راهنما و ترفند هایی که پیش از بازی Assassin’s Creed Origins باید بدانید

راهنما و ترفند هایی که پیش از بازی Assassin's Creed Origins باید بدانید

راهنما و ترفند هایی که پیش از بازی Assassin’s Creed Origins باید بدانید

۱- در هنگام کار و انجام ماموریت ها از سوت استفاده کنید ، شما میتوانید از دو نوع سوت استفاده کنید اولی : زمانیکه دکمه ی هدایتی سمت پایین را به صورت طولانی نگه دارید اسب و یا کشتی صحرا را صدا میکنید . دومی: سوت کوتاه که موجب جلب توجه میشود .
این یک ترفند بسیار مفید برای زمانی است که شما در زیر اردوگاه دشمن پنهان شده اید. زمانیکه نگهبان به منطقه ای که شما در آن پنهان شده اید نزدیک شد ، ناگهان دکمه ی ضربه را فشار دهید و در حالت آهسته او را به مخفیگاه خود کشانده و بکشید.

۲- لوازم ضروری خود را در حالت پیوست(pin) قرار دهید . شما در این بازی پلی استیشن ۴ باید حیوانات را شکار کنید و یا با دشمن بجنگید پس قسمت لوازم شما یک سپر ، تسلیحات و یک قاب راهنما دارد و البته شما میتوانید تجهیزات دست ساز مورد نیاز خود را از طریق لمس صفحه ی لمسی به دست آورید.

راهنما و ترفند هایی که پیش از بازی Assassin's Creed Origins باید بدانید
راهنما و ترفند هایی که پیش از بازی Assassin’s Creed Origins باید بدانید

برای ساخت سر نیزه به چوب نیاز دارید در صورتیکه شمشیر و چاقوی مخفی شما از دو نوع فلز متفاوت ساخته شده اند تا میزان آسیب رسانی را افزایش دهند، پس حتی زمانیکه راه میروید به زیر پای خود نیز توجه کنید تا از مواد مختلف استفاده کنید. عناصر مورد نیاز خود را به صفحه ی اصلی اضافه کنید ، تا از میزان امکانات خود مطمئن شوید.و میتوانید با استفاده از تسلیحاتی که نیازی به آنها ندارید مواد جدید بدست آورید.
۳- به میزان قدرت تسلیحات توجه کنید. در شروع این باری تسلیحات شما از کیفیت متوسطی برخوردارند که با نشانگر آبی رنگ در هنگام مبارزه نشان داده میشوند اما هر چه که پیشرفت میکنید میتوانید با استفاده از آیتم های زرد آنها را تقویت کنید و آنها با اسامی (golden wolf,vipers tooth, deathstorm) نمایان میشوند که با قدرت و صدا های هیجان انگیزی عمل میکنند.
۴- زمانیکه آتش گرفتید یا به سمت آب بدوید و یا بر روی زمین بغلتید .در این بازی در بسیاری از مواقع با آتش سرو کار دارید و شیشه های روغن ، نشانگر های شعله ور و مشعل ها همه جا هستند ، بنابراین آتش گرفتن در حین مبارزه یا انجام ماموریت اجتناب ناپذیر است .اگر از آب زیاد فاصله داشتید میتوانید سپر خود را بالا برده ، به حالت مبارزه بروید و شروع به غلتیدن کنید.
۵-از دشمنانی که قدرت بالایی دارند فاصله بگیرید.
واضح است که در مصر باستان میبایست از دشمنانی که قدرت بالایی دارند فاصله گرفت زیرا آنها بسیار خطرناک هستند. در مراحل ابتدایی مبارزه ی تنها با یک دشمن کار آسانی به نظر میرسد اما در مقابل قدرتمندان و مومیایی ها یک گروه را مامور مبارزه با آنها کنید و یا خود را با تسلیحات قوی تجهیز کنید .

۶-به قسمت نوار سلامتی دشمنان خود توجه کنید. با کوبیدن کمان یا نیزه به سر دشمن خود میتوانید او را از پا در بیاورید فقط فاصله را رعایت کنید . اگر نوار سلامتی قرمز رنگ بود فقط یک ضربه کافیست اما اگر ضربه به سر فقط نصف سلامتی او را گرفت با یک دشمن قوی روبرو هستید.
۷- برای سفر و تحرک سریع تنظیمات synch را در حالت باز (unlock) قرار دهید.اگر به سری بازی های assassin علاقه مند هستید حتما از وجود آسمان خراش ها ، سازه های بلند و وسعت مناطق مختلف در آن آگاهید ، اما در این سری وسعت شهرها و بیابان ها چند برابر شده و برای طی کردن این مسیر های طولانی در مدت زمان کم بهتر است حالت auto fast را در قسمت تنظیمات مرتبط باز کنید و یا عقاب را بیندازید تا راه را نشان دهد و از سازه ها و ساختمان ها بالا بروید تا راه کوتاه تر شود.
۸- پاپیروس هایی که پیدا میکنید را برای رسیدن به گنج نزد خود نگهدارید. زمانیکه به قصد یافتن گنج و یا غارت وارد معبد ها و ساختمان ها میشوید با طومار هایی روبرو میشوید که معماهایی در آنها نوشته شده و با حل کردن آنها میتوانید به گنج دست یابید .
۹- از senu (عقاب خود ) برای افزایش میدان دید خود استفاده کنید . حضور آن عقاب در بازی  Playstation 4 فقط جنبه ی نمایشی ندارد و senu به شما میدان دید فوق العاده ای می دهد و شما میتوانید به آسانی محل تجمع و حضور دشمنان خود را پیدا کنید و هر وقت که نیاز به جاسوسی داشتید و یا راه خود را گم کردید میتوانید از آن استفاده کنید.

راهنما و ترفند هایی که پیش از بازی Assassin's Creed Origins باید بدانید
راهنما و ترفند هایی که پیش از بازی Assassin’s Creed Origins باید بدانید

۱۰- برای یک جنگ خوب و موفقیت آمیز خود را خوب تجهیز کنید .برخلاف نسخه های قبلی که شما مهمات نامحدودی برای جنگیدن در اختیار داشتید ، در این نسخه شما باید استفاده از آنها را مدیریت کنید، حتی در مصرف دارت های سمی، تا به منبع جدید برسید . در قسمت( tools of gear section) میتوانید خود را به بمب های آتش زا و دودزا و دارت های سمی مجهز کنید و با به آتش کشیدن محل حضور دشمن در مصرف مهمات صرفه جویی کنید .
۱۱- با بازی نسخه های قبلی تجربیات خود را در زمینه ی این بازی افزایش دهید.به عنوان مثال یک تجربه ی ساده: به جمجمه های آبی که در بالای قطب نما و یا نقشه ی شما ظاهر میشوند نگاه کنید،اینها Assassine های مرده هستند که شما باید انتقام تمام آنها را از قاتلانشان بگیرید ،که معمولا پیدا کردن آنها کار دشواری نیست.
۱۲-
هدف اصلی داستان بازی را فراموش نکنید . این تنها بازی جستجو محور است که با روایتی جذاب ارائه شده و شخصیت اصلی داستان یک غارتگر نیست . فقط به یاد داشته باشید که در شروع بازی در سیوا زمانیکه عقاب شما به آسمان میرود در بالای نقشه جهت اولین غارتگری نمایان میشود و این نشان میدهد که شما در مرحله ۵ هستید اما نگران نباشید چون ماجراهای مختلف و متفاوت زیادی را در این بازی تجربه خواهید کرد و اگر قول بایک را فراموش کرده اید میتوانید این سری بازی را از ابتدا و از سیوا آغاز کنید.

مرکزخرید دات کام

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =