بهترین شخصیت و تیم های بازی Watch Dogs: Legion

بهترین شخصیت های بازی واچ داگز لژیون

در بازی جهان باز و پیشرفته Watch Dogs: Legion می‌توانید هر کسی را برای عضویت در تیمتان جذب کنید، که این مورد بسیار عالی است، اما طاقت‌فرسا نیز خواهد بود. زیرا برای یافتن افراد مناسب باید چندین بار آزمون و خطا کنید. در ادامه می‌توانید بهترین شخصیت های بازی واچ داگز لژیون (Watch Dogs Legion) که می‌توانید استخدام کنید را مشاهده کنید.

دسترسی یکپارچه به Operatives. از کارگران ساخت‌ و ساز تا پیمانکاران Albion ،Operatives شغل‌های خاصی دارند و زمانی که لباس فرمشان را می‌پوشند، دسترسی یکنواختی پیدا می‌کنند. اگر این افراد را در تیمتان داشته باشید یعنی می‌توانید به مناطق خاصی بروید و سرعت تشخیص کمتری دارید.

سربازان ماهر (نشانگر سبز روی نقشه شما) اگر علاقه‌ای به آزمایش و حدس زدن ندارید، سربازان ماهر را هدف قرار دهید. Bagley آن‌ها را به نقشه شما اضافه می‌کند. فقط مطمئن شوید که به سرعت به دنبال آن‌ها بروید، زیرا این نشانه‌ها محدودیت زمانی دارند (مثلاً، شما ۲۵ دقیقه زمان دارید تا با قبل از حذف سربازی از نقشه با او صحبت کنید).

بخش آزاد برای سربازان ماهر بیشتر بخش‌های آزاد سربازان ماهری را به تیم شما اضافه می‌کند، پس می‌توانید با تیم بزرگ‌تری در برابر Albion قیام کنید.

انتخاب بر اساس پرک‌ها. Operatives با پرک‌ها و توانایی‌های مختلفی ظاهر می‌شوند. در ادامه به بررسی برخی از جالب‌ترین‌ها می‌پردازیم، اما همیشه توانایی‌هایشان را بررسی کنید و کسی را انتخاب کنید که تناسب بیشتری با سبک بازی و نیازهای شما داشته باشد.

  • Paramedic: داشتن یک پزشک در تیم به Operative های شما کمک می‌کند تا زمانی که آسیب دیدند، زودتر درمان شوند.
  • Barrister: داشتن یک Barrister در تیم، باعث می‌شود مدت زمانی که operatives شما باید در زندان بمانند کاهش یابد.
  • Anarchist: این عاملین آسیب کمتری می‌بینند و دارای مصونیت گازی هستند.
  • Bee Keeper: این افراد به دلیل ترسناک بودن انفجارهایی برای بازی محسوب می‌شوند. آن‌ها می‌توانند دسته‌ای از زنبورهای رباتی را به سمت دشمنان بفرستند و سلاح منحصربه‌فرد Overcharger را دارند. می‌توانید آن‌ها را در حال کار و تلاش در اطراف کندوهای مکانیکی‌شان در اطراف پارک‌ها و باغ‌ها پیدا کنید، پس به سمت این مکان‌ها بروید تا این افراد را به کار بگیرید.

بهترین شخصیت های بازی واچ داگز لژیون

  • Getaway Driver: اگر دائماً توسط یک Albion تحت تعقیب هستید، Getaway drive برای شما مناسب است، زیرا پرک‌های آن‌ها باعث می‌شود Chase Drones دیگر نتواند شما را تعقیب کند و فرار راحت‌تر می‌شود. بعلاوه، آن‌ها با ماشین فرار سریعی ظاهر می‌شوند و توانایی هک ماشین‌هایی که سر راهتان هستند را دارند.
  • Football Hooligan: این افراد مجهز به توانایی Rally Cry هستند و می‌توانند دوستان خود را احضار کنند تا کمی از دردشان را کم کنند. سبک نبرد! همچنین می‌توانند مست شوند و همین باعث می‌شود آسیب کمتری ببینند.
  • Protest Leader: این عاملین می‌توانند تا ۴ شهروند را به صورت تصادفی به دست بیاورند تا آن‌ها به متحدان موقت DedSec تبدیل شوند. بعلاوه آن‌ها گازهای اشک‌آور دارند.
  • Spy: این عاملین سلاح‌های قدرتمند، ماشینی براق (با AR Cloak و سلاح) و توانایی هک دشمنان را دارند.
بهترین شخصیت های بازی Watch Dogs Legion
بهترین شخصیت های بازی Watch Dogs Legion
  • Drone Expert: اگر عاشق کنترل کردن هواپیماهای بدون سرنشین  هستید، این عاملین می‌توانند هر کدام از این هواپیماها که بخواهید را هک کنند و به هر روشی که دوست دارید به آن‌ها حمله کنند.

بهترین تیم و NPC های بازی واچ داگز لژیون

بهترین تیم و NPC های بازی واچ داگز لژیون 

  • Hitman: توانایی هجوم به مردم و حذف آن‌ها در زمانی که دشمنان می‌توانند شما را ببینند یکی از ترفندهای عالی این عاملین است.

ترفندهای کلی استخدام

  • لیست کل اعضای تیم شما (سربازان کلی و عاملین حاضر): محدودیت دارد. این تعداد ممکن است کمی در نوسان باشد اما کمی بیشتر از عدد ۴۰ متوقف خواهد شد. با دقت تیمتان را بچینید و به خاطر داشته باشید که می‌توانید فضا را با بازنشسته کردن اعضای تیم خالی کنید.
  • باز کردن قفل Deep Profiler: این کار کلیدی برای داشتن تمام گزینه‌های استخدام موجود است، زیرا به شما امکان بررسی برنامه‌های افراد و دلیل استخدام را می‌دهد.
  • نجات مردم از دست Albion خارج از جهان باز: اگر فردی را نجات دادید که بیرون بود و می‌توانید مستقیماً آن‌ها را استخدام کنید، و به طور کلی از مأموریت استخدام آن‌ها بگذرید!
    افرادی که راضی نیستند را استخدام نکنید. این افراد ممکن است سعی کنند به تیمتان صدمه بزنند یا آن‌ها را بدزدند.

 

منبع: IGN

کوروش نیک منش
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =