لیست بهترین بازی‌های آفلاین پلی استیشن ۴

بهترین بازی های آفلاین PS4

در دنیای مدرن بازی‌های ویدیویی، اکثر بازی‌ها روی حالت چندنفره تمرکز کرده‌اند و یا بازی‌های تک‌نفره نیز به اینترنت نیاز دارند. کمپانی Sony به تنهایی کمپینی برای حمایت از بازی‌های تک‌نفره راه انداخته و یک لیست بلند از بازی‌های باکیفیت که برای لذت بردن نیاز به اینترنت ندارند، تهیه کرده است. در لیست زیر بهترین بازی های آفلاین PS4 که بدون اینترنت ارائه شده اند را ارائه کردیم که به راحتی و بدون کوچکترین اتصالی به اینترنت می‌توانید آن‌ها را اجرا و لذت ببرید. البته، قبل از اینکه اینترنت را قطع کنید، احتمالا نیاز است که آنها را بروزرسانی کنید، اما پس از بروزرسانی می‌توانید با خیال راحت به بازیتان بپردازید. اگرچه همه این بازی‌ها بطور انحصاری برای PS4 ساخته نشده‌اند، اما IPشان ارتباط محکمی با برند PlayStation دارد.

لیست بهترین بازی‌ های آفلاین PS4

بازی The Last Of Us Part II

بازی The Last Of Us Part II
بازی The Last Of Us Part II

کمپانی Naughty Dog با انتشار هر نسخه جدید، کاری شگفت‌انگیز انجام می‌دهد. درست مانند زمانی‌که نسخه اول بازی برای PS4 منتشر شد، هنگام انتشار The Last of Us Part II نیز همه فکر می‌کردند که این بازی بطور انحصاری برای PS5  عرضه خواهد شد، اما اینگونه نبود. این تنها بخشی از جذابیت این بازی است. داستان بازی درباره یک ماجراجویی وحشیانه است که در آن دو شخصیت داستان به دنبال انتقام جویی هستند و این انتقام جویی بطرز شگفت آوری به داستان بازی اول ربط دارد.

بازی Ghost Of Tsushima

بهترین بازی های آفلاین PS4
بازی Ghost Of Tsushima

احتمالا این بازی آواز قوی کنسول PS4 است. Ghost of Tsushima یک ماجراجویی جذاب جهان باز است که در قرن سیزدهم در کشور ژاپن اتفاق می‌افتد و در آن یک سامورایی تنها از خانه‌اش در برابر حمله مغول‌ ها دفاع می‌کند. حتی بازیکنانی که به بازی‌های جهان-باز علاقه ندارند نیز داستان ۱۵ ساعته این بازی با ماموریت‌های جذابش را دوست دارند. افرادی که دوست دارند به همه موارد درون چک لیست بازی دست یابند، به راحتی بین ۳۵ تا ۵۰ ساعت درون محیط زیبای بازی به کاوش می‌پردازند و به عنوان شخصیت Jin Sakai ابزارهای بی شماری را امتحان می‌کنند.

بازی The Last Guardian

بازی The Last Guardian
بازی The Last Guardian

بازی‌های کمی مانند The Last Guardian، پیشرفت‌های تاریخی پر هرج و مرجی داشته‌اند. این بازی در اصل برای کنسول PS3 ساخته شد. اما نسل سوم کنسول کمپانی Sony نتوانست به راحتی این بازی را اجرا کند، بنابراین منتظر شدند تا یک کنسول قدرتمندتر از راه برسد. محصول نهایی مشکلاتی دارد، اما هر کسی که دو بازی قبلی Fumito Ueda یعنی Ico و Shadow of the Colossus را دوست دارد، از The Last Guardian نیز خوشش می‌آید.

بازی Knack

بازی Knack
بازی Knack

به این بازی انحصاری PS4 به اندازه کافی توجه نشده است. Mark Cerny در هنگام نمایش اولیه کنسول، تلاش کرد تا این بازی را سطح بالا نشان دهد، اما در نهایت بازیکنان از آن استقبال نکردند. با این حال، بهتر است شما این نظرات منفی را نپذیرید. Knack یک بازی پلتفرمر ۳ بعدی با نبردهای ساده اما لذت‌بخش است. همچنین می‌توانید این بازی را با دوستتان انجام دهید.

بازی Last Of Us Remastered

بازی لست آف آس ریمستر Ps4
بازی Last Of Us Remastered

ابتدا این ماجراجویی سخت Joel و Ellie، در سال ۲۰۱۳ برای کنسول PS3 منتشر شد. سال بعد کمپانی Naughty Dog این بازی را ارتقا داد و آن را به PlayStation 4 آورد. گرافیک‌ های بازی به گونه‌ای بود که همه فکر می‌کردند این بازی از ابتدا برای PS4 ساخته شده است. اگرچه می‌توانید از حالت چندنفره بازی استفاده کنید، اما می‌توانید بدون اینکه به فکر رقابت باشید، چندین بار به تنهایی از بازی لذت ببرید.

بازی God Of War

گاد آف وار 4
بازی God Of War

هیچ‌کس نمی‌دانست که چطور می‌توان به برترین بازیکن بازی‌های اصلی God of War تبدیل شد، اما Cory Barlog و گروهش در Santa Monica Studios توانستند این فرنچایز افسانه‌ای را به اوج برسانند. دوربین جدید و سلاح‌ها، همه تصورات طرفداران از بازی جدید را تغییر داد اما در عین حال آنها را شگفت زده کرد.

داستان بازی و رابطه میان Kratos و Atreus باعث شد تا شخصیتی که در بازی‌های قدیمی قابل قبول نبود، به فردی جذاب تبدیل شود. پس از استقبال متوسط مردم از بازی God of War: Ascension، بازیکنان از وضعیت این مجموعه بازی‌ها در دوران مدرن راضی نبودند، اما نسخه سال ۲۰۱۸ اهمیت Kratos را نشان داد و باعث شد تا این برند از هر زمان دیگری قوی‌تر شود.

بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

بازی کراش بندیکوت جدید
بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

مانند بازی Spyro، این سه گانه نیز برای کنسول‌های مختلف عرضه شده است، اما نسخه اصلی بازی در ابتدا بطور انحصاری برای PS1 منتشر شد و بدین ترتیب این شخصیت به بخشی از خط تاریخی PlayStation تبدیل شده است. گیم‌پلی این نسخه بازسازی شده، همانند گیم‌پلی همان نسخه‌های اولیه است که ۲۰ سال پیش منتشر شده بودند و فقط به سادگی همان مراحل را با یک لایه رنگ جدید بازسازی کرده‌اند.

مکانیک‌های پرش دارای تغییرات جزئی هستند، این حرکات از نسخه Crash Bandicoot 3 به کل سه‌گانه منتقل شده است، اما به مراحل بازی وفادار بوده‌اند و این نشان می‌دهد که در کل، مجموعه بازی‌ها چقدر خوب هستند.

بازی Shadow Of The Colossus

بازی Shadow Of The Colossus
بازی Shadow Of The Colossus

با نگاهی اجمالی به نسخه اصلی بازی Shadow of the Colossus که برای PS2 منتشر شده بود، می‌توان فهمید که سازندگان بازی به خواسته‌شان رسیده‌اند و انتظاراتشان از بازی برآورده شده است. خوشبختانه، کمپانی Bluepoint Games، آن بازی کلاسیک را با بهره‌گیری از سخت افزار PS4 بازسازی کرد.

این نسخه بازسازی شده به نسخه اصلی وفادار بوده است، و همان احساس شگفتی و تنهایی هنگام سفر از میان زمین‌های بایر و شکار غول‌های عظیم‌الجثه را به شما القا می‌کند. سواری بر روی Agro در طول این ماجراجویی باعث ایجاد پیوندی محکم میان بازیکن و اسب همراهش می‌شود، و یکی از به یاد ماندنی‌ترین روابط در بازی را رقم میزند.

Spyro: Reignited Trilogy

بازی Spyro: Reignited Trilogy
Spyro: Reignited Trilogy

با وجود بحث‌های زیاد درباره اینکه این بازی بصورت دیسکی منتشر نشده و باید آنرا بصورت دیجیتالی نصب کنید، اما پس از نصب بازی می‌توانید با خیال راحت اینترنت را قطع نمایید. نسخه بازسازی شده این بازی ۳ بعدی پلتفرمر کلاسیک علاوه بر اینکه تمام جذابیت‌های نسخه‌های اصلی را برایتان فراهم می‌کند، تغییرات ظریف و زیبایی نیز در آن ایجاد کرده است.

به جای کنترل دوربین با دکمه‌های Shoulder buttons، حالا می‌توانید با دکمه آنالوگ سمت راست آن را کنترل نمایید. نسخه‌های قدیمی بازی بطور انحصاری برای PS1 تولید شده بودند، و با اینکه نسخه‌های جدید در اکثر پلتفرم‌ها در دسترس هستند، اما باز هم اجرای بازی در کنسول PlayStation حس بهتری دارد.

بازی The Order: 1886

بازی The order: 1886
بازی The Order: 1886

برخی افراد مدت زمان کوتاه این بازی را مسخره می‌کنند، اما کیفیت مهم‌تر از کمیت است. The Order: 1886 یک بازی جذاب است و با اینکه ۴ سال از انتشارش می‌گذرد، از بسیاری از بازی‌های جدید زیباتر است. طراحی‌های منحصر به فرد سبک استیم‌پانک بازی و داستان جذابش باعث شده تا بازیکنان ۵ ساعت بطور میخکوب بازی را اجرا کنند و از آن لذت ببرند. همچنین می‌توانید با تنظیمات حالت عکس بازی کنید تا تصاویر منحصر به فردی تولید نمایید. اگر یک بازی کوتاه به اندازه کافی خوب باشد، مردم چند بار آن را امتحان می‌کنند.

بازی Horizon: Zero Dawn

بازی بدون اینترنت پلی استیشن 4
بازی Horizon: Zero Dawn

کمپانی Guerrilla Games با ساخت مجموعه بازی‌های Killzone مشهور شد. اگرچه این فرنچایز هرگز نتوانست به شهرت رقبای دیگر ژانر تیراندازی اول شخص مانند Halo دست یابد، اما در نوع خودش عالی بود. آنها پس از تمام شدن بازی‌های Killzone، اقدام به ساخت Horizon: Zero Dawn کردند، یک بازی وسیع تک‌نفره جهان-باز که در یک محیط زیبا رخ می‌دهد و یکی از بهترین بازی های بدون اینترنت PS4 محسوب می‌شود.

معماهایی که توسط زیبایی‌های عصر حجر و دایناسور‌های رباتیک محصور شده‌اند برای جذب مردم به بازی و تجربه این بازی لذتبخش کافی بوده است. حالا طرفداران با هیجان زیاد منتظر نسخه جدید بازی هستند که قرار است برای PS5 منتشر شود.

بازی Until Dawn

بهترین بازی آفلاین پلی استیشن 4
بازی Until Dawn

بازی ترسناک کمپانی Supermassive Games که Until Dawn نام دارد، یکی از بهترین بازی های آفلاین PS4 است از همان آغاز تا پایان بازی، بازیکنان را به رعشه می‌اندازد. داستان بازی به تنهایی ۸ تا ۱۰ ساعت طول می‌کشد اما اگر بخواهید به همه بخش‌ها و پیچیدگی‌های آن رسیدگی کنید، مجبورید چندبار آن را بازی کنید.

دفعه اول بازیکن سعی می‌کند تا همه را زنده از بازی خارج کند، دفعات بعد آنها سعی می‌کنند که همه را به سمت گورهایشان هدایت کنند. این کمپانی اخیرا از کمپانی Sony جدا شده است و در حال کار بر روی یک مجموعه بازی به نام The Dark Pictures است. این مجموعه بازی جدید برای کنسول‌های مختلف عرضه خواهد شد، و به افراد بیشتری فرصت می‌دهد تا بازی‌های منحصر به فرد این کمپانی سازنده را تجربه کنند.

بازی Yakuza 6

بازی بدون اینترنت ps4
بازی Yakuza 6

مجموعه بازی‌های Yakuza اخیرا در غرب در حال مشهور شدن هستند. بازسازی‌ها و دنباله‌های بازی باعث شده تا تازه واردان با حماسه‌های Kazuma Kiryu آشنا شوند. Yakuza 6 داستان جذابش را روی موتور گرافیکی جدید، با استفاده از قابلیت‌های PS4 روایت می‌کند. کتک زدن اراذل در خیابان‌های Kamurocho تا بحال انقدر زیبا و خشن نبوده است.

یکی از نقطه ضعف‌های قابل توجه بازی، داستان طولانیش است. همه افراد دلشان نمی‌خواهد به چنین ماجراجویی طولانی مخصوصا با این ژانر وارد شوند. اما کسانی‌که از این ژانر خوششان می‌آید و به بازی می‌پردازند، حتما پاداش خوبی نصیب‌شان خواهد شد.

بازی Spider-Man

بازی Spider-Man
بازی Spider-Man

کمپانی Insomniac تنها کمپانی سازنده‌ای است که نام دو بازیش در این لیست آمده است و البته سزاوار این موفقیت هستند. بازی Spider-Man نیز همانند بازی‌های Batman، جزو بهترین بازی‌های ویدیویی است که براساس کتاب‌های کامیک ساخته شده‌ و فقط برای PS4 عرضه شده‌اند.

پرداختن به چنین شخصیت جذابی کار آسانی نبود اما کمپانی سازنده به خوبی از پس این کار برآمده است. حرکات بازی عالی هستند، مبارزات جذاب و داستان بازی به طرز شگفت‌آوری دلنشین است.

بازی Ratchet And Clank

بازی Ratchet And Clank
بازی Ratchet And Clank

هنگامی‌که انیمیشن اقتباس شده از بازی Ratchet and Clank که توسط کمپانی Insomniac ساخته شده بود، بر پرده سینماها رفت، یک نسخه بازسازی شده از بازی برای PS4 منتشر شد. این نسخه بازسازی شده همانند یک دوست برای آن انیمیشن عمل کرده و از صحنه‌های جذاب انیمیشن در قسمت‌های سینماتیک بازی استفاده شده است.

بازی با استقبال بهتری نسبت به فیلمی که در گیشه‌های سینما عرضه شد، روبرو شد. این بازی در گذشته به حالت چندنفره‌اش مشهور بود، اما این بار به خاطر تجربه جذاب تک‌نفره‌اش بر سر زبان‌ها افتاد. فقط چند بازی با شخصیت‌های عروسکی از سال‌های ۲۰۰۰ تا امروز بر سر زبان‌ها باقی مانده‌اند، و این دو شخصیت نیز جزو آنها هستند. به همین دلیل می‌توانید آنها را تحسین کنید.

 

منبع: GameRant

کوروش نیک منش
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =