بهترین سلاح های بازی Bloodborne چگونه به دست می‌آیند؟

بهترین سلاح های بازی Bloodborne

مطمئناً بدون داشتن بهترین سلاح های بازی Bloodborne موفق نخواهید شد. درست از همان لحظه‌ای که خود را در تاریکی مهیب Yharnam می‌یابید، ترغیب به برداشتن اسلحه می‌شوید. به هر حال، دنیای خارج از کلینیک عجیب و غریب دکتر پر از روستاییان دیوانه، جانوران وحشی و وحشت‌های کیهانی از آن سوی ستارگان است. اگر می‌خواهید در Bloodborne زنده بمانید، باید با تعصب شدیدی از خود دفاع کنید. مسلماً با به همراه داشتن بهترین سلاح های موجود در بازی،‌ این امر امکان پذیر خواهد بود.

هر شکارچی باید خود را مسلح به یک Trick Weapon (انواع سلاح سرد که در دست راست قرار می‌گیرند) و یک Firearm (انواع سلاح گرم که در دست چپ قرار می‌گیرند) کند، که در مورد عملکرد هر یک از آن‌ها توضیح مختصری خواهیم داد. چه بخواهید شبیه به عزرائیل شده و یک داس در دست بگیرید و چه بخواهید با استفاده از یک شعله افکن ابتدایی جهان را از شیاطین بی رحم پاکسازی کنید، مجموعه وسیعی از سلاح‌ها برای شما وجود دارد تا از میان آن‌ها سلاح مناسب با سبک خود را انتخاب نمایید. در این راهنما به شما کمک می‌کنیم تا سلاح مورد نظر خود را پیدا کنید و همچنین اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده از آن‌ها خواهیم داد.

توجه: شما می‌توانید نسخه‌های Uncanny و Lost هر سلاحی را در سیاه چال‌های Chalice Dungeon بیابید. جایی که در آن سنگ‌های قیمتی/Gem مختلفی را به دست خواهید آورد. البته باید نسخه‌های استاندارد را برای دریافت جایزه Hunter Essence پیدا کنید.

Trick Weapon/سلاح‌های سرد Bloodborne

Hunter Axe/تبر شکارچی، Saw Cleaver/اره، Threaded Cane/عصای رشته ای

این سلاح‌ها را می‌توان به عنوان اولین سلاح در Hunter’s Dream انتخاب کرد. این سلاح را می‌توان از طریق Bath Messenger خریداری کرد.

Beast Claw/پنجه هیولا

بهترین سلاح های بازی Bloodborne

این سلاح را می‌توان به صورت رندوم از صندوق‌های موجود در Ailing Loran Chalice Dungeon پیدا کرد.

Blade of Mercy/شمشیر دوتایی

بهترین سلاح های بازی Bloodborne

پس از دریافت نشان Crow Hunter می‌توانید اقدام به خرید آن از طریق Bath Messenger نمایید.

Burial Blade/شمشیر داسی شکل

بهترین سلاح های بازی Bloodborne

پس از شکست دادن Gehrman، اولین شکارچی (فقط در New Game Plus) می‌توانید اقدام به خرید آن از طریق Bath Messenger نمایید.

Chikage

بهترین سلاح های بازی Bloodborne

پس از پیوستن به عهدنامه Vileblood می‌توانید اقدام به خرید آن از طریق Bath Messenger نمایید.

Kirkhammer

بهترین سلاح های بازی Bloodborne

پس از شکست دادن Cleric Beast می‌توانید اقدام به خرید آن از طریق Bath Messenger نمایید.

Logarius’ Wheel

بهترین سلاح های بازی Bloodborne

پس از شکست دادن Martyr Logarius، می‌توانید تاج پادشاهی Illusions را از روی پشت بام بردارید. آن را بر روی سر خود بگذارید تا کات سینی شروع شده و یک ساختمان کاملاً جدید نمایان شود. وارد ساختمان شده و به بالای آن بروید. به سمت راست تخت پادشاهی نگاه کنید تا احضارنامه باز نشده‌ای را بیابید. آن را به آلفرد بدهید تا نشان Wheel Hunter را دریافت کنید و این سلاح قابل خرید از Bath Messenger شود.

Ludwig’s Holy Blade

بهترین سلاح های بازی Bloodborne

پس از دریافت نشان Radiant Sword Hunter، می‌توانید اقدام به خرید آن از طریق Bath Messenger نمایید.

Reiterpallasch

بهترین سلاح های بازی Bloodborne

این سلاح را در قلعه Forsaken Castle Cainhurst خواهید یافت. در اولین ساختمانی که وارد آن می‌شوید، پشت گوشه سمت راست را بررسی کنید تا صندوقی حاوی این شمشیر بیابید.

Rifle Spear

بهترین سلاح های بازی Bloodborne

این سلاح در Old Yharnam، در قسمتی که با یک مسلسل به سمت شما شلیک می‌شود، پیدا خواهد شد. هنگامی که از بالای پل چوبی پایین می‌روید، به طرف راست بپیچید. در سمت چپ و عقب این پشت بام لبه‌هایی قرار گرفته که می‌توانید از طریق آن‌ها به پایین بپرید. با پریدن به پایین، وارد یک خانه بزرگ خواهید شد؛ می توانید Rifle Spear را در طبقه آخر، بالای پله‌ها بیابید.

Saw Spear

بهترین سلاح های بازی Bloodborne

Saw Spear یکی از بهترین سلاح های بازی Bloodborne است که پس از شکست دادن Father Gascoigne، می‌توانید اقدام به خرید آن از طریق Bath Messenger نمایید.

Stake Driver

بهترین سلاح های بازی Bloodborne

پس از شکست NPC Gyula در Old Yharnam، می‌توانید اقدام به خرید آن از طریق Bath Messenger نمایید.

Tonitrus

بهترین سلاح های بازی Bloodborne

این سلاح در امتداد خیابان بزرگ خارج از کلیسای کوچک Yahar’gul پیدا می‌شود. از هر کجا که خارج شده‌ اید، وارد جاده سر بالایی شوید. در این مسیر دشمنان خونی و اسکلت‌های بزرگی سد راه شما خواهند شد، اما در بالای همین خیابان جسدی قرار گرفته که این سلاح را در دست دارد.

Firearm / سلاح های گرم Bloodborne

Hunter Blunderbuss، Hunter Pistol

این سلاح‌ها را می‌توانید به عنوان اولین سلاح در Hunter’s Dream انتخاب کنید. همچنین می‌توانید اقدام به خرید آن‌ها از طریق Bath Messenger نمایید.

Cannon

بهترین سلاح های بازی Bloodborne

این سلاح در Forbidden Woods یافت می‌شود. پس از عبور از راه باریکی که در آن توپ جنگی به سمت شما شلیک می‌شود، به این ساختمان بزرگ خواهید رسید. وارد آن شوید، سپس در جهت مخالف بالکن به بیرون بازگردید. از روی لبه به پایین بپرید، به دنبال نردبانی بگردید و از آن بالا بروید. محض اطلاع، یک دشمن وحشی نیز در اینجا حضور دارد. پس از بالا رفتن از نردبان، مجددا، وارد ساختمان شوید. به پایین راهروی بعدی رفته و این سلاح را از روی جسد بردارید.

Evelyn

بهترین سلاح های بازی Bloodborne

این سلاحی است که شما می‌توانید آن را در Forsaken Castle Cainhurst به دست آورید. هنگامی که به کتابخانه می‌رسید، می‌توانید آن را درون صندوقی که در پشت دو میز در سمت راست و عقب قرار گرفته، بیابید. برای رسیدن به آن، از پله‌های سیار کنار میزها استفاده کنید و از آن‌ها بالا بروید.

Flamesprayer

Flamesprayer یکی دیگر از بهترین سلاح های بازی Bloodborne است که پس از دریافت نشان Radiant Sword Hunter، قابل خرید از طریق Bath Messenger می‌باشد.

Hunter’s Torch

از فانوس Old Yharnam، مستقیم به طرف شهر حرکت کنید. از چند پشت بام پایین بپرید تا به یک بالکن برسید. در اینجا دو دشمن مسموم حضور دارند؛ آن دو را بکشید و آلاچیق کوچک را جستجو کنید تا این سلاح کمری را بیابید.

Ludwig’s Rifle

بهترین سلاح های بازی Bloodborne

پس از دریافت نشان Radiant Sword Hunter، می‌توانید از طریق Bath Messenger اقدام به خرید این سلاح نمایید.

Repeating Pistol

پس از شکست دادن Cleric Beast، می‌توانید اقدام به خرید آن از طریق Bath Messenger نمایید.

Rosmarinus

پس از دریافت نشان Cosmic Eye Watcher، می‌توانید اقدام به خرید آن از طریق Bath Messenger نمایید.

Torch

این سلاح در Central Yharnam یافت می‌شود. پس از عبور از منطقه وسیع خیابان همراه با جمعیت آلوده (در انتهای خیابان صدای چیزی را می‌شنوید که درها را می‌کوبد)، هیولایی را در منطقه بعدی خواهید یافت. او را کشته و این سلاح را از کنار جسد بردارید.

Wooden Shield

از بالای فانوس Cathedral Ward، به طرف راست رفته و از یک پله بسیار بلند بالا بروید. همانطور که بالا می‌روید، با دو دشمن نقاب زده روبرو می‌شوید. آن‌ها را بکشید و سپس به بالای پله‌ها بروید تا این سپر را پیدا کنید.

 

منبع: GamesRadar

سیما حسینی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =