آموزش پولدار شدن در اساسینز کرید والهالا

پول اساسینز کرید والهالا

اگر می‌خواهید در بازی اساسینز کرید والهالا تجهیزات، سلاح و منابع خریداری کنید، باید نقره به دست آورید. اگرچه تهیه نقره کار سختی نیست، اما جمع‌آوری پول در اساسینز کرید والهالا دشوار است، به همین دلیل ما این راهنما را برایتان تهیه کرده‌ ایم. برای اینکه بتوانید در دوران وایکینگ‌ها به قاتل برتر تبدیل شوید اغلب اوقات لازم است که چیزهایی را خریداری کنید& به نقره نیاز خواهید داشت.

چگونه سریعا نقره به دست آورید؟

دلتان می‌خواهد که سریعا پولدار شوید؟ علاوه بر راهکارهای عادی مانند غارت اجساد، صندوقچه‌ها و جعبه‌ها، روش‌های جایگزینی نیز برای دریافت نقره بیشتر وجود دارد.

راهکار اصلی ما این است که اساسا قمار کنید. وقتی که با یکی از رقبایتان مواجه شدید و در حال کوری‌خوانی و اجرای بازی اورلوگ (Orlog) و نوشیدن هستید، می‌توانید بر روی نقره شرط بندی نمایید. در هر سه مینی‌ گیم قوی شوید و شرط‌های بزرگی مانند ۲۰۰ قطعه نقره ببندید. بدین ترتیب هر بار که برنده شوید، دو برابر شرطتان یعنی در مجموع ۴۰۰ نقره دریافت خواهید کرد.

فراموش نکنید که لوازم غیر ضروری و طلسم‌هایتان (runes) را بفروشید. شما می‌توانید در هنگام صحبت با یک فروشنده تمام لوازم غیر ضروری‌تان را بفروشید، لوازم غیر ضروری برای فروش هستند، بنابراین نگران چیزهای ضروری که از آن‌ها استفاده می‌کنید، نباشید.

همچنین می‌توانید برای به دست آوردن پول در اساسینز کرید والهالا با خیال راحت طلسم‌هایتان را نیز به فروش برسانید. در حالی که نمی‌توانید وسایل بلااستفاده مانند سلاح‌ها و زره را بفروشید اما اغلب درون صندوقچه‌ها طلسم‌های زیادی وجود دارند، بنابراین می‌توانید به سرعت تعداد زیادی از آن‌ها را جمع کنید، که البته برخی از آن‌ها مناسب سبک‌ بازی یا شخصیتتان نیستند. هر کدام از آن‌ها با قیمت حدود ۲۰+ نقره به فروش می‌رسند و به سرعت می‌توانید پول خوبی جمع کنید.

صادقانه بگوییم، لازم نیست از آغاز بازی نگران نقره باشید. شما اکثر لوازم مورد نیازتان را در دنیای بازی پیدا خواهید کرد و با اینکه نمی‌توانید تیر بسازید اما با گشت و گذار در اردوگاه‌ها و برج‌ها می‌توانید تعداد زیادی از آن را بیابید. زمانی که در طول بازی نیاز به خرید جدی وسایل داشته باشید، قطعا مقدار مناسبی نقره کسب خواهید کرد.

 

منبع: GamesRadar

سیما حسینی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =