راهنمای قدم به قدم بازی The Last of Us (قسمت ششم)

راهنمای The Last of Us (یازدهم)

در راهنمای The Last of Us (ششم) با توجه به راهنمایی های بیان شده می توانید این بازی جذاب را به راحتی انجام دهید. با توجه به نکات بیان شده در این راهنمایی و رعایت این نکات می توانید این بازی پر هیجان را با موفقیت به پایان برسانید و از انجام این بازی لذت ببرید.

راهنمای The Last of Us (یازدهم)
راهنمای The Last of Us (یازدهم)

کمک ۴۴: یادداشت در مورد کامیون (Truck Note)

در قسمت انبار، بالای یک میز این یادداشت به همراه یک چاقوی دربازکن وجود دارد.

ساختمان را غارت کنید، سپس به عقب رفته و از خیابان عبور کنید تا به پلکان فرار از آتش برسید. به الی کمک کنید بالا برود سپس از نردبانی که الی به پایین می اندازد بالا روید. راهتان را از پلکان فرار ادامه دهید تا بتوانید به داخل کامیونی که در آنطرف دیوار است بپرید. حالا در حال نزدیک شدن به پل هستید.

نکته: قبل از اینکه به الی کمک کنید تا از پلکان فرار بالا رود، چهار یا پنج سرباز دیده می شوند که در مقابل دیوار آجری کشته شده اند و این موضوعی برای شروع یک گفتگو است ولی ظاهرا در بخش گفتگوهای اختیاری (Optional Conversation) به حساب نمی آید. شما مجبور نیستید که برای گرفتن جایزه حتما با الی در این لحظه صحبت کنید.

گفتگوی اختیاری ۲۰: الی درمورد مدرسه آمادگی دوران سربازی صحبت خواهد کرد.

گفتگوی اختیاری ۲۱: پشت شما یک پوستر فیلم است (Dawn of the Wolf: Part 2 پیدایش گرگ: قسمت ۲) الی درمورد آن صحبت خواهد کرد در حالیکه جول (Joel) خاطراتی را از این فیلم به یاد می آورد. در کوچه حرکت کنید تا صداهایی از افراد و یک ماشین نظامی بشنوید. خیلی با احتیاط و یواشکی کوچه را طی کرده و از ساختمان رد شوید. در آنجا یک شکارچی است، او را یواشکی بکشید. با احتیاط از کنار ساختمان حرکت کنید و به داخل بوته هایی که بیرون از در کناری است بدوید.

هشدار درمورد یک شکارچی وجود دارد، بنابراین در بوته ها بمانید تا او بیرون بیاید، سپس یواشکی او را بکشید. آخرین فرد باقیمانده در فروشگاه را هم بکشید، سپس به طرف دیگر ساختمان برگردید. با احتیاط از پشت ون به پشت ماشین پلیس بروید و سپس از خیابان عبور کنید.

طبق راهنمای The Last of Us (یازدهم) بیشتر از دو شکارچی در ساختمان  وجود دارند، بنابراین آنها را بکشید ولی مراقب باشید که در دید رس ماشین نظامی قرار نگیرید. اتاق پشتی را غارت کنید، سپس به کوچه پشتی فروشگاه بروید. شکارچی ها را بکشید تا به یک در باز در سمت چپ برسید. ممکن است ماشین نظامی در تعقیب شما تا اینجا بیاید، پس سریع به داخل ساختمان بدوید و از پله ها به طبقه دوم بروید. از پنجره به سمت پلکان فرار کرده و خودتان را به طبقه بالایی برسانید. از پل چوبی عبور کنید و از لبه کناری ساختمان با احتیاط بگذرید تا بتوانید خود را به پنجره اتاق خواب برسانید.

این آپارتمان را غارت کنید، سپس از پنجره کنار یخچال بیرون روید. از کنار ساختمان با احتیاط بروید تا پنجره ای را پیدا کنید که پرده اش به بیرون تکان می خورد. بپرید تا ببینید چه اتفاقی دارد می افتد.

بعد از دیدن هنری و سم (Henry) و (Sam)، آپارتمان را غارت کنید. مقداری وسایل و خوردنی اینجا است.

دستورالعمل ۵: ساخت مولوتوف (Molotov Construction)

دستورالعمل روی پیشخوان آشپزخانه است. بعد از آماده شدن، پشت سر گروه از پله ها پایین بروید.

طنز ۴: فاز عمیق

در طبقه پایین، دری وجود دارد که با چاقو باز می شود. پشت در مقدار زیادی وسیله وجود دارد ولی شما این یادداشت طنز را در اتاق کودک و روی صندلی پیدا خواهید کرد.

حالا به دنبال هنری و سم به پایین پله ها بروید. بعد از گذشتن از فروشگاه اسباب بازی فروشی، شما بیرون می آیید تا سه شکارچی را در پارکینگ پیدا کنید. همه آنها را بکشید، سپس اول از ماشین و بعد از کامیون بالا رفته تا به بالای ساختمان در سمت چپ برسید. بعد ازینکه به پشت بام اول رسیدید، پنهان شوید چون بیشتر از دو شکارچی بیرون می آیند.

آنها را بکشید، و به پشت بام کناری جاییکه آنها از آنجا آمدند بروید.

کرم شب تاب ۱۳ (Firefly Pendant): بعد از اینکه وارد ساختمان شدید، حمام مردان را برای پیدا کردن یک کرم شب تاب بگردید.

از راهروی ورودی و دری که هنری آن را باز نگه داشته رد شوید. شما حالا در دفتر یک شرکت معماری هستید.

کمک ۴۵: یادداشتی درمورد محاکمه

در اتاق کنفرانس که یک میز بزرگ در آن است، شما می توانید این یادداشت را در گوشه اتاق روی زمین پیدا کنید. در جاهای دیگر دفتر چیز زیادی وجود ندارد، بنابراین از آنجا رد شوید تا هنری (Henry) در دفتر مدیرعامل را باز کند.

راهنمای The Last of Us (یازدهم)
راهنمای The Last of Us (یازدهم)

قسمت ۱۶: فرار از شهر

زمان نابود کردن تیم اسکلت شب فرا رسیده است. دنبال هنری به بیرون از دفتر رفته و از پله ها پایین روید تا به خیابان برسید. دو شکارچی در کنار آتش ایستاده اند، بنابراین هر دوی شما باید با احتیاط حرکت کنید و آن ها را یواشکی بکشید.

حالا به سمت در کناری بروید. شما باید در سایه بمانید، پس نزدیک نورافکن نشوید. در سمت راست قرار بگیرید و حتما پشت حصار بتونی پنهان شوید تا دیده نشوید. وقتی به اندازه کافی نزدیک شدید، ژنراتور را از کار بیندازید تا نورافکن جستجوگر خاموش شود.

حالا، برای پنهان شدن آماده شوید و یا اینکه بمانید و شکارچیانی که آمده اند را بکشید. بعد از آن، به سمت در بزرگی که آنها مراقبش بودن بروید و به سرعت داخل شوید. یک شکارچی در اینجاست ولی هنری می تواند او را سریع از بین ببرد. به سمت تریلی بروید و الی را کمک کنید تا از نصف نردبان بالاتر بیاید.

خوب، این نقشه خوبی می توانست باشد. ولی متاسفانه هنری یک احمق است. به طرف در گاراژ بدوید و سریع آن را کنار بزنید و داخل شوید تا ماشین نظامی نتواند شما را پیدا کند. این اطراف را بگردید، شما در یک میخانه ی ایرلندی هستید. تعدادی از شکارچیان را در اینجا از بین ببرید. گاری که جلوی در را گرفته از سر راه بردارید و  بیرون روید.

ماشین نظامی در حال آمدن است، بنابراین فقط فرار کنید. تا جایی که می توانید با سرعت فرار کنید تا محلی که آنجا باید از روی یک مانع کنار اتوبوس بپرید.

قسمت ۱۷: مجراهای فاضلاب

با توجه به راهنمای The Last of Us (یازدهم) خبر خوب اینکه شما غرق نشدید، و اینکه هری هم برگشته است ! در کنار ساحل آنها را دنبال کنید تا به یک قایق برسید.

کمک ۴۶: یادداشت قایق

بالا روید و در کابین اصلی را باز کنید تا این یادداشت را پیدا کنید.

طنز ۵: پادذره ها

درست نزدیک یادداشت، این کتاب طنز وجود دارد.

در کابین اصلی ممکن وسایل دیگری هم وجود داشته باشد.

کرم شب تاب ۱۴: به روی عرشه بروید. از سوراخ رد شوید و کرم شب تاب جاش سوهفلر (Josh Soheffler) را پشت یک تور ماهیگیری پیدا کنید.

وقتی که آماده شدید، از سنگ های کنار آبشار بالا روید تا به شبکه لوله فاضلاب برسید. با یک مثلث (Triangle) به آن ضربه بزنید تا بتوانید از آن عبور کنید. در لوله فاضلاب به جلو حرکت کنید.

کرم شب تاب ۱۵: یک فضای خالی وجود دارد که شما می توانید از آن به سمت راست شنا کنید، پس به درون آن روید تا به یک بن بست برسید و کرم شب تاب را پیدا کنید.

دوباره به کانال اصلی برگردید، شما در محل انشعاب قرار دارید. دو نفر از افراد راه چپ را پیش می گیرند، بنابراین شما به راست بروید. شما در یک منطقه قفس مانند قرار دارید و در قفل است. به کف زمین نگاه کنید تا یک میله آهنی برای شکافتن دیوار پیدا کنید. الی می تواند از اینجا بصورت سینه خیز برود و در را باز کند.

کمک ۴۷: یادداشتی درمورد مجراهای فاضلاب

در اتاقی که الی درش را باز کرد، شما می توانید این یادداشت را روی میز پیدا کنید. وسایل دیگری هم در این اتاق پیدا می شود.

از تونل مستقیم عبور کنید و از راهروی ورودی بگذرید تا بقیه افراد راببینید. از دری که اینجاست بروید و مجرای فاضلاب را طی کنید. وارد یک اتاقی که قسمت بیشترش غرق شده می شوید.

کرم شب تاب ۱۶: یک ماشین در اینجا وجود دارد، بنابراین در اطرافش شیرجه بروید تا یک کرم شب تاب را پیدا کنید.

حالا به سمت یک در بزرگ شنا کنید و لوله ای که جلوی باز شدن در را گرفته بکشید. هنری با خم کردن لوله در را باز میکند، حالا می توانید از آن رد شوید.

از نردبان بالا روید. صداهای آشنا و ناخوشایندی را می شنوید. به سمت چپ گذرگاه بروید و یک تخته چوبی را در میان آب بیندازید. حالا به طرف در بروید و بازش کنید. دو کلیکر را بکشید.

کمک ۴۸: یادداشت تجارت

در گوشه اتاق کنار یک تشک می توانید این یادداشت را روی زمین پیدا کنید.

به آب برگردید، و روی تخته شنا کنید و به سمت الی بروید. اجازه دهید که او با احتیاط از آبشار کوچکی که در آنجاست شنا کند. ژنراتور را به کار اندازید و دو مرد را بالا بکشید. حالا با کمک هنری در مجرای فاضلاب به رفتنتان ادامه دهید.

در سمت چپ اینجا یک اتاق کوچک وجود دارد که در آن تعدادی وسیله مثل ابزار و وسایل مرحله ۳ یافت می شود. پس آنها را بردارید سپس به طرف جایی شبیه یک قلعه که با گچ سفید شده است حرکت کنید. از در وارد شوید. یک عالمه چیزهای عالی پیدا می کنید.

اول از همه یک هفت تیری که با اره صاف شده را روی میز پیدا می کنید، آن را به عنوان اسلحه جدید بردارید.

دستورالعمل ۶: محدودیت بمب

یک دستورالعمل در تاقچه پایینی موجود است.

در راهروی ورودی حرکت کنید تا به در برسید. بعد ازینکه از در رد شدید، یک گروه از آلوده ها به شما حمله می کنند که در میانشان یک کلیکر هم هست. با همه آنها بجنگید.

کمک ۴۹: بعد از پاکسازی انها، از پله ها بالا روید تا تعدادی وسیله و یک یادداشت کمک را بردارید.

حالا به پایین برگردید، و با احتیاط از کنار مانع رد شده و به جلو حرکت کنید.

کمک ۵۰: یادداشت گوشه دار

درب سمت چپ را برای پیدا کردن این یادداشت و وسایل بیشتر بگردید.

به جلو حرکت کنید و در آهنی را برای انداختن یک تله باز کنید.

الی و هنری برای حفاظت از خود فرار کرده اند. حالا شما هم باید همین کار را کنید. تعداد زیادی آلوده در این اتاق هستند. بیشتر آنها مامور و یکی دونفرشان کلیکر هستند. همه آنها را از بین ببرید، سپس آنجا را غارت کنید.تعداد زیادی وسیله در آن اطراف است، پس خسیس نباشید.

کمک ۵۱: نقاشی بچه

بنا بر راهنمای The Last of Us (ششم) شما در مقابل یک کلاسی هستید که پر از اسباب بازی بچه ها و چیزهایی شبیه به این است. یک کمک هم در اینجا وجود دارد، بنابراین آن را بردارید.

سپس به سم کمک کنید تا بالا برود و نردبان را به زمین بیندازد.

از نردبان بالا روید و وارد اتاق بعدی شوید. چهره های آشنایی می بینید. بله ! باید فرار کنید. با سرعت هر چه تمام به جلو بدوید تا به اتاقی برسید که درش قفل است. سم از داخل تونل می خزد تا در را باز کند، پس به دویدن ادامه دهید. از پله ها بالا روید و برای رسیدن به یک اتاق به پایین بپرید. آنجا را غارت کنید سپس در را باز کنید. ولی در قفل است. الی و سم از طریق پنجره به بالای در می روند تا آن را باز کنند، بنابراین شما و هنری باید مراقب اطراف باشید. آماده درگیری با چند نفر آلوده باشید. وقتی در باز شد، از آنجا فرار کنید.

قسمت ۱۸: حومه شهر

شما الان بیرون هستید. با گروه جلو بروید، برای برداشتن وسایل از پشت ون توقف کنید. به حرکت ادامه دهید و درحالیکه به شهر نزدیک می شوید برج رادیویی را می بینید. جاده را طی کنید تا یک خانه آجری را پیدا کرده و داخلش بروید.

کمک۵۲: یادداشت درمورد غارت کردن

هر سه طبقه را غارت کنید. این یادداشت کمک در یکی از اتاق خواب های طبقه سوم وجود دارد.

با توجه به آنچه در راهنمای The Last of Us (ششم) بیان می شود وقتی آماده شدید،  به پایین و جلوی در خانه برگردید و راهتان در جاده را پیش بگیرید. اگر می خواهید درباره شوخی های الی و گفتگوهای اختیاری جایزه بگیرید، اول به آشپزخانه و جاییکه این هشدار وجود دارد بروید  “اگر غارت کنی شلیک می کنم (U LOOT I SHOOT)  و به چرب زبانی های هنری در کنار باربکیو (کباب پز) گوش دهید.

گفتگوی اختیاری ۲۲: از خیابان عبور کنید و به خانه ای با این هشدار بروید. “من مسلح هستم، بدون اجازه وارد نشوید (I’M ARMED NO TRESPASSING) و برای جواب دادن به سوالی که هنری از شما می پرسد آماده باشید.

گفتگوی اختیاری ۲۳: به جلو حرکت کنید و به دنبال الی و سم به طرف کامیون بستنی بروید و به سوال الی جواب دهید. کمی بعد برگردید. شما با یک گاراژ مواجه می شوید که یک نیمکت کار در آن وجود دارد. هر ارتقایی که می توانید را در آنجا بسازید، سپس به خانه بعدی بروید. این خانه هم از آجر ساخته شده است. در آنجا خود را آماده کنید.

کمک ۵۳: یادداشت پدر

در طبقه دوم و در اتاق خواب مستر، این یادداشت را روی کمد می توانید پیدا کنید.

دستورالعمل ۷: تکنیک های جنگ

بالای پله ها، یک اتاق زیرشیروانی وجود دارد. نردبان را بگذارید و به الی کمک کنید بالا برود. او یک دستورالعمل (Training Manual) را برای شما پایین می آورد تا سلاح های جنگی تان کامل تر شود.

حالا به خانه بعدی ( آبی) بروید در حالیکه وقتی به خانه نزدیک می شوید سگ ها فرار می کنند.

کمک ۵۴: یادداشت درمورد نجات یافتگان

در طبقه دوم و کنار کامپیوتر می توانید این یادداشت را ببینید.

طنز ۶: ذره پیام آور

یک کتاب طنز نیز در حمام وجود دارد.

کمک ۵۵: کبریت

به اتاق زیرشیروانی بروید تا یک کبریت مقوایی که چیزهایی درباره گاوصندوق روی آن نوشته شده را پیدا کنید. به اتاق خواب طبقه پایین روید تا گاوصندوق را باز کرده و  وسایل بیشتری بردارید.

گفتگوی اختیاری ۲۴: وقتی به طبقه پایین می روید بچه ها را می بینید که دارت بازی می کنند، بعد از بازی کردن آنها شما می توانید دارت را امتحان کنید.

شوخی الی ۰۵: بعد از اینکه هر ۴ گفتگوی انتخابی در اینجا فعال شد، به سمت بن بست در این مسیر حرکت کنید، و منتظر الی بمانید تا برای آخرین بار کتاب جوکش را بیاورد.

کرم شب تاب آویزان ۱۷: در حیاط پشتی بعد از اینکه الی جوکش را تعریف کرد، روی درخت بالای تاب، این کرم شب تاب را که از یکی از شاخه ها آویزان است می توانید ببینید.

از خانه ی آبی به عقب برگردید و وقتی که آماده شدید به حیاط پشتی رفته و راه پله ها را پیش بگیرید تا به سمت برج رادیویی بروید.

طبق توضیح راهنمای The Last of Us (دوازدهم) جول (Joel) قصد دارد تک تیرانداز را از بین ببرد در حالیکه بقیه می خواهند حواسش را پرت کنند. مسیرهای رسیدن به این منطقه زیاد است ولی یادتان باشد که یواشکی حرکت کردن واقعا سخت است.

در اینجا همه شکارچیان به دنبال شما هستند، و به محض اینکه شما را ببینند حمله می کنند. در تمام خانه ها وسایلی وجود دارد. شما می توانید از دیوار سمت چپ بالا رفته و با احتیاط از پنجره وارد اولین خانه شوید. اگر پشت پیشخوان آشپزخانه پنهان شوید، می توانید دزدکی یکی از شکارچیان را از بین ببرید. اما بیرون را نگاه کنید، تعداد زیادی از آنها در آن گوشه هستند. در طبقه بالای خانه ی خرابی که در انتها قرار گرفته تعدادی وسایل وجود دارد. شما همچنین می توانید راه سمت راست را پیش بگیرید.

یک استراتژی خوب این است که صبر کنید تا تک تیرانداز شلیک کند، سپس به سرعت به مکان امن بعدی بروید و برای شلیک بعدی صبر کنید. این را هم بدانید که تک تیرانداز می تواند از میان پنجره باز خانه ها هم شلیک کند. این حالت بیشتر در دو خانه اولی که در سمت راست هستند می تواند اتفاق بیفتد. آخرین خانه از سمت راست دارای وسایلی زیر پله ی بیرونی است. دولا شوید و به زیر بخزید. در طرف دیگر هم یک آشپزخانه اوپن هم وجود دارد که شما فقط میتوانید به جایی که روبه روی تک تیرانداز است دسترسی پیدا کنید.

هر راهی را که انتخاب کنید (یا هردو)، به خانه ای که در انتهای خیابان  و محل تک تیرانداز است بروید. بعد ازینکه وارد خانه شدید، به طبقه سوم رفته و وارد اتاقی شوید که تک تیرانداز در آنجا است. یادتان باشد که اگر وارد لانه تک تیرانداز می شوید دیگر نمی توانید آن محل را برای پیدا کردن وسایل بگردید. با او درگیر شوید و کنترل تفنگش را در دست بگیرید. حالا باید از دوستانتان محافظت کنید. نگران مهمات نباشید. موجودی شما نامحدود است. همچنین، درباره شلیک ها هم نگران نباشید چون هر شلیک قابلیت کشتن سریع را دارد.

همه شکارچیان را بکشید تا تانک پشتیبانی نمایان شود. صبر کنید تا راننده در بالای تانک به همراه یک مولوتوف دیده شود. به او شلیک کنید تا کل تانک آتش بگیرد. این باعث می شود که تعداد زیادی آلوده خود را نشان دهند. با گسترش پوشش دهی، آنها را از بین ببرید. وقتی آنها وارد خانه ای که شما در آن هستید می شوند، همه شما تصمیم هوشمندانه ای برای شکست دادنشان می گیرید.

قسمت ۱۹: سد آبی برقی

با رفتن به منطقه جکسون (Jackson) ماموریت را شروع کنید. راهی که در آن هستید در انتها فرو می ریزد. هفت تیر El Diablo نزدیک در راننده ی جیپ قدیمی که باز است قرار دارد. مقداری الکل و قطعه هایی از قیچی ناخن در جاده و پشت تنه درخت دیده می شود. مسیر (path) را ادامه دهید تا به بستر رودخانه برسید. در رودخانه پایین روید و از روی تخته سنگها که سر راهتان هستند بپرید.

طنز ۷: عنصر خارجی

قبل از اینکه از زیر پل به سمت کارخانه آبی برقی بروید، روی تپه سمت راستتان یک ماشین قدیمی و مجموعه طنز برای الی (comic) وجود دارد.

بعد از اینکه کارتان با آنها تمام شد، به سمت کارخانه رفته و از پله ها بالا روید و از یک چاقو برای رد شدن از در استفاده کنید.

اتاق را غارت کنید، سپس به سمت چرخی که نزدیک سد است بروید. آن را بچرخانید تا نصف پل بالا برود، سپس از نرده ای که روی رودخانه و برای گشتن اطراف ساختمان است با احتیاط رد شوید. در رودخانه شیرجه رفته و شنا کنید تا یک ساختمان را در زیر آب پیدا کنید. در روی سقف یک تخته چوبی است که می توانید به آن ضربه بزنید.

از تخته برای آوردن الی به سمت دیگر سد استفاده کنید. او چرخ را در این طرف می چرخاند، بنابراین به جایی که از آنجا آمدید برگردید و به سمت پل نوساز حرکت کنید. از گذرگاه بپرید و محل کمپ رها شده را بررسی کنید.

گفتگوی اختیاری ۲۵: علامت خوشامدگویی را (High Five) به الی نشان دهید سپس با خرس تدی به جایی که شبیه قبرستان است بروید تا با الی صحبت کنید.

حالا برگردید و از تخته سنگ ها بالا روید. شما بین یک حصار توری و دیوار کارخانه قرار میگیرید. به سمت پاسگاه بروید تا مقداری وسیله و یک یادداشت کمک پیدا کنید. پشت بولدوزر مقداری مکمل نیز وجود دارد.

کمک ۵۶: نقشه کارخانه برق

با توجه به راهنمای The Last of Us (ششم) در همان پاسگاه، این یادداشت کمک را که روی دیوار وصل شده پیدا کنید.

وقتی آماده شدید، تلاش کنید تا درهای کارخانه برق را باز کنید. بعد از اینکه همگی جمع شدید، با یکدیگر حرکت کنید تا به یک ساختمان برسید.

گفتگوی اختیاری ۲۶: یک گفتگوی اختیاری با الی در رابطه با اسب ها وجود دارد. او یکی از آنها را دارد و شما هم می توانید اسب خودتان را داشته باشید.

حالا شما با تامی (Tommy) کار میکنید.او چیزی برای نشان دادن به شما دارد، پس با او صحبت کنید. از پله ها بالا رفته و در سمت چپ وارد اتاقی شوید که در آن تعدادی مکمل و چیزهای دیگری است. سپس به عقب بیرون روید و تامی را تا وسط کارخانه برق دنبال کنید.

گفتگوی اختیاری ۲۷: روی سکوی بیرون، قبل از اینکه به وسط کارخانه برسید، زنی ایستاده است که یک تفنگ به همراه خود دارد. می توانید با او یک گفتگوی اختیاری داشته باشید.

راهنمای The Last of Us (ششم)
راهنمای The Last of Us (قسمت ششم)

دستورالعمل ۸: ترکیبات دود

یک دستورالعمل رو پیشخوان نزدیک کنسول قرار دارد، آن را بردارید و برای تهیه پرده دود استتار به کار ببرید.

یک نیمکت کار در اینجا وجود دارد، بنابراین هر ارتقایی که میخواهید را بسازید. به اتاق توربین بروید و برقی که تولید می شود را بررسی کنید.

کرم شب تاب آویزان ۱۸: از اینجا به پایین رفته و داخل دری شوید که در زیر همین اتاق است. تعدادی وسیله و یک کرم شب تاب در اینجا وجود دارد.

وقتی که آماده شدید به دنبال تامی از در انتهایی اتاق توربین بروید.

شما دونفر حالا در خطر حمله قرار دارید ! از اتاق توربین به بیرون و به جایی که از آن آمدید برگردید.

کمک ۵۷: طرح کلی کارخانه

طبق راهنمای The Last of Us (قسمت ششم) قبل از اینکه از اتاق کنترل خارج شوید این کمک را از روی میز بردارید.

راه خود را از پل ادامه داده و به ساختمان دیگر بروید. همه کسانی که حمله می کنند را بکشید. حالا شما روی یک اسب به دنبال الی هستید.

تامی را تا یک بن بست دنبال کنید، سپس کمی برگردید تا جایی که یک دنباله در راه  اصلی قرار گرفته است. به دنبال تامی بروید و دنباله همین جا بماند تا زمانی که شما از روی یک کنده درخت می پرید و مورد حمله قرار می گیرید. همه شکارچیان را در اینجا بکشید و بعد به سمت اسب هایتان برگردید.

از روی کنده درخت که بالایش سیم خاردار است بپرید تا در مسیر به جلو حرکت کنید. به رفتن ادامه دهید تا به یک مرتع دام برسید.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =