بهترین بازی‌های مسابقه‌ای پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان

بهترین بازی های مسابقه ای

اگر یکی از طرفداران بهترین بازی های مسابقه ای هستید، با انتخابتان خود را نابود خواهید کرد. بازی‌هایی مانند GT Sport و DIRT Rally طیف گسترده‌ای از ماشین‌ها را به شما ارائه می‌دهند و اکنون تمرکز بیشتری بر بازی‌های آنلاین مسابقه‌ای گذاشته‌اند، در حالیکه با انجام بازی‌هایی مانند Forza Horizon 4، مسیری برای بازیکنانی در دسترس قرار می‌گیرد که گاهی به این نوع بازی‌ها سری می‌زنند.

تمام بازی‌های مسابقه‌ای عالی به نظر می‌رسند. سخت‌افزارها در طول دو یا سه سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته‌اند و دستگاه‌هایی مانند ایکس باکس وان و پلی‌استیشن پرو می‌توانند محتوا را با کیفیت ۴K و HDR عرضه کنند و حتی اگر تلویزیون مناسبی داشته باشید هر دو این کیفیت‌ها را در اختیار شما خواهند گذاشت. با انجام تنظیمات مناسب و درست، می‌توانید گرافیک‌های واقعی و کنترل ماشینی را امتحان کنید که احتمالاً قبلاً هرگز ندیده‌اید و همچنین به‌روزرسانی مداوم به این معنا است که مقدار محتوای ارائه شده بهتر و بهتر خواهد شد. اگر بازیکن رقابتی هستید یا می‌خواهید عملکرد خود را بهبود دهید، باید روی یکی از بهترین بازی‌هایی که می‌توانید امسال بخرید سرمایه‌گذاری کنید.

پس، خرید کدام یک از بازی‌های مسابقه‌ای بهتر است؟ ما این کار را برای شما انجام داده و لیستی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای که در حال حاضر می‌توانید خریداری کنید را برای شما آماده کرده‌ایم. فرقی نمی‌کند چه دستگاه یا چه کنترلری داشته باشید، ما تمام بازی‌های کنسول‌های مختلف را جمع‌آوری کرده‌ایم. از آن گذشته، قرار است اطلاعاتی از بهترین بازی‌های مسابقه آینده هم به دست آورید. پس آماده باشید!

GT Sport (پلی‌استیشن ۴)

بهترین بازی های مسابقه ای
GT Sport

زمانی که اولین بار بازی Gran Turismo Sport عرضه شد، خوب به نظر می‌ رسید، ولی عالی نبود. ماشین‌ها و محتوای بازی تک نفره بهتری هم می‌توانست ارائه شود، مقدار واقعی کارهایی که می‌ توانستید در بازی انجام دهید بسیار کم بود. چند ماه گذشت و به‌روزرسانی‌های رایگان بسیاری برای این بازی عرضه شد و GT Sport به یکی از بهترین و وسیع‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای تبدیل شد. لیست ماشین‌ها و مسیرها رشد کردند؛ برای مثال، یک ماه بعد ماشین Lewis Hamilton’s 2017 F1 و یک مسیر جدید به بازی اضافه شد.

این موضوع خیره‌ کننده است. اگر پلی‌ استیشن ۴ پرو با کیفیت ۴K دارید و تلویزیون شما از HDR پشتیبانی می‌ کند، بازی Gran Turismo Sport بهترین گرافیکی که تاکنون دیده‌ اید را به شما ارائه خواهد کرد. بازی با رایانه شخصی را کنار بگذارید. این بازی همچنین جذاب‌ترین تجربه رانندگی را هم بهبود بخشیده، زیرا بازی قابلیت پشتیبانی از هدست پلی‌استیشن واقعیت مجازی را دارد. این ویژگی را با چرخ ها و پدال‌های بازی همراه کنید، آماده باشید که یک تجربه باورنکردنی داشته باشید.

کنترل بازی نیز تغییر کرده است، با وجود مدل جدیدی تایر، گویی در حال انجام بازی‌هایی مانند Assetto Corsa و Project Cars 2 هستید. برخلاف سایر بازی‌ها، تمرکزی عالی بر بازی چند نفره قرار گرفته است، پس اگر بازی مسابقه‌ای آنلاین خوبی می‌خواهید، آماده بازی با ماشین‌های مورد علاقه خود باشید، یک فروم در بازی وجود دارد که بهترین رانندگی شما را نشان می‌دهد. اگر پلی‌استیشن ۴ دارید و عاشق ماشین‌ها هستید، حتماً باید این بازی را امتحان کنید و اگر پلی‌استیشن ۴ پرو دارید، پس اصلاً حتی لحظه‌ای هم درنگ نکنید.

Need for Speed Heat (چند پلتفرمی)

بهترین بازی های مسابقه ای
Need for Speed Heat

Heat آخرین بازی از فرانشیز Need for Speed است و ساختار آشنایی دارد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در دنیای مسابقات، مسابقات جاده‌ای غیرقانونی و تعقیب و گریز پلیسی بازی کنند. این بازی با کیفیت ۴K خیره‌کننده است و نقشه سبک میامی واقعاً جذاب است و همچنین مسیرهای قدیمی را به بازیکن ارائه داده است. چیزی که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده ماشین‌های عظیم ۱۲۰ پلاس، ترکیب درستی از وسایل، کلاسیک بودن، روی‌ای معاصر و کارت‌های وحشی بازی است، همه این بازی‌ها قابلیت ارتقاء به درجه عالی را دارند. مسابقات خیابانی بسیار چالش‌برانگیز هستند، اما سختی اصلی زمانی ایجاد می‌شود که شما در تعقیب و گریز پلیسی گیر می‌افتید.

عاقلانه بازی را کنترل کنید و خواهید دید که بازی بسیار جذاب و متعادل می‌شود، اما امتیازاتی هم ارائه می‌شوند که بازی را برای شما آسان می‌کنند، مانند Auto-Drifting، که بعضی از قسمت‌های جذاب رانندگی سیم را انجام می‌دهد، هرچند که با توجه به بینندگان بسیار زیاد این بازی، وجود چنین ویژگی اصلاً جای تعجب ندارد. یک داستان مقام گیری نامنظم وجود دارد که تمام مسابقات بر اساس آن ساخته می‌شوند. به‌طورکلی، این بازی یک مسابقه خیابانی خالص است که سرگرمی بسیاری را به همراه دارد.

Grid (چند پلتفرمی)

بهترین بازی های مسابقه ای
Grid

مجموعه TOCA، مجموعه بسیار بزرگی بود که در اواخر دهه ۱۹۹۰ عرصه شد. مجموعه Codemasters بر مسابقات اتومبیلرانی تورهای کلاسیک متمرکز بود و ساعات بی‌شماری از خاطرات را برای بازیکن به همراه داشت.

Grid یکی از زیرمجموعه‌های فرانشیز دستگاه قدرتمند PlayStation One است. در این بازی به‌راحتی نمی‌توانید یک مسابقه‌دهنده NFS مانند باشید، چالش‌های GT مانند بسیاری در انتظار شما هستند و بازی به نظر بسیار سخت و خشن است. خوشبختانه، Grid بازی خوبی را ارائه کرده است. این بازی عنوان خوبی برای پرش به بخش‌های انفجاری معمولی است، اما به همان اندازه واقع‌بینانه است بازی جذابی را برای خوشحال کردن رانندگان مسابقات ارائه می‌دهد. اصلاً نمی‌دانیم توسعه‌دهندگان چگونه این کار را کردند، اما به‌هرحال خوشحالیم که این اتفاق افتاد و این بازی عرضه شد.

Forza Horizon 4 (ایکس باکس وان)

بهترین بازی های مسابقه ای
Forza Horizon 4

به عبارت ساده، Forza Horizon 4 یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای است که در حال حاضر می‌توانید خریداری کنید. به جای کنترل شرایط و بخش‌های مختلف، Forza Horizon 4 شما را با بعضی از عجیب‌ترین ماشین‌ها به سمت جاده‌های باز انگلیسی می‌برد. ما این بازی را انجام داده ایم و عاشقش شدیم؛ این بازی احتمالاً بهترین بازی مسابقه‌ای یا جهان باز پس از بازی‌های Need For Speed: Underground یا Burnout Paradise است. تنها مشکل چیست؟ این بازی احتمالاً مناسب موتورسواران نیست و فقط برای کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس وان ایکس عرضه شده است.

TT Isle of Man (چند پلتفرمی)

بهترین بازی های مسابقه ای
TT Isle of Man

حال نوبت بازی کاملاً متفاوتی است. از نظر انتخاب مسیر بازی، خب؛ بازی Isle of Man TT تنوع چندانی ندارد. لیست کوتاهی از دوچرخه‌ها در بازی وجود دارند و اگرچه چند مسیر به صورت ترکیبی شده وجود دارند، اما همه ما می‌دانیم چرا این بازی را انجام می‌دهیم. مسیر بازی Isle of Man TT حدود ۳۷.۷۳ مایل طول دارد و بیش از ۲۶۴ کنج در بازی وجود دارد و هر میلی‌متر بازی مهارت شما را مورد آزمایش قرار می‌دهد. تصاویر بازی حس واقعی سرعت و خطرات را به بازیکن القاء می‌کند. شما حتماً باید با تمام وجود از دیوارهای سخت دوری کنید. دستاورد عظیمی است که بسیاری از مسیرهای بازی قلب شما را از اتاق نشیمن امن در منزلتان هم به تپش درآورند.

ویژگی‌های منو، هوش مصنوعی و تجربه کلی بازی کاملاً بد و پر سروصدا است، اما زمانی که وارد جاده می‌شوید این معایب کاملاً فراموش می‌شوند. یک بازی ارزشمند دور از بازی‌های سیمز چهار چرخ که مطمئناً شما را جذب می‌کند.

F1 2019 (چند پلتفرمی)

بهترین بازی های مسابقه ای
F1 2019

F1 2019 با دسته جدیدی از محتوای F2 ارائه می‌شود و نوید یک حالت حرفه‌ای و عمیق را می‌دهد. پس، آیا دقیقاً چیزی که لازم است ارائه شده است، سبک Hamilton؟ یا آیا تنها یک بازی نا امیدکننده دیگر مانند عناوین Ferrari در پنج سال گذشته است. بله، بله، چنین چیزی ارائه خواهد شد. آن زمان بزرگ فرا رسیده است.

Assetto Corsa Competizione (چند پلتفرمی)

بهترین بازی های مسابقه ای
Assetto Corsa Competizione

Assetto Corsa Competizione یک بازی کاملاً قانونی برای مسابقات GT است. اگرچه این بازی از ماشین‌ها و دوره‌های هر دو فصل پر شده، اما انتظار نداشته باشید این بازی پر از گاراژهای مختلف و سفارشی‌سازی‌های بیش از حد باشد. این بازی برای دقت، واقعی بودن و کیفیتش مشهور شده است.

کنترل ماشین خوب است و اگرچه مسابقه‌دهندگان ممکن است با منحنی‌های یادگیری درگیر شوند، اما تسلط روی کنترل بازی کاری لذت‌بخش است. این کار را با تنظیم فرمان انجام دهید و از بازخورد بازی غافلگیر خواهید شد. این بازی بسیار محبوب همیشه همان چیزی بود که باعث شده به صاحبان کنسول‌ها حسادت شود و اکنون مدتی است که برای رایانه شخصی هم عرضه شده است. در نهایت، پس از سال‌ها انتظار، این بازی به کنسول‌های ایکس باکس و پلی‌استیشن ۴ منتقل شده است.

Project Cars 2 (چند پلتفرمی)

بهترین بازی های مسابقه ای
Project Cars 2

درست پس از بازی GT Sport، بازی Project Cars 2 یکی دیگر از بازی‌های مسابقه‌ای است که همگان را جذب می‌کند. اگرچه این بازی ممکن است فاقد Gran Turismo Sport باشد، اما طیف بسیار وسیعی از ماشین‌ها در بازی وجود دارند، از BMW قدیمی تا ماشین‌های کلاسیک و معروفی مانند Toyota GT One. اگر طرفدار مسابقه‌های کلاسیک و مدرن هستید، پس حتماً باید این بازی را بخرید. درست مانند GT Sport، بازی Project Cars 2 نیز مسیرهای بسیار زیادی را پیش روی شما قرار می‌دهد و می‌توانید یکی از محتواهای بازی چند نفره یا تک نفره را انتخاب کنید.

بهترین بخش بازی؟ Project Cars 2 یک بازی چند پلتفرمی است، پس هم برای ایکس باکس وان و هم برای پلی‌استیشن ۴ در دسترس است. اگرچه، قابلیت cross-play، وجود ندارد، یعنی افرادی که از کنسول پلی‌استیشن ۴ استفاده می‌کنند نمی‌توانند با دارندگان کنسول ایکس باکس وان بازی کنند.

Dirt Rally 2.0: best for off-road (پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان، و رایانه شخصی)

بهترین بازی های مسابقه ای
Dirt Rally 2.0: best for off-road

آخرین بازی Codemasters یعنی DiRT عالی نیست. البته یکی از بهترین بازی‌های موتورسواری برای طرفداران رالی است. زمانی که این بازی با کیفیت ۴K کامل اجرا شود، تصاویر خیره‌کننده خواهند بود و اضافه شدن مجوز کامل برای مجموعه WorldRX توجه بسیاری از طرفداران را به ورزش‌های موتوری واقعی جلب کرده است. برای این بازی شما باید صبر و زمان کافی داشته باشید، اما وقتی‌که به بازی علاقه‌مند شوید این مسائل خیلی پیش‌ پا افتاده خواهند بود.

Assetto Corsa (پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان)

بهترین بازی های مسابقه ای
Assetto Corsa

بازی Assetto Corsa ممکن است گرافیکی به خوبی بازی‌های دیگر در این لیست را نداشته باشد، اما چیزی که در گیم پلی نشان داده نمی‌شد این بود که چیزهای بسیار جالب‌تری نسبت به گیم پلی دارد. بازی Assetto Corsa جزئیات کنترلی بسیار دقیقی را از هر ماشینی که سوارش شوید ارائه می‌کند، و شما حس می‌کنید واقعاً در حال رانندگی هستید.

فیزیک دقیق و مدل‌های پوشش تایر به شما امکان می‌دهد پیچش و تکان خوردن ماشین در هر دست‌انداز را حس کنید و هر گوشه‌‌ی بازی با بخش دیگر متفاوت است. این بازی برای مسابقه‌دهندگان معمولی نیست، بلکه برای افرادی است که می‌خواهند حس کنند در حال رانندگی با سریع‌ترین اتومبیل‌های جهان هستند، پس این افراد حتماً باید بازی Assetto Corsa را بخرند.

اگرچه انجام بازی Assetto Corsa با کنترلرهای استاندارد ایکس باکس وان و پلی‌استیشن ۴ سرگرم‌کننده است، اما با تنظیم فرمان و پدال بهتر جذاب‌تر هم خواهد شد. با این کار، می‌توانید جزئیات سطح تمام مسیرها را دریافت کنید.

با وجود اینکه این بازی از یک استودیوی بازی‌سازی نسبتاً کوچک ارائه شده اما به‌روزرسانی‌های رایگان متوالی و همچنین DLCهای پرداختی برای بازی عرضه شده و سعی در بهبود بازی دارند. اگر هنوز این بازی را دریافت نکرده‌اید، نسخه نهایی بازی با هر DLC که تا کنون منتشر شده را دریافت کنید، با قیمت کمتر از RRR اصلی.

البته، ممکن است این بازی ماشین‌ها یا مسیرهای مشابه بازی‌های دیگر در این لیست را نداشته باشد و منو و بازی چندنفره بسیار دشوار هستند، اما یک لذت رانندگی خالص است، تمام کردن بازی دشوار است.

بهترین بازی‌های مسابقه‌ای آینده

در بالا، بهترین بازی‌های رانندگی را دیدید که در حال حاضر عرضه شده‌اند، اما مطالب بیشتری در این زمینه وجود دارد. در این لیست قرار است بهترین بازی‌های رانندگی را مشاهده کنید که در آینده‌ای نزدیک عرضه می‌شوند.

آیا این بازی‌ها ارزش منتظر ماندن را دارند؟ احتمالاً، اما نباید بازی‌های قدیمی‌تر را که در بالا به آن‌ها اشاره شد فراموش کنید. برای مثال، نسخه آخر Assetto Corsa با تمام DLC ها عرضه می‌شود و قیمت آن کمتر از بازی اصلی است که قبلاً عرضه شد.

پس، در ماه آینده باید منتظر عرضه کدام بازی‌های مسابقه‌ای باشیم؟

Gran Turismo 7

بهترین بازی های مسابقه ای
Gran Turismo 7

تأیید شده که بازی جدید GT در راه است. اگر مطلبی که درباره بازی GT Sport نوشتیم را خوانده باشید، پس می‌دانید که این عرضه چرا بسیار جذاب است. سونی بیان کرده که در رویداد Future Of Gaming که برای عرضه پلی‌استیشن ۵ عرضه می‌شود، عناوین جذاب دیگری هم معرفی خواهند شد.

Project Cars 3 در ماه اوت سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود

بهترین بازی های مسابقه ای
Project Cars 3

به شما می‌گوییم که باید جایگاهی در قلبتان برای مجموعه Project Cars داشته باشید، این بازی عالی نیست، اما این اصلاً مهم نیست. این مجموعه همیشه چیزهای جذابی با خود همراه داشته و نمی‌توانیم صبر کنیم تا ببینیم نسخه بعدی با چه چیزی همراه می‌ش ود. در حال حاضر می‌توانید این بازی را پیش سفارش دهید، اما باید بدانید که قرار است در تاریخ ۲۸ اوت سال ۲۰۲۰ عرضه شود.

 

منبع: Whats The Best

سیما حسینی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 4 =