار کردند.

علاوه بر این، Sherry در Resident Evil 6 نیز به عنوان یک شخصیت اصلی قابل کنترل در بازی ظاهر شد. او در زمان شیوع ویروس C در چندین نقطه جهان، از جمله چین، به Jake Muller کمک کرد.

حقایق جالب در مورد Sherry: واکسنی که در Resident Evil 2 به Sherry تزریق شد، از جهش وی جلوگیری کرد، اما ویروس همچنان در بدن او باقی ‌ماند و باعث شد که نیمی از توانایی‌های احیا را داشته باشد. والدین او، به تحقیقات خود بیشتر علاقه داشتند، به همین دلیل او را نادیده گرفتند.

۶- Alex Wesker در Resident Evil Revelations 2

Alex Wesker از اصلی‌ترین دشمنان بازی در Resident Evil Revelations 2 بود. او افرادی مانند Claire Redfield و Moira Burton را ربوده و به جزیره Sejm فرستاده بود. در طول بازی با قهرمانان اصلی داستان روبرو می‌شود و در نتیجه حمله BSAA، با شلیک یک پرتابه می‌میرد.

حقایق جالب در مورد Alex: علیرغم اشتراک نام خانوادگی، Alex خواهر خونی Albert Wesker نیست و Wesker نامی است که توسط شرکت Umbrella به آن‌ها داده شده بود. Alex پس از آلوده کردن خود به Uroboros، به شکل جهش ‌یافته‌ای درگذشت. او در Resident Evil 5 نیز با آلوده شدن به Uroboros درگذشت.

۷- Alexia Ashford در Resident Evil Code Veronica

دشمن اصلی در Resident Evil Code Veronica، او خواهر Alfred Ashford است که به عنوان یک محقق در Umbrella کار می‌کرد. او خود را به ویروس T-Veronica آلوده کرد و در وضعیت خواب برودتی قرار گرفت. سپس در جریان وقایع Resident Evil Code Veronica از خواب بیدار شد و در آخرین باس ‌فایت به دست Chris کشته شد.

حقایق جالب در مورد Alexia: آخرین باس ‌فایت Alexia یکی از سخت‌ترین مراحل Resident Evil محسوب می‌شود. در طول این مبارزه، او با شاخک‌های خود به بازیکن ضربه می‌زند و حشراتی را تولید می‌کند که به بازیکن حمله کرده و حملات بازیکن را مختل می‌سازند.

۸- Natalia Korda در Resident Evil Revelations 2

Natalia Korda یکی از شخصیت‌های Resident Evil Revelations 2 بود که بازیکنان می‌توانستند کنترل آن را به دست بگیرند. او در جزیره Sejm با Barry Burton آشنا شد و در طول بازی به او کمک کرد. پس از اتفاقات Revelations 2 او توسط Barry به فرزندی پذیرفته شد. او می‌تواند دشمنان را در طول بازی حس کند.

یک واقعیت جالب در مورد Natalia: یک پایان کاملاً بد برای او وجود دارد که در آن Alex Wesker بدن Natalia را تسخیر می‌کند.

۹- Moira Burton در Resident Evil Revelations 2

Moira نیز مانند Natalia یک شخصیت قابل کنترل در Resident Evil Revelations 2 است. او دختر Barry Burton است که به TerraSave ملحق شد و با Claire Redfield کار کرد. او را به همراه Claire Redfield ربودند و به جزیره‌ای فرستادند که در نهایت از وقایع Revelations 2 جان سالم به در برد.

یک واقعیت جالب در مورد Moira: او از استفاده از اسلحه می‌ترسید و دلیل آن این بود که در سنین کودکی به طور تصادفی به خواهر خود شلیک کرده بود؛ البته خوشبختانه خواهر او از این شلیک جان سالم به در برد.

۱۰- Helena Harper در Resident Evil 6

Helena Harper در Resident Evil 6 یکی از شخصیت‌هایی بود که در زمان عملیات جنگی Leon حضور داشت. او یک خواهر کوچک‌تر داشت که پس از آلوده شدن به ویروس C و تبدیل شدن به یک هیولا درگذشت. Helena با Leon همکاری کرد تا یکی از دشمنان Resident Evil 6 یعنی Derek Simmons را بکشد.

یک واقعیت در مورد Helena: او علیرغم اینکه به عنوان هم ‌دست Simmons کار می‌کرد، از جرایم مرتکب شده توسط Simmons بی‌گناه اعلام شد و به همین خاطر مجرم شناخته نشد.

۱۱- Zoe Baker در Resident Evil 7

زن رزیدنت اویل

Zoe Baker یک شخصیت فرعی در Resident Evil 7: Biohazard است. او درست مثل خانواده‌اش به کپک قارچی آلوده شد. با این حال، توانست در برابر کنترل Eveline مقاومت کند و در طول بازی به Ethan کمک کند. او در نهایت از حوادث بازی از طریق حالتی به نام End of Zoe که در آن درمان شد، جان سالم به در برد.

حقایق جالب در مورد Zoe: در بازی اصلی، بازیکن (در نقش Ethan) می‌تواند انتخاب کند که به جای Mia، Zoe را درمان نماید. دلیل اینکه او می‌توانست در برابر کنترل Eveline مقاومت کند، این بود که با خواندن نامه‌ای به حقیقت Eveline پی برده بود.

۱۲- Sheva در Resident Evil 5 

زن رزیدنت اویل

او برای اولین بار در Resident Evil 5 به عنوان یک قهرمان قابل کنترل حاضر شد. Sheva در شهر متولد شد که اکثر ساکنین آن، از جمله خانواده خود Sheva برای امرار معاش در شرکت Umbrella کار می‌کردند. او به لطف یک مقام دولتی آمریکا، به آمریکا نقل مکان کرد. وی برای مبارزه با بیوتروریسم، به BSAA ملحق شد و در زمان شیوع انگلی در آفریقا به عنوان شریک Chris Redfield کار کرد. او در ادامه، همراه با Chris به مقابله با Albert Wesker خواهد پرداخت.

حقایق جالب در مورد Sheva: در واقع Sheva در دوران کودکی، از یک قتل عام توسط سربازان Umbrella، جان سالم به در برد. او در هنگام ورود به BSAA هشت ماه دوره آموزشی پشت سر گذاشت.

۱۳- Alyssa Ashcroft در Resident Evil Outbreak

زن رزیدنت اویل

Alyssa Ashcroft یک شخصیت قابل کنترل در بازی‌های Resident Evil Outbreak است. او به عنوان یک خبرنگار کار می‌کرد که خود را در میانه شیوع شهر Raccoon City گرفتار دید. وی پس از فرار از Raccoon City، به نوشتن مقالاتی در مورد تجربه خود در زمان شیوع ادامه داد.

یک واقعیت جالب در مورد Alyssa:  اگرچه Alyssa در Resident Evil 7: Biohazard حضور ندارد، اما روزنامه‌هایی را نوشته که شخصیت آن بازی می‌تواند آن را بخواند.

۱۴- Cindy Lennox در Resident Evil Outbreak

زن رزیدنت اویل

Cindy Lennox یک شخصیت قابل کنترل در بازی‌های Resident Evil Outbreak بود. او به عنوان پیشخدمت بار در Raccoon City کار می‌کرد. پس از شروع شیوع در Raccoon City، او توانست به همراه سایر بازماندگان از آن شهر فرار کند.

حقایق جالب در مورد Cindy: توانایی او در بازی، شامل ذخیره و مخلوط گیاهان می‌شود. او شخصیت اصلی سناریوی Wild Things بود. این سناریو در باغ وحش اتفاق افتاد.

۱۵- Yoko Suzuki در Resident Evil Outbreak 

زن رزیدنت اویل

Yoko Suzuki یک شخصیت قابل کنترل در بازی‌های Resident Evil Outbreak است. او کارمند سابق Umbrella بود که در زمان شیوع ویروس در Raccoon City خود را گرفتار دید. او در نهایت، علیه Umbrella شهادت داد و از Raccoon City فرار کرد.

حقایق جالب در مورد Yoko: توانایی او این است که به خاطر کوله‌ پشتی خود بتواند وسایل اضافی را نگه دارد. او شخصیت اصلی سناریوی Below Freezing Point است. این سناریو در همان آزمایشگاه Umbrella در Resident Evil 2 اتفاق می‌افتد.

 

منبع: GamersDecide

امیرمحمد ترابی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 3 =