راهنمای بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy (قسمت اول)

Neo Cortex

در مورد جنگ Neo Cortex باید بگوییم که سرعت حملات او به مرور افزایش می یابد، پس مراقب باشید، اما اساس حملاتش مشابه قبل است. پنج بار به او ضربه بزنید تا Neo Cortex شکست بخورد و بازی اصلی Crash Bandicoot در کنسول های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتدو سوییچ یا کامپیوتر تکمیل شود.

Neo Cortex
Neo Cortex

Crash Bandicoot Boss Guide – تمامی دشمنان را در بازی N.Sane Trilogy شکست دهید. بازی Crash Bandicoot اصلی دارای شش مبارزه اصلی است و هر یک از این مبارزات در نسخه بازسازی شده N.Sane Trilogy دوباره ساخته شده اند. در زیر می توانید بهترین تاکتیک ها برای شکست هر یک از آن ها را مشاهده کنید.

نحوه شکست Ripper Roo

Ripper Roo کانگورویی خطرناک است که باید روی صفحه ی شناور ۳ x 3 با او بجنگید. جعبه های TNT نیز در این بین شناور هستند. Ripper Roo در اطراف صفحه می پرد، پس Crash باید از مسیر حرکت او دوری کند و TNT ها را فعال کند تا منفجر شده و به Ripper صدمه بزنند. در کنار هر ردیف، یک مکان امن وجود دارد که Crash می تواند بدون اینکه خطر پریدن Ripper او را تهدید کند، در آن جا بایستد، بنابراین روی جعبه های TNT بپرید و سپس از راه کنار بروید و امیدوار باشید که انفجار در نزدیکی محل حرکت Ripper رخ دهد. سه انفجار را ایجاد کنید تا Ripper Roo را شکست دهید.

نحوه شکست Koala Kong

Koalo Kong با استفاده از تکنیک مبارزات کلاسیک شکست داده می شود، از سلاح او بر علیه خودش استفاده کنید. او سنگ های عظیمی را به سمت Crash پرتاب می کند، که باید بچرخید و آن ها را نابود کنید و یا از آن ها فرار کنید و جای خالی بدهید. زمانی که منطقه کناری Crash با TNT پوشیده شده است، به آن سنگ ها متصل شده و آن ها را خرد کنید. زمانی که جعبه ها از بین رفتند، از مسیری که سنگ ها به سمت شما می آیند کنار روید و منتظر بمانید تا آن سنگ به زمین بیافتد. سپس دوباره به سمت Koala Kong بچرخید. عجله نکنید، Koala Kong پس از چهار ضربه شکست داده می شود.

نحوه شکست Pinstripe Potoroo

Crash یک پلتفرمر است، اما این موضوع حتی کمی از ظاهر تیراندازی بازی کم نکرده است. Pinstripe یک تفنگ دارد، پس مطمئن شوید که زمانیکه او قصد شلیک دارد، Crash پشت یکی از صندلی ها در جلوی اتاق قرار می گیرد. پس از هر بار شلیک شما می توانید حرکت کرده و با چرخش به او حمله کند. این کار برای سه حمله اول با موفقیت همراه خواهد بود. پس از آن شما باید در پناهگاهتان بمانید تا Pinstripe با تفنگ خودش به مشکل بر بخورد. او اذیت شده و به تفنگش ضربه می زند، و در این زمان شما باید به او حمله کنید. پس از شش ضربه او شکست می خورد.

نحوه شکست Dr. Nitrus Brio (N. Brio)

Dr. Nitrus Brio با دو ماده شیمیایی به شما حمله می کند. زمانی که ماده شیمیایی سبز رنگ را به سمت شما پرتاب کرد، آن ماده روی زمین فرود خواهد آمد و تبدیل به یک هیولای سبز می شود. از قسمتی که فرود آمده دوری کنید و سپس روی آن بپرید تا به Nitrus ضربه بزنید. زمانی که ماده شیمیایی بنفش را پرتاب کرد باید از محل فرود آمدن آن دوری کنید. پس از شش ضربه او یک ماده شیمیایی را می نوشد و خودش تبدیل به نسخه Hulk مانند می شود.

زمانی که Nitrus تبدیل شد، بازوانش را محکم به زمین می زند، این کار باعث می شود برخی بلوک ها بتنی به سمت پایین بیافتند. صبر کنید تا تمامی آن ها بیافتند، سپس روی بلوکی که باقی مانده است بپرید. مادامی که Nitrus به سمت شما حرکت می کند، به راحتی بالای سر او بپرید. این کار را سه بار انجام دهید و در نهایت او به بیرون از پنجره پرتاب شده و شکست می خورد.

نحوه شکست Dr. Neo Cortex

علی رغم اینکه Dr. Neo Cortex آخرین رئیس در بازی Crash Bandicoot اصلی است که باید شکست داده شود، اما شکست دادن او کار زیاد سختی نیست. او تنها یک نوع حمله دارد، که آن ها شلیک گوی بنفش رنگ است. این گوی ها برای Crash مرگبار هستند، پس از آن ها دوری کنید. پس از اینکه در برابر گوی ها جای خالی دادید، برخی از آن ها به سمت صفحه نمایش خواهند آمد، پس مراقب باشید. زمانی که گوی سبز رنگ را پرتاب کرد، به سمت عقب بچرخید. زمانی که این کار را انجام دهید، Cortex چند بار آسیب می بیند.

Neo Cortex
Neo Cortex

در مورد جنگ Neo Cortex باید بگوییم که سرعت حملات او به مرور افزایش می یابد، پس مراقب باشید، اما اساس حملاتش مشابه قبل است. پنج بار به او ضربه بزنید تا Neo Cortex شکست بخورد و بازی اصلی Crash Bandicoot در کنسول های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتدو سوییچ یا کامپیوتر تکمیل شود.

نحوه شکست Papu Papu

Papu Papu اولین دشمنی است که باید در بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy شکست داده شود، و شکست دادن او کار زیاد سختی نخواهد بود. او پس از اینکه چکشش را به زمین می کوبد به دور منطقه کوچکی که در آن هستید حرکت می کند. می توانید به راحتی روی چکشی که به صورت نوسانی حرکت می کند بپرید و سپس روی Papu Papu بپرید. این کار را پنج بار تکرار کنید تا او را شکست دهید.

نحوه شکست Komodo Brothers

Komodo Brothers در  Crash Bandicoot 2 جفتی کار می کنند، اما زمانی که بدانید چگونه باید شکستشان بدهید، شکست دادن آن ها کار سختی نخواهد بود. برادر بزرگ تر در وسط منطقه می ماند و برادر دیگر در اطراف می چرخد تا به Crash حمله کند. از چرخش های او دوری کنید وزمانی که برادرش روی زمین نشسته تا نیرویش را بهبود دهد، با چرخش خود به او حمله کنید. پس از هر ضربه موفقیت آمیز برادری که در مرکز منطقه ایستاده است چاقوهایی را در دایره ای که مخالف عقربه های ساعت در حرکت است پرتاب می کند. سعی کنید خود را از مسیر آن ها دور کنید. حال با استفاده از حملات برادرش، حملات خود را تکرار کنید و سپس دوباره از چاقوها دوری کنید. پس از دو ضربه موفق، ترکیبی از چرخش و چاقو ایجاد خواهد شد. از چاقو ها دوری کنید تا چرخش ها متوقف شوند، سپس یک حمله چرخشی دیگر را روی برادر در حال احیا اعمال کنید تا Komodo Brothers را شکست دهید.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هفت =