جزئیات و بررسی روند بازی Dynasty Warriors 9 بر روی Xbox One x And PS4 Pro

جزئیات و بررسی روند بازی Dynasty Warriors 9 بر روی Xbox One x And PS4 Pro

جزئیات و بررسی روند بازی Dynasty Warriors 9 بر روی Xbox One x And PS4 Pro

بر اساس تازه ترین اخبار بازیها، یکی از تهیه کنندگان بازی محبوب Dynasty Warriors 9 در مصاحبه ای که با وب سایت دوال شاکرز داشت اعلام کرد که به زودی موارد بیشتری از بازی Dynasty Warriors 9 روی پلتفرم های ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن ۴ پرو منتشر خواهد شد. بازی Dynasty Warriors 9 از لحاظ تنظیمات گرافیکی شبیه بازی NiOh بود. در بازی NiOh تنظیمات گرافیکی متنوعی بودیم به طوری که بازیکن می توانست بین فریم و وضوح تصویر را به دلخواه انتخاب کند.

جزئیات و بررسی روند بازی Dynasty Warriors 9 بر روی Xbox One x And PS4 Pro
جزئیات و بررسی روند بازی Dynasty Warriors 9 بر روی Xbox One x And PS4 Pro

همانطور که در جریان قرار گرفتید شرکت کوئی تکمو به تازگی اعلام کرد که گرافیک بازی Dynasty Warriors 9 دنباله مسیر گرافیکی بازی NiOh خواهد بود و دو تنظیم گرافیکی مجزا را در بر می گیرد. تهیه کننده بازی Dynasty Warriors 9 در همان مصاحبه خود گزارش داد که بازی به زودی روی کنسولهای ایکس باکس ایکس و پلی استیشن ۴ پرو عرضه می شود و دربرگیرنده دو تنظیم گرافیکی مختلف خواهد بود.
یکی از این تنظیمات گرافیکی شامل وضوح تصویر بیشتر با بزرگنمایی ۴k و سرعت سی فریم در ثانیه و دیگری تصویری با وضوح کمتر با سرعت شصت فریم بر ثانیه خواهد بود. گفتنی است آکیهیرو سوزوکی تهیه کننده بازی در خصوص اجرای بازی روی کنسول نینتندو عنوان کرد که هنوز تصمیماتی در این زمینه گرفته نشده است. طبق گزارش کمپانی کوئی تکمو بازه زمانی انتشار بازی Dynasty Warriors 9 در اوایل سال ۹۷ خواهد بود.
این بازی برای کنسولهای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. جا دارد توضیح مختصری در رابطه با این بازی تاریخی داشته باشیم. Dynasty Warriors 9 یا همان افسانه سه برادر در ایران بارها به نمایش گذاشته شده است. این داستان تاریخی از جایی شروع میشود که گروهی تحت عنوان Yellow Turbans یا همان کلاه زردها علیه امپراتوری چین شورش به پا می کنند.
این گروه با سرعت زیادی در جامعه چین نفوذ می کنند و هر لحظه نیز قوی تر می شدند. امپراطوری نیز در صدد براندازی این گروه برآمده و گروهی از جنگجویان قدر خود را به مبارزه با آنها فرا میخواند. این ماجرها باعث آشنا شدن سه برادر با هم می شود و کلید مأموریت نظامی سائوسائو از همین جا رقم می خورد. این داستان تاریخی مربوط به اواخر دوره حکومت هان می باشد، روزگاری که مردم مورد ظلم و ستیز قرار گرفته اند و گروه های مختلف از اقصی نقاط کشور چین گرد هم می آیند و با اتحاد هم چین را به سه امپراطوری تقسیم می کنند.
این سه امپراطوری به نامهای شو هان به سرپرستی Liu Bei و سائو وی به رهبری کائوکائو و سونوو به رهبری سانکوان شکل گرفت. داستان این بازی از زمان قبل از شکل گیری این سه امپراتوری تا زمان براندازی آنها را در بر می گیرد. یکی از نقاط ضعف بازی این است که برای افرادی که نسخه های قبلی بازی را تجربه کرده اند تکراری است و مبحث تازهای برای عرضه ندارد.
بازیکن در این بازی در نقش سوم شخص وارد می شود و چندین سلاح سرد ازجمله شمشیر و نیزه برای مبارزه با نیروهای دشمن با خود به همراه دارد.
بازیکن می بایست به تنهایی با ارتش دشمن نبرد کند و آنها را از بین ببرد و در جایی نیز نبرد با فرماندهان دشمن بسیار سخت و نفسگیر خواهد بود. محیط و جریان بازی Playstation بسیار گسترده است چرا که به حوادث تاریخی و جزئیات اتفاق افتاده می پردازد و بسیار جای بحث نیز دارد. مهمترین برتری این نسخه نسبت به نسخه های قبلی open world بودن آن می باشد به طوری که بازیکن می تواند به راحتی مأموریتهای خود را انتخاب کند.
در حقیقت مأموریت ها در دو بخش Linked Mission و Key Mission خلاصه می شوند که همان مأموریتهای اصلی و جانبی داستان هستند. پیشنهاد ما به بازیکن این است که به سراغ مأموریت های فرعی برود چرا که بصورت مستقیم وارد Key Mission می شود و بازیکن را بیشتر به چالش می کشاند. بازیکن مدت زمانی حدود چهار ساعت را به تجربه این بازی غنی و تاریخی می پردازد.

جزئیات و بررسی روند بازی Dynasty Warriors 9 بر روی Xbox One x And PS4 Pro
جزئیات و بررسی روند بازی Dynasty Warriors 9 بر روی Xbox One x And PS4 Pro

داستان آن در چهار فصل خلاصه شده است و با توجه به واقعیت زمانی داستان هر سری وارد یک بخش می شود. در ابتدای ورود به بازی ممکن است گیج شوید چون گزینههای زیادی برای انتخاب دارید. چیزی حدود ۹۰ کاراکتر در این بازی وجود دارد که هر کدام شکل و موقعیت متفاوتی دارند که هر کدام از اینها می توانند به صورت جداگانه شخصیسازی نیز شوند.
توصیه ما به شما این است که هر بخش را با یک کاراکتر خاص و یا کاراکترهایی که در آن مرحله قابلیت دسترسی دارند شروع کنید و تا پایان آن مرحله با همان کاراکتر پیش بروید تا سردرگم نشوید. بازی Dynasty Warriors 9 ساخت شرکت کوئی تکمو ژاپن به شیوه تاریخی طراحی شده و داستان آن برگرفته از شاهنامه رمانس سه پادشاهی است که داستان این بازی در فیلمها و سریالها به مراتب به نمایش درآمده است. سرنوشت ۲۰ ساله امپراطوری چین در این بازی تاریخی و جذاب به مرحله اجرا درآمده است.

مرکز خرید دات کام

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + سیزده =