معرفی و بررسی پورتو باکس

معرفی و بررسی پورتو باکس

معرفی و بررسی پورتو باکس

معرفی و بررسی پورتو باکس

در این مقاله سعی داریم شما را با پورتوباکس مزایا و معایب و همچنین قیمت آن آشنا کنیم واژه باکس کلمه ای است که از تله پورت مشتق شده است و این به این معنی است که این دستگاه اینترنت شما را به کشورهای دیگر متصل می‌کند عملکرد پورتو باکس درست مانند یک مودم است بدین منظور می بایست کابل اینترنت خود را به پورتوباکس متصل کنیم با این کار شما یک خروجی لن از پورتو باکس گرفته که البته با پورتوباکس فقط می توان یک خروجی دریافت نمود .
پورتو باکس یک دستگاه هست که یک عملکرد مانند مودم دارد و چندین عملکرد متفاوت را دارا نمی باشد با اجرای تنظیمات داخلی به شما اجازه اتصال به یک وی پی ان داده می شود اولین بار استفاده از پرتو باکس شما به صورت رایگان می توانید از دستگاه استفاده کنید و سپس باید برای خرید هزینه بپردازید این دستگاه در ایران با قیمت ۵۰۰ هزار تومان در فروشگاه های وسایل های متفاوت فروش می رسد.
اما قیمت واقعی دستگاه ۱۵ دلار یعنی ۳۰۰ هزار تومن می باشد که این قیمت توسط سایت اصلی سازنده دستگاه به انتشار گذاشته شده است این دستگاه توانایی متصل شدن به سرورهای متفاوت را دارد.
پورتوباکس یک تکنولوژی نوین برای اتصال به اینترنت بدون فیلتر است, این دستگاه ساخت کشور آلمان و از تکنولوژی های جدیدی است که با آن میتوانید به یک وی پی ان متصل شده و بدون فیلتر از اینترنت با سرعت بالا استفاده نمایید.
از طریق پورتو باکس می‌توانید به پلتفرم های پلی استیشن ۴ ایکس باکس وان و اپل تی وی به راحتی و بدون استفاده از فیلتر شکن ها و سرعتی بسیار عالی متصل شد . امکانات تلویزیون هایی مثل اپل تی وی و بسیاری از سایت ها در کشور ما به دلیل فیلتر و تحریم غیر قابل دسترسی شده است که با پورتوباکس می توانیم به راحتی به آن دسترسی یافته و از مزاحمت فیلترشکن ها راحت شوید.

معرفی و بررسی پورتو باکس
معرفی و بررسی پورتو باکس

با پورتو باکس اتصال شما به اینترنت نت ۲ تایپ شده و فیلتر های موجود در کشور را دور می زنند به وسیله پرتو باکس چون شما به اینترنت یک کشور دیگر متصل می شوید پس از فیلترهای موجود در کشور راحت شده و با سرعتی بالا و بسیار راحت می توانید لذت بازی ها را کسب نمایید می توانید دستگاه دوستانتان را هم به پورتوباکس متصل کرده و از اینترنت بدون فیلتر و سریع بی نهایت لذت ببرید.
پورتوباکس یک تکنولوژی نوین برای اتصال به اینترنت بدون فیلتر است. ایندستگاه ساخت کشور آلمان و از تکنولوژی های جدید است. اگر شما دانشجو ویا دانش‌آموز هستید و برای انجام تحقیقات خود نیاز به دسترسی به سایت های کشورهای دیگر داشته ولی به دلیل تحریم‌ها را موجود به این سایتها دسترسی ندارید با پرتو باکس دیگر مشکلی نخواهید داشت ومی توانید این تحریم‌ها را دور زده و به سایت ها و شبکه هایی که نیاز دارید دسترسی پیدا کنید.
همه ما از از علاقه مردم ایران به شبکه تلگرام اطلاعات داریم همچنین می دانیم که بسیاری از افراد از طریق تلگرام کسب درآمد می‌کنند این شبکه اجتماعی محبوب در کشور فیلتر شده است اما خیلی ها هنوز هم از تلگرام استفاده میکند با پرتو باکس خیلی سریع به تلگرام متصل شده و از اینترنت با سرعت بالا استفاده کنید با خرید یک دستگاه پورتوباکس چندین نفر می توانند از اینترنت بدون فیلتر و بسیار سریع استفاده کنند زیرا امکان اتصال چند نفر بطور همزمان از دستگاه وجود دارد.

معرفی و بررسی پورتو باکس
معرفی و بررسی پورتو باکس

این بازی قطعا برای کاربران و گیمر ها در کشور ایران بسیار مفید خواهد بود و آنها می‌توانند با مشکل فیلترینگ و سرعت پایین اینترنت در ایران به راحتی مقابله کنند بازی های هیجان انگیز قابل اجرا در پلتفرمهای مختلف را با پرتو باکس با دیگر دوستانتان بازی کنید و لذت هیجان این بازی‌ها Playstation 4 را برای خود و دوستان و خانواده تان چندین برابر کنید با پرتو باکس به یوتیوب بروید و بدون دردسر فیلتر این سایت در کشور هر آنچه که دوست دارید.
فیلم و ویدئوی جدید ببینید به سایت های فیلتر شده با سرعتی بسیار بالا بروید و جدیدترین فیلم های سینمایی را با سرعتی بالا و نامحدود دانلود کنید اطلاعات به روز و جدید را در لحظه از سایت های فیلتر شده را با سرعتی باورنکردنی دریافت کنید جدید ترین عکس های عکاسان حرفه ای را که در سایتهای مختلف قرار میدهند در لحظه و با وضوح و کیفیت بسیار بالا دانلود کنید.

مرکزخرید دات کام

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + چهار =