بهترین اسب ها در بازی Red Dead Redemption 2

اسب سواری یکی از جذاب ترین بخش بازی Red Dead Redemption 2 می باشد. اسب­ ها در این بازی اهمیت زیادی دارند. نه تنها Arthur Morgan با اسب­ ها پیوند عاطفی برقرار می­ کند، بلکه می­ توانید یال های آن ها را شانه بزنید و به آن ها غذا دهید. هم چنین وجود آن ها یک دلیل مهم دیگر نیز دارد. شما با آن ها می توانید در دنیای وسیع Red Dead Redemption 2 سفر کنید. در ادامه با نحوه پیدا کردن بهترین اسب ها در بازی Red Dead Redemption 2 همراه ما باشید.

شما می ­توانید با استفاده از اسب به سوی اهداف ماموریت تان بروید، هنگامی که سوار بر اسب هستید به دشمنانتان شلیک کنید و شاید گاهی اوقات با درخت­ ها برخورد کنید. با اینکه همه اسب ها دوست داشتنی هستند اما در این بازی باید آن هایی را انتخاب کنیم که عملکرد بهتری دارند.

اصطبل­ ها را باز کنید

اسب ها در بازی Red Dead Redemption 2

برای خرید اسب­ ها، ابتدا باید اصطبل­ ها را باز کنید. شما می ­توانید پس از اتمام ماموریت Exit Pursued by a Bruised Ego در فصل دوم، این کار را انجام دهید. وقتی که ماموریت تان به پایان رسید، تعدادی گزینه جهت انتخاب اسب خواهید داشت. این گزینه ­ها شامل توانایی شخصی سازی اسب، خرید اسب های اضافی و خرید خوراکی جهت سالم نگه داشتن اسبتان، است. در طول جریان بازی، بهتر است که گاهی به اصطبل­ هایتان سر بزنید و از وضعیت سلامتی اسب­ ها آگاه شوید.

در اصطبل ­ها شما می­ توانید اسب­ هایتان را بفروشید و از این راه پول دربیاورید. اگرچه بسیاری از آن ها را به قیمت بالا نمی خرند، اما می ­توانید آن ها را جمع کنید و سپس به قیمت بالاتر بفروشید. پس اگر به پول نیاز داشتید، می توانید اسب­ های وحشی را بفروشید.

انواع اسب ها

اسب ها در بازی Red Dead Redemption 2

۱۹ نژاد مختلف اسب در این بازی وجود دارد، اما به غیر از ویژگی های ظاهری، شما باید به نحوه کنترل آن ها نیز اهمیت دهید. شما در طول ماجراجویی تان، با چهار نوع اسب مختلف مواجه خواهید شد که آن ها را براساس نحوه کنترل رتبه بندی کرده­ ایم.

سطح استاندارد (Standard handling)

به طور معمول به این اسب­ ها میان ­رده گفته می­ شود. اما از نظر قیمت و کارایی تفاوت زیادی دارند. در اکثر موارد، اسب­ های سطح استاندارد به طور کلی قوی هستند.

سطح مسابقه­ ای (Race handling)

همان طور که از نام آن پیداست، این ها سریع ترین اسب­ هایی هستند که می توانید پیدا کنید. آن ها بسیار سریع حرکت می­ کنند و به همین دلیل امکان آسیب رسیدن به آن ها بیشتر است. هیچ گاه گول قیمت ارزان این اسب­ ها را نخورید. اسب های مسابقه­ ای جالب به نظر می­ رسند، اما با توجه به آمارشان، بدترین نوع اسب های این بازی محسوب می شوند.

سطح سنگین وزن (Heavy handling)

عموما از این نوع اسب­ ها برای کشیدن کالسکه و کاروان استفاده می­ شود. اسب­ های سنگین ­وزن به طور طبیعی حجیم ­تر و کندتر هستند اما آسیب کمتری نیز به آن ها وارد خواهد شد. آن ها همانند تانک ضدگلوله هستند اما این موضوع زمانی که می خواهید سریع تر حرکت کنید، می­ تواند آزاردهنده باشد.

سطح برتر (Elite handling)

آن ها بهترین اسب های بازی محسوب می شوند. آن ها از سطح سلامتی و استقامت خوبی برخوردارند، به همین علت اسب­ های سریع و قدرتمندی هستند. اسب­ های سطح برتر، کمیاب هستند و قیمت بسیار بالایی دارند.

هر اسب دارای رده بندی میزان سرعت و شتاب است و می توان آن را تا یک نقطه خاص ارتقا داد. هر چقدر که سطح سلامتی و استقامت افزایش یابد، میزان پیوند شما با اسب نیز بیشتر خواهد شد. هنگام انتخاب اسب مهم ترین مسئله، سطح کنترل آن است.

صادقانه می ­گوییم که تصمیم گیری بر سر انتخاب بین اسب­ های مسابقه ­ای و اسب­ های سنگین­ وزن سخت است (مگر آن که پول زیادی داشته باشید). خیلی بعید است که در طول بازی اسبتان به ضرب گلوله کشته شود پس به اسب سنگین­ وزن نیاز نخواهید داشت(در طول ۶۰ ساعت بازی تنها یک بار چنین اتفاقی افتاد) و فقط اگر همیشه خوراکی محرک اسب داشته باشید، خرید اسب های مسابقه ­ای منطقی به نظر می رسد. شما بازی را با یک اسب استاندارد شروع می­ کنید و به زودی آن­ را با یک اسب استاندارد دیگر که می­ توانید آن را نامگذاری کنید، جایگزین خواهید کرد. به شما توصیه می ­کنیم تا زمانی که بتوانید یک اسب برتر بخرید، در ادامه از همین اسب استفاده کنید و آن را ارتقاء دهید.

اگر با کنترل یک اسب استاندارد مشکل دارید (به طور مکرر با اجسام برخورد می­ کنید)، بهتر است که یک اسب سنگین ­وزن بخرید. شما می ­توانید قبل از خرید، یک اسب سنگین ­وزن را از کالسکه بدزدید و آن را امتحان کنید. اگر عادت کرده ­اید که شر به پا کنید، بهتر است که برای فرار سریع یک اسب مسابقه ای بخرید. اما به طور عمومی، به نظر ما تغییر اسب استاندارد به اسب برتر، برای بازی مناسب­ تر است.

برای خودتان یک اسب برتر بخرید

اسب ها در بازی Red Dead Redemption 2
یک اسب برتر بخرید

بهترین شانس شما برای خرید یک اسب عالی، بازدید از اصطبل ­های اطراف است. شما می ­توانید با نگاه به نقشه، اصطبل­ های اطراف شهر را پیدا کنید. آن ها با علامت نعل اسب روی نقشه مشخص شده ­اند. در شهرهای بزرگ تر، شانس بیشتری برای پیدا کردن اسب­ های بهتر خواهید داشت. این بدان معناست که شهرهای صنعتی مانند Saint Denis به طور معمول اسب ­های بهتری نسبت به شهرهای دیگر مانند Rhodes یا Valentine، دارند. توجه داشته باشید که با خرید اسب­ ها، پس از چند روز در بازی، پولتان برمی گردد. پس بهتر است بیشتر بازی کنید. اسب ­های سنگین­ وزن به طور متوسط ۱۰۰۰ دلار یا بیشتر هزینه دارند، اما به دست آوردن این مقدار پول در Red Dead Redemption 2 کمی زمان بر است. شما باید تا فصل سه یا چهار صبر کنید تا بتوانید چنین خریدی انجام دهید.

اسب اصلی

اسب ها در بازی Red Dead Redemption 2
اسب اصلی شما

شما می ­توانید تعداد زیادی اسب داشته باشید، اما فقط یکی از آن ها می ­توانند اسب اصلی شما باشند. با قرار دادن زین روی اسب می­ توانید آن را به عنوان اسب اصلیتان انتخاب کنید. اگر اسبتان بمیرد و یا یک اسب جدید پیدا کنید، می ­توانید به راحتی با گذاشتن زین روی اسب جدید، آن را به اسب اصلی تبدیل کنید. اسب اصلی روی نقشه­ با علامت یک اسب زین­ دار مشخص می­ شود.­

شما می توانید اسب­ های وحشی را اهلی کنید

اسب ها در بازی Red Dead Redemption 2
اسب های وحشی را اهلی کنید

در طول بازی با اسب­ های وحشی که معمولا در گروه های کوچک کنار هم قرار دارند، مواجه خواهید شد. اگر شانس یارتان باشد به جای اینکه ۱۰۰۰ دلار یا بیشتر، پول خرج کنید، می­ توانید از میان اسب های وحشی، یک اسب برتر پیدا کنید. پیدا کردن یک اسب برتر نادر است اما غیرممکن نیست. برای مشاهده آمار اسب، دوربین دو­چشمی خود را بردارید و از فاصله دور روی آن زوم کنید. برای نمایش دادن آمار دکمه R1/RB را فشار دهید و سپس برای پاک کردن آمار دوباره همان دکمه را بزنید. با اینکار می توانید همان گونه که آمار را در اصطبل­ ها می­ بینید، در اینجا نیز ببینید.

البته هنگام نزدیک شدن به اسب­ های وحشی مراقب باشید. اگر بیش از حد سر و صدا کنید و یا سریع به آن ها نزدیک شوید، طوفان به پا خواهد شد. بهتر است هنگام ردیابی دکمه Triangle/Y را فشار دهید. هنگامی که سوار یک اسب وحشی شدید، چند ثانیه طول می­ کشد تا رام شود. پس از رام شدن، می­ توانید زین رویش بگذارید و یا سوار بر آن به سوی اصطبل بروید، در آنجا نیز می­ توانید آن را بفروشید و یا از آن نگهداری کنید.

هم چنین می­ توانید از مسافران اسب بدزدید، اما نمی ­توانید زین خود را روی آن اسب ­ها بگذارید. بلکه برای آن که بتوانید صاحبش شوید، باید آن را به اصطبل خود ببرید.

اسب­ ها را بیش از حد عوض نکنید

همانطور که در ابتدا گفتیم، پیوند عاطفی بین Arthur و اسبش یک چیز واقعی است که باعث تغییر محسوس در گیم ­پلی می ­شود. تنها راه ایجاد پیوند عاطفی سوار شدن بر اسب به طور مداوم است. با ایجاد پیوند عاطفی، سلامتی و استقامت اسبتان افزایش پیدا می­ کند. با ایجاد پیوند عاطفی امکان دارد که یک اسب استاندارد بهتر از یک اسب برتر جدید باشد. پس هنگامی که یک اسب جدید می­ بینید، این موضوع را به یاد بیاورید.

برای عملکرد بهتر، تجهیزات سوارکاری را مدیریت کنید

اسب ها در بازی Red Dead Redemption 2
تجهیزات سوارکاری

با ارتقا تجهیزات سوارکاری، می­ توانید اسب­ ها را ارتقا دهید. شما می ­توانید در اصطبل شش نوع مختلف تجهیزات سوارکاری خریداری کنید، که سه مورد از آن ها باعث ارتقای گیم ­پلی می­ شوند. یادتان باشد برای آن که بتوانید فهرست تجهیزات را ببینید، حتما باید اسبتان را به درون اصطبل بیاورید.

زین­ ها

خرید زین ­های بهتر باعث افزایش سطح استقامت می­ شود و افزایش سطح استقامت باعث بهبود سطح سلامتی خواهد شد. در هنگام خرید زین جهت افزایش سطح استقامت و سلامتی، گزینه “Improved” را انتخاب نمایید.

کیف زین

خرید کیف زین بهتر باعث افزایش فضا برای لباس، کلاه  و ماسک می­ شود.

رکاب اسب

خرید رکاب باعث افزایش سرعت و شتاب اسب خواهد شد. به آمارهای اولیه اسبتان نگاه کنید. با خرید رکاب ­های بهتر، بخش های خاکستری گزینه سرعت اسب، افزایش خواهد یافت.

خرید شاخ، پتو و کیسه خواب صرفا خریدهای تزئینی محسوب می شوند، اما خرید تجهیزات سوارکاری برای اسبتان مهم تر است.

سیما حسینی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − هشت =