نحوه پس دادن اسکین در فورتنایت

پس دادن اسکین فورتنایت

هم ‌اکنون که چهار سال از راه‌ اندازی بازی Fortnite می‌گذرد، این بازی همچنان به سرگرم کردن و پشتیبانی از جامعه طرفدارانش ادامه می‌دهد و به همین علت مدت‌ها در بالای چارت رده‌بندی بوده است. فصل آخر این بازی به دلیل کراس‌اورها و نمایش‌های مختلف در تمام رسانه‌ها، یکی از جذاب‌ترین فصل‌ها است. بازی Fortnite برای اکثر شخصیت‌ها از Din Djarin، قهرمان اصلی برنامه موفق Mandalorian گرفته، تا Predator که ترسناک‌ترین شکارچی کهکشان محسوب می‌شود، لیستی طولانی از لوازم تزئینی ارائه می‌دهد. البته برای دستیابی به اکثر این موارد باید پول پرداخت کنید. بازی Fortnite به طرفداران خود این گزینه را می‌دهد که اگر از خرید اسکین‌ها پشیمان شدند، آن‌ها را پس دهند. در این راهنما نحوه پس دادن اسکین‌های Fortnite و تمام محدودیت‌های موجود توضیح داده شده است.

نحوه پس دادن یک اسکین در Fortnite

۱- کارتان را با ورود به لابی اصلی و فشردن دکمه شروع یا انتخاب نماد این گزینه که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد، آغاز کنید.

۲- سپس نماد چرخ ‌دنده که نشانگر گزینه تنظیمات است و در سمت راست گزینه‌ها قرار دارد را انتخاب کنید.

۳- به دورترین سربرگ بروید که در سمت راست بالای صفحه قرار دارد و با نماد یک «شخص» نشان داده شده است.

۴- در زیر بخش Content حساب کاربریتان به دنبال درخواست بازپرداخت مادام‌ العمر بگردید.

۵- در بخش Content، گزینه ارسال درخواست را انتخاب کنید.

۶- با انتخاب این گزینه به صفحه دیگری برده می‌شوید که تمام آیتم‌های واجد شرایط بازپرداخت را نشان می‌دهد. اگر متوجه شدید که هیچ آیتمی برای بازپرداخت ندارید، می‌توانید به بخش پشتیبانی Billing Support وب سایت Epic Games سر بزنید و یا برای خود یک بلیط ثبت کنید. آیتم‌های واجد شرایطی که در این بخش نشان داده می‌شوند در طی ۳۰ روز گذشته خریداری شده ‌اند و می‌توانید آن‌ها را بازپرداخت کنید.

پس دادن اسکین فورتنایت

۷- آیتمی که قصد دارید بازپرداخت کنید را انتخاب نمایید. در صفحه بعد، دلیل بازپرداخت‌تان را انتخاب کنید. سه گزینه برای انتخاب وجود دارد و تاثیری در پذیرش یا عدم پذیرش بازپرداخت‌تان نخواهد داشت. فقط یادتان باشد که گزینه‌ای را انتخاب کنید که با شرایطتان مطابقت دارد. اگر به ‌طور تصادفی این آیتم را خریداری کرده ‌اید و یا قصد داشتید چیز دیگری بخرید، یادتان باشد که گزینه درست را انتخاب کنید. اگر فرزندتان یا شخص دیگری بدون نظارت یا اجازه شما آن را خریداری کرده ‌است، حتما گزینه خرید غیر مجاز را انتخاب نمایید. در آخر، اگر واقعا از آن اسکین راضی نیستید و یا آن را نمی‌خواهید، گزینه « item not as expected» را انتخاب نمایید.

۸- پس از انتخاب دلیل بازپرداخت، به صفحه نهایی منتقل می‌شوید و در آنجا درخواست بازپرداخت خود را تایید می‌کنید. ارزش آن آیتم با ارز V-Bucks نشان داده می‌شود تا متوجه شوید که از طریق این بازپرداخت چه مقدار از هزینه را پس خواهید گرفت.

۹- گزینه تایید بازپرداخت را انتخاب کنید. پس از ارسال درخواست به Epic Games، درخواست باید سریعا پذیرفته شود و پس از مدت کوتاهی V-Bucks‌ها به حسابتان واریز می‌شوند.

اگر نتوانیم در Fortnite بازپرداخت کنیم چه؟

لازم به ذکر است که درباره آیتم‌هایی که می‌توانید در این بازی بازپرداخت نمایید، محدودیت‌هایی وجود دارد. می‌توانید اقلام تزئینی مانند اسکین‌ها، لباس‌ها، احساسات (emotes که در واقع حرکات یا رقص‌های مختلفی برای ابراز احساسات بازیکن هستند)، چترهای نجات و غیره را پس دهید. این موارد صرفا به اسکین‌هایی که از فروشگاه خریداری می‌کنید محدود نمی‌شوند. اما نمی‌توانید اسکین‌ها یا سایر مواردی که از طریق رویدادهای خاص، چالش‌ها و یا Battle Pass به دست آورده ‌اید را بازپرداخت کنید. قاعده کلی این است که اگر برای خرید اسکین به طور مستقیم پول یا V-Bucks خرج نکرده ‌اید، نمی‌توانید آن را بازپرداخت کنید.

پس دادن اسکین فورتنایت

همچنین نمی‌توانید خود Battle Pass را نیز بازپرداخت کنید، بنابراین قبل از صرف هزینه به درستی درباره خرید آن فکر کنید. ضمنا نمی‌توانید V-Bucksها را پس دهید. این ارز مجازی برای خرید اقلام تزئینی بازی Fortnite استفاده می‌شود و با اینکه می‌توانید اسکین‌ها را در ازای V-Bucks بازپرداخت کنید، اما نمی‌توانید V-Bucksها را در ازای پول واقعی بازپرداخت نمایید.

یک نکته مهم دیگر این است که شما فقط می‌توانید اقلام موجود در حساب کاربری خود را تا سه بار بازپرداخت کنید. پس از سه بار بازپرداخت، دیگر نمی‌توانید هیچ چیز دیگری را در آن حساب کاربری بازپرداخت نمایید. تاکنون هیچ مدت زمان معینی برای این محدودیت مشخص نشده است، بنابراین فرض کنید که این محدودیت دائمی است، مگر اینکه کمپانی Epic Games در آینده آن را تغییر دهید.

در آخر، هر آیتمی که قصد بازپرداختش را دارید باید در طی ۳۰ روز گذشته خریداری شده باشد.

منبع: digitaltrnds

سیما حسینی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + هفت =