۵ مورد از سخت­‌ترین مراحل بازی کراش باندیکوت

سخت ترین مراحل کراش باندیکوت

بازی Crash Bandicoot امسال با یک نسخه جدید به نام Crash Bandicoot 4: It’s About Time به عرصه رقابت­‌ها باز می‌­گردد. به افتخار این بازگشت، بیایید نگاهی به سخت ترین مراحل کراش باندیکوت نگاهی بیاندازیم و تجدید خاطرات کنیم. مراحلی که بارها جان ما را گرفتند و برای ساعت‌ها فکر ما را مشغول خود کردند. 

ما عاشق بازی Crash Bandicoot هستیم و می­‌دانیم که پس از آنکه کمپانی Naughty Dog از سایر سازندگان جدا شد، اوضاع خوب پیش نرفت. اما با توجه به نسخه‌­های جذاب بازسازی شده، می‌­توان گفت که Crash آینده خوبی دارد. بنابراین با شنیدن خبر انتشار نسخه Crash Bandicoot 4: It’s About Time دلیل خوشحالی ما و سایر طرفداران برایتان قابل درک است. به دلیل هیجان ناشی از اعلام انتشار بازی جدید، ما تصمیم گرفته­‌ایم تا نگاهی به سخت ترین مراحل بازی Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy بیاندازیم.

اکثر این مراحل از قسمت اول بازی انتخاب شده­‌اند، و این موضوع احتمالا به این دلیل است که Crash در مراحل بالاتر کمی ضعف دارد. در واقع مراحل بالا بسیار ساده هستند و فقط کافیست بپرید و بچرخید. در قسمت‌­های بعدی شما می‌­توانید کارهای ویژه‌ای انجام دهید، مثلا می­‌توانید از ارتفاع زیاد بپرید. همچنین، همانطور که بسیاری از شما می‌­دانید، اغلب بازی­‌های Crash دارای اتمسفر و تم مشابهی نسبت به سایر مراحل درون بازی هستند. بنابراین در این لیست، ما تلاش کرده‌­ایم مراحل متفاوت را انتخاب نماییم.

بهتر است حواشی را کنار بگذاریم و به سراغ اصل مطلب برویم، در اینجا لیستی از مراحل بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy که نیازمند تلاش بیشتری هستند را گردآوری کرده‌­ایم.

لیست سخت ترین مراحل کراش باندیکوت :

۵. Hog Wild

مرحله سخت کراش

Hog Wild یکی از محبوب‌ترین مراحل است، البته یکی از سخت‌­ترین سطوح بازی اصلی Crash Bandicoot نیز محسوب می‌­شود. گرچه با تغییراتی در گیم­ پلی بازی، می‌­توان گفت که این مرحله در نسخه N. Sane Trilogy قابل تحمل‌تر شده است، Hog Wild هنوز هم یکی از بهترین­‌هاست. این اولین مرحله‌­ای است که در آن Crash با پای پیاده بازی نمی‌کند و کنترل این گراز لعنتی دیگر چالش آسانی نیست. در این مرحله نیزه، گودال و بومیانی که موانع را نگه­‌داشته‌­اند، به بازی اضافه می­‌شوند، بله این مرحله جذاب اما کمی نژادپرستانه است.

نمی‌دانیم این مرحله به دلیل موانع جدید یا نحوه کنترلش سخت بنظر می­‌رسد، اما به هر حال باید به عنوان یکی از آزاردهنده‌­ترین مراحل بازی دسته بندی شود.

۴. The Lab

مرحله The Lab

همانطور که به تکمیل اولین مرحله بازی The Lab نزدیکتر می­‌شوید، آخرین مرحله همانند یک مانع سخت بر سر راهتان قرار می‌­گیرد.  در این مرحله دستیاران آزمایشگاه شما را دنبال خواهند کرد، حباب­‌های نرمی که بر سر راهتان قرار می‌­گیرند و گودل‌هایی که نیاز به تغییر مسیر دارند، از بخش­‌های چالش برانگیز این مرحله هستند. یکی از بخش­‌های آزاردهنده این مرحله آن است که هیچ جعبه Aku Aku در آن وجود ندارد. بنابراین امیدواریم در گذر از این مرحله شانس با شما یار باشد، زیرا بازی بدون این جعبه­‌ها کار مشکلی­ست و شما به آن‌ها نیاز خواهید داشت.

همچنین اگر این مرحله را بدون مرگ، تکمیل کنید یک جواهر زردرنگ جایزه می‌­گیرید. می­‌دانیم که تکمیل بدون مرگ این مرحله کار سختی نیست، اما خب قطعا به آسانی پیاده­ روی در پارک نیز نخواهد بود.

۳. Spaced Out

مرحله سخت Crash

بدون شک سخت­‌ترین مرحله از مراحل قسمت اول بازی Crash Bandicoot محسوب می­‌شود. Spaced Out آخرین مرحله از آخرین Warp room قبل از مواجه شدن با Cortex است، که می‌­توانیم آنرا بدترین مرحله مواجهه با رئیس بنامیم. اما بیایید راجع به آن بخش صحبت نکنیم و به همان موضوع خودمان بپردازیم. این مرحله شامل پیستون­‌هایی­ است که می‌­توانند سر شما را له کنند و در سایت هواداران Bandipedia به آن‌ها “Sparky Tentaclebot Units” گفته می­‌شود، همچنین اشعه­‌هایی که باعث کوچک شدن شما می­‌شوند و البته دستیاران آزمایشگاه نیز در این مرحله وجود دارند. آن Tentaclebot Unit­ها باعث شده‌­اند که این مرحله بسیار سخت و آزاردهنده شود. آن‌ها به گون‌ه­ای برنامه‌ ­ریزی شده‌ ­اند تا با کوچکترین برخورد شما را بکشند.

۲. The High Road

این مرحله از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به مرحله Road to Nowhere است، اما بسیار پیچیده‌­تر از آن است. این مرحله دارای برخی از سخت‌­ترین جهش‌­ها در کل سه­ گانه بازی­‌هاست. بازیکنان باید یک مسیر مستقیم را تکمیل کنند، اما به این راحتی‌ها هم نیست. چه کسی انتظار داشت که یک پل با سطوح لغزنده، سطوح زمان­دار، بخش‌­های شکسته و لاک­پشت بتواند شما را به چالش کشیده، و باعث شود کنترلتان را از دست دهید؟

سخت ترین مراحل کراش
سخت ترین مراحل کراش

همانطور که طرفداران قدیمی بازی Crash می­‌دانند، نوعی تقلب برای عبور از این مرحله وجود دارد که در آن بازیکن باید از روی طناب پل بگذرد. اما همین کار نیز چالش برانگیز است، زیرا در این نسخه بازسازی شده قرار گرفتن روی طناب و سپس حفظ تعادل و حرکت بر روی آن سخت شده است. این مرحله باعث می‌­شود که برخی از بازیکنان نتوانند جایزه Platinum اولین بازی را برنده شوند، زیرا تکمیل این مرحله در زمان تعیین شده کار سختی است. باید بازیکنانی که توانسته‌­اند این مرحله را تکمیل کنند، ایستاده تشویق کرد. واقعا کار فوق ­العاده‌­ای انجام داده‌ ­اند.

۱. Stormy Ascent

Stormy Ascent کراش

حتما می­‌دانستید که این مرحله رتبه اول را به خودش اختصاص می­‌دهد. این مرحله شبیه به مرحله Slippery Climb است اما بسیار دشوارتر! می­‌توان گفت که مرحله Stormy Ascent سخت‌­ترین مرحله Crash Bandicoot است. در واقع، می­‌توان گفت که یکی از سخت­‌ترین مراحل کل بازی‌های ژانر پلتفرمینگ بوده و حتی از بازی Cuphead نیز سخت‌تر است. اگر داستان این مرحله را نمی‌­دانید، باید بگوییم که این مرحله به دلیل دشواری از بازی اصلی حذف شد و سپس بعدها بعنوان یک مرحله DLC در نسخه بازسازی شده N. Sane trilogy به آن اضافه شد. این مرحله شامل پلکان­‌های عجیب، سکوهای جا به جا شونده، نیزه­‌ها، دستیاران آزمایشگاه و کرکس­‌هاست. بله کرکس­‌ها چالش خوبی خواهند بود، و حدس بزنید چه اتفاقی قرار است بیفتد؟ قرار است بارها کشته شوید!!

 

منبع: Keen Gamer

کوروش نیک منش
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + پنج =