راهنمای گام به گام بازی هیتمن ۲ (قسمت دوم)

هیتمن 2

یک کارمند سابق در هیتمن ۲ Kronstadt متوجه شده است که سیرا ناکس (Sierra knox) قصد باج دادن دارد. او خودش را به عنوان نماد خوش یمنی مسابقات جا زده است. یک فلامینگوی صورتی، که قصد دارد ناکس را بعد از مسابقه ببیند و اسناد را به او نشان دهد.

هیتمن 2
هیتمن ۲

راهنمای گام به گام بازی هیتمن ۲ (قسمت دوم)

 Miami: The Finish Line (میامی: خط پایان)

هدف شما در بازی هیتمن ۲ روبرت (Robert) و سیرا ناکس (Sierra Knox) است. آنها پدر و دختر هستند. روبرت و سیرا از توسعه دهندگان تکنولوژی روبات در صنعت  Kronstadt هستند. این صنعت نسل بعدی تکنولوژی پیشرفته نظامی را در بازار سیاه رقم زده و سلاح هایی را به فروش می رساند که در درگیری تبهکاران استفاده می شود. روبرت به همراه سیرا که یک نابغه در زمینه مالی و راننده مسابقات است، این فعالیت ها را اداره می کند. آنها باید نابود شوند. شما مامور ۴۷ هستید و الان زمان اجرای ماموریتتان است.

در این ماموریت ۱۸ کمک برای ترور وجود دارد که در طول انجام ماموریت عمل می کنند.

داستان های موجود در این ماموریت به ترتیب زیر است.

 

  1. The New Army
  2. Pretty In Pink
  3. Turbo Charged
  4. The Triumph
  5. The Munchies
  6. A perfect Machine
  7. Intravenous

 

ارتش جدید (The New Army)

روبرت ناکس (Robert Knox) یک برنامه روباتیک شناس جدید دارد که با استفاده از آن می تواند با تشخیص چهره هدف ها را شناسایی کند.در این داستان، شما خود را به جای تد مندز (Ted Mendez) جا می زنید که او مشاور دفاعی ارتش ایالات متحده آمریکا است. او قرار است در یک همایش تکنولوژی خصوصی شرکت کند.

بعد از اینکه در ورودی مسابقه قرار گرفتید، به چپ رفته و از پله ها پایین روید و از تونلی که به یک موزه می رسد رد شوید. شما یک دولفین فواره دار و درکنارش مردی که لباس نظامی پوشیده است را می بینید. او تد مندز است.

مندز را در حالیکه به طرف آب می رود و تلفنی با کسی صحبت می کند دنبال کنید. به مکالمه تلفنی اش گوش دهید تا داستان را شروع کنید. بعد از اینکه صحبت تلفنی اش تمام شد، او را دنبال کنید تا وقتی که برای سیگار کشیدن می ایستد.

وقتی شروع به سیگار کشیدن می کند، او را بزنید و لباس هایش را بردارید. بدنش را به داخل ماشین رنده نجاری که در ملک خصوصی پشت سرتان است ببرید.

حالا شما تبدیل به مندز شده اید. به موزه برگردید و به قسمت پذیرش که در داخل است بروید. او به شما می گوید که از پله ها ی سمت راستتان بالا بروید. طبق گفته ی او عمل کنید. در بالای پله ها با یکی از کارمندان مواجه می شوید که او شما را به همایش تکنولوژی می برد.

بعد از اینکه وارد همایش شدید، داستان ارتش جدید (The New Army) کامل خواهد شد. حواستان به همایش باشد و باید تکنولوژی سریع روبات را امتحان کنید. بعد از اینکه صحبت های ناکس (Knox) تمام شد، پشت سرش به طرف آزمایشگاه بروید. در آزمایشگاه عکسی از ناکس را روی دیوار سمت راستتان می بینید. عکس را بردارید و به سالن همایش برگردید.

یک همایش دیگر درمورد تکنولوژی آزمایشگاه درخواست کنید. با ناکس تماس می گیرند که بیاید. بعد از اینکه ناکس داخل آمد، به شما یاد می دهد که روبات را امتحان کنید درحالیکه خودش روبه روی روبات ایستاده است. در اینجا روبات، ناکس را سریع می کشد.

حالا شما بی سروصدا می توانید محل را ترک کنید درحالیکه روبرت ناکس نابود می شود.

 

زیبای صورتی (Pretty in Pink)

یک کارمند سابق در هیتمن ۲ Kronstadt متوجه شده است که سیرا ناکس (Sierra knox) قصد باج دادن دارد. او خودش را به عنوان نماد خوش یمنی مسابقات جا زده است. یک فلامینگوی صورتی، که قصد دارد ناکس را بعد از مسابقه ببیند و اسناد را به او نشان دهد. در این داستان، شما خودتان را به جای فلامینگو جا می زنید و ناکس را ملاقات می کنید. شما هستید که تصمیم می گیرید چه کاری را انجام دهید.

وقتی که وارد محوطه مسابقه شدید، سریع به چپ و به پایین پله ها بروید که به موزه منتهی می شود. وارد موزه شوید و در آن اطراف بگردید. از اولین علامت پارکینگ رد شوید و اطراف ساختمان را نگاه کنید تا دومین علامت پارکینگ را ببینید.

از پله ها پایین روید. نزدیک یک ماشین خرید و فروش یک فلامینگو را می بینید که در حال صحبت کردن با تلفن است. به صحبت هایش گوش دهید. بعد از اینکه قطع کرد، به او نزدیک شوید. او از شما میخواهد کلیدهایش را از کسی که روی زمین افتاده بگیرید.

از کریدور عبور کنید و کلیدها را که نزدیک مرد زخمی است بردارید. به طرف فلامینگو برگردید و کلیدهای ماشینش را به او بدهید. به دنبال او تا ماشینش بروید. او اسناد محکومیت برمی دارد.

وقتی که به طرف ماشین ها برگشت، او را بزنید، لباسش را بردارید و بدنش را در سطل آشغالی در گاراژ بیندازید. سپس از پله هایی که از آن آمدید بالا بروید.

وقتی به بالای پله ها می رسید، از میان چمن ها عبور کنید تا دو محافظ امنیتی را ببینید. از آنها رد شوید به سمت چپ بروید. یک تونل در آنجا است. از پشت سر محافظان رد شوید و داخل تونل بروید.

وقتی که به طرف دیگر آمدید، یک هتل کوچک صورتی می بینید. به آنجا بروید و اسناد را به محافظ نشان دهید. او به شما اجازه ورود می دهد و به شما می گوید که خانم ناکس تا چند لحظه دیگر می آید. در اینجا داستان زیبای صورتی (Pretty in Pink) کامل می شود.

وقتی که ناکس وارد می شود، خود را به او برسانید. او شروع به صحبت با شما می کند. او را تا سالن ملاقات با ون دنبال کنید و وقتی که از شما خواست، اسناد را به او بدهید.

وقتی که به طرف آسانسور می رود تا اسناد را بسوزاند، به او لگد بزنید. او به پایین سقوط می کند و می میرد. شما حالا می توانید بی سروصدا محل را ترک کنید.

Turbo charged (توربو شارژ)

روبرت ناکس یک ماشین مسابقه ای را در هیتمن ۲ که ورژن اصلی kronstadt است برای نمایش در موزه دارد. اگر اتفاقی برای ماشینش بیفتد، مهندسانی که برایش کار می کنند به سرعت با او تماس می گیرند. در این ماموریت، شما خود را به جای یکی از مهندسان Kronstadt جا می زنید و ماشینش را به عمد خراب می کنید. شما حتی می توانید آن را منفجر کنید.

بعد از اینکه وارد محوطه مسابقه شدید، به سمت چپ رفته و از داخل تونلی که به موزه منتهی می شود عبور کنید. به داخل موزه وارد شوید. بعد از وارد شدن، به طرف میز کمکی رفته و به انتهای سالن جایی که ماشین مسابقه در آنجاست قدم بردارید. نزدیک ماشین، دو کارمند را میبینید. به صحبت هایشان گوش کنید.

اگر مقابل ماشین بودید، به چپ بروید. آنجا محوطه ی مخصوص کارمندان است. به گوشه سمت راست نگاه کنید. یک لباس مهندسی را می بینید که می توانید آن را بپوشید.

هیتمن 2
هیتمن ۲

بچرخید و به طرف ماشین برگردید. اگر ماشین در مقابلتان بود پس باید قسمت ورودی کارمندان را در سمت راستتان ببینید که یک محافظ امنیتی هم در آنجا ایستاده است. از کنار محافظ رد شوید و به سمت راست بروید و از دری که در انتهای سالن است رد شوید. قفسه ای را میبینید که یک آچار پیچ گوشتی روی یکی از طبقات آن قرار دارد. آن را بردارید.

به طرف ماشین برگردید و از پشت سمت راست ماشین حرکت کنید. به طرف چپ بروید. از دری که در سمت راستتان است رد شوید.  وارد انباری/گاراژ می شوید.

بعد از وارد شدن به گاراژ، اول به سمت چپ و سپس به سمت راست و به طرف قفسه بروید. روی یکی از طبقات قفسه، مقداری اوکتان منفجرشونده پیدا می کنید. آن را بردارید و پنهانش کنید. حالا دوباره به نزدیک ماشین برگردید.

پشت ماشین را با آچارپیچ گوشتی خراب کنید و سپس اوکتان منفجر شونده را داخل موتور قرار دهید. در اینجا داستان Turbo Charged (توربو شارژ) کامل می شود.

یکی از مهندسان متوجه می شود که ماشین کار نمی کند. بنابراین شما به عنوان مهندس سعی می کنید که آن را راه بیندازید. بعد از اینکه استارت زدنتان بی فایده بود، او با روبرت ناکس تماس می گیرد تا بیاید و ماشین را چک کند. داخل ماشین بنشینید تا ناکس بیاید.

وقتی که او می آید شروع به استارت زدن ماشین می کند. در سومین استارت زدن، موتور منفجر می شود و ناکس می میرد. بعد از اینکه ماشین منفجر شد از اطراف ماشین دور شده و با سرعت آنجا را ترک کنید. 

 

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 − چهار =