چگونگی آپدیت کردن بازی های ایکس باکس وان

چگونگی آپدیت کردن بازی های ایکس باکس وان

بخشی از بازی های مربوط به دستگاه های ایکس باکس وان آپدیت آن ها می باشد و پیش می آید. بعضی بازی های زیادی هستند که نیاز به آپدیت های دارند که زمان را صرف خویش می کند. اگر جزء کسانی هستید که می خواهید بازی های ایکس باکس وان را به صورت آنلاین داشته باشید باید همیشه آن ها را آپدیت کنید.

آپدیت یا به روزرسانی را می توان برای بازی های که فقط دارای بخش تک نفره یا غیرآنلاین هست استفاده کرد زیرا در بازی های که باگ و یکسری مشکلات این قبیلی وجود دارد فقط با آپدیت حل می شود.یا اگر می خواهید Photo mode یا دیگر مراحل را به بازی اضافه کنید فقط و فقط با آپدیت کردن امکان پذیر می شود.

اجرای بازی در xbox one با آپدیت کردن

یکی از نکاتی که برای کنسول ایکس باکس وان باید در نظر گرفت قابلیت اجرای بازی ها با آپدیت کردن آن ها می باشد. اگر چنانچه بازی های کنسول ایکس باکس وان را آپدیت نکنید نمی توانید بازی هایش را اجرا و استفاده کنید. برای استفاده از برخی از بازی ها باید حتما قسمت کوچکی از بازی را آپدیت کنید تا بتوانید آن را اجرا کنید.

آنچه که لازم است بدانید این است که سعی کنید که بازی های خود را همواره آپدیت کرده تا بتوانید از آن ها به خوبی استفاده کنید. اگر نمی دانید که چگونه باید بازی تان را دانلود کنید یا در اجرای مراحل آپدیت بازی دچار مشکل شده اید حال به توضیحاتی که در ادامه می گوییم توجه کنید.

 

چگونگی آپدیت کردن بازی های ایکس باکس وان
اجرای بازی در xbox one با آپدیت کردن

برای آپدیت کردن بازی شما باید بازی را دانلود کنید، لازم است که کنسول تان را وصل اینترنت کنید. پیش پا افتاده ترین راه برای وصل به اینترنت استفاده کردن از کابل LAN می باشد که آن را به مودم وصل کنید.اما اگر احتمال می رود مودم شما فقط بتواند به وایرلس متصل شود یا فاصله اش تا کنسول کم نیست در این صورت می توانید از یک وای فای کمک بگیرید و با استفاده از آن به اینترنت متصل شوید.

تنظیمات مربوط به اتصال اینترنت در کنسول ایکس باکس وان

برای شروع دکمه Home را که روی دسته بازی می باشد بفشارید. دکمه Home دکمه ای بزرگ است که لگوی XBox روی آن قرار دارد و معمولا نورانی می باشد، بعد یک منو برای شما باز می شود که باید با فشار دادن زیاد دکمه RB تنظیمات برایتان آورده شود.

حالا از میان گزینه ها، گزینه setting را انتخاب کرده یا از طریق فشردن A تنظیمات را بیاورید. حالا از قسمت تنظیمات Network را انتخاب کنید و به قسمت set up wireless network شبکه دلخواه را برگزینید و با زدن پسوردتان به آن وصل شوید. اگر کنسول ایکس باکس به اینترنت متصل باشد دیگر اشتراک گلد و sign in شدن با حساب را نمی خواهید.

مشکل وصل شدن با حساب ایکس باکس لایو

معمولا وارد شدن با حساب ایکس باکس لایو در کشورمان و بعضا کشورهای اروپای شرقی و خاورمیانه بدون مشکل نیست. برای اینکه این مشکل حل شود باید در قسمت تنظیمات Network روی Advanced Setting بروید و در منوی جدیدی که روبرویتان ظاهر شده روی DNS Setting بروید.
معمولا تنظیمات DNS روی اتوماتیک قرار گرفته که شما باید روی گزینه Manual بروید و تنظیمات دستی را انتخاب کنید.

با وارد کردن عدد ۱۰۰/۱۲۲/۲۲/۱۷۸ در کادر Primary DNS و پر نکردن Secondary DNS تنظیمات شما ذخیره می شود و می توانید sign in شوید. اگر چنانچه با وارد کردن عدد بالا باز هم مشکل تان حل نشد در قسمت Primary DNS عدد ۲۶/۲۲۶/۵۵/۱۸۵ را وارد و در قسمت secondary DNS عدد ۲۵/۲۲۵/۵۵/۱۸۵ را وارد کنید.

آپدیت شدن بازی با اجرای آن

یکی از روش های آپدیت شدن یک بازی در کنسول ایکس باکس وان اجرای آن در زمان متصل بودن به اینترنت می باشد. برای شروع دیسک بازی را در درون کنسول قرار دهید و در صورت باز نشدن اتوماتیک آن را انتخاب کنید تا اجرا گردد. در صورتی که بازی دیجیتالی باشد حجم بازی تان روی دستگاه مشخص است و کافی است روی Update بزنید تا بازی به روزرسانی شود. اگر پیغامی برای شما نیامد پس قبلا کاملا آپدیت گردیده است.

چگونگی آپدیت کردن بازی های ایکس باکس وان
آپدیت شدن بازی با اجرای آن

آپدیت شدن بازی بدون اجرای آن

اگر بازی را اجرا نمی کنید یا به هر دلیلی نمی توان آن را اجرا کرد برای آپدیت کردن بازی به قسمت Library بروید و با زدن دکمه Home و انتخاب My Apps Game (برنامه ها و بازی های من) همه را ببنید. (see all) ،حال روی Uapdate بزنید هر چند که کمی زمان می برد که بازی ها باز شود اما هر برنامه و بازی که در کنسول وجود دارد آپدیتی دارد.

حالا بازی های مورد نظر را انتخاب کرده و روی Update بروید. این راه بر خلاف آپدیت شدن بازی با اجرای آن نمی توانید حجم بازی را مشاهده نمود.

کنترل روند آپدیت در کنسول ایکس باکس وان

اگر آپدیت شروع شده و می خواهید روند آپدیت شدن و پیشرفت آن را ببینید باید به لیست دانلود شدن (Quenue) رفته و در قسمت Updates، Library را مشاهده کنید.

متوقف کردن آپدیت بازی ها در کنسول ایکس باکس وان

اگر مایل نیستید که بازی آپدیت شود (در حالی که بازی در حال آپدیت شدن است.) دکمه menu را که روی دسته قرار دارد بفشارید و در منوی Pause Updating یا متوقف شدن آپدیت را بزنید. با گفتن این مطلب متوجه می شویم که چگونه به راحتی می توانیم بازی ها را برای کنسول ایکس باکس وان آپدیت کنیم.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − یک =