آموزش خرید و سرقت ماشین در سایبرپانک ۲۰۷۷

نحوه خرید و دزدیدن ماشین در سایبرپانک 2077

اگر می‌خواهید در بازی Cyberpunk 2077 سریعتر به مقصد برسید و هم از مناظر اطراف لذت ببرید، ماشین‌ها و موتورسیکلت‌ها بهترین وسیله برای سفر در شهر نایت‌سیتی/ Night City هستند. با اینکه وی/ V خودش یک ماشین دارد، اما ممکن است با پیشرفت در بازی دلتان بخواهد سریعتر سفر کنید و یا سوار یک ماشین جذاب‌تر شوید و این بدان معناست که باید یک اتومبیل یا موتورسیکلت بخرید. در این بخش ما نحوه خرید و دزدیدن ماشین و موتور در سایبرپانک ۲۰۷۷ ( Cyberpunk 2077 ) را به شما آموزش خواهیم داد تا از سایر وسایل نقلیه این بازی لذت برده و به سرعت در نایت سیتی سفر کنید. 

نحوه خرید و باز کردن قفل ماشین و موتور سیکلت در بازی Cyberpunk 2077

نایت‌سیتی شهر بزرگی است و اگر بخواهید در آن سریعا سفر کنید، حتما باید از یک موتور یا ماشین استفاده نمایید. البته همیشه می‌توانید یک وسیله بدزدید اما اگر به وسیله‌نقلیه معتبری نیاز دارید که هرگاه که دلتان خواست بتوانید به آن دسترسی داشته باشید، حتما باید آن را خریداری نمایید.

خرید ماشین در سایبرپانک 2077

در هنگام بازی، گاهی‌اوقات کار چاق‌کن‌ها (Fixers) به شما پیشنهاد می‌کنند که یک ماشین یا موتورسیکلت خریداری کنید. برای استفاده از این فرصت‌ها، ابتدا باید به یک سطح Street Cred خاص برسید و پس از اینکار باید به بخش خاصی از شهر نایت‌سیتی مانند محله وست‌بروک/ Westbrook، سر بزنید.

خرید ماشین در Cyberpunk 2077

پس از رسیدن به آنجا باید منتظر بمانید تا یک کار چاق‌کن با شما تماس بگیرد و درباره وسیله نقلیه با شما صحبت کند. ممکن است کمی طول بکشد تا آنها به شما زنگ بزنند، پس خودتان را با هر فعالیتی که دلتان می‌خواهد سرگرم کنید تا بلاخره این تماس انجام شود.

دزدیدن ماشین در سایبرپانک 2077

پس از دریافت تماس به محلی که وسیله نقلیه در آنجا قرار دارد بروید و اگر به اندازه کافی پول داشته باشید می‌توانید آن را خریداری کنید.

اگر هنوز به اندازه کافی پول ندارید نگران نباشید، وسیله‌نقلیه منتظر می‌ماند تا شما برای خرید آن آماده شوید.

باز کردن قفل ماشین و موتور در سایبرپانک ۲۰۷۷

همه اتومبیل‌ها و موتورسیکلت‌های موجود در بازی Cyberpunk 2077 برچسب قیمت ندارند و برخی از آنها را فقط زمانی می‌توانید باز کنید که در محیط بازی کاوش کرده باشید و یا ماموریت‌های جانبی خاصی را تکمیل نموده باشید.

وقتی نوبت به باز کردن قفل وسیله‌نقلیه از طریق اجرای ماموریت‌های جانبی می‌رسد، یادتان باشد که ممکن است اقدامات قبلی شما دسترسی به یک ماموریت خاص را مسدود کرده باشد. به عنوان مثال اگر پس از تکمیل ماموریت The Heist جسد جکی/Jackie را نزد ویکتور/ Viktor بفرستید، آنگاه نمی‌توانید ماموریت Heroes که به شما امکان باز کردن قفل موتورسیکلت Nazaré را می‌دهد، اجرا کنید.

 

خرید و دزدیدن موتور در سایبرپانک 2077

پس از باز کردن قفل یا خرید وسیله‌نقلیه، وسیله موردنظر به‌طور خودکار به لیست وسایل نقلیه شما اضافه می‌شود و می‌توانید هر زمان که دلتان خواست آن را نزد خود احضار کنید. با احضار کردن ماشین‌تان اگر از قبل خسارتی به آن وارد شده باشد، برطرف خواهد شد!

نحوه دزدیدن ماشین و موتور در بازی Cyberpunk 2077

اگر دلتان نمی‌خواهد برای خرید وسیله‌نقلیه پول خرج کنید، می‌توانید آن را بدزدید.

نکته منفی این قضیه این است که نمی‌توانید هر زمان که دلتان خواست آن را احضار کنید. در عوض مجبور خواهید شد که آن را در گوشه‌ای از خیابان رها کنید و باید بدانید که در نهایت آن وسیله‌نقلیه ناپدید خواهد شد- احتمالا به این دلیل که شخص دیگری آن را می‌دزدد.

خرید و دزدیدن موتور در Cyberpunk 2077

اگر هنوز هم به یک سواری سریع نیاز دارید و یا صرفا دلتان می‌خواهد یک ماشین گران‌قیمت را امتحان کنید، لازم نیست نگران از دست دادن آن باشید و سرقت اتومبیل بسیار مناسبتان است.

در این بازی سرقت اتومبیل‌های پارک‌شده و در حال استفاده امکان‌پذیر است اما نحوه انجام اینکارها متفاوت است.

stealing cars in cyberpunk 2077

اگر می‌خواهید یک ماشین پارک‌شده را بدزدید، ابتدا باید در بخش ویژگی‌ توانایی فنی/ Technical Ability به سطح مشخصی دست یابید، سطح لازم با ارزش ماشین ارتباط مستقیم دارد. این بدان معناست که برای سرقت ماشین‌های پارک‌شده گرانقیمت در شهر نایت‌سیتی باید به سطح بالایی از توانایی فنی دست یابید.

cyberpunk cars

فقط حواستان باشد که در هنگام سرقت در نزدیکی‌تان هیچ افسر پلیسی نباشد زیرا تحت تعقیب قرار خواهید گرفت.

اگر قصد دارید که یک وسیله‌نقلیه در حال استفاده را سرقت کنید، باید هنگامی که ماشین پشت چراغ قرمز است اینکار را انجام دهید و یا اینکه ابتدا با وسیله‌نقلیه خود مسیر آنها را ببندید و سپس اقدام به سرقت نمایید. پس از آن، برای بیرون کشیدن راننده از درون اتومبیل به سطح مشخصی از ویژگی بدن/ Body نیاز خواهید داشت. این سطح موردنیاز نیز با ارزش ماشین ارتباط مستقیم دارد.

دزدیدن ماشین در سایبرپانک 2077
دزدیدن ماشین در سایبرپانک ۲۰۷۷

همچنین می‌توانید با شلیک به شیشه ماشین راننده را بکشید و اگر شیشه ضدگلوله بود، راننده خودش فرار خواهد کرد (با اینکه سوار ماشین ضدگلوله شده‌اند اما باز هم پا به فرار می‌گذارند).

دزدیدن ماشین در Cyberpunk 2077

با اینکار توجه پلیس را به خود جلب خواهید کرد، پس به محض سوار شدن درون اتومبیل باید از آنها جلو بزنید و آنها را جا بگذارید.

موفق باشید و در شهر نایت‌سیتی مراقب خودتان باشید!

 

منبع: Eurogamer

امیرمحمد ترابی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + چهار =