نحوه فروش ماشین در GTA Online

کسب درآمد در دنیای جی تی ای آنلاین، کمی دشوار و البته زمانبر است. یکی از راه‌های سریع و آسان برای کسب پول، فروختن ماشین در جی تی ای است. در این مقاله ما آموزش مرحله به مرحله فروش ماشین در GTA را آماده کردیم تا به سرعت بتوانید ماشین‌های خود را فروخته و کسب درآمد کنید. 

مراحل فروش ماشین در GTA

مرحله اول:

 

انتخاب شخصیت در جی تی ای

به GTA Online دسترسی پیدا کنید. در حالی که داخل بازی هستید، دکمه Options یا Menu را بر روی کنترلر و یا دکمه Esc را بر روی کامپیوتر خود فشار دهید تا منوی بازی ظاهر گردد. در اینجا برای دسترسی به Grand Theft Auto Online باید زبانه Online را در سمت راست صفحه منو انتخاب نمایید.

  • اگر با کنسول های Playstation 4 یا Xbox One بازی می‌کنید، برای انجام بازی های آنلاین باید اشتراک Playstation Plus یا Xbox Live داشته باشید.

مرحله دوم:

Sell car in GTA V

شخصیتی که می‌خواهید استفاده کنید را انتخاب نمایید. شخصیتی که از آن برای حالت آنلاین استفاده می‌کنید با شخصیت حالت داستانی متفاوت است. با استفاده از دکمه های جهت دار، شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کرده و دکمه X در Playstation، A در Xbox، یا Enter در کامپیوتر را فشار دهید. به یک بازی آنلاین متصل خواهید شد.

  • اگر تاکنون Grand Theft Auto Online بازی نکرده‌اید، لازم است که یک شخصیت برای خود بسازید.

مزحله سوم:

Sell car in GTA Online

اتومبیلی که قصد فروش آن را دارید، پیدا کنید. در اطراف شهر بگردید و اتومبیلی که قصد فروش آن را دارید، پیدا کرده و بدزدید. همچنین می‌توانید اتومبیلی از گاراژ خود بردارید.

  • اتومبیل های اصلی با قیمتی حدود ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار به فروش می‌رسند، در حالی که قیمت اتومبیل های اسپرت بیش از ۹۰۰۰ دلار است. اگر اتومبیل مورد نظر برای فروش را پیدا کردید، سوار بر آن شده و اتومبیل را از آن منطقه دور نمایید.

مرحله چهارم:

Los Santos Customs

به فروشگاه Los Santos Customs بروید. این یک فروشگاه برای اعمال تغییرات بر روی خودرو است. نماد این فروشگاه بر روی نقشه شبیه به یک قوطی اسپری است. از این فروشگاه، یکی در Los Santos و یکی در Harmony وجود دارد.

  • فقط در GTA Online امکان فروش اتومبیل وجود دارد و شما نمی‌توانید در حالت تک نفره (Single-player) ماشین بفروشید.

مرحله پنجم:

فروش ماشین در جی تی ای آنلاین

وارد گاراژ شوید. هنگامی که به فروشگاه Los Santos Customs رسیدید، اتومبیل خود را جلوی درب گاراژ پارک کنید تا باز شود. ماشین خود را به درون گاراژ برانید تا منوی فروشگاه ظاهر گردد.

  • اگر در سطح Wanted (تحت تعقیب) هستید، درب گاراژ به روی شما باز نخواهد شد.

مرحله ششم: فروش ماشین در جی تی ای 

فروش ماشین در GTA Online

گزینه Sell (فروش) را انتخاب کنید. این گزینه در منویی وجود دارد که با ورود اتومبیل خود به گاراژ ظاهر خواهد شد. با استفاده از دکمه های جهت دار، گزینه Sell را در این منو هایلایت کنید. سپس دکمه X در Playstation، A در Xbox، یا Enter در کامپیوتر را فشار دهید تا گزینه Sell انتخاب شود.

مرحله هفتم:

مجدداً گزینه Sell را انتخاب کنید. با این کار شما تأیید می‌کنید که قصد فروش اتومبیل را دارید و اتومبیل شما در این مرحله به فروش می‌رسد. پول حاصل از فروش این اتومبیل به حساب شما واریز شده و در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش داده می‌شود.

 

منبع: Wikihow

کوروش نیک منش
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − یک =